tag:blogger.com,1999:blog-9006713.post116263925514289734..comments2024-03-26T09:14:33.386+02:00Comments on e-rooster blog: Πως γινονται οι ησυχοι πολιτες τεραταKokkorashttp://www.blogger.com/profile/13725445563390837874noreply@blogger.comBlogger45125tag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1163420935136468792006-11-13T14:28:00.000+02:002006-11-13T14:28:00.000+02:00θα μπορουσες να στηριξεις λιγο παραπανω τον ισχυρι...θα μπορουσες να στηριξεις λιγο παραπανω τον ισχυρισμο σου? ή αυτο που λες ειναι αυτονοητο και δεν το βλεπω?S Ghttps://www.blogger.com/profile/15494314043804907813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1163109384674413602006-11-09T23:56:00.000+02:002006-11-09T23:56:00.000+02:00Είναι φοβερό το πόσο ρατσιστής είσαι παρότι τον κα...Είναι φοβερό το πόσο ρατσιστής είσαι παρότι τον καταδικάζεις...<BR/><BR/>Φοβερό...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1163025356003313262006-11-09T00:35:00.000+02:002006-11-09T00:35:00.000+02:00ολα αυτα που λετε δυστυχως ειναι αληθεια. και δεν ...ολα αυτα που λετε δυστυχως ειναι αληθεια. και δεν νομιζω οτι ειναι ασχετα με το θεμα. Η αυθαιρεσια του κρατους και της αστυνομιας προκαλει τεραστια προβληματα, ειδικα στις ασθενεις ομαδες οπως τους μεταναστες ή τα ατομα χαμηλης κοινωνικης θεσης.<BR/><BR/>Αυτο παραλληλα οπως ειπα κανει και τους πολιτες νομιζω να φερονται με λιγοτερο σεβασμο στους αδυναμους. Ειναι ενα μεγαλο προβλημα που ακυρωνει καθε εννοια ελευθεριας στην χωρα, και ετοιμαζω ενα μεγαλο αρθρο για το θεμα...S Ghttps://www.blogger.com/profile/15494314043804907813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162984748092631302006-11-08T13:19:00.000+02:002006-11-08T13:19:00.000+02:00H λέξη κατάχρηση είναι σχεδόν αυτοκόλλητη της λέξη...H λέξη κατάχρηση είναι σχεδόν αυτοκόλλητη της λέξης εξουσίας στην Ελλάδα. <BR/><BR/>Ίσως λίγο εκτός θέματος, αλλά σχετικό με το παραπάνω σχόλιο. Για τους αστυνομικούς και τα περιπολικά δεν ισχύει ο ΚΟΚ; Είναι οι χειρότεροι οδηγοί στους δρόμους και όχι λίγες φορές έχουν προκαλέσει δυστυχήματα επειδή γράφουν κανονικά τα φανάρια, τις προταιρεότητες ή τα όρια ταχύτητας.Roarkhttps://www.blogger.com/profile/07880818845675162295noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162974550729841132006-11-08T10:29:00.000+02:002006-11-08T10:29:00.000+02:00Μα τι μου λες τώρα, βρε SG, εδώ εγώ, μια μεσοαστή ...