tag:blogger.com,1999:blog-9006713.post8101221539903315694..comments2024-03-26T09:14:33.386+02:00Comments on e-rooster blog: Περί λογοκρισίας στα blogsKokkorashttp://www.blogger.com/profile/13725445563390837874noreply@blogger.comBlogger66125tag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-43617812305932379562007-09-01T18:26:00.000+03:002007-09-01T18:26:00.000+03:00Αν σας ενδιαφέρει γόνιμος σχολιασμός για την αναδυ...Αν σας ενδιαφέρει γόνιμος σχολιασμός για την αναδυόμενη <B>"Μόδα" λογοκρισίας ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ</B> (στα blog) δείτε και το κείμενο:<BR/><B><A HREF="http://omadeon.wordpress.com/2007/08/31/anti-censorship/" REL="nofollow">Νομοσχέδιο Ελευθερίας του Διαδικτυακού Λόγου</A></B><BR/><BR/>Είστε ευπρόσδεκτοι στο blog μου για να σχολιάσετε το θέμα και να εκφραστείτε ελεύθερα (και... ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ -φυσικά! -χεχε)<BR/><BR/>Θα ήθελα να προσθέσω κάτι για... φιλελεύθερους αναγνώστες που ασφαλώς είναι κατά κάθε "κρατικής παρέμβασης". Αν επιμένετε (στην κατάργηση ακόμη και κάθε... νομοθεσίας) ΠΑΛΙ δεν υπάρχει πρόβλημα, γιατί όσοι από μας θέλουμε τη διαφάνεια και την τήρηση της δεοντολογίας που προτείνει το προηγούμενο κείμενο μπορεί να το δηλώνουμε ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ στους επισκέπτες των ιστολογίων μας, ώστε οι 'κανόνες' να είναι διάφανοι και ρητοί.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-74022862899781940892007-07-21T00:12:00.000+03:002007-07-21T00:12:00.000+03:00Ακριβώς επειδή εμείς οι προγραμματιστές δεν έχουμε...Ακριβώς επειδή εμείς οι προγραμματιστές δεν έχουμε καμμία απολύτως εμπιστοσύνη σε "ευαισθησίες που εξισώνουν επίπονα ανθρώπινα κείμενα με σκουπίδια στο γκαράζ τους (ή με βρισιές που ακούνε στο δρόμο) θα ετοιμάσουμε λογισμικό το οποίο θα... κόβει τον κώλο οποιουδήποτε αφελή νομίσει ότι μπορεί να ξανασβύσει σχόλια οποιουδήποτε.<BR/><BR/>Το μόνο που απαιτείται είναι η συμμετοχή του σχολιαστή σε ένα σύστημα αυτόματης αρχειοθέτησης και πιστοποίησης, το οποίο<BR/>1) αποθηκεύει αυτομάτως ΟΛΑ τα σχόλια ΠΡΙΝ μπούν στο (εξωτερικό) μπλογκ.<BR/>2) αποθηκεύει γενικώς τα ΠΑΝΤΑ μέσα στη συζήτηση, μαζί με time-stamps κλπ.<BR/>3) Είναι προσβάσιμο και από άλλους συζητητές ή σχολιαστές χωρίς να είναι απαραίτητο να το ανακοινώσουν<BR/>4) Είναι προσπελάσιμο με ΟΛΕΣ τις μορφές έξυπνης αναζήτησης<BR/>5) Είναι διαθέσιμο σε όλους χωρίς περιορισμό.<BR/><BR/>Πρόσφατα, πετάχτηκε έξω εντελώς άδικα από blog μεγάλης δημοτικότητας ένας σημαντικός συγγραφέας (που έγραφε με ψευδώνυμο) επειδή... δεν άρεσε (τελικά) η πολυλογία του στον ιδιοκτήτη του μπλογκ. Οφείλουμε να προστατεύσουμε τόσο έναν τέτοιο συγγραφέα, όσο και το... κοινό του (που νομίζει ότι τα ποστς θα ειναι πάντα εκεί ενώ μπορεί να τα σβύνει ο κάθε τρελλαμένος).<BR/><BR/>Ιδιοκτησία πάνω στο ΛΟΓΟ έχουν μόνο όσοι τον παράγουν. Δεν μπορεί αυτή η ανώτερης μορφής ιδιοκτησία να γίνει υποχείριο της ιδιοκτησίας γκαράζ, χαρτιού, μπλογκ, ή χοιροστασίου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-59233016927257879952007-07-05T01:11:00.000+03:002007-07-05T01:11:00.000+03:00Εγώ μετά από 64 μηνύματα πείστηκα πάντως. :) Βοήθη...Εγώ μετά από 64 μηνύματα πείστηκα πάντως. <BR/><BR/>:) <BR/><BR/>Βοήθησε και ο Rothbard βέβαια (η δεύτερη ανάγνωση).<BR/><BR/>To μόνο ερώτημα που παραμένει να αποδειχθεί είναι αν είναι πιο αποδοτική για την κοινωνία μια τόσο συνεπής εσωτερικά πολιτική ή μια όχι και τόσο. Κι αυτό γιατί η ακρίβεια και εσωτερική συνέπεια ενός μοντέλου δεν εγγυάται ότι εξασφαλίζει τα επιθυμητά αποτελέσματα.MetroGuardianhttps://www.blogger.com/profile/06450997907355218261noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-39489075341131881232007-07-04T20:07:00.000+03:002007-07-04T20:07:00.000+03:00Για τα κιβώτια η άποψη μου είναι η εξής όπως εγραψ...Για τα κιβώτια η άποψη μου είναι η εξής όπως εγραψα και παραπάνω:<BR/><BR/>"Το παράδειγμα με τα κιβώτια έχει το εξής λάθος όταν αφήνεις ένα comment δεν αφήνεις κάτι υλικό στον χώρο μου. Το παράδειγμα με τα έπιπλα είναι πιο κοντά στο point που ήθελα να κάνω<BR/><BR/>(αν και δεν είπα τα κιβώτια του ;-) Αν είναι μου τότε είναι το ίδιο παράδειγμα με τα έπιπλα.)"<BR/><BR/>"ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΥΠΕΣ."<BR/><BR/>Αυτό που έκανες είναι ότι πήρες κάτι δικό μου (χώμα) και το μετακίνησες. Δεν σου υποσχέθηκα κάτι ως αντάλλαγμα γι' αυτήν σου την πράξη. <BR/><BR/>"Εγω σου λεω ΕΣΠΕΙΡΑ. Ιδεες, αλληλουχια προσανατολισμενων διπολων, μυνημα, σπορια. Και ειναι και υλη."<BR/><BR/>Ναι, ύλη, δική μου. Και τα σπόρια δικά μου εφόσον είναι ύλη (<B>στον σκληρό η ύλη είναι πάντα δική μου, δεν φέρνεις εσύ δική σου άρα και στα παραδείγματα πρέπει να μιλάμε πάντα για την δική μου ύλη</B>). Απλά στο παράδειγμα με το χωράφι αντί να έχουμε μια αλληλουχία τρυπών όπως έχουμε στον κήπο έχουμε μια αλληλουχία από σπόρια. Είτε σε έχω πληρώσει να σπειρεις το χωράφι μου είτε το έχεις κάνει τσάμπα λόγω της πινακίδας "πάρτε από αυτό το σακί μου και σπείρετε" έχω δικαίωμα να τα <I>ξεσπείρω</I> και να σπείρω κάτι άλλο αν θελήσω (πχ λόγω της αλλαγής της ζήτησης στην αγορά). Γιατί; Γιατί είναι ιδιοκτησία μου.<BR/><BR/>Ο θεσμός της ιδιοκτησίας διασφαλίζει την ελευθερία του λόγου. (βλ. Σοβιετική Ένωση όπου όλα τα μέσα ενημέρωσης ήταν Κρατική ιδιοκτησία) Απλά ελευθερία του λόγου δεν σημαίνει ότι έχεις δικαίωμα να εκφράζεσαι με τα μέσα των άλλων (το σώμα τους και την ιδιοκτησία τους). Δεν μπορείς να επιτάξεις το σπίτι μου για να βγάζεις λόγους, ούτε να πάς στο site του in.gr και να απαιτείς να παρουσιάσουν τις απόψεις σου για το χόμπι σου.<BR/><BR/>"Και ανθρωπινος μοχθος."<BR/><BR/>Όπως και το σκάψιμο στον κήπο.libertarianhttps://www.blogger.com/profile/17413681736209634129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-9730351837852757102007-07-04T17:25:00.000+03:002007-07-04T17:25:00.000+03:00Δε με αφηνετε να αγιασω, ευτυχως ελειπα και σας εδ...Δε με αφηνετε να αγιασω, ευτυχως ελειπα και σας εδωσα μερικες μερες ησυχιας.<BR/><BR/>Λοιπον, μου αρεσε η νεα σοφιστικα: Σκαψτε ελευθερα στο οικοπεδο μου λοιπον. Και παω και σκαβω ΤΡΥΠΕΣ. Και μετα φυσικα εσυ οταν γουσταρεις τις κλεινεις. Ουτε γατα ουτε ζημια. <BR/>Ολα καλα. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΥΠΕΣ. <BR/><BR/>Εγω σου λεω ΕΣΠΕΙΡΑ. Ιδεες, αλληλουχια προσανατολισμενων διπολων, μυνημα, σπορια. Και ειναι και υλη. Και ενεργεια. Και πνευματικη παραγωγη. Και ανθρωπινος μοχθος. Και ολα αυτα. Και δοκιμασε να ρωτησεις τελικα ενα δικηγορο για το αν μπορεις να προτρεψεις: σπειρτε μου (η και παρανομα ας το εχω κανει, χωρις προτροπη καν) και μετα αν μπορεις να φερεις την μπουλντοζα ετσι απλα να τα ξηλωσει...<BR/><BR/>Γιαυτο σου λεω η εκκλησια ειναι η λυση σου. Μονο εκει το μυνημα (ΚΕΡΑΚΙ) θεωρειται ΑΠΛΕΣ ΤΡΥΠΕΣ ΣΕ ΧΩΡΑΦΙ, χαμηλοτερης αξιας και απο την ΣΤΑΧΤΗ (τα διπολα). Μονο εκει υπαρχει αυτη η απαξιωση για την παραγωγη/ιδιοκτησια των χρηστων ...<BR/><BR/>Η δε προτροπη σκαψτε (κενες τρυπες) μαλιστα ειναι και οριακη σοφιστια απο μονη της.<BR/> <BR/>Θα μπορουσε να ειναι φερτε ενα σκυλι να πηδηξει τη δικια μου σκυλιτσα. Τοτε το παραγωμενο προιον (διπολα ΣΟΥ + μυνημα απο την αλληλουχια προσανατολισμου τους εξαιτιας ΜΟΥ) παιδι (μητρα σας, σπερμα μας) εννοεις οτι de facto σου ανηκει; Ουτε να ειδοποιηθουμε οτι γκαστρωθηκε ουτε οτι πηγες τα σκυλακια για θανατο γιατι εχουν τραφει απο δικη σου πρωτη υλη αυτους τους μηνες και ετσι γουσταρεις; Επειδη εμεις (σαν ιδιοκτητης σκυλου που τον εριξες νιωθω) βαλαμε απλα ενα μοριο και ολιγην ενεργεια στιγμιαια το παραγωμενο προιον ειναι σιγουρα δικο σου και το θανατωνεις?<BR/><BR/><BR/>Και δεν σχολιαζεις τιποτα για το γεγονος οτι ενταξει εγω το δεχομαι σβηστο ρε παιδι μου, εσυ μεριμνας να ερθω να παρω τα υπαρχοντα μου; Δεν θα επρεπε; Απλα ανοιγεις την πορτα και τα πετας εξω;<BR/><BR/>Οσο για τα κιβωτια. Σου ξαναθυμιζω πως ξεκινησες:<BR/>"Τα comments πιάνουν physically χώρο και resources σε ιδιοκτησία που δεν είναι δημόσια. Το να αφήνεις τα bits σου πχ στο blog μου είναι σαν να αφήνεις κιβώτια στην αποθήκη μου"<BR/><BR/>Αν εχεις αποφασισει οτι αυτο το απορριπτεις πες το μας. Δεν μπορει να ειναι και κιβωτια και να μην ειναι και κιβωτια. Αποφασισε. Δεν μπορω να σε παιζω σε ολα τα ταμπλο, υλης, αντιυλης, διπολων, ενεργειας, συμβολαιων, μη συμβολαιων ταυτοχρονα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-69757806675161401312007-07-03T10:32:00.000+03:002007-07-03T10:32:00.000+03:00Έχεις δίκιο libertarian. Είναι λεπτή η διαφορά αλλ...Έχεις δίκιο libertarian. Είναι λεπτή η διαφορά αλλά έχει σημασία. <BR/><BR/>Από ότι κατάλαβα είναι συγκεκριμένα τα πράγματα τα οποία ο Rothbard δέχεται ως μεταφερόμενα με συμβόλαιο. Υπό την έννοια ότι το κράτος θα πρέπει να επέμβει και να επιβάλλει βια όταν δεν τηρηθεί η ανταλλαγή τους. Συνήθως πρόκειται για χρήματα ή τίτλους ιδιοκτησίας.MetroGuardianhttps://www.blogger.com/profile/06450997907355218261noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-77748957820034367112007-07-02T13:46:00.000+03:002007-07-02T13:46:00.000+03:00Τα αναγνωρίζει στον βαθμό που αυτά βασίζονται στην...Τα αναγνωρίζει στον βαθμό που αυτά βασίζονται στην ιδιοκτησία.<BR/><BR/>"A contract should only be enforceable when the failure to fulfill it is an implicit theft of property."<BR/><BR/>Στο παράδειγμα αυτό λέει ότι το συμβόλαιο ισχύει όχι επειδή απλά έγινε μια υπόσχεση αλλά επειδή υπήρξε μεταφορά περιουσιακών τίτλων. Διάβασε λίγο παρακάτω.<BR/><BR/>Είναι <A HREF="http://en.wikipedia.org/wiki/Anarcho-capitalism" REL="nofollow">αναρχοφιλελεύθερος </A> :)libertarianhttps://www.blogger.com/profile/17413681736209634129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-80060036647250006792007-07-02T11:05:00.000+03:002007-07-02T11:05:00.000+03:00Δεν έχω καταλάβει αν ο Ανώνυμος (δίπολα) εξετάζει ...Δεν έχω καταλάβει αν ο Ανώνυμος (δίπολα) εξετάζει το θέμα βάσει κάποιας αρχής ή "έτσι μου φαίνεται σωστό". <BR/><BR/>Για παράδειγμα:<BR/><B>Όταν λες ότι δεν μπορείς να κάψεις τα έπιπλα τι ακριβώς εννοείς? </B><BR/><BR/>-Δεν έχω την δυνατότητα φυσικα? Δηλαδή το χέρι μου θα ακινητποιηθεί μόλις πάω να ανάψω το σπίρτο? <BR/><BR/>-Δεν πρέπει να το κάνω για να έχω κι εγώ μια θέση στον παράδεισο?<BR/><BR/>-Θα έπρεπε το κράτος να επεμβαίνει? <BR/>Αν πρέπει το κράτος να επέμβει σε ποιά αρχή θα στηρίξει την απόφαση του αυτή. Σε βασική αρχή ή σε πρακτική αρχή? <BR/>------------<BR/><BR/><B>libertarian</B>, βρήκα ένα άρθρο του Rothbard. Δεν ξέρω ποιές είναι οι αντιλήψεις του για το "φυσικό" δικαίωμα στην ιδιοκτησία. Όμως ξέρω ποιές είναι για τα συμβόλαια: Δεν τα αναγνωρίζει. Για παράδειγμα (δικό του), αν εγώ σου δανείσω 1000Ε και σου πω φέρε μου τα σε ένα χρόνο μαζί με άλλα 100Ε για τόκους,τότε δεν αναγνωρίζει την υποχρέωση να μου φέρεις ούτε τα 100Ε ούτε τα 1000Ε. <BR/><BR/>Είναι ενδιαφέρον, δεν μπορώ να πω. <BR/>Αλλά μάλλον αναρχικός ακούγεται παρά φιλελεύθερος. <BR/><BR/><B>Property rights and the theory of contracts</B><BR/>http://mises.org/story/2580MetroGuardianhttps://www.blogger.com/profile/06450997907355218261noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-32479227952670604492007-06-30T17:40:00.000+03:002007-06-30T17:40:00.000+03:00"Το έπιπλο αποτελείται από ύλη η οποία είναι δική ..."Το έπιπλο αποτελείται από ύλη η οποία είναι δική σου ιδιοκτησία."<BR/><BR/>Στο παράδειγμα με τα έπιπλα βέβαια δεν είναι δική σου ιδιοκτησία η ύλη τους, είναι του ιδιοκτήτη του σπιτιού, δεν τα έφερες εσύ ούτε στα πούλησε/ενοικίασε, εσύ απλά τα μετακίνησες, όπως ακριβώς και με τα δίπολα του σκληρού του που τα έθεσες σε μια συγκεκριμένη διάταξη.libertarianhttps://www.blogger.com/profile/17413681736209634129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-70933289707798047172007-06-30T16:33:00.000+03:002007-06-30T16:33:00.000+03:00Για τα κιβώτια δες αυτό το σχόλιο."Κανεις οτι δεν ...Για τα κιβώτια δες <A HREF="http://e-roosters.blogspot.com/2007/06/blogs.html#c65122441712461215" REL="nofollow">αυτό το σχόλιο</A>.<BR/><BR/><I>"Κανεις οτι δεν καταλαβαινεις νομιζω.<BR/><BR/>Ο δισκος σου ειναι δικος σου. Τα τετραγωνικα του σπιτιου ειναι δικα σου.<BR/>Το σχολιο ειναι δικο μου. Το επιπλο ειναι δικο μου."