tag:blogger.com,1999:blog-9006713.post7355029965204660234..comments2024-03-26T09:14:33.386+02:00Comments on e-rooster blog: Η πολιτική διαχείριση της βίαςKokkorashttp://www.blogger.com/profile/13725445563390837874noreply@blogger.comBlogger43125tag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-77046429241049819552009-02-02T00:18:00.000+02:002009-02-02T00:18:00.000+02:00NievskyΔεν θα ασχοληθώ με το ποιος παρεξήγησε τι. ...Nievsky<BR/><BR/>Δεν θα ασχοληθώ με το ποιος παρεξήγησε τι. Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς ότι οι έκτακτες νομοθεσίες περί τρομοκρατίας, από το Patriot Act μέχρι τους ημέτερους τρομονόμους απλά πυκνώνουν και εντείνουν τον κρατικοκατασταλτικό έλεγχο στις ζωές μας,δεν μπορώ να σε πείσω.<BR/><BR/>Εκεί που μπορούμε να συμφωνήσουμε (ελπίζω) είναι ότι τα πολιτικά κίνητρα ενός εγκλήματος δεν πρέπει ούτε να αναιρούν,ούτε και να διογκώνουν τη νομική του απαξία. Γιατί αυτή η παραδοχή ανοίγει άλλου είδους κερκόπορτες, απ τις οποίες ούτε η αυτοάμυνα δε θα καταφέρει δυστυχώς να μας σώσει.Harry Peitsinishttps://www.blogger.com/profile/08433415676714110757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-26678099192789621602009-02-01T14:51:00.000+02:002009-02-01T14:51:00.000+02:00Ok, εγώ το έχω κουράσει. Είναι ενδιαφέρον ότι έμαθ...Ok, εγώ το έχω κουράσει. Είναι ενδιαφέρον ότι έμαθα ότι <B>η Ελλάδα είναι το πρώτο κράτος στον πλανήτη που πρέπει να καταργήσει οποιοδήποτε αντιτρομοκρατικό νόμο</B> - και απέναντι στο οργανωμένο έγκλημα παρεπιμπτόντως - και ότι ο ΕΑ, η 17Ν, η Αλ Κάιντα και τα άλλα παιδιά δεν είναι τρομοκρατικές οργανώσεις, και ότι κακώς η Ελλάδα ανταλλάσσει πληροφορίες με άλλες χώρες της ΕΕ για την τρομοκρατία και γενικά αυτό που λέμε τρομοκρατία δεν υπάρχει.<BR/><BR/>Φυσικά, επειδή ο νόμος είναι δίκοπο μαχαίρι έμαθα από τις εμβριθείς αναλύσεις και εδώ και στο thread για τους άπλυτους φασίστες της Λάρισας και της Πάτρας - που παρεπιμπτόντως έσπασαν τις πόρτες του πανεπιστημίου για να βγάλουν έξω φοιτητές - ότι θα μπορούσε να πέσει ξύλο νομιμότατα και στους μαγαζάτορες που άνοιγαν <B>παράνομα</B> τα μαγαζιά τους την τελευταία Κυριακή του χρόνου και ξύλο στους μπάτσους που φυλούσαν τους εργολάβους που έκοβαν <B>παράνομα</B> τα δέντρα στην Κυψέλη. Τι ωραία! Τουλάχιστον με την ίδια επιχειρηματολογία και τον ίδιο τρόπο <A HREF="http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=981468#981567" REL="nofollow">υπερασπίζονται την βία</A> μερίδα ακροαριστερών. Όλα είναι άμυνα, άρα όλα επιτρέπονται. <BR/><BR/>Τώρα βέβαια, μπορούμε να μιλάμε για ώρες για το ποιος έχει παρεξηγήσει τι, αλλά αντί άλλου σχολίου αυτό:<BR/><BR/><I>«Αν μπορούμε να μιλήσουμε για κάποιο κίνημα που δημιουργήθηκε στην πατρία μας τον τελευταίο καιρό», συνοψίζει χαρακτηριστικά ο Γιάννης Κουριαννίδης (του <B>ΛΑΟΣ</B>) από τις στήλες του «Ελεύθερου Κόσμου» (<B>14.12</B>), «αυτό είναι των ενεργών πολιτών ενάντια στην αυθαιρεσία και την παραβατικότητα και όχι η ωμή βία των αλητών του περιθωρίου.</I> <B>Ο Αγιος Παντελεήμονας, η Πάτρα, η Λάρισα και τώρα η Κομοτηνή έδεξαν το δρόμο. Επεται συνέχεια!»</B>Nievskiihttps://www.blogger.com/profile/11064327586559230314noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-76188816248883209892009-01-29T17:58:00.000+02:002009-01-29T17:58:00.000+02:00Nievsky το χεις κουράσει εντελώς με τα αυθαίρετα σ...Nievsky το χεις κουράσει εντελώς με τα αυθαίρετα συμπεράσματα που βγάζεις.Από πού ν αρχίσω...<BR/><BR/>Απαντώ λοιπόν και γω φύρδην μίγδην.Γράφεις:<BR/><BR/>"πρέπει να είμαστε πιο συνετοί και να μην αντιμετωπίζουμε όλα τα προβλήματα ως law and order"<BR/><BR/>Φυσικά και αντιμετωπίζουμε έτσι τα προβλήματα που περιλαμβάνουν παραβιάσεις του κοινού ποινικού δικαίου! Αν πολιτικοποιήσουμε ακόμα και τα κοινά εγκλήματα τότε να το στρίψουμε (ακρο)αριστερά το μαγαζάκι αγαπητέ. <BR/><BR/><BR/><BR/><BR/>"Γιατί κανένας δεν τα βάζει με τον ληστή με το πιστόλι στην τράπεζα;"<BR/><BR/>Τι λέτε καλέ,προχτές κάποιοι περαστικοί δεν συνέλαβαν δυο ληστές στην Θεσ.νίκη? Τρεις τραυματίστηκαν αλλά τα κατάφεραν. Δεν έχουν το δικαίωμα να το κάνουν? Η άμυνα δεν συνεπάγεται υπεροπλία, συνεπάγεται απλά απάντηση σε παράνομη επίθεση με σκοπό την αυτοπροστασία. <BR/><BR/>Και για μένα οι άνθρωποι που στήνουν το κορμί τους μπροστά στις κάννες ενός ανώμαλου εγκληματία είναι ήρωες. Γιατί ακριβώς ασκουν το δικαίωμα στην άμυνα ενώ κατά τη λογική σου "δεν τους παίρνει".<BR/><BR/>Όσα γράφεις είναι για μια ακόμα φορά αυθαίρετα συμπεράσματα ,δικά σου και μόνο.<BR/><BR/>"Να διαλυθούν όλα τα σώματα που συμμετέχουν σε εκτεταμένες βιαιότητες."<BR/><BR/>Συμφωνώ.Υπάρχει μόνο μια μικρή λεπτομέρεια.