Μα τι μου λες τώρα, βρε SG, εδώ εγώ, μια μεσοαστή νοικοκυρά (μη γελάσει κανείς, ως τέτοια έμοιαζα κείνη τη μέρα και γιατί όχι άλλωστε) κινδύνεψα να βρεθώ στο τμήμα μια παραμονή πρωτοχρονιάς, για δήθεν περιύβριση αστυνομικού οργάνου, ο οποίος βέβαια έκανε διάφορα σεξιστικά σχόλια εναντίον μου αλλά όταν τόλμησα να ζητήσω τα στοιχεία του με βούτηξε από το γιακά και με έσυρε στο περιπολικό, θα μου έβαζε και χειροπέδες αν δεν τον σταματούσε ο συνάδελφος του, ο οποίος προσπάθησε να τον συνετίσει αλλά τον φοβόταν κιόλας και τέλος τραβήχτηκα στο τμήμα-ευτυχώς από άλλους που είχε φωνάξει για το σκοπό αυτό-όπου ο αστυνομικός υπηρεσίας με άφησε με το που με είδε κι εγώ από την τρομάρα μου βεβια ούτε ζήτησα τίποτε, ούτε τόλμησα να το συζητήσω καν, να ζητήσω το βιβλίο συμβάντων, να φωνάξω δικηγόρο, τίποτε, έλεγα κι ευχαριστώ που γλίτωσα φτηνά και όπου φύγει φύγει.<BR/>Πριν από λίγα χρόνια, στα τριανταδύο μου, μάνα με δυο παιδιά, έξω από το ΑΒ Ψυχικού, παραμονή πρωτοχρονιάς σε ψώνια για γιορταστικό τραπέζι!<BR/>Τι μου λες τώρα!<BR/>Έχω δει πρεζόνια να τα σαπίζουν κυριολεκτικά, ενώ είναι ετοιμόροπα έτσι κι αλλιώς.Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162947107585951192006-11-08T02:51:00.000+02:002006-11-08T02:51:00.000+02:00μαρια ναι εχεις δικιο, ουτε καν στον ρατσισμο δεν ...μαρια ναι εχεις δικιο, ουτε καν στον ρατσισμο δεν μπορουμε να οργανωθουμε :-)<BR/><BR/>περα απο την πλακα, δεν υπαρχει οργανωμενος ρατσισμος, δεν περιμενω πογκρομ και τετοια. Αλλα υπαρχει διαχυτος ρατσισμος και ξενοφοβια. Και ειναι οντως ασυνηθιστο για ευρωπαϊκα δεδομενα οτι στην Ελλαδα οι ανθρωποι δεν εχουν μαθει καν να τα κρυβουν.<BR/><BR/>Ρατσιστες υπαρχουν παντου (ισχυριζομαι βεβαια σε μικροτερο βαθμο σε μερικες χωρες αποτι σε αλλες, αλλα τεσπα). η διαφορα ειναι οτι στην Ελλαδα δεν αισθανονται καν την αναγκη να κρυφτουν.<BR/><BR/>Ετσι ατμα αν ειχες κανει τον κοπο να διαβασεις τι γραφω, στο σχολιο που αναφερω αλλες χωρες δεν μιλω για την γενικη συμπεριφορα των Ελληνων τοσο (που θεωρω ρατσιστικη) αλλα το κυριως θεμα ειναι η συμπεριφορα του κρατους και των οργανων του. Μην μου λες οτι εχω μικρο δειγμα, εχω ζησει καμποσα χρονια πια σε Γερμανια-Ισπανια και νομιζω μπορω να συγκρινω καλα. <BR/><BR/>Οι αστυνομικοι στην Ελλαδα καλα καλα δεν τηρουνε τους δικους μας (ελλιπεις) νομους! το οτι μου λες οτι την γλιτωσες με αυτοκινητο χωρις πινακιδες ειναι ενα ακομα δειγμα της αυθαιρεσιας, δεν ειναι καλο!!! Ενας αστυνομικος μπορει να σε χωσει μεσα αν γουσταρει για μια νυχτα επειδη εγραψες κατι στο μπλογκ σου, ή απο την αλλη αν εχεις γνωριμιες, ωραιο χαμογελο ή πλουσιο στηθος μπορει να παραβιασεις κοκκινο και να σου κανει μια παρατηρησουλα! Ειδικα μαλιστα στο θεμα των κατηγορουμενων για αδικημα και μεταναστων γενικα, δεν υπαρχει καμμια αμφιβολια, η Ελλαδα ειναι η τελευταια χωρα της ΕΕ οπου γινονται ακομα συστηματικα βασανιστηρια! Συστηματικα πεφτει ξυλο ρε παιδι μου, πως να το πω αλλιως! αυτο ειναι αδιανοητο!