tag:blogger.com,1999:blog-9006713.post5719504521353213894..comments2024-03-26T09:14:33.386+02:00Comments on e-rooster blog: Οι λογοκριτές της τέχνης ξαναχτυπούνKokkorashttp://www.blogger.com/profile/13725445563390837874noreply@blogger.comBlogger43125tag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-319382264076182572007-08-01T01:09:00.000+03:002007-08-01T01:09:00.000+03:00Πολύ καλό! Θα μπορούσε να είναι και ανακοίνωση του...Πολύ καλό! Θα μπορούσε να είναι και ανακοίνωση του ΣυνασπισμούAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-7376748974192821522007-06-08T14:08:00.000+03:002007-06-08T14:08:00.000+03:00peri logokrisiasO Iokimidis a8oo8ike giati dilose ...peri logokrisias<BR/><BR/>O Iokimidis a8oo8ike giati dilose oti aytos itan pou katevase to ergo mesa apo to panepistimiako asilo (askt)<BR/><BR/>oloi i ekprosopoi ton kalitehnikon 8esmon kriftikan kai tote kai tora<BR/>( mousia, aika,askt, psat….)<BR/><BR/>to idio ishii kai gia tus kalitehnes Veveos veveos !<BR/><BR/>-Ine pola ta lefta Ari. Tu YPPO Veveos veveos !!<BR/><BR/>K. maragu otan 8a mpukarun sto rethimno na ipo8eso oti ine diafimistiko trik ?<BR/><BR/>osi fantasiononte sinomosies, pr,sizitane an itan kalo i oxi to ergo i apantisi ine :<BR/><BR/>"Η πιο παράνομη πράξη από την πτώση της χούντας"<BR/><BR/>ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΑΚΥΡΑΚΗΣ αν. καθ. Συνταγματικού Δικαίου<BR/>ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 05/06/2007<BR/><BR/><BR/>Alios na vrontofona3ume oloi mazi To LAOS ine edo enomeno dinatovacuumhttps://www.blogger.com/profile/17588783522693868685noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-52883237447574614762007-06-08T05:57:00.000+03:002007-06-08T05:57:00.000+03:00Συγγνώμη, αλλά μου φαίνονται λίγο αφελείς αυτές οι...Συγγνώμη, αλλά μου φαίνονται λίγο αφελείς αυτές οι αναλύσεις:<BR/>"Όχι το κράτος αλλά η αγορά, δηλαδή εμείς".<BR/>Διότι εγώ νόμιζα ότι σε μια δημοκρατική, φιλελεύθερη κοινωνία, εμείς είμαστε το κράτος.<BR/><BR/>Η τελευταία σας φράση, δε, μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Τι θα πει "έχω άλλα ενδιαφέροντα";<BR/><BR/>Αν αναλάμβανα να διαθέτω απ' ευθείας τα χρήματα μου αντί να μεσολαβεί το κράτος, προφανώς θα διέθετα το κονδύλι που αντιστοιχεί στην προσωπική μου κατανάλωση προϊόντων της τέχνης όπου γούσταρα και το κονδύλι μέσω του οποίου θα υποστήριζα τα συμφέροντα του συνόλου, στο βαθμό που αυτά εξυπηρετούν κι εμένα ως μέρος του, θα φρόντιζα να ενημερωθώ, να συζητήσω, να εξετάσω άλλες απόψεις προκειμένου να αποφασίσω που θα το διαθέσω. <BR/>Το ίδιο θα έκανα για όλα τα θέματα.