Ότι δεν προτείνεις ούτε μια λύση για το πώς θα γίνει αυτό. Και άντε πες τους παρακρατικούς τους μαντρώνεις αν ελέγξεις το κράτος (μέσω εκλογών κλπ).<BR/><BR/>Τους αντι-κρατικούς πώς τους "διαλύεις"? γιατί τα παρατράγουδα των διαδηλώσεων ήταν πολυ απλά, ότι καμιά 2-3000 μπάχαλοι κάψαν 6,7 πόλεις και κατόπιν πλακώθηκαν με ενστολους και μη. <BR/><BR/>Εκτός αν πιστεύεις ότι όλοι οι μπάχαλοι αριστεράς και δεξιάς είναι παρακρατικοί.Οπότε τζάμπα μιλάμε.<BR/><BR/>αλλά τι λέω?Αφού προτείνεις λύση:<BR/><BR/>"Συζήτηση με όλους χωρίς προϋποθέσεις τώρα"<BR/><BR/>Προσωπικά δεν έχω καμιά διάθεση να νομιμοποιήσω σαν συνομιλητές τους μπάχαλους ακροαριστεράς και ακροδεξιάς. Αν "αυτό" είναι για σένα λύση,ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω.<BR/><BR/><BR/>"Αν η επίθεση έγινε επειδή η Κούνεβα είχε συνδικαλιστική δραστηριότητα, κι αυτό είναι σχεδόν βέβαιο πλέον, να θυμίσω ότι αυτό λέγεται τρομοκρατική δραστηριότητα και αυτό τιμωρείται ως ιδιώνυμο αδίκημα στην Ελλάδα"<BR/><BR/><BR/>Δεν καταλαβαίνω γιατί η Κούνεβα έχασε κάτι παραπάνω σε σχέση με ένα θυμα ανάλογης επίθεσης με διαφορετικά κίνητρα (πχ ερωτικά). Ένα φιλελεύθερο δικαιικό σύστημα πρέπει να τιμωρεί την πράξη , όχι το κίνητρο.Το ζήτημα είναι αν υπήρχε δόλος ή αμέλεια,όχι την αιτία που προκάλεσε το δόλο αυτόν.<BR/><BR/>Η βάφτιση ενος κοινού ποινικού αδικήματος ως "πολιτικού" είναι ένα εξουσιαστικό εφεύρημα που δικαιολογεί υπερβολικά ευμενείς (όπως σε πολιτικές δολοφονίες στη μεσοπολεμική Γαλλία) ή υπερβολικά δυσμενείς (όπως σε ακροδεξιές μπανανίες) συμπεριφορές απέναντι σε ποινικά αδικήματα.<BR/><BR/>Και για να σε προλάβω, είμαι κατά των "ιδιώνυμων αδικημάτων" τέτοιας μορφής. Το έγκλημα είναι έγκλημα.<BR/><BR/><BR/>"Να θυμίσω ότι η στέρηση της ελευθερίας του ατόμου είναι τόσο σοβαρή ώστε να είναι αυτή η βασική ποινή - η στέρηση της ελευθερίας ως φυλάκιση - που επιβάλλει το κράτος και όχι η δήμευση της περιουσίας."<BR/><BR/>Και τι σημαίνει φυλάκιση? Η κατακράτηση μας σε ένα περίκλειστο χώρο υπό την απειλή βίας,σωστά? Η ελευθερία κίνησης αναλύεται στο δικαίωμα να μεταφέρεις το σώμα σου από το σημείο Α στο σημείο Β. Όταν κάποιος σε εμποδίσει υλικά να το πράξεις σπρώχνοντας σε,χτυπώντας σε κλπ,έχεις δικαίωμα να αμυνθείς. <BR/><BR/>Δε βλέπω ποια ειναι η δυσκολία του να το αντιληφθείς αυτόHarry Peitsinishttps://www.blogger.com/profile/08433415676714110757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-74853633370742693812009-01-29T17:27:00.000+02:002009-01-29T17:27:00.000+02:00Nievski πάσχεις από μια πλάνη όπου ταυτίζεις τις π...Nievski πάσχεις από μια πλάνη όπου ταυτίζεις τις πολιτοφυλακές με τους παρακρατικούς στρατούς. καμμία σχέση. επίσης σε ένα πολιτικό πρόβλημα μπορούν να υπάρχουν πολλές διαφορετικές λύσεις, όχι μόνο μια πολιτική λύση, χωρίς να είναι κατ'ανάγκη γελειότητες. Γελειότητα είναι να νομίζεις ότι η πολιτική θεωρία έχει απαντήσεις για όλα.koukhttps://www.blogger.com/profile/13962064893032096981noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-89881308212373996812009-01-29T15:25:00.000+02:002009-01-29T15:25:00.000+02:00@Χ.Π.Δεν ξέρω κατά πόσο είναι άσχετο το θέμα της α...@Χ.Π.<BR/><BR/>Δεν ξέρω κατά πόσο είναι άσχετο το θέμα της αυτοδικίας. Στο κάτω-κάτω της γραφής αν μιλάω σε ένα thread με τίτλο "η πολιτική διαχείριση <B>της βίας</B>" δεν ξέρω πώς η άσκηση της βίας και οι προϋποθέσεις άσκησης της βίας από ομάδες είναι άσχετη. <BR/><BR/>Μερικές απαντήσεις φύρδην-μύγδην. *Για τους χρυσαυγίτες ρωτήστε τον δήμαρχο της Πάτρας που μίλησε δημόσια για χρυσαυγίτες, κι αυτός αναρχικός είναι;!;!! <BR/>*Να πω επίσης ότι μπορεί να θέλω να περάσω τα μπλόκα με τα πόδια και να μην με αφήνουν. Να θυμίσω ότι η στέρηση της ελευθερίας του ατόμου είναι τόσο σοβαρή ώστε να είναι αυτή η βασική ποινή - η στέρηση της ελευθερίας ως φυλάκιση - που επιβάλλει το κράτος και όχι η δήμευση της περιουσίας. Για μένα είναι πιο επαχθές από την κλοπή του αμαξιού μου λ.χ. Αν κάποιος θεωρεί ότι το άτομό του είναι κατώτερο από τα υλικά του αντικείμενα βέβαια, ο καθένας έχει τις δικές του προτεραιότητες. <BR/>*Επίσης, όπως σαφώς γράφτηκε στο thread Πάτρα-Λάρισα, κάποιοι θεώρησαν ότι η αυτοάμυνα καλύπτει και "ομάδες περιφρούρησης". Άρα είμαι ακριβής σε αυτό που γράφω για συμμορίες άπλυτων.