<BR/><BR/>επισης αδιανοητο ειναι οτι οι ελληνες αστυνομικοι δεν τηρουν τους κανονες του ΚΟΚ ποτε! δεν βαζουν φλας, δεν παρκαρουν σωστα, δεν σταματανε στις διαβασεις, δεν τηρουν τις διαγραμμισεις, τα ορια ταχυτητας, εδω εχω δει δυο φορες περιπολικο με δυο τσογλανια μεσα να τραβανε χειροφρενα για την πλακα τους σε ενα αδιεξοδο!!<BR/><BR/>Παρεπιμπτοντως δεν συγκρινω τοσο με Ιταλια γιατι αυτη η χωρα ειναι αντε ενα σκαλι πανω απο την Ελλαδα σε θεματα διαφθορας, αυθαιρεσιας, χαους, κοινωνικου οπισθοδρομισμου κτλ Ακομα και η Ισπανια ειναι σε καλυτερη θεση. Εδω οι Ισπανοι που πανε στην ιταλια απορουν με την οδηγηση των Ιταλων...S Ghttps://www.blogger.com/profile/15494314043804907813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162934477901319392006-11-07T23:21:00.000+02:002006-11-07T23:21:00.000+02:00Λίγες σκόρπιες σκέψεις ως τροφή για συζήτηση, διότ...Λίγες σκόρπιες σκέψεις ως τροφή για συζήτηση, διότι λόγω κούρασης αδυνατώ για κάτι αναλυτικότερο¨<BR/><BR/>-Δεν διαφωνώ και τόσο με την εικόνα που δίνει ο SG για τη συμπεριφορά της ελληνικής αστυνομίας σε έλληνες και ξένους. Ούτε θεωρώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τη συμπεριφορά μας απέναντι στους ξένους. Σαφώς και υπάρχει. <BR/>Όμως πιστεύω, όπως ο ultrasonic, ότι οφείλεται περισσότερο σε "χωριατιά" παρά σε οργανωμένο ρατσισμό. Κατ' αρχήν, δεν υπάρχει οργανωμένο ρατσιστικό κίνημα στην Ελλάδα. Η "χωριατιά " αυτή βέβαια είναι επίσης άκρως προβληματική και εξοβελιστέα.<BR/>-Στην περίπτωση της Αμαρύνθου δεν έχουμε ένα καθαρά ρατσιστικό έγκλημα, όπως υπήρξαν οι επιθέσεις του Καζάκου ή ο φόνος Αλβανού στην Κρήτη προ καιρού. Είναι πιο σύνθετο. Πριν από ελάχιστες δεκαετίες, θα βλέπαμε το έργο αυτό με άλλη πρωταγωνίστρια: τη φτωχή νέα με τη μεροκαματιάρα μητέρα, χωρίς άντρα προστάτη, που τόλμησε να ξεχωρήσει με την προσωπικότητα της και αρνήθηκε να υποταχθεί στη ντόπια νομενκλατούρα. Το ίδιο σκηνικό, με ένα μόνο πρόσθετο στοιχείο, την εθνική προέλευση του φερόμενου ως θύματος.<BR/>-Δεν πρέπει να ξεχνάμε και την άλλη όψη του δράματος, στην περίπτωση αυτή: οι φερόμενοι ως θύτες είναι επίσης παιδιά! Δεν έχουμε έναν ενήλικο βιαστή! Απαιτείται ευαισθησία και για το τραύμα που, με το έλλειμμα παιδείας και αγωγής που τους πλήττει, προκάλεσαν οι ίδιοι στον εαυτό τους. <BR/>Κλείνω με την ελπίδα να λάμψει η αλήθεια κατ' αρχήν και οι δύο πλευρές, θύτες και θύμα, όποιοι κι αν είναι, να βοηθηθούν να επουλώσουν τις πληγές και να αναπτυχθούν σε ελεύθερους και ανεξάρτητους ανθρώπους.