<BR/><BR/>Το κράτος είναι ο διαμεσολαβητής μου, όχι ο ποδηγέτης μου. Το εξουσιοδοτώ, το ελέγχω, μετέχω, απαιτώ να με εκπαιδεύει και να με ενημερώνει ώστε να το ελέγχω. <BR/><BR/>Ας μη μπερδεύουμε τη δυσαρέσκεια μας για τις στρεβλώσεις της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας και την υπερδιόγκωση του κράτους με καθαυτή τη σκοπιμότητα της ύπαρξης μιας αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας, η οποία πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε πως στην παρούσα ιστορική συγκυρία δεν μπορεί ακόμη να καταργηθεί, μόνο να προετοιμάσει τη μετεξέλιξη της ίσως μπορεί.Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-64708843111789348852007-06-07T18:38:00.000+03:002007-06-07T18:38:00.000+03:00Να απαντήσω εγώ τώρα, όπως ο Σπύρος πιο πάνω: όχι ...Να απαντήσω εγώ τώρα, όπως ο Σπύρος πιο πάνω: όχι και ναι.<BR/>Προσωπικά δε βρίσκω την επένδυση στις καλλιτεχνικές δραστηριότητες λιγότερο σημαντική από την επένδυση στην επιστημονική έρευνα, και αν μπορούσες να δεις το προσωπικό μου budget θα έβλεπες ότι το εννοώ. <BR/>Αυτό που υποστηρίζω για τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες, καθώς και για τις επιστημονικές/ερευνητικές, είναι το παρακάτω. Το καλύτερο σενάριο είναι να σταματήσει το κράτος να χρηματοδοτεί και τις μεν και τις δε και να αποφασίζει η αγορά, δηλαδή εμείς, ποιες από αυτές τις δραστηριότητες αξίζουν τα χρήματά μας. Αν όμως συνεχίζει το κράτος να χρηματοδοτεί επιστημονικούς ή καλλιτεχνικούς φορείς, τότε σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να θέτει όρους εκτός του αντικειμένου της έρευνας (ηθικούς, μεταφυσικούς, εθνικούς, κλπ.) στη χρηματοδότηση αυτή. <BR/>Η τέχνες και οι επιστήμες μπορούν μια χαρά να συνεχίσουν να ανθίζουν χωρίς τον έλεγχο και τη χρηματική εξάρτηση από το κράτος. <BR/><BR/>(Για τη Βενετία και του Γιουροβίζιον: Προσωπικά δε θα χρηματοδοτούσα καμία από τις δυο εκδηλώσεις. Έχω άλλα ενδιαφέροντα και θα έδινα αλλού την υποστήριξή μου, αν είχα την επιλογή.)Γ.Σαρηγιαννίδηςhttps://www.blogger.com/profile/00018853266726782603noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-82030629997665739392007-06-07T03:05:00.000+03:002007-06-07T03:05:00.000+03:00Ναι, το φαντάστηκα ότι υπάρχουν άνθρωποι που θεωρο...Ναι, το φαντάστηκα ότι υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν την επένδυση στην καλλιτεχνική έρευνα υποδεέστερη ή λιγότερο αναγκαία από την επένδυση στην αντίστοιχη επιστημονική.<BR/>Ή μήπως εισηγείστε να καταργήσουμε και το "Δημόκριτο" καθώς και κάθε ερευνητικό κονδύλι από τα κρατικά πανεπιστήμια; Κι εκεί γίνονται ατασθαλίες, είναι βέβαιο.<BR/><BR/> "Πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι" δεν είναι λύση!