<BR/>*Το κίνητρο για την επίθεση στην Κούνεβα μετράει. Το κίνητρο για οποιαδήποτε ενέργεια μετράει, αλλιώς δεν θα είχε νόημα η πολιτεία να διακρίνει τα αδικήματα. Αν η επίθεση έγινε επειδή η Κούνεβα είχε συνδικαλιστική δραστηριότητα, κι αυτό είναι σχεδόν βέβαιο πλέον, να θυμίσω ότι αυτό λέγεται <B>τρομοκρατική δραστηριότητα</B> και αυτό τιμωρείται ως ιδιώνυμο αδίκημα στην Ελλάδα, και όχι μόνο ως δολοφονική απόπειρα και υπάρχουν και πολλές προεκτάσεις, και στην δικονομία, όπως γνωρίζεις. Για την τρομοκρατία δεν έχει σημασία για το αν οι δράστες είναι δεξιοί ή αριστεροί. Πρέπει η τρομοκρατία να καταδικάζεται. Οι δράστες της επίθεσης είναι τρομοκράτες με κάθε ορισμό της τρομοκρατίας. Σκέψου ότι μια τέτοια ενέργεια με τον τίτλο "<I>δολοφονική επίθεση σε συνδικαλίστρια υπήκοο χώρας μέλους της ΕΕ εξαιτίας της συνδικαλιστικής της δραστηριότητας</I>" μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε δελτίο για τα ετήσια χτυπήματα της τρομοκρατίας σε μια χώρα. Κι αυτό είναι <B>το σοβαρότερο και ειδεχθέστερο τρομοκρατικό χτύπημα που έχει διαπραχθεί το 2008 στην Ελλάδα</B>. <BR/><BR/>Αλλά αν αντιπαρέλθω αυτά ας σταθώ σε ένα βασικό σχόλιο:<BR/><BR/><I>Σ αυτήν την περίπτωση σαφώς και δικαιούσαι να αμυνθείς.Αν τολμάς δηλαδή. Το δικαστήριο πάντως θα σε δικαιώσει έστω και μετά θάνατον :)</I><BR/><BR/>Ακριβώς αυτό λέω ένα μήνα και σ'αυτό έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου. Καταρχάς ακυρώνει την όποια κουβέντα περί αυτοάμυνας, αφού ένας κακοποιός είναι πάντα καλύτερα εξοπλισμένος από ένα πολίτη και καλύτερα εκπαιδευμένος και πλέον αδίστακτος στην χρήση όπλων, άρα αυτοάμυνα δεν υπάρχει στην ουσία πέραν του να κακοποιείς σεξουαλικά περαστικές κοπελίτσες, όπως έκαναν στερημένοι μαγαζάτορες στην Λάρισα. Γιατί κανένας δεν τα βάζει με τον ληστή με το πιστόλι στην τράπεζα; Μα γιατί δεν τον παίρνει. Γιατί όμως όλοι οι ανόητοι μεσήλικες σαπιοκοιλιάδες νομίζουν ότι οι μπάχαλοι είναι λαγοί και θα πάνε για κυνήγι; Γιατί πρέπει να ανεχόμαστε αυτήν την βλακεία;<BR/><BR/>Το θέμα δεν είναι όμως αυτό. Αναδεικνύεται ουσιαστικά ένα βασικό πρόβλημα Σε <B>πολιτικά</B> προβλήματα η απάντηση είναι <B>πολιτική</B> και όχι να ξεχύνονται άπλυτοι παρακρατικοί στον δρόμο με την προβιά των αγανακτισμένων πολιτών. Αυτό δεν λέγεται πολιτική αντιμετώπιση της βίας, αλλά γελοιότητα. Δεν γουστάρω πολιτοφυλακές οποιουδήποτε είδους και δεν γουστάρω ούτε τους παρακρατικούς και τους μπάτσους με νοοτροπία και συμπεριφορά παρακρατικού ούτε τους μπάχαλους να μαλώνουν συνέχεια σε ξένο αχυρώνα. Να διαλυθούν όλα τα σώματα που συμμετέχουν σε εκτεταμένες βιαιότητες. Αν τώρα η κυβέρνηση θεωρεί λ.χ. ότι πρέπει να βγάζει ΜΑΤ για να δέρνουν κόσμο που διαμαρτύρονται για την <B>παράνομη</B> κοπή δέντρων, αλλά ταυτόχρονα συζητά να δώσει <B>παράνομες</B> επιδοτήσεις σε αγρότες που <B>παράνομα</B> κλείνουν την εθνική οδό σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε πιο συνετοί και να μην αντιμετωπίζουμε όλα τα προβλήματα ως law and order και να μην καταδικάζουμε την βία όποτε μας βολεύει - να γλύφουμε τους μαγαζάτορες που βγάζουν καραμπίνες και συνεργάζονται με άπλυτους παρακρατικούς, να ανεχόμαστε τους αγρότες γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς και να ζητάμε να τσακίσουν όλους τους άλλους. <B>Με ποιον μίλησε η κυβέρνηση τον Δεκέμβριο;</B> Τι υποσχέθηκε να κάνει ώστε να ηρεμήσει τον κόσμο; Ή η νομιμότητα είναι <A HREF="http://troktiko.blogspot.com/2009/01/blog-post_5708.html" REL="nofollow">όποτε</A> μας συμφέρει; Αφοπλισμός όλων των ομάδων τώρα. Συζήτηση με όλους χωρίς προϋποθέσεις τώρα. Σλβαρές πολιτικές προτάσεις τώρα και όχι άλλες πολιτικές προτάσεις <A HREF="http://www.geocities.com/YREGREECE/IMERE3OF.html" REL="nofollow">επιπέδου</A> "καθάρισα δυο γιατί μου έκλεβαν πατάτες από το χωράφι, κάντε και εσείς το ίδιο και θα βρείτε την υγειά σας". Η πολιτική δεν είναι <A HREF="http://en.wikipedia.org/wiki/Death_Wish#Plot" REL="nofollow">ταινία</A> του Hollywood. Όχι άλλο law and order στην καμπούρα του κόσμου.Nievskiihttps://www.blogger.com/profile/11064327586559230314noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-24558740899183210152009-01-29T00:30:00.000+02:002009-01-29T00:30:00.000+02:00"Έτσι ακριβώς έγινε σε δεκάδες περιπτώσεις στην πε..."Έτσι ακριβώς έγινε σε δεκάδες περιπτώσεις στην περίπτωση των επεισοδίων του Δεκέμβρη. Το να ταυτίζουμε τους ανθρώπους αυτούς με "παρακρατικούς χρυσαυγίτες" που φυσικά δεν αρνούμαι οτι υπάρχουν ειναι συκοφαντία."<BR/><BR/>Σωστό.<BR/><BR/>Άρθρο από φιλελεύθερους για την Κούνεβα, δύσκολο το κόβω. Οι περισσότεροι είναι εναντίον του συνδικαλισμού και υπέρ της ανεξέλεγκτης εισροής ανειδίκευτων εργατών. Πρότυπο τους οι Μανωλάδες και η πλατεία Θεάτρου όπου οι μετανάστες ψάχνουν στα σκουπίδια να βρουν καμιά μισοφαγωμένη τυρόπιτα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-73709915617903856902009-01-29T00:12:00.000+02:002009-01-29T00:12:00.000+02:00Διόρθωση, Γράφω: Πρέπει δηλαδή η προσβολή να είναι...