<BR/>Κι η ντόπια κοινωνία να συνέλθει και να ωριμάσει μέσα από το σοκ, αφού κοιτάξει πιο βαθειά.<BR/>Κι οι γονείς και δάσκαλοι να καταφέρουν να μην έχουμε ξανά τέτοια περιστατικά-αν έγινε έτσι.<BR/><BR/>@ ναυάγιο: σας ενημερώνω ότι δεν θεωρώ τους χούλιγκανς αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού, αλλά μάλλον υπανθρώπους.Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162927820758299062006-11-07T21:30:00.000+02:002006-11-07T21:30:00.000+02:00Ας ξεκινησουμε με τα απλά.Από πού κι ως πού η απαγ...Ας ξεκινησουμε με τα απλά.<BR/><BR/>Από πού κι ως πού η απαγόρευση της πορνείας θεωρείται "φιλελεύθερο" μέτρο; Ειλικρινά μια τόσο πουριτανική και ανελεύθερη νομοθεσία αρμόζει σε σοσιαλιστικό ή εθνικοσοσιαλιστικό ή κρατικιστικό καθεστώς και όχι σε μια ανοιχτή φιλελεύθερη κοινωνία.<BR/><BR/><BR/>Η γυναίκα έχει δικαίωμα να εκπορνευτεί επί χρήμασι, ως μέρος του δικαιώματος αυτοδιάθεσης του σώματος της. Κανείς δεν έχει όμως το δικαίωμα να την εξαναγκάσει να το κάνει (ή να μην το κάνει).Κατι τετοιο συνιστά στέρηση μιας ελευθερίας που κανείς δεν μπορεί να της αφαιρέσει.<BR/><BR/>Δεν γνωρίζω επίσης γιατί πρέπει ο καθηγητής να φέρει ποινική ευθυνη για την αυτοκτονία της φοιτητριας του; Αν εσείς αντιμιλήσετε σ εναν προιστάμενο σας και εκείνος φεροντας το βαρέως κάνει χαρακίρι , υπέχετε ή θα πρέπει να υπέχετε ποινικής ευθύνης; <BR/><BR/><BR/>Όσο για το βιασμό, αν κριτήριο της τιμωρίας του δράστη ήταν η ψυχική ζημιά του θύματος τοτε θα επρεπε η ποινή να είναι αναλογη της τελευταίας. Δηλαδή τι θα συνεβαινε αν ενα θυμα ξεπερνούσε το σοκ του βιασμού πολύ γρήγορα; Ο δράστης δε θα τιμωρούνταν καθόλου; <BR/><BR/>Η προσεγγιση σας ειναι πέρα για πέρα λάθος. Αυτο που ποινικοποιείται είναι η στέρηση της σεξουαλικής ελευθερίας σε συρροή με τη φυσική βία που σημαινει στέρηση και της φυσικής ελευθεριας. Η καταπάτηση τόσων δικαιωματων ειναι λογικό να οδηγεί σε μια βαριά ποινή. Μια ποινή βαριά για όλους τους βιαστές, είτε ζημίωσαν ψυχικώς το θύμα πολύ ,είτε λίγο.Harry Peitsinishttps://www.blogger.com/profile/08433415676714110757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162911380981855392006-11-07T16:56:00.000+02:002006-11-07T16:56:00.000+02:00SG said:ατμα, αν και δεν το βρισκω τοσο βασικο για...SG said:<BR/><I><BR/>ατμα, αν και δεν το βρισκω τοσο βασικο για την συζητηση, ζω μεταξυ Γερμανιας και Ισπανιας (στην θεσαλλονικη εχω παει επισης, αλλα μονο δυο φορες :-) ). ειμαι ξενος σε αυτες τις χωρες και ποτε δεν εχω συναντησει παρομοια συμπεριφορα με αυτο που γινεται στην Ελλαδα απο το κρατος και τα οργανα του. Δεν με εχει ενοχλησει Γερμανος αστυνομικος ποτε, μονο μια φορα μου μιλησαν υπερβολικα εντονα επειδη αργησα να σταματησω το αμαξι μετα απο σημα τους. Διαμαρτυρηθηκα και μου ζητησαν επιτοπου συγγνωμη!