<BR/><BR/>(είναι απολύτως βέβαιο ότι υπάρχουν κι αρκετοί που θεωρούν την χρηματοδότηση μιας ελληνικής συμμετοχής στη Γιουροβίζιον από την κρατική ΕΡΤ πιο αναγκαία από την κρατική χρηματοδότηση μιας συμμετοχής στο παγκοσμίου εμβέλειας καλλιτεχνικό γεγονός της Βενετίας)Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-10508575436414198232007-06-07T00:41:00.000+03:002007-06-07T00:41:00.000+03:00Mωρε να χρηματοδοτουσαν την τεχνη να παει στο καλο...Mωρε να χρηματοδοτουσαν την τεχνη να παει στο καλο. Το να χρηματοδοτουν την τσοντα εκει να τρελενεσαιAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-88477828905260358032007-06-06T22:53:00.000+03:002007-06-06T22:53:00.000+03:00Παραμένουμε ελαφρά off-topic όπως σωστά παρατήρησε...Παραμένουμε ελαφρά off-topic όπως σωστά παρατήρησε ο Γιώργος, αλλά αγαπητή κυρία Βέλλιου, αν ρωτάτε εμένα, οι απαντήσεις μου είναι Ναι, Όχι, Ναι, Όχι.<BR/><BR/>Είναι πολύ ευφημιστικό να λέμε "Η πολιτεία επιδοτεί την τέχνη" σε σχέση με την πραγματικότητα που είναι "Πολιτικοί και γραφειοκράτες με πρόσχημα την ενίσχυση της τέχνης ξοδεύουν χρήματα των φορολογουμένων διαθέτοντάς τα σε ημέτερους και προωθώντας το προσωπικό τους γούστο". (σημ: Δεν υπάρχουν "κρατικά χρήματα", μόνον χρήματα των φορολογουμένων)<BR/>Η τέχνη μπορεί να ζήσει επιδοτούμενη από τον ιδιωτικό τομέα, είτε άμεσα από τους φιλότεχνους, είτε έμμεσα από την επιβράβευση των εταιρειών που χορηγούν την τέχνη από τους καταναλωτές τους.Σπύρος Ντόβαςhttps://www.blogger.com/profile/07275576951966817186noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-54460835836682097802007-06-06T04:00:00.000+03:002007-06-06T04:00:00.000+03:00Στη συζήτηση για τις επιδοτήσεις υπάρχει μια παραν...Στη συζήτηση για τις επιδοτήσεις υπάρχει μια παρανόηση : είναι τελείως διαφορετικό πράγμα η επιχορήγηση μεμονωμένων καλλιτεχνών-που συχνά γίνεται πριν καν παραχθεί έργο-και τελείως διαφορετικό η επιχορήγηση Μουσείων και άλλων θεσμικών φορέων που έχουν στόχο την ανάδειξη του διαφορτικού, τη διατήρηση του καταξιωμένου, την επιμόρφωση του κοινού, την προαγωγή της έρευνας των ιδεών κ.α. Το παράδειγμα του Θ. Λαζαρίδη αφορά στη δεύτερη περίπτωση, οχι την πρώτη.<BR/>Παρ' όλ' αυτά πρέπει να έχουμε υπ' όψιν μας ότι στα εικαστικά η πριμοδότηση καλλιτεχνών είναι έμμεση και αναπόφευκτη. <BR/>Να καταργήσουμε τα κρατικά Μουσεία που αγοράζουν και προβάλουν έργα με χρήματα φορολογουμένων;<BR/>Ή να αποφασίζουν οι δήμαρχοι και υπουργοί ποιά έργα θα προβάλλονται, καταργώντας τους curators που οι ίδιοι γνωρίζουν; (σκεφτείτε να επιβάλει ο υπουργός σε καθηγητή Α.Ε.Ι. τι έρευνα θα κάνει!)<BR/>Να σταματήσουμε να στέλνουμε έργα καλλιτεχνών μας προς εκπροσώπηση σε μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις, οπως π.