Διόρθωση, Γράφω: Πρέπει δηλαδή η προσβολή να είναι α. “αναγκαία” προσβολή του επιτιθέμενου, β. άδικη και παρούσα. Εννοώ φυσικά<BR/><BR/>Πρέπει δηλαδή η προσβολή να είναι α. “αναγκαία” προσβολή του επιτιθέμενου, και να στρέφεται κατά προσβολής β. άδικης και παρούσαςHarry Peitsinishttps://www.blogger.com/profile/08433415676714110757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-12183161730216681012009-01-29T00:03:00.000+02:002009-01-29T00:03:00.000+02:00Ρε Νιέφσκυ ειλικρινά απορώ ποιο είναι το palpable ...Ρε Νιέφσκυ ειλικρινά απορώ ποιο είναι το palpable hit στο οποίο αναφέρεσαι. Τρικυμία εν κρανίω μου κάνει το ανωτέρω σχόλιο:Τελικά κακίζεις το κράτος που δέρνει επιλεκτικά,γιατί θέλεις να μην ασκεί βία σε κανένα ή γιατί θέλεις να ασκεί βία σε όλους τους παρανομούντες? <BR/><BR/>Αν έχεις τη διάθεση να συζητήσεις ψύχραιμα παρόλο που είσαι ολοσδιώλου εκτός θέματος, διάβασε σε παρακαλώ με προσοχή την απάντηση μου.<BR/><BR/>Καταρχάς το ότι "¨η ζωή κανενός καταστηματάρχη δεν κινδύνεψε" στα επεισόδια εκτός από παραπειστικό (αρκετοί πολίτες βρέθηκαν σε ζώνες πυρός από κοτρώνες και μολώτωφ) δε μου λέει τίποτα. Δε χρειάζεται να κινδυνέψει η ζωή κάποιου για να έχει δικαίωμα να αμυνθεί.Μπορεί να κινδυνέψει η περιουσία ή η σωματική του ακεραιότητα. Συνεπώς ο συσχετισμός σου είναι άκυρος.<BR/><BR/>Κατά δεύτερον:προχωράς σε ένα τυπικά κολλεκτιβιστικό τσουβάλιασμα εμπόρων και φασιστών που "δέρνουν περαστικούς". Αυτό το τσουβάλιασμα δεν είναι απλά παραπειστικό.Είναι κατάφωρα ψευδές.<BR/><BR/>Δεν "συμμάχησαν" οι έμποροι έτσι γενικά με τους φασίστες. Οι "εμποροι" δεν είναι μια ομοιογενής και ενιαια μάζα,όπως πίστευαν για τις κοινωνικές τάξεις οι μαρξιστές.<BR/><BR/>Υπήρξαν έμποροι (στη Λάρισα,την Πάτρα και τη Θεσ.νικη) που σχηματισαν αλυσίδες γύρω από τα καταστήματα,που έκαναν βραδυνές περιπολίες για να προασπίσουν την περιουσία τους ή που έμειναν στα μαγαζιά τους για να τα προστατέψουν.<BR/><BR/>Υπάρχουν επίσης έμποροι που κακοποίησαν πλιατσικολόγους,που χρησιμοποίησαν βία για να τους "συλλάβουν" και να τους παραδώσουν στην αστυνομία.<BR/><BR/>Η βία αυτή είναι αμυντική βία εφόσον 1) θίγεται όντως κάποιο ατομικό δικαίωμα του αμυνόμενου πολίτη 2) το αγαθό του δράστη που πλήττεται δεν είναι ανώτερο από αυτό που θίγεται και η βλάβη ειναι απολύτως αναγκαία για να σταματήσει η παράνομη βία.Εφόσον δηλαδή υπάρχει κάποια αναλογία μεταξύ παράνομης και αμυντικής βίας.<BR/><BR/><BR/>Πρέπει δηλαδή η προσβολή να είναι α. “αναγκαία” προσβολή του επιτιθέμενου, β. άδικη και παρούσα.Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να τα λέμε. <BR/><BR/>Κοινώς οι έμποροι που καταγγέλεις πως δείρανε αθώους περαστικούς ασφαλώς και δεν "αμύνονταν" και αυτό νομίζω πως είναι σαφές από τη σχετική επιχειρηματολογία όλων των δικηγόρων που σχολίασαν τα επίμαχα θρεντ. Αυτό δεν το λέει κανένας.<BR/><BR/>Αυτό που είπαμε όλοι οι νομικοί είναι ότι εφόσον η αστυνομία ήταν απούσα και εφόσον αποδεδειγμένα μια μερίδα τραμπούκων κατέστρεφε περιουσίες οι θιγόμενοι είχαν κάθε δικαίωμα να βγουν και να υπερασπίσουν τις περιουσίες τους.Με τη βία? Με τη βία. Τη βία όμως που περιχαρακώνουμε στα προαναφερθέντα πλαίσια.<BR/><BR/>Τώρα στο θέμα των αγροτών. Δεν ξέρω αν για σένα το δικαίωμα στη "μετακίνηση" είναι ανώτερο απ το δικαίωμα στην περιουσία αλλά στην ουσία δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ των δυο. Γιατί η μετακίνηση γίνεται με υλικά μεσα (πχ αυτοκίνητο) που συνιστούν περιουσιακό σου στοιχείο.Έτσι λοιπόν και προσπαθήσεις να την ασκήσεις μοιραία θα συναντήσεις σε κάποιο σημείο τη βία των αγροτών. <BR/><BR/>Σ αυτήν την περίπτωση σαφώς και δικαιούσαι να αμυνθείς.Αν τολμάς δηλαδή. Το δικαστήριο πάντως θα σε δικαιώσει έστω και μετά θάνατον :)Harry Peitsinishttps://www.blogger.com/profile/08433415676714110757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-77808784913567142272009-01-28T22:13:00.000+02:002009-01-28T22:13:00.000+02:00@ανώνυμο αναρχικόΕίδες πολλά άρθρα για τον Μαντζού...@ανώνυμο αναρχικό<BR/><BR/>Είδες πολλά άρθρα για τον Μαντζούνη και τον Επαναστατικό Αγ(κ)ώνα σε αυτό το site ή το πετάς έτσι για να παίξουμε την κολοκυθιά της υποκρισίας; "<I>Εντάξει, εσείς όμως είστε μεγαλύτεροι υποκριτές γιατί ασχοληθήκατε με αυτό και όχι με αυτό</I>" κ.ο.κ. Όπως σας έλεγε και ο σύντροφος σας Σκυφτούλης:<BR/><BR/><I>Είσαι κομμουνιστής ή αναρχικός και σκέφτεσαι: «Αυτό που κάνω είναι αναρχικό ή δεν είναι». Μετά μεγάλωνες, γινόσουν γιατρός και έλεγες πρέπει να πάψω να είμαι αναρχικός, γιατί ήταν απαγορευτικό. Εμείς στην Αντιεξουσιαστική λέμε: Μπορεί να είσαι γιατρός και να είσαι και αναρχικός. Όπως στην Αμερική, είναι και καθηγητές πανεπιστημίου και αναρχικοί. Για εμάς, αυτές οι σκέψεις τη δεκαετία του ΄80 ήταν απαγορευμένες. Ο αναρχικός δεν δούλευε, δεν πήγαινε στον Στρατό και δεν σπούδαζε. Πολλοί παρατήσαμε τα πανεπιστήμια και δεν δουλεύαμε, υπακούοντας στο δόγμα.