<BR/><BR/>Στην Ισπανια εχω παει δυο τρεις φορες στην αστυνομια και βρηκα βοηθεια και σεβασμο. Γενικα δεν με εχουν ενοχλησει ποτε.<BR/><BR/>Στις αλλες χωρες που εχω παει (βασικα ολες, ακομα και στην Τσεχια), ακομα και οταν δεν μιλω την γλωσσα εχω βρει σωστη συμπεριφορα.<BR/><BR/>Στην Ελλαδα που δεν ειμαι καν ξενος με εχουν βρισει, σταματησει χωρις λογο και διαφορα αλλα. Εχω δει να βασανιζουν μεταναστες και οι περαστικοι να μην κανουν απολυτως τι-πο-τα. Εχω δει καρακαξα να βριζει μεταναστρια στο λεωφορειο χωρις κανεναν λογο και οι υπολοιποι αντι να την συνεφερουν αρχισαν και αυτοι στο βρισιδι.<BR/><BR/>το λεω ξεκαθαρα και συνειδητα οτι τον επισημο και διαχυτο ρατσισμο και ελλειψη σεβασμου στα ατομικα δικαιωματα που εχω δει στην Ελλαδα δεν τον εχω συναντησει αλλου στον πολιτισμενο κοσμο (ουτε καν στην Τουρκια, αλλα εχω πολυ μικρη εμπειρια εκει).<BR/><BR/>Τωρα οπως εξηγησα, ακομα και αν εχω αδικο δεν παιζει κανεναν απολυτως ρολο. Τα προτυπα και ιδανικα με τα οποια συγκρινω την χωρα μου ειναι μαλλον ασχετα με το τι γινεται στον υπολοιπο κοσμο. Ακομα και αν η Ευρωπη ηταν γεματη Ναζι, θα επεμενα στην αναγκη να βελτιωθει η Ελλαδα.<BR/></I><BR/><BR/>Πανέμορφα, εμένα είτε στην Ελλάδα είτε στην Ιταλία, πάντοτε μου μιλούσαν με σεβασμό τόσο οι αστυνομικοί που συνάντουσα σε αεροδρόμια / σταθμούς / λιμάνια όσο κι αυτοί που με σταμάτησαν στην Θεσσ/νίκη για να μου ζητήσουν ταυτότητα, κι αυτοί που με σταμάτησαν στις 04:00 το Μιλάνο, έφυγαν μόλις τους έδειξα την φοιτιτική μου ταυτότητα αφού με ευχαριστήσουν. Εδώ, όταν με σταμάτησαν με το αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες φέρθηκα αισχρά (με τον χειρότερο τρόπο) και παρόλαυτα το μόνο που μου έκαναν ήταν μια κλήση 15 ευρώ (φυσικά κατάλαβα το λάθος μου και δύσκολα θα το επαναλάβω, αν κρατούσα το στόμα κλειστό θα τέλιωνε πολύ γρήγορα η υπόθεση) και γενικά μου φέρθηκαν πολύ καλά.<BR/><BR/>Όμορφα, όλα αυτά που έζησες εσύ κι εγώ <B>δεν αποτελούν μέτρο σύγκρισεις</B>. Στην Τσεχία μπαίνεις σε μαγαζί και ο καταστηματάρχης δεν ασχολείτε μαζί σου ούτε δευτερόλεπτο, αν είσαι ξένος σε βρίζουν στην γλώσσα τους, αυτές είναι οι εμπειρίες άλλου που πήγε στην Πράγα. Θα μπορούσα να σου πω άλλες 100%...