χ. η Biennale Βενετίας που ανοίγει αυτές τις μέρες, με κρατικά έξοδα;<BR/>Ή να τα επιλέγει μόνος του ο Υπουργός;<BR/>Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα παιδιά, άσπρο ή μαύρο.Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-34195272786178067612007-06-05T21:04:00.000+03:002007-06-05T21:04:00.000+03:00Είναι ο υπουργός gay;Δήλωσε ο υπουργός Πολιτισμού ...Είναι ο υπουργός gay;<BR/>Δήλωσε ο υπουργός Πολιτισμού για την αποκαθήλωση του έργου της κυρίας Στεφανή "το συγκεκριμένο έργο δεν είναι σύμφωνο ούτε με την αισθητική ούτε με τις αρχές μου".<BR/><BR/>Και τι δεν είναι μωρά μου σύμφωνο με την αισθητική και τις αρχές του Κρητικού; Ένα ένα μουνάκι αυνανιζόμενο ηδυπαθώς, άθλια κινηματογραφημένο μέσα από μια κλειδαρότρυπα, και μια στροφή απ' τον εθνικό ύμνο...<BR/><BR/>Πονάνε τα παλλικάρια βρε Γιωργάκη;<BR/><BR/>Μαζευτήκανε και μια τριανταρία αποτυχημένες καλλιτέχνιδες (ανάμεσα τους κι ένας διευθυντής λέμε τώρα Μουσείου) να αντισταθούν με γραπτή επιστολή και υπογραφές στην αντικαλλιτεχνική δι-υπουργική σκευωρία. ήτοις...το μουνάκι μέσα από την κλειδαρότρυπα και μια στροφή από τον εθνικό ύμνο.<BR/><BR/>(Οι ίδιοι πριν από μερικές μέρες ήταν καλεσμένοι "Ακαδημαϊκοί", συνδημιουργοί δήθεν πολιτιστικής κυβερνητικής πολιτικής, στο Μέγαρο Μαξίμου.)<BR/><BR/><BR/><BR/>Μωρές Λοβοτημένες Παρθένες...την απαγόρευση της δωρεάν διανομής της υψηλοτέρου καλλιτεχνικής αξίας τσόντας του Rocco Siffredi που μοίραζαν η Βραδυνή κι όλες οι έντιμες αθλητικές εφημερίδες της χώρας γιατί δεν την καταγγείλατε; Σας κόμπλαρε το μέγεθος της τέχνης του Ιταλού;<BR/><BR/>Βρε ούστ ψευτοεστέτ της Τέχνης (που χεσμένη την έχετε εδώ που λέμε την Τέχνη, γιατί δεν μπορείς δίπλα στον Dreyer αγαπητέ κύριε σκηνοθέτα μου να βάζεις την όποια κυρία Στεφανή και κατ' επέκτασιν το πιθηκοειδές τσίρκο της κυρία Πάνια)...που η αποκαθήλωση της 40λεπτης μαλακίας της κυρία Στεφανή (ποιός την ξέρει και ποιός την έχει χεσμένη επίσης την "πανεπιστημιακό" κυρία Στεφανή )σας θύμησε τους καθρέφτες του σπιτιού σας... (που πάει να πέσει δηλαδή και φοβάστε μην σας πλακώσει τη συγκεκριμένη δύσκολη ώρα)...<BR/><BR/>Κι επειδή θυμήθηκα σπίτι και διάβασα κάτι για την 25η Ιουνίου πάλι σε σχέση με την Αμαλία (Καλυβίνου) και μια πορεία διαμαρτυρίας στην Βασιλίσσης Αμαλίας που επιθυμούν οι άνθρωποι bloggers να μετονομαστεί Αμαλίας Καλυβίνου... Παιδιά, μπήκε καλοκαιράκι. Άντε κανά μπανάκι σε καμιά παραλία... Να πήξει ο εγκέφαλος...<BR/><BR/>Ποιός ΕΝΤΙΜΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ θα κλείσει όλα τα φαγάδικα με τη ζωντανή μουσική κι όχι μόνο πάνω απ' την Πλατεία Μοναστηρακίου και την Αδριανού;<BR/><BR/>Βλάπτουν σοβαρά το Πολιτιστικό Περιβάλλον ή αλλιώς<BR/><BR/><BR/>ΌΞΩ ΠΟΥΣΤΗ ΑΠ΄ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-46673211790905862452007-06-05T18:09:00.000+03:002007-06-05T18:09:00.000+03:00@dimisΈχεις απόλυτο δίκιο. Η κριτική μου δεν αφορά...