</I><BR/><BR/>Εγώ δεν νομίζω ότι κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις, είμαι σίγουρος ότι δεν κατάλαβες. :)<BR/><BR/>Το έπιπλο αποτελείται από ύλη η οποία είναι δική σου ιδιοκτησία. Το σχόλιο υπάρχει σε ύλη που μπορεί να είναι δική σου (σκληρός σου) ή κάποιου άλλου (σκληρός του). Αν είναι σε σκληρό άλλου τότε η ύλη αυτή δεν γίνεται δική σου (εκτός και αν στον έχει ενοικιάσει κτλ). Αυτό σημαίνει ότι δεν έχεις δικαιώματα χρήσης και διάθεσης της. Δεν έχεις ιδιοκτησιακά δικαιώματα (ο ιδιοκτήτης εξακολουθεί να έχει το δικαίωμα χρήσης και διάθεσης του σκληρού του, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μην γουστάρει να έχει πια blog και να γράψει από επάνω το Doom). Μπορεί να έχεις πνευματικά δικαιώματα. Αυτό σημαίνει ότι όπου και να υπάρξει το σχόλιο σου θα σου ανήκει. Όπως σου ανήκει και το copyright σε ένα βιβλίο που πλέον το έχει αγοράσει κάποιος άλλος.<BR/><BR/>Τώρα για τον κόπο δεν έχει σημασία αν δεν έχει υπάρξει κάποια συμφωνία πιο πριν. Αν έρθεις και σκάψεις το κήπο κάποιου που έχει μια πινακίδα "σκάψτε ελεύθερα" και αυτός δεν σου έχει υποσχεθεί μισθό, δεν είναι υποχρεωμένος να σου παραχωρήσει τον κήπο, να σου δώσει μισθό ή να αφήσει άθικτο το έργο σου (τρύπες στο έδαφος).libertarianhttps://www.blogger.com/profile/17413681736209634129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-15807890335707082402007-06-30T13:15:00.000+03:002007-06-30T13:15:00.000+03:00Κανεις οτι δεν καταλαβαινεις νομιζω.Ο δισκος σου ε...Κανεις οτι δεν καταλαβαινεις νομιζω.<BR/><BR/>Ο δισκος σου ειναι δικος σου. Τα τετραγωνικα του σπιτιου ειναι δικα σου.<BR/>Το σχολιο ειναι δικο μου. Το επιπλο ειναι δικο μου.<BR/><BR/>Τωρα το ιδιο μερος εχει δυο ανθρωπων πραγματα αυλα η υλικα. Δεν μπορεις να τραβηξεις το υποστρωμα ρε παιδι μου και να καταστρεψεις τα δικα μου. Δεν μπορεις σα να λεμε να παρεις το ισογειο και να φυγεις. Εχω "χτισει" τα σχολια μου, τα επιπλα μου, το αυτοκινητο μου και εγω εκει.<BR/><BR/>Δεν θελω τον σκληρο σου με τον ιδιο τροπο που δεν θελεις το σχολιο μου. Παρε το δισκο σου πισω λοιπον. Πες μου να το διαγραψω εγω να ξαναγυρισει η αλληλουχια των διπολων σου οπως και πριν την διαμορφωσω εγω. Η ανελαβε το εσυ. Μου δινεις το σχολιο μου πισω (πχ μου το στελνεις email η μου το τυπωνεις και μου το στελνεις αλληλογραφια η με ειδοποιεις οτι μεθαυριο θα σβηστει και επιβεβαιωμενα το μαθαινω) και μετα παρε το σπιτι σου, τα διπολα σου και κανε το οτι θελεις.<BR/><BR/>Οσο για το κερι δεν ειναι το υλικο του μερος αυτο για το οποιο μιλαμε οπως πολυ καλα καταλαβαινεις. Το κερι ειναι συμβολικο. Ειναι η ευχη σου, ο πονος σου, η προσευχη σου, η ελπιδα σου, η ψωναρα σου, το μυνημα του σχολιου. Πανω στην σταχτη (διπολα) ιδιοκτησιας εκκλησιας. Και οποτε γουσταρει στο σβηνει και φυσικα δεν θεωρει οτι εκανε κατι κακο. Γιαυτο σου λεω οτι ειναι το μονο παραδειγμα που σου ταιριαζει. Μπουρδες ζητανε (γραφουν) οι πιστοι (σχολιαστες). Μικροτερης αξιας και απο την σταχτη (διπολα). Και ο κουασιμοδος (εσυ) που διαχειριζεται την πισω δεξια σταχτη απο τα απειρα μανουαλια του blogspot καπου καπου κανει σβου και σβηνει τα κερια. <BR/><BR/>Επισης, επειδη βλεπω οτι τα κασονια, επιπλα κλπ τωρα τα εχεις του πεταματου. Αυτη την γραμμη με την οποια ειχες ξεκινησει:<BR/><BR/>"Τα comments πιάνουν physically χώρο και resources σε ιδιοκτησία που δεν είναι δημόσια. Το να αφήνεις τα bits σου πχ στο blog μου είναι σαν να αφήνεις κιβώτια στην αποθήκη μου"<BR/><BR/>την εχεις πια παρατησει? Τα ξενα υλικα δηλαδη τα δεχτηκες οτι δεν τους βαζεις φωτια οποτε γουσταρεις? Το δεχτηκες? Η και αυτο το εχουμε ανοικτο?<BR/><BR/>Αν το δεχτηκες αυτο, μενουν τα αυλα πραγματα ιδιοκτησιας μου να προστατευσω απο τον εμπρησμο σου μονο.<BR/><BR/>Ανακεφαλαιωνοντας (και περιοριζοντας πια μονο στα αυλα αγαθα μου): Λες οτι το σχολιο σαν πνευματικη παραγωγη ειναι μεν δικο μου, δεν ειναι βιομηχανικη παραγωγη, με προετρεψες να στο γραψω και να το στεγασεις, αλλα επειδη σου πιανει χωρο το πετας, θεωροντας οτι για να το αφησα στον χωρο μου δεν το θελω ουτε να το βλεπω, ουτε να το διασωσω. Απο την στιγμη που το εγραψα στο blog σου σα να λεμε, δεν εχω δικαιωματα πανω στην μετεπειτα ζωη του αλλα στα εκχωρω εσενα. Ουτε εχεις καποια υποχρεωση να μου το πεις μπας και το θελω. <BR/><BR/>Λες δηλαδη οτι το ευτελεστατης αντικειμενικα αξιας υλικο μεσο (χαρτι, μαγνητικη επιστρωση κλπ) που μου διεθεσες μετα απο δικη σου θεληση για ζωγραφισω πανω του<BR/>εναν πινακα μου, ειναι a priori "ακριβοτερο" (κερδιζει, ειναι μπαλαντερ) του αυλου περιεχομενου του. Ακομα και αν το μεσο ειναι πανφθηνο σε σχεση με το βιβλιο που εγραψα η τον πινακα η το σχολιο, ακομα και αν ειναι σε βιομηχανικη διαθεση και παραγωγη ακομα και αν ο δικος μου κοπος ειναι μοναδικος και μη διαθεσιμος αλλου. Λες επισης οτι η συμφωνια (που δεν εχουμε ωστε να την επικαλεστεις, αλλα ακομα και αν ειχαμε) που χαλαει μονομερως απο σενα (εσυ αποφασιζεις να ακυρωσεις την προτροπη σου "σχολιαστε") σε κανει ιδιοκτητη οχι μονο των διπολων αλλα και του οτι γραφτει σε αυτα και αποκτας δικαιωμα ζωης και θανατου πανω τους.<BR/><BR/>Λες επισης οτι δεν προκειται ουσιαστικα για κατι κακο, απλα θα τουμπαρεις αναποδα τα διπολα σου η θα μπογιατισεις τους καμβαδες με ασπρο η θα παρεις μια γομα και θα σβησεις τα χαρτια. Εν γνωση σου φυσικα οτι σε αυτα υπαρχει πανω ξενος κοπος (η διαμορφωση της αλληλουχιας των διπολων κατα την σοφιστια σου, η εναλλαγη των κουκιδων ασπρο μαυρο κιτρινο μπλε κλπ στον καμβα).<BR/><BR/>Εκτος της επικινδυνης αφελειας (φασιζουσας θα ελεγα κιολας) λοιπον του παραπανω, θα σου πω το εξης, πηγαινοντας την σοφιστια σουενα βημα παρα περα. Την στιγμη που εγραψα τα κειμενα μου και στα εστειλα, δεχτηκες στους κολπους σου, στην μητρα σου, τους ηλεκτρικους μου παλμους, τα 0 και 1 μου που πολωσαν τα διπολα σου. Πηρες μερος του λογαριασμου του ρευματος μου και το χρησιμοποιησες για να μαγνητισεις δικα σου υλικα και να προσανατολισεις τα διπολα σου. Με βαση την αρχη διατηρησης της ενεργειας, θερμικη και κρουστικη ενεργεια απο τους πληκτρισμους μου, ηλεκτρικη στο modem μου και στον provider μου διεσχισε με ταχυτητα συγκρισιμη με αυτη του φωτος τον πλανητη για να μαγνητισει τα διπολα σου επειδη εσυ μου το ζητησες. Και η πνευματικη μου ενεργεια που φυλλασεται εκει μεσα καθοριζοντας την "αλληλουχια πολωσης της αλυσιδας"; Εντροπικα μιλωντας εχω δαπανησει ενεργεια για να βαλω ταξη στην αταξια. Τα κενα διπολα για να ταξινομηθουν ακριβως οπως το