</I><BR/><BR/>Τι ρολάκι πρέπει λοιπόν να πάρουμε εμείς ως φιλελεύθεροι; Τι ανακοινώσεις πρέπει να βγάλουμε;<BR/><BR/>Και μια που μιλάμε για υποκρισία, ένα quiz: ποια γνωστή αναρχική οργάνωση πουλάει προστασία σε μαγαζιά στα Εξάρχεια; Δεν αντιγράφω τον pelerin, ο pelerin μιλάει για μαγαζιά στου Ψυρρή, αυτό είναι εμφανώς λάθος, αλλά τέλος πάντων είναι μια ερώτηση για αναρχικούς "μη-υποκριτές". Ο ευρών αμοιφθήσεται. Ας ξεκινήσει ο αναρχικός χώρος βγάζοντας κάτι τέτοια αντί να ξεκατινιάζεται ποιος έδωσε συνέντευξη πού και πόσο ξύλο θέλει ο Κάιν. Και μετά θα βγάλουν και οι φιλελεύθεροι άρθρα για την Κούνεβα - και τον Μαντζούνη που τον ξέχασαν σ'αυτό το site.Nievskiihttps://www.blogger.com/profile/11064327586559230314noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-12033465703480610582009-01-28T21:59:00.000+02:002009-01-28T21:59:00.000+02:00@Χ.Π.Καταρχάς κάτι άσχετο, αλλά δεν κρατήθηκα.Sorr...@Χ.Π.<BR/><BR/>Καταρχάς κάτι <A HREF="http://farm4.static.flickr.com/3492/3234829796_ccf6eedc26.jpg" REL="nofollow">άσχετο</A>, αλλά δεν κρατήθηκα.<BR/><BR/>Sorry, αλλά την σύγχυση για την αυτοάμυνα την είχατε όλοι όσοι γράψατε στο γνωστό thread για την Πάτρα και την Λάρισα. Δεν την είχαν οι μη "ειδικοί", αφού την αυτοδικία ως αυτοάμυνα την αντιλαμβάνετε ως τέτοια και ο αγράμματος αγρότης που καθάρισε 2 Αλβανούς στην Λάρισα πριν κάτι χρόνια επειδή του έκλεβαν πατάτες από το χωράφι. Την αυτοδικία ως αυτοάμυνα την αντιλήφθηκαν και οι έμποροι που κατέβηκαν παρέα με φασίστες στην Πάτρα για να ανοίξουν κεφάλια περαστικών και διαδηλωτών. Δεν σπούδασαν σε καμιά νομική και δεν άνοιξαν κανένα βιβλίο για να το κάνουν αυτό. Την αυτοδικία ως αυτοάμυνα αντιλαμβάνεται και το ΛΑΟΣ και ο Καρατζαφέρης που εξυμνούσαν "την Πάτρα και την Λάρισα που έδειξαν τον δρόμο".<BR/><BR/>Σε καμιά περίπτωση τον Δεκέμωβριο δεν απειλήθηκε ζωή καταστηματάρχη, αλλά μόνον περιουσία. Αντίθετα είχαμε άφθονες κακοποιήσεις πολιτών από την αστυνομία, μια στυγερή δολοφονία και μια απόπειρα δολοφονίας από την άλλη μεριά! Πουθενά στο thread για την Πάτρα και την Λάρισα πάλι δεν έγινε αυτή η διάκριση, αντίθετα θεωρήσατε συλλήβδην ότι το άρθρο του ΠΚ καλύπτει και την προστασία της περιουσίας. Την διάκριση μεταξύ ζωής, περιουσίας και μετακίνησης ας την κάνατε τότε. Επισημαίνω εκ των υστέρων που οδηγεί η λογική της αυτοδικίας που αναπτύχθηκε τότε και το αίολο της επιχειρηματολογίας. Χρωστούμενο μεν από τότε, αλλά <B>a hit, a palpable hit</B>. Α propos, η ελευθερία της μετακίνησης είναι ελευθερία αυτοδιάθεσης του ατόμου και για μένα προσωπικά το να μου φράζουν τον δρόμο είναι πολύ χειρότερο από το να μου χαρακώσουν λ.χ. το αμάξι γιατί αν το ένα αφορά στην ιδιοκτησία μου το άλλο αφορά στο πρόσωπό μου.<BR/><BR/>Το δεύτερο σημείο είναι ακριβώς αυτό: ότι όλοι ανέχονται την βία και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να βλέπεις ένα πρόβλημα ως απλά πρόβλημα law and order και σε κάποιες άλλες να βλέπεις δίκαια αιτήματα. Όπως λέει και ο Τζίμης Πανούσης: <I>καταδικάζουμε την βία απόπου και αν προέρχεται, καταδικάζουμε τον Γεώργιο Καραϊσκάκη, τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη και των Κωνσταντίνο Κανάρη.</I><BR/><BR/>Κι η αδήριτη ερώτηση είναι: γιατί για όλα τ'άλλα ζητήματα η βία δεν θεωρείται λύση, αλλά τα προβλήματα είναι σκέτο law and order όταν αφορά <B>(α)</B>στο πανεπιστήμιο <B>(β)</B>στην νεολαία <B>(γ)</B>για κατοίκους που διαμαρτύρονται για το κόψιμο δέντρων <B>(δ)</B>για κατοίκους που διαμαρτύρονται για παράνομες χωματερές κ.ο.κ. Ακόμα και για τους γαμημένους τους χούλιγκαν στα γήπεδα δεν βγαίνει κανείς σοβαρός άνθρωπος να πει τσακίστε τους χούλιγκαν με άφθονη αστυνομική βία και όλα θα λυθούν αυτόματα. Ούτε καν ο Πρετεντέρης. Μήπως τελικά η πρώτη απάντηση είναι και η σωστή: κοιτάμε ποιος είναι ψηφοφόρος μας, κοιτάμε πού μας παίρνει και κοιτάμε αν μπορούμε να τον τσακίσουμε ή όχι. Τελικά αυτό δεν είναι που ενθαρρύνει την χρήση βίας από την κάθε μειοψηφία - χωρίς αρνητικούς συνειρμούς - αφού ξέρουν ότι χωρίς βία θα υποστούν πολύ βία, αν ασκήσουν πολύ βία το κράτος θα τους αφήσει ήσυχους; Αν πηγαίνεις λ.χ. να διαμαρτυρηθείς για ένα δέντρο που κόβεται παράνομα και τρως δακρυγόνα και ξύλο ποια είναι η φυσιολογική αντίδραση τελικά; Πώς θα σπάσει ο κύκλος της βίας με τέτοια νοοτροπία από τη μεριά του κράτους;Nievskiihttps://www.blogger.com/profile/11064327586559230314noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-31969925001883453692009-01-28T17:15:00.000+02:002009-01-28T17:15:00.000+02:00Νομίζω ότι πρέπει να φάμε γερό πρόστιμο από την ΕΕ...