@dimis<BR/><BR/>Έχεις απόλυτο δίκιο. Η κριτική μου δεν αφορά την αστυνομία που είναι αναγκασμένη να ακολουθήσει τους νόμους. Η ευθύνη βρίσκεται όντως στους νομοθέτες και σε αυτούς αναφέρομαι όταν λέω ότι χρησιμοποιούν την αστυνομία. <BR/><BR/>Υ.Γ. Τώρα που σκέφτομαι όμως, θα μπορούσα να πω ότι και ο πολίτης που καλεί την αστυνομία διαμαρτυρόμενος (αν υπήρξε τέτοιος στην συγκεκριμένη περίπτωση) ‘ελέγχεται ηθικά’, όπως είναι και η trendy έκφραση.Γ.Σαρηγιαννίδηςhttps://www.blogger.com/profile/00018853266726782603noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-51487582074445339092007-06-05T17:32:00.000+03:002007-06-05T17:32:00.000+03:00G. Sarigiannidis said......κι άλλο να χρησιμοποιεί...<I>G. Sarigiannidis said...<BR/>...κι άλλο να χρησιμοποιείς την αστυνομία για να τους φιμώσεις.</I><BR/><BR/><B>χρησιμοποιεί την αστυνομια</B>;;; Ο ανθρωπος χρησιμοποιησε ενα νομο του ελληνικου κρατους (οπως εχει δικαιωμα να κανει)! Και οι μπατσοι απλα τον εφαρμοσαν (οπως οφειλουν)! Τα αυτονοητα θα λεμε; Αν ο νομος εχει στοιχεια λογοκρισιας, τοτε η κριτικη να παει στη βουλη που νομοθετει και οχι στους πολιτες και στους μπατσους. Ημαρτον δηλαδη...dimishttps://www.blogger.com/profile/01876204375614649107noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-73029183483467748382007-06-05T17:30:00.000+03:002007-06-05T17:30:00.000+03:00Πες τα, πες τα!Πες τα, πες τα!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-67591211107152334902007-06-05T14:26:00.000+03:002007-06-05T14:26:00.000+03:00Παρακολουθώ τη συζήτηση και δε μπορώ να καταλάβω π...Παρακολουθώ τη συζήτηση και δε μπορώ να καταλάβω πως έχει συνδεθεί η στάση της ΦΣ και του e-rooster σχετικά με τις κρατικές επιχορηγήσεις στην Τέχνη και το απαράδεκτο γεγονός της άμεσης λογοκρισίας για το οποίο και το αρχικό σχόλιο.<BR/>Προσωπικά είμαι κάθετα εναντίον κάθε κρατικής επιχορήγησης στην τέχνη και στον αθλητισμό, όπως και στις υπόλοιπες δραστηριότητες ατόμων ή εταιριών. Αδυνατώ να καταλάβω πως υπάρχουν ακόμη πολίτες που αποδέχονται την ανωτερότητα της επιλογής του κρατικού υπαλλήλου σε σχέση με τη δική τους. <BR/>Κατάργηση όμως των επιχορηγήσεων σημαίνει κατάργηση των επιχορηγήσεων για όλους τους καλλιτέχνες. Όχι επιλεκτικά και με βάση τις απόψεις και τα έργα τους. Γι’ αυτό και διαφωνώ με την κατάργηση των επιχορηγήσεων σε περιπτώσεις που το κράτος δεν εγκρίνει το έργο κάποιου καλλιτέχνη γιατί, για παράδειγμα, προσβάλει την εκκλησία ή τη σημαία. Αυτό είναι έμμεση λογοκρισία και οδηγεί στη χρηματοδότηση των καλλιτεχνών που εξυπηρετούν τις κρατικές προπαγάνδες. Είναι άλλο να λες