εκανα θελουν ενεργεια. Για να κερδισω την εντροπια χανω ενεργεια. Γεννησαμε μαζι κατι, εσυ εβαλες μητρα (Διπολα) και εγω εσπειρα πνευμα και κοπο. Γιατι στον χωρισμο (ειδικα τωρα που φταις εσυ, αλλα ακομα και στην αμοιβαια συμφωνια) εκτελεις το παιδι και ξαναπαιρνεις πισω την πρωτη υλη (κρεας) δικο σου? Αν θεωρεις την πνευματικη μου παραγωγη, την ερμηνεια της αλυσιδας αμελητεα, εστω ρε παιδι μου πες μου ποσα διπολα σου επηρρεασα για ποσο καιρο, δεν μπορει ακομα και ετσι (λογικη του πλανητη Ζιρκον) κατι θα χρωστας και εσυ στο συστημα, δεν γινεται μονο να σου χρωσταει (εκτος και αν εισαι απο το γειτονικο συστημα του Παρτα-Ολα)... Τα hits μου θα μου τα δωσεις πισω; Το οτι καρπωθηκες απο τις τυχον διαφημισεις; Την δοξα? Η μονο αν σου κανουν καμια μυνηση για αυτα που εγραψα εγω στα διπολα σου, θα θυμηθεις οτι τα διπολα σου δεν φταινε και οτι η αλληλουχια τους (το σχολιο) ειναι υπαρκτο και ειναι ιδιοκτησιας του σχολιαστη οποτε παλι αυτος θα φταιει;<BR/><BR/><BR/>Θα μπω στην λογικη να σου απορριψω οτιδηποτε εχεις γραψει ενα προς ενα γιατι ειναι τοσο λαθος που δεν παει αλλο και πρεπει να το καταλαβεις:<BR/><BR/>"Αν θέλεις φέρε ένα παράδειγμα που χρησιμοποιείς την δική μου υλική ιδιοκτησία (όπως είναι ο σκληρός μου) δίχως να σου έχω παραχωρήσει κάποια ιδιοκτησιακά δικαιώματα (πχ ενοικίαση). Το παράδειγμα που χρησιμοποιείς δική σου υλική ιδιοκτησία (κεράκι) είναι άκυρο στο διαδίκτυο. Δεν υπάρχει μεταφορά ύλης στο internet."<BR/><BR/>α) υπαρχει μεταφορα υλης και ενεργειας και οτι γουσταρεις, στο ιντερνετ και παντου. Τα ηλεκτρονια ειναι υλη και κινουνται με ασυληπτες ταχυτητες και κανουν οτι γουσταρουν. Το διπολο ειναι υλη και πολωνεται και περιστρεφεται (στην απλοποιημενη του μοντελοποιηση στρεφει το θετικο/αρνητικο κολαρινι του πανω η κατω).<BR/>β) μολις πριν λιγο δεν ειπες να μην μιλαμε για κασονια και υλικα? Παλι για υλικα θες παραδειγμα; Οπως και να εχει αντε να σου φερω ενα παραδειγμα, αλλα να ρωτησεις δικηγορο πριν απαντησεις. Παρε ενα χωραφι. Προτρεψε με να σου σπειρω (σπειρε οτι θελεις). Η μην με προτρεψεις. Παω κι σπερνω. Δοκιμασε τωρα με μια μπουλτοζα να τα ξηλωσεις. Επαναλαμβανω, ρωτα δικηγορο πρωτα. Ασε το τι θα ηθελες να μπορεις να κανεις. Η παρε ενα σπιτι σου. Σπαω την πορτα και μενω μεσα. Δοκιμασε να με πεταξεις εξω χωρις να εχω καν συμβολαιο πιανοντας με απο τον γιακα. <BR/><BR/>Δεν εχω βανδαλισει (με βαση καποιο νομο) τον εξωτερικο τοιχο του σπιτιου με μπογια ωστε να επιδιορθωσεις την ζημια. Λογοτεχνη ζητησες να παραγει πνευματικο καρπο γιατι εχεις σελιδες για χαλασμα. Τωρα θες τις σελιδες πισω. Πες το μας να σου στειλουμε μερικες κενες. Οι αλλες δεν ειναι απλες σελιδες πλεον.<BR/><BR/>γ) το κερι που δηθεν ειναι υλικο το ζητημα του και γιαυτο δεν σου αρεσει (ενω μολις πριν υλικο παραδειγμα ζητησες, τωρα ζητας αυλο). Αλλα δεν ειναι ΥΛΙΚΟ το ζητημα εδω...Το κερι ξαναλεω εχει την εννοια της ευχης/ψωναρας. Χρησιμοποιειται ως συμβολο. Φυσικα και το να το σβησει ο κουασιμοδος και να μου το δωσει δεν ειναι το ιδιο με το να μεινει στην σταχτη αναμενο. Και σπιτι μου να το αναψω δεν ειναι το ιδιο. <BR/><BR/>Ελπιζω να το καταλαβες και αυτο. Το σχολιο ειναι το ψωνιο μου για να το βλεπουν οι φιλοι και να ξερουν τι σκεφτηκα, οπως η φλογιτσα για να την βλεπει ο θεουλης και να ξερει τι σκεφτηκα.<BR/><BR/>δ) αλλος δισκος ο γεματος δισκος, αλλος δισκος ο αδειος δισκος. Ακομα και να σου εκλεψα ρε παιδι μου ενα πακο Α4 κενα και να εγραψα μεσα το βιβλιο μου, αυτο που μπορεις να ζητησεις (αν μπορεις να αποδειξεις οτι στο εκλεψα, αν μπορεις να αποδειξεις οτι δεν με προετρεψες να γραψω στις Α4 "Αφηστε Σχολιο") ειναι ενας πακος Α4 λευκος και ισως και καποια αποζημιωση (σε ευρω η σε φυλακιση) για το κακο που σου εκανα. Δεν μπορεις να παρεις αυτες τις σελιδες ετσι απλα και αβιαστα γιατι πια δεν εχουν μονο δικα σου πραγματα εκει. <BR/><BR/>Φιου... παντως βλεπω οτι σιγα σιγα το μαζευουμε. Το μονο που εχει μεινει να αποδεχτεις πια αφου τα κασονια ΜΟΥ : <BR/><BR/>"Τα comments πιάνουν physically χώρο και resources σε ιδιοκτησία που δεν είναι δημόσια. Το να αφήνεις τα bits σου πχ στο blog μου είναι σαν να αφήνεις κιβώτια στην αποθήκη μου"<BR/><BR/>τα αφηνεις ησυχα, ειναι να καταλαβεις οτι το ΜΥΝΗΜΑ (η αλληλουχια, το σχημα, η τεχνη, η μορφη, η διαμορφωση, η αισθητικη, η πνευματικη παραγωγη) ειναι και αυτο ΥΠΑΡΚΤΟ πραγμα. Εσυ μπορει να μην το κατανοεις και να πρεπει να το πιασεις. Αλλα στον κοσμο μας εδω και χιλιαδες χρονια εχουμε δεχθει και αυλα πραγματα ως υπαρκτα, προστατευομενα, καλυπτομενα απο ιδιοκτησιακα καθεστωτα κλπ. Οι παροχες υπηρεσιων, οι τεχνες, οι πνευματικες παραγωγες κλπ. Οποιοσδηποτε δικηγορος μπορει να στο πει. Αλλα ρε παιδι μου δες το και αλλιως. Απλουστευτικοτερα. Παρε ενα καθηγητη Πανελλαδικων τηλεφωνο και ρωτα τον το εξης: Το Δημοσιο προτρεπει τους μαθητες να διαγωνιστουν Πανελλαδικες και να γραψουν στις κενες σελιδες του Δημοσιου. Μπορεις να παρεις μια απο αυτες και να την σβησεις με ενα μπλανκο για να την κανεις κατι αλλο; Η συγκεκριμενη σελιδα δεν εχει αγοραστει απο το Δημοσιο. Την εβαλα εγω μαζι με τις αλλες εκει και την ειχα αγορασει ο ιδιος. Εχω και αποδειξη αγορας της. Δεν τους ανηκει και την χρειαζεσαι. Στην ουσια εχουν αμολυσει αυλα πραγματα σε υλικο που δεν τους ανηκει. Ουτε συμβολαιο μαζι μου εχουν ουτε τιποτα. Γινεται; Γινεται εστω να τους σβησεις κανα δυο αραδες γιατι δεν μου αρεσει πως τα γραφουν; Βασικα πες του και το Δημοσιο να θελει να σκισει την σελιδα του (Ακομα και να ανηκει και στο Δημοσιο η σελιδα) μπορει να το κανει αν εχει γραψει πανω ο μαθητης;<BR/><BR/>Αυτα. Χαιρομαι που τα διευκρινησαμε ολα. Ο πολιτισμος σας ειχε το last contact απο μας τους γηινους. Ο,τι μπορουσαμε να σας δειξουμε, στο επιπεδο που βρισκεστε το δειξαμε. Περισσοτερα ειναι ματαιο. Θα περασουν πολλα χρονια μεχρι να σας ξαναεπισκευθουμε. Θα γινουν οι απαραιτητες ζυμωσεις στη διαρκεια και πραγματα που σημερα σας φαινονται αδιανοητα αυριο μεθαυριο θα φτασετε να τα κατανοητε και να παψετε να καιτε τα ξενα πραγματα, ζωντανα, υλικα η μη γιατι δεν ειναι σωστο ... over and outAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-50566954261713383232007-06-29T21:28:00.000+03:002007-06-29T21:28:00.000+03:00"δεν μπορεις να καψεις τα ξενα πραγματα απλα και μ...