<BR/><BR/>Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι εδώ, όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται, δεν είμαστε χειρότεροι από τους Γάλλους, τους Άγγλους, τους Δανούς, τους Ιταλούς, ούτε και πολύ καλύτεροι από τους Τούρκους... είμαστε <B>τα ίδια σκατά</B>. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε cool επειδή είναι και οι άλλοι ρατσιστές, σοβινιστές κτλ. ίσα ίσα.. αλλά επειδή στο Μιλάνο έχω δει μια νοοτροπία η οποία ρίχνει το επίπεδο ζωής του μέσου Ιταλού 10 φορές κάτω από αυτό του μέσου Έλληνα ( και δεν εννοώ fancy car, fancy clothes and fancy toiler paper) αναρωτιέμε πια κυβέρνηση είναι χειρότερη, που υπάρχει τελικά πιο πολύ διαφθορά κτλ. Η αλήθεια είναι ότι και τα 2 κράτοι (μιλάω για Ιταλία, Ελλάδα επειδή τα γνωρίζω καλύτερα) έχουν πάρα πολλά προβλήματα. Δεν μπορώ να βάλω έτσι εύκολα όμως την μια χώρα πάνω από την άλλη.<BR/>Έπειτα μιλάς για την Θεσσαλονίκη.. η Θεσσαλονίκη είναι μια άσχημη πόλη.. ως πόλη.. αναλογικά με την Βαρκελώνη, το Βερολίνο, την Φρανκφούρτη κι άλλες μεγάλες Γερμανίκες πόλεις σίγουρα.. έχεις μείνει να δεις πως είναι το lifestyle? Με όλα αυτά τα προβλήματα που υπάρχουν. Είναι δραματικά πιο εύκολο για κάποιον να επιβιώσει στην Θεσσ/νικη από ότι στο Μιλάνο ή στο Βερολίνο. Εγώ τις συζητήσεις και το γέλιο που έχω ρίξει με ταξιτζήδες στην Θεσσ/νίκη δεν το συνάντησα πουθενά.. μέχρι και κοπέλα και τραπέζι στα μπουζούκια μου έκλεισε με μια άγνωστη (μέχρι τότε) που ανέβηκε στο ίδιο ταξί.. αυτό το γουστάρω αφάνταστα και δεν το βρίσκω πουθενά έξω.<BR/>Θα μπορούσα να σου πώ ότι μου τι σπάει που ανεβάζει άλλα 10 άτομα στο ταξί.. αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν με πειράζει καθόλου.<BR/><BR/>Το συμπέρασμα είναι ότι, παντού υπάρχουν θετικά κι αρνητικά, είναι πραγματικά δύσκολο έως άτομο να συγκρίνεις τις κουλτούρες δύο λαόν λέγοντας ότι ο ένας είνα <B>καλύτερο</B> από τον άλλο.. <BR/><BR/>ναι είναι καλύτερος αλλά σε τι?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162903891686940512006-11-07T14:51:00.000+02:002006-11-07T14:51:00.000+02:00Ανακατεύονται πολλά ζητήματα:-Μην προχωρούμε σε συ...Ανακατεύονται πολλά ζητήματα:<BR/>-Μην προχωρούμε σε συγκρίσεις με άλλους λαούς, πέρασα από το Lichtenberg και με στραβοκοιτούσαν , ένας Σουηδός με είπε μαυροκέφαλο κλπ κλπ. Για να μην πω ότι και αυτά είναι εκδηλώσεις ρατσισμού ,δηλαδή ψάχνουμε να βρούμε ποιος είναι χειρότερος από εμάς για να αισθανθούμε καλύτεροι.