καταργώ τις επιχορηγήσεις και αφήνω τους καλλιτέχνες στην κρίση του κοινού τους, και άλλο το να χρηματοδοτείς μόνο αυτούς που υπακούουν στις κρατικές νόρμες περί σεμνού και ηθικού. <BR/>Το ζήτημά μας όμως εδώ δεν είναι οι επιχορηγήσεις, ούτε η αισθητική του συγκεκριμένου καλλιτέχνη. (Δεν έχω καν δει το έργο που λογοκρίθηκε.) Το ζήτημα είναι η άμεση βίαιη λογοκρισία που ασκήθηκε στη συγκεκριμένη περίπτωση. Και αυτή είναι που πρέπει να καταδικάσουμε – όσο πιο έντονα γίνεται. Και όσοι έχουν τις αμφιβολίες τους για τις προθέσεις μας, να είναι σίγουροι ότι θα κάναμε ακριβώς το ίδιο αν στη θέση αυτού του καλλιτέχνη ήταν ο πιο ακραίος κομουνιστής, εθνικιστής, ξενοφοβικός, θρησκόληπτος, ...ο Χριστόδουλος ο ίδιος. Είναι άλλο να καταδικάζεις τις απόψεις κάποιων, κι άλλο να χρησιμοποιείς την αστυνομία για να τους φιμώσεις.Γ.Σαρηγιαννίδηςhttps://www.blogger.com/profile/00018853266726782603noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-73502338161805318112007-06-05T09:17:00.000+03:002007-06-05T09:17:00.000+03:00Υπάρχει μέτρο Αν κανείς είχε σατιρίσειτις αξίες τη...Υπάρχει μέτρο <BR/><BR/>Αν κανείς είχε σατιρίσει<BR/>τις αξίες της Αριστεράς<BR/>ή των Φιλελεύθερων<BR/><BR/>θα είχε γίνει ΧΑΜΟΣ<BR/><BR/>και κάποτε πρέπει να γίνει<BR/><BR/>ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥΣ<BR/><BR/>Υ.Γ.<BR/><BR/>Πώς δεχεται το e-rooster<BR/>να υπάρχει κρατικοδίαιτη τέχνη;;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1982203307833828102007-06-05T00:21:00.000+03:002007-06-05T00:21:00.000+03:00@dimis:Ελευθερία του λόγου σημαίνει ελευθερία του ...@dimis:<BR/>Ελευθερία του λόγου σημαίνει ελευθερία του οποιουδήποτε λόγου, καλού ή κακού, αριστερού ή δεξιού.<BR/><BR/>Η ματιά ενός σκεπτόμενου πολίτη σε εικόνες όπως αυτές που περιγράφεις θα έπρεπε ήταν η ίδια όπως θα έπρεπε να είναι και σε αυτή την περίπτωση: κριτική. Γι' αυτό καταδικάζουμε κάθε προσπάθεια φίμωσης των ελευθεριών, είτε αυτό είναι κάψιμο "αντιθρησκευτικών" βιβλίων είτε της "Μαύρης Βίβλου του Κομμουνισμού".<BR/><BR/>Σε μια δημοκρατί όλοι έχουν δικαίωμα να πουν την γνώμη τους, ακόμη και αν αυτή έρχεται σε ΠΛΗΡΗ αντιπαράθεση με τον κυρίαρχο τρόπο σκέψης της κοινωνίας. Αλλιώς δεν βλέπω διαφορά από τους Μουσουλμάνους που καίνε πρεσβείες και απειλούν γιατί κάποιος έκανε σκιτσάκια με τον προφήτη τους ή με τους Κινέζους που δεν επιτρέπουν συζητήσεις κατά του καθεστώτως ή υπέρ της δημοκρατίας!!!<BR/><BR/>Ή έχουμε ελευθερία ή δεν έχουμε. Δεν υπάρχει μέτρο (ακόμη και αν ο κ. Βενιζέλος στην έκθεση του 2003 είχε δηλώσει ότι υπάρχει και αυτό ορίζεται από τους νόμους - λες και οι νόμοι δεν έχουν συγκεκριμένη σκοπιμότητα όταν δημιουργούνται ή λες και στις "τριτοκοσμικές χώρες" οι απαγορεύσεις για την ελευθερία του λόγου δεν προέρχονται μέσα από ψηφισμένους νόμους).Jim.Hellashttps://www.blogger.com/profile/10171379463503482426noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-48075960649598044892007-06-04T22:45:00.000+03:002007-06-04T22:45:00.000+03:00~~ Roark, RESPECT.