<I>"δεν μπορεις να καψεις τα ξενα πραγματα απλα και μονο επειδη τα στεγαζεις. Δεν μπορει να καψεις ρε παιδι μου το αυτοκινητο η τα επιπλα του αλλου επειδη απλα εχεις το parking η νοικιαζεις το σπιτι σου."</I><BR/><BR/>Μα δεν είπα ποτέ ότι μπορώ να κάψω ξένα πράγματα, μονάχα για δικά μου πράγματα μίλησα. Αυτό που δεν έχεις δει τόσην ώρα είναι ότι δεν μιλάμε για τα έπιπλα σου αλλά για τα δικά μου έπιπλα ;) Δεν στα χάρισα, δεν στα πούλησα, δεν στα ενοικίασα. Δεν έγιναν ποτέ δικά σου, απλά τα μετακίνησες, δίχως να σου έχω υποσχεθεί κάτι ως αντάλλαγμα και μετά εγώ τα έβαλα στην θέση τους ξανά.<BR/><BR/><I>"οχι και μου εκαψες τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ επιπλα. "</I><BR/><BR/>Πότε έγιναν δικά σου τα δίπολα του σκληρού μου; Η διάταξη τους σου ανήκει. Αν πάω σε άλλο σκληρό και πολώσω τα δίπολα στην ίδια διάταξη πάλι θα σου ανήκει το σχόλιο. Αυτό συμβαίνει γιατί η πνευματική ιδιοκτησία υποτίθεται σου δίνει δικαιώματα στις ιδέες όχι στην ύλη. <BR/><BR/><I>"Εκκλησια=blogspot<BR/>Κουασιμοδος=blog owner<BR/>Πιστος=σχολιαστης<BR/>Κερακι=comment<BR/>Σταχτη=hard disk"</I><BR/><BR/>Κάνεις το εξής λάθος. Το κεράκι δεν μπορεί να παρομοιασθεί με το σχόλιο, γιατί το ένα είναι κάτι υλικό και το άλλο κάτι άυλο. Το κεράκι είναι υλική ιδιοκτησία σου ενώ το σχόλιο είναι άυλη ιδιοκτησία αν δεχθούμε τον θεσμό την πνευματικής ιδιοκτησίας. Αν θέλεις φέρε ένα παράδειγμα που χρησιμοποιείς την δική μου υλική ιδιοκτησία (όπως είναι ο σκληρός μου) δίχως να σου έχω παραχωρήσει κάποια ιδιοκτησιακά δικαιώματα (πχ ενοικίαση). Το παράδειγμα που χρησιμοποιείς δική σου υλική ιδιοκτησία (κεράκι) είναι άκυρο στο διαδίκτυο. Δεν υπάρχει μεταφορά ύλης στο internet.<BR/><BR/>Το παράδειγμα με τα έπιπλα μου που σε αφήνω να τα μετακινήσεις είναι πιο κοντά στην τριπλέτα (blog, δίπολα, σχόλιο).libertarianhttps://www.blogger.com/profile/17413681736209634129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-15871466211616045482007-06-29T20:22:00.000+03:002007-06-29T20:22:00.000+03:00Για να το ξεκαθαρισουμε και παρακαλω να μην αναφερ...Για να το ξεκαθαρισουμε και παρακαλω να μην αναφερθουμε ξανα σε αυτα:<BR/><BR/>1. Συμβολαιο εχεις μονο αν εχεις κανει συμβολαιο. Με πραξεις, με θεωρησεις, με συμβολαιογραφους, επισημο πραγμα. Πας (εστω) δικηγορο,συμβολαιογραφο: Συντασουν κατι σαν: του νοικιαζω αυτο το σπιτι και θα του καιω τα επιπλα αμα γουσταρω. Πεφτουν θεωρησεις, παραβολα, υπογραφες, μονογραφες κλπ... <BR/><BR/>2. Μετα υπαρχει το χαρτι μεταξυ δυο ανθρωπων, ανεπισημο, με παρανομους η καταχρηστικους ορους: Σου εκχωρω το σπιτι μου για να μενεις και θα σου καιω τα επιπλα οποτε γουσταρω. Ο υπογραφων...<BR/><BR/><BR/>3. Μετα ειναι η συμφωνια κυριων, προφορικη: Γεια σου Γιαννη, θες να μενεις σπιτι μου και εγω να σου καιω τα επιπλα οποτε γουσταρεις; Ναι θελω. Δινουμε χερια. <BR/><BR/><BR/>Το gmail και τα blogs δεν εχουν τιποτα απο αυτα, (η καλυτερα εχουν εναν αχταρμα του 2 και του 3) εχουν καποιους δικους τους ορους (στα αγγλικα η μη, σε καποια σελιδα τους, με καποιο checkbox η οχι κλπ) που αυτοι θεωρουν λογικους και αυτοι θεωρουν οτι αποδεχτηκες αυτοματως με την χρηση και αυτοι θεωρουν οτι μπορουν να ασκησουν κατι που αυτοι θεωρουν οτι θα θελαν να κανουν αν αυτοι δεν συμφωνουν με κατι που σε αυτους δεν αρεσει και που οποτε θελουν κανουν ενα edit στην terms.php τους και βαζουν/βγαζουν ο,τι τους ηρθε σημερα... Οχι λοιπον. Αυτο δεν ειναι το συμβολαιο.<BR/><BR/><BR/>Μην ξανααναφερθουμε σε αυτο. Οσο συμβολαιο εχει κανει καποιος με το gmail εχει και με το blog στο οποιο σχολιαζει. Το οτι εχεις terms of service ως blog owner ειναι δικο σου προβλημα. Και εγω ως σχολιαστης εχω terms of service που στα γνωστοποιω στην σελιδα μου για τα δικαιωματα μου πανω στα comments που κανω απο δω και απο κει. Και λενε οτι αν μου σβησεις 1 σχολιο πρεπει να μου δωσεις μια πατατα τηγανιτη. Αυτο δεν κανει την αξιωση μου εγκυρη ομως.<BR/><BR/>Αλλα ΞΑΝΑΛΕΩ και συμβολαιο να ειχες, παλι δεν μπορεις να καψεις τα ξενα πραγματα απλα και μονο επειδη τα στεγαζεις. Δεν μπορει να καψεις ρε παιδι μου το αυτοκινητο η τα επιπλα του αλλου επειδη απλα εχεις το parking η νοικιαζεις το σπιτι σου.<BR/><BR/><BR/>ΕΠΙΣΗΣ: Βλεπεις ΧΟΝΤΡΑ λαθος τα πραγματα. Εγω εχω τροπο να αποδειξω οτι το σχολιο ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ με η χωρις συμβολαια με εσενα. Εσυ αλλωστε δεν εμπλεκεσαι πουθενα στην πνευματικη παραγωγη του σχολιου, μονο στην στεγαση του. <BR/><BR/>Αρκει πχ ενας μαρτυρας που το βεβαιωνει οτι το εγραψα εγω και τελειωνουμε με το αν ειναι δικο μου.<BR/><BR/>Μετα απο αυτο λιγο ρολο παιζει αν εχεις συμβολαιο η οχι και μου εκαψες τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ επιπλα. <BR/><BR/>Μαλιστα, εσυ πρεπει να εχεις αναγκαστικα νομικη "καλυψη"/δικαιωμα για αυτο που πας να κανεις. <BR/><BR/>Δεν ισχυει οτι επειδη εγω δεν εχω "καλυψη"/συμβολαιο εσυ μπορεις να με πηδηξεις και ουτε γατα ουτε ζημια :-)<BR/><BR/>Το συμβολαιο ειναι για να μας προστατευει και τους δυο. Η ανυπαρξια του συμβολαιου δεν ειναι υπερ σου και δεν δικαιολογει αναγκαστικα την οποια πραξη σου πανω στα δικα μου πραγματα. Το comment ειναι δικο μου. Αυτο δεν αμφισβητειται ευκολα. <BR/><BR/>(Δικα σου ειναι βεβαια τα bits. Ουτε αυτο αμφισβητειται. Αν θες και μπορεις, παρτα ρε παιδι μου, να χωρισουμε τους δρομους μας αφου δεν τα βρηκαμε, αλλα δωσε μου το comment μου. Εγω δεν σου πηρα τιποτα που δεν εδινες απο μονος σου, οχι και τα bits δικα σου και το comment δικο σου. Που ειναι το σχολιο μου λοιπον, μου το εστειλες; Ειδοποιηθηκα να το παρω;) <BR/><BR/>Φυσικα μπορεις και εσυ και το gmail και οποιος να ναι να κανει ο,τι του ερθει. Αν ειναι τοσο μικρο το κακο που προκαλει που δεν οδηγει τον αλλο να βρει το δικαιο του σε δικαστηριο (πχ γιατι το επιπλο που του εκαψες ηταν ελαχιστης αξιας για αυτον) την γλιτωνεις. Αλλιως θα πληρωσεις for sure στο τελος της διαδικασιας γιατι εχεις αδικο.<BR/><BR/>Εχεις χρησιμοποιησει 1000 παραδειγματα, με κασονια, με νοικια, με παρκιγκ, με mp3s, αυλα, υλικα, με με με... σε ολες αυτες τις περιπτωσεις ησουν λαθος αν εβαλες φωτια στα ξενα πραγματα, στο ειπαν ολοι. Αλλο τι θα ηθελες να μπορεις να κανεις στους ενοικιαστες και αλλο τι μπορεις αληθινα.