Νομίζω ότι πρέπει να φάμε γερό πρόστιμο από την ΕΕ, ώστε η εκάστοτε κυβέρνηση να μην έχει να δώσει εξηγήσεις. <BR/><BR/>Και τη πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-72642005443839038802009-01-28T13:36:00.000+02:002009-01-28T13:36:00.000+02:00Πάντως τα κουμουνια είναι απίστευτα.Tσαμπουκαλεμέν...Πάντως τα κουμουνια είναι απίστευτα.Tσαμπουκαλεμένα oρμάνε και "γενναια" κάνουν HIJACK σε άσχετες συζητήσεις ανενόχλητοι. Επόμενο επισόδειο:<BR/><BR/>συζήτηση για την Kouneva σε άρθρο αφιερωμένο στη κβαντική φυσικήAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-49045228368243546472009-01-28T11:47:00.000+02:002009-01-28T11:47:00.000+02:00@ ανώνυμο 28/1/09 00:45Συμφωνώ απολύτως μαζί σας ό...@ ανώνυμο 28/1/09 00:45<BR/><BR/>Συμφωνώ απολύτως μαζί σας ότι απόπειρες κατά συνδικαλιστών γίνονται στις δημοκρατικές χώρες. Θα πρόσθετα δε ότι διαμαρτυρίες για τις απόπειρες ελεύθερα γίνονται επίσης μόνο στις δημοκρατικές χώρες με όλες τις ατέλειες τους και τα ελλείματα ελευθερίας και δημοκρατίας. Γιατί βλέπεις στις άλλες δεν υπήρχε και δεν υπάρχει ελεύθερος συνδικαλισμός. Γιατί εκεί τους λιανίζουν όσους διαφωνούν εκτελώντας τους ή στέλνοντας τους στα γκουλάγκ.<BR/><BR/>Ξέρω βέβαια πως στην δική σας σοσιαλιστική ουτοπία δεν υπάρχουν εκτελέσεις και γκουλάγκ κι ότι πιστεύετε πως ο υπαρκτός σοσιαλισμός ήταν μια λάθος εφαρμογή σε κάποιο βαθμό. Έτσι πίστευαν και οι επαναστάτες του Οκτώβρη, της Σιέρρα Μάδρε και της Μεγάλης Πορείας. Την ίδια με την δική σας ουτοπία είχαν σας βεβαιώ. Που κατέληξαν ε;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-24783347459914879762009-01-28T09:49:00.000+02:002009-01-28T09:49:00.000+02:00Ρε παιδιά, συγγνώμη για την ερώτηση... τί έγινε με...Ρε παιδιά, συγγνώμη για την ερώτηση... τί έγινε με τη Βουλγαρία; Κλείσαμε τα σύνορα; Με τη Φυρομία δεν έχουμε το πρόλημα<BR/><BR/>Oxi, apla mas krazoun epeidi kamia 100aria ntalikes exoun akinitopoiithei sta synora edw kai mia bdomada.Milame gia treli kseftila<BR/><BR/>Well done farmers!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-21452562082632042222009-01-28T00:45:00.000+02:002009-01-28T00:45:00.000+02:00Γιατί για μένα ουδεμία διαφορά έχει αν της επιτέθη...Γιατί για μένα ουδεμία διαφορά έχει αν της επιτέθηκε ο τέως σύζυγος ή το τέως αφεντικό της. Σημασία έχει ότι ένα άτομο δέχθηκε δολοφονική επίθεση. Δε θεωρώ το ζήτημα πολιτικό.Το θεωρώ ποινικό.Καθαρά<BR/>----<BR/>Αγαπητέ Πετσινη ξεχάσατε ότι απατημένοι σύζυγοι και εραστές επιτίθοντε σε ολόκληρο τον πλανήτη, επιθέσεις σε συνδικαλιστές έχουμε μόνο στις "δημοκρατικές χώρες". <BR/><BR/>Υ.Γ. Το γραφείο του κου. Πετσινη καθαρίζετε αποκλειστικά από καθαρίστριες μέλη της ΦιΣ που στα διαλείματα τους διαβάζουν Φρίντμαν και Χάγιεκ και που διακρίνοντε από χαμηλά ποσοστά απιστίας προς τους ερωτικούς τους συντρόφους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-20441404010287498202009-01-28T00:20:00.000+02:002009-01-28T00:20:00.000+02:00Ρε παιδιά, συγγνώμη για την ερώτηση... τί έγινε με...Ρε παιδιά, συγγνώμη για την ερώτηση... τί έγινε με τη Βουλγαρία; Κλείσαμε τα σύνορα; Με τη Φυρομία δεν έχουμε το πρόλημα;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-41908178052430069292009-01-27T20:05:00.000+02:002009-01-27T20:05:00.000+02:00Παιδιά, μετά απο αναγνώσεις πολλών κειμένων παρατη...Παιδιά, μετά απο αναγνώσεις πολλών κειμένων παρατηρώ μια στρεψοδικία και μια τάση να ψάχνουν - όλοι γωνία στο δεκάρικο. Για να μην πω μια κακεντρέχεια. <BR/><BR/>Κρίμα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-47480681688201887892009-01-27T19:40:00.000+02:002009-01-27T19:40:00.000+02:00Ανώνυμε γράφεις:"Και τώρα που έγινε πλέον γνωστό ό...Ανώνυμε γράφεις:<BR/><BR/>"Και τώρα που έγινε πλέον γνωστό ότι δεχόταν απειλές για τη ζωή της λόγω της συνδικαλιστικής της δράσης, τι έχετε να πείτε δημοσίως ως "φιλελεύθεροι"; "<BR/><BR/>Τίποτα περισσότερο από αυτό που θα λεγα αν δεχόταν απειλές για την επαγγελματική της δράση,ή την οικογενειακή της δράση,ή την ερωτική της ζωή: ότι δηλαδή οι εγκληματίες, οποιοδήποτε κι αν είναι το κίνητρο τους,πρέπει να συλληφθούν και να συρθούν στη δικαιοσύνη.<BR/><BR/>Γιατί για μένα ουδεμία διαφορά έχει αν της επιτέθηκε ο τέως σύζυγος ή το τέως αφεντικό της. Σημασία έχει ότι ένα άτομο δέχθηκε δολοφονική επίθεση. Δε θεωρώ το ζήτημα πολιτικό.Το θεωρώ ποινικό.Καθαρά.