~~ Martingale, μια και βρίσκεσαι...~~ Roark, RESPECT.<BR/><BR/>~~ Martingale, μια και βρίσκεσαι εδώ, ρίξε μια ματιά εδώ: http://rodiat7.blogspot.com/2007/03/blog-post_25.html<BR/>...και σχολίασε στο λινκ αν θέλεις να δώσεις συνέχεια, μην επιβαρύνουμε το χώρο.Rodiahttps://www.blogger.com/profile/05376191142483735168noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-7942905889700320002007-06-04T21:19:00.000+03:002007-06-04T21:19:00.000+03:00Συμφωνω 100% για την ελευθερια λογου, αλλα νομιζω ...Συμφωνω 100% για την ελευθερια λογου, αλλα νομιζω οτι πολλοι απο τους διαμαρτυρομενους ειναι υποκριτες. Στην ουσια ζητουν την ελευθερια των λογων τους και οχι γενικα του λογου.<BR/><BR/>Πως θα αντιδραν καποιοι αν ενας "αιρετικος" καλλιτεχνης εκανε ενα βιντεακι με εναν ελληνα ντυμενο τσολια να δερνει εναν μεταναστη; Πως θα αντιδρουσαν σε ενα βιντεακι οπου ο Πουτιν καιει μια σημαια με το σφυροδρεπανο και φτυνει εναν πινακα που γραφει "ΚΚΕ";dimishttps://www.blogger.com/profile/01876204375614649107noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-59392617282769025962007-06-04T19:14:00.000+03:002007-06-04T19:14:00.000+03:00-"Δεν είναι μόνο ο εθνικός ύμνος σαν μουσική υπόκρ...-"Δεν είναι μόνο ο εθνικός ύμνος σαν μουσική υπόκρουση, το βίντεο έχει ρωσικούς (και αμερικανικούς υπότιτλους)κθώς και ένα καδράκι σαν εκρεμμές που πέφτει στο πάτωμα με φωτό του Πούτιν (άν δεν κάνω λάθος)."<BR/>Μη τα ρίχνουμε όλα στο Λιάκο ....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-47669632750980311962007-06-04T15:58:00.000+03:002007-06-04T15:58:00.000+03:00η χρηματοδοτηση της τεχνης απο το κρατος μπορει να...η χρηματοδοτηση της τεχνης απο το κρατος μπορει να εχει νοημα οταν τα εργα τεχνης εχουν εξωτερικοτητες. Ας το πω απλα: αν ο Νορμαν Φοστερ ηθελε μια μικρη επιδοτηση για να φτιαξει ενα διεθνους φημης κτιριο στην αθηνα θα ειμασταν ηλιθιοι αν δεν την διναμε.<BR/><BR/>αλλα δυστυχως στην Ελλαδα η επιδοτηση της τεχνης εχει παρει τον δρομο ολων των αλλων επιδοτησεων: χαρτζιλικι στα φιλαρακια της καθε επιτροπης, ασχετως αν αυτοι παραγουν κατι αξιολογο ή αν παραγουν οτιδηποτε στην τελικη (εχω ξαναπει οτι επιδοτουνται ταινιες που παιζονται ΜΟΝΟ σε φεστιβαλ, δηλαδη δεν τις βλεπει κανενας πολιτης!)S Ghttps://www.blogger.com/profile/15494314043804907813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-71222808505931148862007-06-04T14:17:00.000+03:002007-06-04T14:17:00.000+03:00H