<BR/><BR/><BR/>Με το παραδειγμα της εκκλησιας εισαι ομως σωστος. Μονο αυτοι ακολουθουν το μοντελο σου (που σιγουρα αποδιδει, μονο κοιτα ποσο τρανοι εχουν γινει):<BR/><BR/>Εκκλησια=blogspot<BR/>Κουασιμοδος=blog owner<BR/>Πιστος=σχολιαστης<BR/>Κερακι=comment<BR/>Σταχτη=hard disk<BR/><BR/>Παντως το να εχω φτασει να συγκρινω την αποψη σου με πρακτικη της εκκλησιας θα επρεπε να σε προβληματισει... <BR/><BR/><BR/>Αντε να κλεισω θετικα. Ισως οντως να εισαι σωστος και απλα να εισαι πολυ μπροστα απο την εποχη σου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-26073819442346251192007-06-29T19:21:00.000+03:002007-06-29T19:21:00.000+03:00"Και οταν το gmail...""...τον κρεμας σε μια γκαλερ..."Και οταν το gmail..."<BR/>"...τον κρεμας σε μια γκαλερι,"<BR/>"τα ΕΛΤΑ που..."<BR/><BR/>Γράφουμε τα ίδια και τα ίδια... όλα αυτά τα παραδείγματα πέφτουν στην κατηγορία όπου έχεις συνάψει ένα συμβόλαιο με τον ιδιοκτήτη και μετά αυτός το παραβιάζει. Στην περίπτωση του blog δεν έχεις κανένα συμβόλαιο και δεν παραβιάζεται καμία ιδιοκτησία σου με την διαγραφή, ούτε υλική, ούτε πνευματική. Σε αφήνει και γράφεις στο blog του, δεν το δικαιούσε.<BR/><BR/>Το gmail παρεμπιπτόντως μπορεί να σου σβήσει εντελώς το account. Βλέπε το Terms of Service: "Google may at any time and for any reason terminate the Services, terminate this Agreement, or suspend or terminate your account. "<BR/><BR/>"Αν καποιο κερι εχει μεινει ωρα...παει παραδιπλα η φλουπ το σβηνει και το πεταει.<BR/><BR/>Γιατι η εκκλησια ειναι δικια τους. Γιατι το στρογγυλο με τη σταχτη ειναι δικο τους."<BR/><BR/>Ωραία όλα αυτά όμως το θέμα είναι πάντα το εξής: Πας σε έναν χώρο ξένο και αλλάζεις την κατάσταση σε κάτι ξένο. Το γεγονός ότι του άλλαξες την κατάσταση δεν το κάνει δικό σου ώστε να απαιτείς να παραμείνει στην κατάσταση που θέλεις εσύ. Δεν μεταφέρεις δικά σου δίπολα σε έναν ξένο χώρο, χρησιμοποιείς τα ξένα δίπολα. Ο ιδιοκτήτης μπορεί να τα επαναφέρει στην προηγούμενη κατάσταση εκτός και αν υπάρχει κάποιο συμβόλαιο που να λέει αλλιώς.<BR/><BR/>Αν του ανήκουν χ δίπολα που είναι το σύνολο του σκληρού (δλδ αν του ανήκει ο σκληρός) τότε του ανήκει και το 1 δίπολο εκ των χ. Δεν χάνει το δικαίωμα χρήσης και διάθεσης αν είναι μιλάμε για 1 ή 8 δίπολα. Ο μόνος τρόπος για να αποκτήσεις κάποια ιδιοκτησιακά δικαιώματα είναι με κάποιο συμβόλαιο ή να στα χαρίσει.libertarianhttps://www.blogger.com/profile/17413681736209634129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-65697512516678933132007-06-29T16:46:00.000+03:002007-06-29T16:46:00.000+03:00ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΧΑ ΕΚΛΑΜΨΗ:Οσο και να εψαχνα σε αυλα η υλ...ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΧΑ ΕΚΛΑΜΨΗ:<BR/><BR/>Οσο και να εψαχνα σε αυλα η υλικα, πνευματικα, υπηρεσιες η αγαθα, ζωντανα η μη, με συμβολαια η οχι δεν ειχα βρει πουθενα κατι σαν αυτο που λεει ο Libertarian.<BR/><BR/>Και ξαφνικα μου ηρθε...<BR/><BR/>ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.<BR/><BR/>ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΤΗΣ.<BR/><BR/>Αναβεις το κερακι. Το βαζεις σε εκεινο εκει το χρυσο με την σταχτη. Υπαρχει ενας τυπος σαν τον κουασιμοδο η μια μαυροφορεμενηη γιαγια με γενια που κοιταει συνεχως προς τα εκει. Αν καποιο κερι εχει μεινει ωρα, αν ειναι πιο ψηλο, καπνιζει περισσοτερο, ειναι πιο στραβο κλπ τσουπ το παει παραδιπλα η φλουπ το σβηνει και το πεταει.<BR/><BR/>Γιατι η εκκλησια ειναι δικια τους. Γιατι το στρογγυλο με τη σταχτη ειναι δικο τους. Γιατι τα κερια ξαναλιωνονται και επαναχρησιμοποιουνται και η υλη/ενεργεια παραμενει σταθερη. Γιατι ειναι δεδομενο οτι ο Θεος δεν χρειαζεται κερι και ευχουλα για να σε δει. Γιατι ουσιαστικα ο πιστος το κανει για ανεξηγητους προσωπικους λογους. Γιατι ουσιαστικα ειναι μια μπουρδα οσον αφορα την προσοχη που κερδιζει ο πιστος απο τον Θεο μεσω του κεριου. <BR/><BR/>Αρα:<BR/><BR/>Σε μια διασταση που το blog θεωρειται σα να λεμε εκκλησια και ο διαχειριστης κουασιμοδος και που αυτα που λεει ο καθε σχολιαστης a priori μπουρδες που δεν κανουν καμια διαφορα ειτε ειναι εκει ειτε οχι, ΝΑΙ Ο LIBERTARIAN ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ.<BR/><BR/>Ο κουασιμοδος μπορει οποτε γουσταρει να σβηνει κερακια που η ιδια η εκκλησια προτρεπει να αναψεις, αφου ετσι και αλλιως ολα τους αχρηστα τα θεωρει εξ' αρχης.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-72467283186459646582007-06-29T16:37:00.000+03:002007-06-29T16:37:00.000+03:00Και ενταξει ρε παιδια. Αν αυτος που μας φιλοξενει ...Και ενταξει ρε παιδια. Αν αυτος που μας φιλοξενει τα διπολα και τα σερβιρει στους αναγνωστες τα θεωρει δικα του, τα ΕΛΤΑ που φιλοξενουν τον γραφιτη μου και σερβιρουν στους παραληπτες δεν πρεπει να κανουν το ιδιο? Μπορουν να αλλαζουν το περιεχομενο των γραμματων μου η να τα πετανε στα σκουπιδια αν δεν τους αρεσει το περιεχομενο της αλληλογραφιας μου με την θεια μου?<BR/><BR/>Και παλι τονιζω μιλαω για φυσιολογικες καταστασεις, οχι αν βαλω στο blog σου αγγελια για αγορες νεφρων η δωσω στα ΕΛΤΑ να μου μεταφερουν βομβες υδρογονου...<BR/><BR/><BR/>Οσο παει και γινεται καλυτερο το θεμα μας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-73133287426960983602007-06-29T16:22:00.000+03:002007-06-29T16:22:00.000+03:00==Είχα την εντύπωση ότι συζητάμε περισσότερο "φιλο...==<BR/>Είχα την εντύπωση ότι συζητάμε περισσότερο "φιλοσοφικά" παρά πολιτικά :Ρ. Δεν νομίζω ότι είναι φονταμενταλιστικό να μπορείς να σβήσεις ένα σχόλιο από το blog σου. Δεν το θεωρώ ακραίο. Είναι ηλίθιο να σβήνει πχ τις απόψεις που έρχονται σε αντίθεση με την δική του αλλά είναι δικαίωμα του, όπως είναι και δικαίωμα του να σβήσει και ένα spamομύνημα.<BR/>==<BR/><BR/>Ναι. Και οταν το gmail (google) θα αρχισει να σου σβηνει τα mails που φιλοξενει ως αλληλουχια διπολων στους σκληρους τους να το δεχτεις ως λογικο (δικα τους ειναι αλλωστε αφου στεγαζονται σε αυτους). Η οταν τους αλλαζει μερικες λεξεις η τον αποστολεα... <BR/><BR/>Μου αρεσει αυτη η λογικη. Βαζει ενα σασπενς στη ζωη μας. Φτιαχνεις ενα πινακα, τον κρεμας σε μια γκαλερι, θα ειναι εκει αυριο; Θα τον εχουν καψει; Θα του εχουν βαλει μουστακια; Νοικιαζεις μια αποθηκη και βαζεις κιβωτια. Θα τα βρεις στο τελος του μηνα; Στην θεση τους η αλλου; Καμενα η ολοκληρα η στα σκουπιδια; Στελνεις ενα mail. Θα παει στον σωστο παραληπτη η σε αλον; Θα λεει αυτα που εγραψες; Κανεις ενα σχολιο. Θα μεινει και αυριο; Θα λεει οτι ελεγε και χθες; <BR/><BR/>i like.