<BR/><BR/>Πολιτικό θα γινόταν αν η αστυνομία επίτηδες δεν έβρισκε τους ενόχους όπως υπονοείς. Σ αυτήν την περίπτωση με ρωτάς το παρακάτω:<BR/><BR/>"Και με ποιον ακριβώς τρόπο εξέφρασες στο κράτος αυτή σου την απαίτηση;"<BR/><BR/><BR/>Το κράτος έχει υποχρέωση να εφαρμόζει το νόμο. Εφόσον δεν το κάνει ή τουλάχιστον δεν το κάνει σωστά, "εκφραζόμαστε" ψηφίζοντας το κόμμα που πιστεύουμε πως θα αλλάξει την κατάσταση. <BR/><BR/>Μπορούμε φυσικά να καταφύγουμε και στα δικαστήρια ή σε διεθνείς θεσμούς (όπως έκανε η Φισ πρόσφατα) αν νιώθουμε πως ούτε η ψήφος μας θα παίξει κάποιο ρόλο.<BR/><BR/>Τα παραπάνω "όπλα" είναι σαφώς πιο χρήσιμα απ το να φωνάξεις ένα σύνθημα ή να σπάσεις μια τράπεζα. Διαφωνείς?Harry Peitsinishttps://www.blogger.com/profile/08433415676714110757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-45271815484337680052009-01-27T17:11:00.000+02:002009-01-27T17:11:00.000+02:00Με την ίδια λογική, ούτε εναντίον των κινητοποιήσε...Με την ίδια λογική, ούτε εναντίον των κινητοποιήσεων των φοιτητών έπρεπε να στραφείτε, αφού κανένα δικαστήριο δεν αποφάνθηκε τελεσίδικα περί του εκνόμου των ενεργειών τους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-55640724264363949072009-01-27T16:35:00.000+02:002009-01-27T16:35:00.000+02:00Ενταξεί και η ξεφτίλα έχει κάποια όρια, όχι όμως σ...Ενταξεί και η ξεφτίλα έχει κάποια όρια, όχι όμως στην Ελλάδα.<BR/><BR/>όταν η Βουλγαρία πηγαίνει την Ελλάδα στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια αυτό δείχνει την γελιοτήτα του κράτους και τουέθνους....zanat0shttps://www.blogger.com/profile/01652538830544705845noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-18271855388854828532009-01-27T10:45:00.000+02:002009-01-27T10:45:00.000+02:00Γράφετε:"Θα μιλήσω για εμένα. Μήπως γιατί δεν ξέρω...Γράφετε:<BR/><BR/>"Θα μιλήσω για εμένα. Μήπως γιατί δεν ξέρω ποιος και γιατί το έκανε; Εγώ αυτό που ξέρω ότι συνήθως οι απατημένες και οι παρατημένες έριχναν βιτριόλι στους άνδρες τους τα παλιά τα χρόνια. Αυτό μου ήρθε στο μυαλό όταν άκουσα για την επίθεση. Δεν θα είναι μεγάλη ρόμπα να γράψουμε κάτι επειδή βολεύει τις θέσεις μας και τελικά να αποδειχθεί ότι τελικά η επίθεση δεν έχει σχέση με το γεγονός ότι ήταν συνδικαλίστρια;"<BR/><BR/>"Τώρα για την Κουνεβα θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα"<BR/><BR/>Α! Μάλιστα! Το πρώτο που σας πέρασε απ' το μυαλό ήταν ο απατημένος σύζυγος. Πολύ ωραία. Και τώρα που έγινε πλέον γνωστό ότι δεχόταν απειλές για τη ζωή της λόγω της συνδικαλιστικής της δράσης, τι έχετε να πείτε δημοσίως ως "φιλελεύθεροι"; Το να το έχει ο κόσμος τούμπανο κι εσείς κρυφό καμάρι, δεν είναι κι αυτό μεγάλη ρόμπα;<BR/><BR/>"αν και θέλω να κάνω μια διευκρίνηση. Απαιτώ από αυτό το κράτος να βρει τον σαδιστή που της έκανε ό,τι της έκανε και να τον τιμωρήσει παραδειγματικά. Όχι στο όνομα του συνδικαλισμού,του σοσιαλισμού ή της "εργατιάς. Αλλά στο όνομα του δικαιώματος όλων μας στη ζωή, την ελευθερία και την αναζήτηση της ευτυχίας. Και αυτό το δικαίωμα κανένα κάθαρμα δεν μπορεί να μας το στερήσει με τη βία για οποιονδήποτε λόγο."<BR/><BR/>Α, εσύ απαιτείς κιόλας απ' το κράτος! Χαίρομαι! Και με ποιον ακριβώς τρόπο εξέφρασες στο κράτος αυτή σου την απαίτηση; Γιατί εγώ, απ' ό,τι έμαθα, οι αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους δεν έκαναν καμιά έρευνα για το θέμα. Μέχρι κι ο εισαγγελέας επέστρεψε τον φάκελο ως ελλειπή στοιχείων.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-5704787115037454302009-01-27T01:16:00.000+02:002009-01-27T01:16:00.000+02:00Aνώνυμε γράφεις:"Μήπως γιατί ο πρώτος είναι ο φρου...Aνώνυμε γράφεις:<BR/><BR/>"Μήπως γιατί ο πρώτος είναι ο φρουρός μιας τάξης πραγμάτων που βάζει την "οικονομική ανάπτυξη" πάνω από την ανθρώπινη ζωή, και άρα τον χρειάζεσθε, ενώ η δεύτερη είναι το θύμα αυτής της τάξης, και πρέπει να κρυφτεί για να μην προκαλεί το αίσθημα όσων νιώθουν ακόμη; "<BR/><BR/>Γιατί θεωρείς ότι η οικονομική ανάπτυξη έρχεται σε αντίφαση με την ανθρώπινη ζωή? Η οικονομική ανάπτυξη παντού και πάντα συνοδεύεται από βελτίωση στις υλικές συνθήκες ζωής, από άνοδο του βιοτικού επιπέδου, καλύτερη υγειονομική περίθαλψη κλπ. Trickle down effect. <BR/><BR/>Ακόμα και ο συνδικαλισμός αναπτύσσεται πιο αρμονικά σε χώρες υψηλής ανάπτυξης παρά σε καθυστερημένες μπανανίες.<BR/><BR/>Τώρα για την Κουνεβα θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα,αν και θέλω να κάνω μια διευκρίνηση. Απαιτώ από αυτό το κράτος να βρει τον σαδιστή που της έκανε ό,τι της έκανε και να τον τιμωρήσει παραδειγματικά. Όχι στο όνομα του συνδικαλισμού,του σοσιαλισμού ή της "εργατιάς. Αλλά στο όνομα του δικαιώματος όλων μας στη ζωή, την ελευθερία και την αναζήτηση της ευτυχίας. Και αυτό το δικαίωμα κανένα κάθαρμα δεν μπορεί να μας το στερήσει με τη βία για οποιονδήποτε λόγο.Harry Peitsinishttps://www.blogger.com/profile/08433415676714110757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-84338202165586294052009-01-27T01:01:00.000+02:002009-01-27T01:01:00.000+02:00"Αφού, λοιπόν, η περίπτωση της Κούνεβα δικαιώνει τ..."