ενδιαφέρουσα απάντηση του Πάσχου στην ερώτηση το...H ενδιαφέρουσα απάντηση του Πάσχου στην ερώτηση του Σπύρου για την επιχορήγηση της τέχνης:<BR/><BR/><A HREF="http://www.medium.gr/articles/116281725453319.shtml" REL="nofollow">Τέχνες και επιδοτήσεις</A>Roarkhttps://www.blogger.com/profile/07880818845675162295noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-25949222091741382262007-06-04T13:55:00.000+03:002007-06-04T13:55:00.000+03:00Δείτε τώρα το απαγορευμένο βίντεο από την Art Athi...Δείτε τώρα το απαγορευμένο βίντεο από την Art Athina στον fantomas.gr<BR/><BR/>http://www.fantomas.gr/home.htmlJustAnotherGoneOffhttps://www.blogger.com/profile/02876716992775485995noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-43249101653857940772007-06-04T13:29:00.000+03:002007-06-04T13:29:00.000+03:00Θα ηθελα καποτε να δω μια σατυρα να κραζει πχ ομοφ...Θα ηθελα καποτε να δω μια σατυρα να κραζει πχ ομοφυλοφιλους, αριστερους ανανεωτικους παντα, μεταναστες κλπ.<BR/><BR/>Εκει να δουμε λογοκρισιαAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-33597335328692731522007-06-04T12:47:00.001+03:002007-06-04T12:47:00.001+03:00Η λογοκρισια ειναι η πεμπτουσια μιας εξουσιας που ...Η λογοκρισια ειναι η πεμπτουσια μιας εξουσιας που χρησιμοποιει τα ΜΜΕ και τον τυπο για να παιζει τη γατα με τον ποντικι εστω κι αν δεν υπαρχουν ουτε γατες, ουτε ποντικια, αλλα πολλα διαφορετικα προβληματα σε μια κοινωνια οπου η πλυσ εγκεφαλου εχει γινει δυστυχως πια θεσμος!!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-20753871643247217992007-06-04T12:47:00.000+03:002007-06-04T12:47:00.000+03:00Κακως που συνεληφθησαν, αλλα ρε παιδια ελεος. Ελλη...Κακως που συνεληφθησαν, αλλα ρε παιδια ελεος. Ελληνικος κινηματογραφος σημερον ειναι μια απεραντη παρτουζολογια, ελληνικη τεχνη σημερον ειναι να βγαζει ο καθενας το αχτι του στην σημαια, το Χριστο και δεν ξερω γω τι. Ολοι οι σεξουαλικα καταπιεσμενοι κανουν τεχνη με τα λεφτα του κρατους.<BR/>Το ελληνικο κρατος στο Outlook αποφασισε να δειξει εναν πριαπισμενο αντι καποτε να ασχοληθει με το σπιτι του Ιολα. Ελεος δηλαδη τουλαχιστον το κρατος οφειλει αν θελει να χρηματοδοτει. να χρηματοδοτει τις τεχνες να εχει ενα αισθητικο κριτηριο.<BR/><BR/>Μικης, Νταλαρας, Σαββοπουλος για ιδεολογικη καβατζα και πριαπισμενους για τις κ...ες του.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-86401154289857770092007-06-04T08:14:00.000+03:002007-06-04T08:14:00.000+03:00Είναι τελείως άλλο θέμα η απαγόρευση έκφρασης κάπο...Είναι τελείως άλλο θέμα η απαγόρευση έκφρασης κάποιου σε ιδιωτικό χώρο και με δικά του μέσα και άλλο η υποχρέωση χρηματοδότησής του. Η υποχρέωση χρηματοδότησης είναι επίσης απαράδεκτη.Anonymousnoreply@blogger.com