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-558082402489325902007-06-29T15:40:00.000+03:002007-06-29T15:40:00.000+03:00"Παραδέξου ότι είναι πολύ φονταμενταλιστικό αυτό π...<I>"Παραδέξου ότι είναι πολύ φονταμενταλιστικό αυτό που λες, εφόσον εκφράζεις πολιτική άποψη και δε συζητάς φιλοσοφικά." </I><BR/><BR/>Είχα την εντύπωση ότι συζητάμε περισσότερο "φιλοσοφικά" παρά πολιτικά :Ρ. Δεν νομίζω ότι είναι φονταμενταλιστικό να μπορείς να σβήσεις ένα σχόλιο από το blog σου. Δεν το θεωρώ ακραίο. Είναι ηλίθιο να σβήνει πχ τις απόψεις που έρχονται σε αντίθεση με την δική του αλλά είναι δικαίωμα του, όπως είναι και δικαίωμα του να σβήσει και ένα spamομύνημα.<BR/><BR/>Εγώ απλά εξήγησα από που προέρχεται αυτό το δικαίωμα του.<BR/><BR/>Τώρα για τις αναλογίες μπορεί να πιάνει "απειροελάχιστο" ξένο χώρο αλλά στο blog η παρουσία του μπορεί να είναι αρκετά αισθητή, πχ το άρθρο να είναι 20 γραμμές, να υπάρχουν τρία σχόλια και το ενοχλητικό να είναι το 1 και με 15 γραμμές. Ή να υπάρχουν παραπάνω σχόλια αλλά αυτό να είναι 60 γραμμές. Ακριβώς όπως μπορεί να είναι ενοχλητικό και ένα ψίχουλο από το ψωμί σου στο σεντόνι σου.libertarianhttps://www.blogger.com/profile/17413681736209634129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-4909723997935762462007-06-27T23:50:00.000+03:002007-06-27T23:50:00.000+03:00"Μπορεί να μην πιάνουν τρομερό χώρο πλέον με τις χ..."Μπορεί να μην πιάνουν τρομερό χώρο πλέον με τις χωρητικότητες που έχουν σήμερα τα αποθηκευτικά μέσα αλλά αυτό δε αλλάζει το γεγονός ότι ο διαχειριστής του blog έχει το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και διάθεσης του χώρου, που είναι υλικός όσο και η αποθήκη του, η βιβλιοθήκη του etc. "<BR/><BR/>Η βιβλιοθήκη του δεν προωθεί τις απόψεις της σε όλον τον κόσμο και κατά συνέπεια δεν έχει υποχρέωση (ηθική τουλάχιστον) να φιλοξενήσει απάντηση στην περίπτωση που γράψει π.χ. μια μαλακία. <BR/><BR/>Επιπλέον μιλάμε -τηρουμένων των αναλογιών- για μια βιβλιοθήκη με μέγεθος όσο η <B>Γαλλία</B> και για ένα βιβλίο με μέγεθος όσο ένα μυρμήγκι. ΕΛΕΟΣ που πιάνει χώρο. Παραδέξου ότι είναι πολύ φονταμενταλιστικό αυτό που λες, εφόσον εκφράζεις πολιτική άποψη και δε συζητάς φιλοσοφικά. <BR/><BR/>Δηλαδή άμα το πάμε έτσι η όλη συζήτηση για το κόμεντ θα έπρεπε να γίνει <B>αφού</B> λύσουμε το πρόβλημα του σέρβερ του που με τη θερμότητα που εκπέμπει από την Αμερική βλάπτει οριακά τις τριανταφυλλιές μου. :)J95https://www.blogger.com/profile/12340652007713733030noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-44710355276536372462007-06-26T13:33:00.000+03:002007-06-26T13:33:00.000+03:00Ok, απλώς αστειεύτηκα. Προσωπικά δεν αναγνωρίζω άλ...Ok, απλώς αστειεύτηκα. Προσωπικά δεν αναγνωρίζω άλλο "φυσικό" δικαίωμα εκτός από το δικαίωμα της σκέψης. Όλα τα υπόλοιπα τα θεωρώ προερχόμενα από εξωτερικές συμφωνίες. Συμφωνίες που στηρίζονται στο γεγονός ότι τα παρεχόμενα (προστατευόμενα) δικαιώματα είναι γενικώς ωφέλιμα για το πρόσωπο και για την κοινωνία κάτω από το περιβάλλον στο οποίο αναπτύχθηκαν. <BR/><BR/>Διάβαζα πρόσφατα σε κάποιο άρθρο για την κοινωνία των ινδιάνων Ναβάχο. Μια κοινωνία που αναγνωρίζει την ηθική στην κλεψιά και την ιδιοκτησία μέχρι του σημείου που μπορείς να την προστατέψεις ο ίδιος. Αντίθετα οι δυτικές κοινωνίες προστατεύουν αυτές τον ιδιοκτήτη (ηθικά και με βία) ώστε να ασχολείται με κάτι πιο ωφέλιμο από το να κρύβει τα αγαθά του στο μπαούλο και να λαγοκοιμάται μην τα αρπάξουν. <BR/><BR/>Αλλά νομίζω κι εγώ το έχουμε εξαντλήσει το θέμα. Αναπτύχθηκε αρκετά καλά από όλες τις πλευρέςMetroGuardianhttps://www.blogger.com/profile/06450997907355218261noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-24134687560648904952007-06-26T08:03:00.000+03:002007-06-26T08:03:00.000+03:00α) οι ΔΙκαστες με τους γαιοκτημονες δεν αμφισβητησ...α) οι ΔΙκαστες με τους γαιοκτημονες δεν αμφισβητησαν το δικαιωμα τους προς τα πανω απεριοριστα η προς το κεντρο της γης. Απλα, η επιβολη τετοιων "δικαιωματων" δεν ειναι προς το κοινο καλο γιαυτο και δεν θα γινει. Σα law overide ενα πραμα. Οι νομοι σα να λεμε φτιαχτηκαν για να διευκολυνουν τους ανθρωπους οχι για να τους κανουν τη ζωη συνολικα δυσκολοτερη. Ετσι και εδω επικαλεισαι (ακομα και με την υπερ-σοφιστικη πρακτικη σου) νομικο πλαισιο και την επιβολη του σε πραγματα για τα οποια δεν σχεδιαστηκαν για να δικαιογησεις μια πραξη εναντια στο κοινο καλο και κοινη λογικη.<BR/><BR/><BR/>β) Οσο για τα συμβολαια (και την ανυπαρξια τους) αυτο ακριβως ειναι το point. ΑΚομα και εκει που εχεις συμβολαιο και τον εχεις κανει να δεχτει την εξουσια σου ακομα και με ενα μεταξυ σας χαρτι (με πιθανα παρανομους η καταχρηστικους ορους) δεν μπαινεις στον χωρο σου (που του εκχωρεις) να του αλλαξεις τα επιπλα του ενοικιαστη. Ποσο μαλλον χωρις συμβολαιο. Αν αποδεδειγμενα του τον εχεις εκχωρησει τον χωρο δεν παιρνεις το μαγικο σου αντικλειδι να μπεις στο σπιτι που του εκχωρεις να του καψεις την τραπεζαρια του...<BR/><BR/>Τεσπα... εχει τελματωσει το ζητημα ... <BR/><BR/>Αλλα αυτο με τα διπολα που συνολικα παραμενουν ιδια στον αριθμο ηταν το καλυτερο επιχειρημα μακραν. Εγω μονο και μονο για αυτο υποκλινομαι και θα σε αφηνα να μου τα σβησεις ολα αμαχητι :-)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-70614680860949094642007-06-26T02:47:00.000+03:002007-06-26T02:47:00.000+03:00"Μπουμ! Τα επιχειρήματα σου καταρρέουν σαν χάρτινο..."Μπουμ! Τα επιχειρήματα σου καταρρέουν σαν χάρτινος πύργος"<BR/><BR/>Γιατί; Αφού δεν στηρίζονται στο αν είναι φυσική ή τεχνητή η ιδιοκτησία. Άπαξ και δεχθούμε την υλική ιδιοκτησία όλα τα άλλα ακολουθούν, ακόμα και αν παράλληλα δεχθούμε και την πνευματική ιδιοκτησία ;)<BR/><BR/>ΥΓ: Πάντως για πολλούς η ιδιοκτησία είναι μέρος των <A HREF="http://www.mises.org/rothbard/ethics/four.asp" REL="nofollow">φυσικών δικαιωμάτων</A> του ανθρώπου.libertarianhttps://www.blogger.com/profile/17413681736209634129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-65123888969582873252007-06-26T00:46:00.000+03:002007-06-26T00:46:00.000+03:00Καλά το παραξηλώσαμε το θέμα, αλλά libertarian συ ...