Αφού, λοιπόν, η περίπτωση της Κούνεβα δικαιώνει τόσο περίτρανα τις θέσεις σας υπέρ του ιδιωτικού τομέα, γιατί δεν ανεβάσατε κείμενο με σχετική ανάλυση;"<BR/><BR/>Θα μιλήσω για εμένα. Μήπως γιατί δεν ξέρω ποιος και γιατί το έκανε; Εγώ αυτό που ξέρω ότι συνήθως οι απατημένες και οι παρατημένες έριχναν βιτριόλι στους άνδρες τους τα παλιά τα χρόνια. Αυτό μου ήρθε στο μυαλό όταν άκουσα για την επίθεση. Δεν θα είναι μεγάλη ρόμπα να γράψουμε κάτι επειδή βολεύει τις θέσεις μας και τελικά να αποδειχθεί ότι τελικά η επίθεση δεν έχει σχέση με το γεγονός ότι ήταν συνδικαλίστρια;libertarianhttps://www.blogger.com/profile/17413681736209634129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-55460025920217403532009-01-26T22:12:00.000+02:002009-01-26T22:12:00.000+02:00Άρα αφού όλοι είμαστε κρυφοί χρυσαυγίτες, δεν έχου...Άρα αφού όλοι είμαστε κρυφοί χρυσαυγίτες, δεν έχουμε δικαίωμα υπεράσπισης του εαυτού μας αν ο μπάτσος δεν το εγκρίνει. Και οφείλουμε να περιμένουμε προστασία από τον μπάτσο ο οποίος σύμφωνα με τους ίδιους αντι-μπατσικούς (ορθώς) είναι ένας χρυσαυγίτης με στολή. Δεν βλέπουμε καμιά αντίφαση στις θέσεις μας;<BR/><BR/>Πάντως συγχαρητήρια σε "δεξιούς", "αριστερούς", "φιλελεύθερους", κέντρο που πέρα από όλα τα άλλα, έχουν αποφασίσει και σε ποιες περιπτώσεις μπορούμε να υπερασπιζόμαστε την ζωή μας… Και οφείλω να ομολογήσω ότι τέτοια μπατσοκαυλοσύνη ποτέ δεν καλύφθηκε από τόσο ζαχαρένιο αντι-μπατσισμό. Βλέπετε ορισμένοι δεν έχουν πρόβλημα με την αστυνομία καθ’εαυτον , για αυτό άλλωστε δεν έχει προτείνει ουδείς μια ουσιαστική λύση στο πρόβλημα της αστυνομικής βίας (που δεν οφείλεται παρά στην κρατική κάλυψη που έχουν οι αστυνομικοί – το κράτος απλά καλύπτει …το κράτος), πέρα από το στερεοτυπικό homo homini lupus επιχείρημα ότι όλοι μας είμαστε κρυφό-νάζι που θα πυροβολούσαμε ο ένας τον άλλον αν είχαμε την ευκαιρία. Φαίνεται ότι το πρόβλημα δεν ήταν τελικά το ότι πυροβολύθηκε ένα παιδί απλά έπρεπε να (υπερ)αναλυθεί τους ποιους οφείλουν οι μπάτσοι να αφήνουν στην ησυχία τους, τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ φασιστές ή τους FAKE ‘αναρχικούς’… <BR/><BR/>Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ. ΠΩΣ ΤΟΛΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Ή ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ (οπού παρακράτος = μη-κρατική βία) ΝΑ ΕΞΑΣΚΕΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ, ΜΕ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΟΠΩΣ Η «ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ» ΝΑ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ;<BR/><BR/>Κατά τα αλλά ο ανώνυμος από πάνω τα λέει μια χαρά!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-54172930865027234502009-01-26T20:22:00.000+02:002009-01-26T20:22:00.000+02:00@ NievskiiΕίμαι ο "φίλος αριστερός που πέταξε την ...@ Nievskii<BR/><BR/>Είμαι ο "φίλος αριστερός που πέταξε την Κούνεβα στο άσχετο", αλλά να μου επιτρέψεις να αυτοπροσδιοριστώ ως αναρχικός, και όχι ως αριστερός.<BR/><BR/>Αφού, λοιπόν, η περίπτωση της Κούνεβα δικαιώνει τόσο περίτρανα τις θέσεις σας υπέρ του ιδιωτικού τομέα, γιατί δεν ανεβάσατε κείμενο με σχετική ανάλυση; Γιατί αποφασίσατε να ακολουθήσετε την τακτική της σιωπής που ακολουθούν τα καθεστωτικά ΜΜΕ και τα κόμματα; Γιατί ο Ματζούνης άξιζε περισσότερο χώρο στις οθόνες, τις φυλλάδες και την ιστοσελίδα σας απ' όσο η Κούνεβα; Μήπως γιατί ο πρώτος είναι ο φρουρός μιας τάξης πραγμάτων που βάζει την "οικονομική ανάπτυξη" πάνω από την ανθρώπινη ζωή, και άρα τον χρειάζεσθε, ενώ η δεύτερη είναι το θύμα αυτής της τάξης, και πρέπει να κρυφτεί για να μην προκαλεί το αίσθημα όσων νιώθουν ακόμη; Μήπως γιατί "αριστεροί" και "δεξιοί" συμφωνείτε κατά βάθος ότι οι άνθρωποι πρέπει να είναι αναλώσιμο υλικό και μέσο προς διαχείριση από τις τερατώδεις γραφειοκρατίες, κρατικής ή ιδιωτικής παραλλαγής;<BR/><BR/>Και, άσχετα με το θέμα των καθαριστριών, η ιδιωτική εταιρία που αναφέρεις δεν είναι υπόλογη για την υπόθεση κατασκοπίας, με απόληξη τον θάνατο ενός ανθρώπου εξαιτίας του ότι κάτι γνώριζε; Κατά τ' άλλα, θα πρέπει να υποθέσω ότι σέβεται τα δικαιώματα του τελευταίου εργαζομένου της, μόνο και μόνο επειδή η Κούνεβα έτυχε να "χρησιμοποιείται" στον κρατικό τομέα;<BR/><BR/>Τελικά, γιατί οι "φιλελεύθεροι" να έχετε μεγαλύτερο δικαίωμα στην υποκρισία από τους "αριστερούς"; Στην ίδια παράσταση παίζετε, εξάλλου, και απ' ό,τι βλέπω στα κρίσιμα συμφωνείτε.Anonymousnoreply@blogger.com