Καλά το παραξηλώσαμε το θέμα, αλλά libertarian συ είπας:<BR/><BR/><I>"Αν και ξεφεύγουμε... φυσικό σημαίνει ότι είναι δημιούργημα της φύσης. Είναι στην φύση των ανθρώπων να είναι κτητικοί. Υπάρχει και στα ζώα, αν έρθουν σε μια περιοχή όπου δεν υπάρχει άλλο ζώο την κάνουν δική τους και την υπερασπίζονται από τους εισβολείς. Σε όλες τις κοινωνίες οι άνθρωποι ξεχώριζαν το δικό τους από αυτό των άλλων. Ο θεσμός της ιδιοκτησίας όπως τον '<BR/>ξέρουμε σήμερα αναδύθηκε φυσικά."</I><BR/><BR/>Τώρα σύμφωνα με την ερμηνεία σου στο τελευταίο ποστ αντικατέστησε τη λέξη φυσικό με τη λέξη τεχνητό στο παραπάνω κομμάτι. <BR/><BR/>Μπουμ! Τα επιχειρήματα σου καταρρέουν σαν χάρτινος πύργος<BR/><BR/>:P :P :PMetroGuardianhttps://www.blogger.com/profile/06450997907355218261noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-60379926121109465982007-06-25T20:40:00.000+03:002007-06-25T20:40:00.000+03:00"Ποιά είναι η διαφορά του φυσικού από το τεχνητό σ..."Ποιά είναι η διαφορά του φυσικού από το τεχνητό στον τρόπο που διαμορφώνεις το επιχείρημα σου? "<BR/><BR/>Καμία :Ρ Εντάξει μπορούμε να πούμε ότι φυσικό είναι κάτι που δεν έγινε από έναν ζωντανό οργανισμό αλλά από τις "νεκρές" δυνάμεις της φύσης, αέρα, νερό κτλ. Το μέλι της μέλισσας, ο ιστός της αράχνης και οι ουρανοξύστες των ανθρώπων είναι τεχνητά, φτιαγμένα από τις έμφυτες ικανότητες που έχουν. Μπορούμε βέβαια να κάνουμε και έναν άλλο διαχωρισμό ανάμεσα στα πράγματα που έχουν φτιάξει αυτοί οι οργανισμοί ύστερα από σκέψη (τεχνητό) ή λόγω ενστίκτου (φυσικό).<BR/><BR/>"Να σημειωθει οτι χασαν εντελως οι γαιοκτημονες :-)"<BR/><BR/>Γιατί δεν παραβιαζόταν η ιδιοκτησία τους. Δεν φτάνει στο άπειρο η ιδιοκτησία τους προς τα πάνω, δεν θα τους ανήκε και το φεγγάρι αν ήταν σε γεωστατική τροχιά.<BR/><BR/>"Οσο για τον δισκο σας. Κανεις δεν θα σας παρει τους δισκους η τα σπιτια παιδια. Δικοι σας ειναι, δεν αμφισβητηθηκε ποτε αυτο. Θυμιζω οτι εσεις αμφισβητειτε οτι τα επιπλα του νοικαρη στο σπιτι που του εκχωρειται ειναι δικα του λεγοντας οτι ειτε ξυλα ειτε σταχτη κατα βαση παραμενουν ανθρακας και αρα μπορειτε να τους βαλετε φωτια."<BR/><BR/>Το παράδειγμα σου είναι εντελώς άλλο, στην περίπτωση του θέματος δεν υπάρχει συμβόλαιο όπως όταν ενοικιάζεις ένα σπίτι. Δεν μιλάμε για την περίπτωση που έχεις μια web hosting εταιρία που φιλοξενεί blogs όπου ουσιαστικά συνάπτεις ένα συμβόλαιο με την αγορά χώρου. Έχουμε έναν δικό του χώρο (blog) που έρχονται άλλα άτομα και πειράζουν την διαρρύθμιση των επίπλων του (διπόλων του σκληρού του). Ακόμα και αν δεχθούμε την πνευματική ιδιοκτησία στην διαρρύθμιση των επίπλων (πνευματική σου εργασία) δεν μπορείς να του απαγορέψεις να τα βάλει στην θέση τους (διαγραφή του σχολίου σου). Δεν έχεις συμβόλαιο ούτε σου ανήκει ο χώρος με τα έπιπλα. Είσαι απλά ένας περαστικός που ο ιδιοκτήτης τον άφησε ελεύθερο να μετακινήσει τα έπιπλα του.<BR/><BR/>Κατά της πνευματικής ιδιοκτησίας,DRM, copyrights κτλ δες εδώ<BR/><BR/>Η ηθική γενικότερα είναι υποκειμενική, εγώ αναφέρομαι στο τι έχουμε δικαίωμα να κάνουμε και τι όχι βάσει ενός εργαλείου που φαίνεται να είναι το πιο ξεκάθαρο απ' όλα.<BR/><BR/>"Υπαρχουν και αγαθα που εχουμε το δικαιωμα χρησης τους και οχι την πληρη ιδοκτησια τους (το χαρτονομισμα η το CD η καποια software. Δεν μπορουμε να καψουμε ενα χαρτονομισμα"<BR/><BR/>Όταν αγοράζεις ένα CD ουσιαστικά συνάπτεις ένα συμβόλαιο με τον ιδιοκτήτη ότι δεν θα το αναπαράγεις κτλ. Με το νόμισμα συμβαίνει το ίδιο με την τράπεζα της Ελλάδας. Για την σημαία που ανέφερες πιο πριν θεωρώ ότι είναι λάθος το γεγονός ότι κάποιος δεν μπορεί να κάψει την σημαία του. Παραβιάζονται τα ιδιοκτησιακά του δικαιώματα. Το γεγονός ότι υπάρχει νόμος που στο απαγορεύει δεν το κάνει απαραίτητα σωστό. Και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια απαγορεύονται...libertarianhttps://www.blogger.com/profile/17413681736209634129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-53365603488134934632007-06-25T14:24:00.000+03:002007-06-25T14:24:00.000+03:00Επισης (συγνωμη εχω ρεντα σημερα) μην κανουμε συνε...Επισης (συγνωμη εχω ρεντα σημερα) μην κανουμε συνεχως την ιδια παραληψη:<BR/><BR/>Ηθικες (και ουχι νομικες) προεκτασεις:<BR/><BR/>Τα σχολια μου (τα εργα τεχνης μου ντε) δεν ειναι μαζικης παραγωγης, δεν τα εχω κυκλοφορησει 1000 εκδοσεις των 1000 αντιτυπων κλπ. Βρισκονται μονο εδω. Ειναι κατα μια εννοια μοναδικα/συλλεκτικα. <BR/><BR/>Δεν ειναι ιδια η "ζημια" (υλικη, πνευματικη, ηθικη) με το σκισιμο ενος σχολικου βιβλιου που στο εχει δωσει το κρατος η με το καψιμο ενος βιβλιου που αγορασες απο το βιβλιοπωλειο. <BR/><BR/>Ξανατυπωνονται αμεσα και το καψιμο σου αναπληρωνεται ευκολα. Δεν χανεται ρε παιδι μου αναντικαταστατη πληροφορια. <BR/><BR/><BR/>Η περιπτωση σβηνω ξενα post/comments που φιλοξενω/εκθετω στο σαιτ μου, μου μοιαζει περισσοτερο με την γκαλερι που καιει ξενα εργα τεχνης που φιλοξενει/εκθετει στο χωρο της.<BR/><BR/><BR/>Αν θες και μια αλλη αποψη που παλι εχει να κανει με κουλτουρα παρα με ηθικο δικαιωμα:<BR/><BR/>Ακομα και τα αγορασμενα βιβλια των σπιτιων τους να μαζευονται και να τα καινε ολοι μαζι σε πλατιες (το 1940 η σημερα) δειχνει κατι για μενα απεχθες. Η το να σκιζουν μαθητες τα βιβλια τους στο τελος της χρονιας γιατι ο καθηγητης Χ η το θεμα Ζ τους ηταν αντιπαθες. <BR/><BR/>Ειναι που ειναι χαλια ως εικονα απο μονο του, το να δηλωνουν ομως και με επαρση "δικα μας ειναι τα υπεροξειδια του ανθρακα και τα κανουμε οτι θελουμε καντε και εσεις τα δικα σας ο,τι γουσταρετε και παρατατε μας" και να χαζογελανε με την ατακα τους , γμτ μαγκα μου, τετοια πραγματα μακρια μου ...<BR/><BR/>Και ενα εξτρα: Υπαρχουν και αγαθα που εχουμε το δικαιωμα χρησης τους και οχι την πληρη ιδοκτησια τους (το χαρτονομισμα η το CD η καποια software. Δεν μπορουμε να καψουμε ενα χαρτονομισμα, η να τσαλακωσουμε/μεταπουησουμε/αναπαραγουμε δημοσιως ενα CD κλπ). Εισαι σιγουρος οτι το αγαθο (εργα τεχνης μου, πνευματικη μου παραγωγη κλπ) πανω στο οποιο πας να εφαρμοσεις την ιδιοκτησια σου και να το καταστρεψεις (εκτος οτι δεν ειναι δικο σου δηλαδη το οποιο το θεωρεις minor) την δικαιολογει;Anonymousnoreply@blogger.com