<BR/> Η μόνη σύγκριση που θα κάνω είναι ότι στην Ελλάδα το φαινόμενο της μαζικής εισόδου μεταναστών είναι πολύ πιο πρόσφατο από άλλες χώρες. Οι Έλληνες δεν έχουμε εξοικειωθεί με τη μετάλλαξη της κοινωνίας μας σε πολυσυλλεκτική. Αυτό βέβαια δεν είναι άλλοθι, αν ένας πατέρας τιμωρήσει την κόρη του επειδή ο γκόμενός της είναι Αλβανός ,σίγουρα δε θα τον δικαιολογούσα. <BR/> Αυτό που είναι για μένα λάθος στη νοοτροπία μας είναι μία εμμονή στο παρελθόν και μία αποστροφή στις αλλαγές. Φοβόμαστε τις αλλαγές ,το καινούριο και ως εκ τούτου φοβόμαστε τους ξένους που είναι φτωχότεροι ενώ σνομπάρουμε και μειώνουμε τους δυτικούς. Κανείς ποτέ δεν αναφέρεται στο αντιπολεμικό κίνημα των ΗΠΑ κατά τον πρόσφατο πόλεμο, για εμάς θα είναι πάντα οι φονιάδες των λαών. <BR/> Μήπως θα λυπηθεί κανείς αν σκοτωθούν Εβραίοι άμαχοι στο Ισραήλ; Όχι βέβαια αυτοί είναι τα πρωτόκολλα της Σιών που εξουσιάζουν και μια μέρα θα αφανίσουν τον ελληνισμό........... αυτά τα στερεότυπα είναι που δημιουργούν όλες αυτές τις φοβίες και τα κόμπλεξ ανωτερότητας.<BR/> Για το θέμα της διάκρισης μεταξύ σωματικής και "ψυχολογικής-ηθικής" βίας. Κύριε Γεωργάνα, κατά το βιασμό το θύμα δεν έχει περιθώρια να αποφύγει το έγκλημα ,αντιστέκεται όσο μπορεί αφού νοιώθει την απειλή και τελικά υποκύπτει παρά τη θέλησή του. Κατά την εξαπάτηση τύπου Φάουστ στο θύμα δίνονται καθημερινές ευκαιρίες να δει το ψέμα και να αντιδράσει αναλόγως. Για αυτό το λόγο και θα πάρει την ευθύνη εξ ολοκλήρου- εξαιρούνται άτομα μειωμένης αντίληψης-. Επίσης αν αυτοκτονήσει δε νομίζω ότι πρέπει να δικαστεί κάποιος άλλος σαν ηθικός αυτουργός. Η αυτοκτονία είναι μια προσωπική επιλογή.<BR/> Επίσης κα Βέλλιου: Μάλλον τόσο εσείς όσο και η νύφη σας δεν παρακολουθείτε αθλητική επικαιρότητα -και μεταξύ μας δεν χάνετε και τίποτα-. Αν η νύφη σας βάλει ένα κασκόλ του Ολυμπιακού και κάνει μια βόλτα στην παραλιακή της Θεσσαλονίκης θα καταλάβει τι σημαίνουν εσωτερικές διαμάχες στην Ελλάδα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162855957844862772006-11-07T01:32:00.000+02:002006-11-07T01:32:00.000+02:00Αγαπητέ Προμηθεύ,Δεν είπαμε ότι ποινικοποιούμε την...Αγαπητέ Προμηθεύ,<BR/>Δεν είπαμε ότι ποινικοποιούμε την σκέψη, την πρόθεση κάποιου να έλθει σε συνουσία με κάποιαν, ούτε καν την σκέψη ή την πρόθεση να την βιάσει.<BR/>Αν η καλή μας φοιτήτρια, όμως, ας την πούμε Μαργαρίτα, για να μην φύγουμε και τόσο από τον Γκαίτε, αυτοκτονήσει μετά την εξαπάτησή της από τον κύριο καθηγητή, αυτό, σύμφωνα με την φιλελεύθερη δικαιακή πρόταση οφείλεται στο μειωμένο σθένος της ; Ομοίως και αν αυτοκτονήσει μετά τον βιασμό της από κάποιον άλλον εκτός του γοητευτικού κυρίου καθηγητού ; Αυτή φταίει που δεν είχε σθένος, για να μην πούμε που δεν είχε φροντίσει να μάθει καράτε. Ζούγκλα, δηλαδή, ο φιλελευθερισμός ;<BR/>Κατά την γνώμη σας, όπως την διαβάζω, το κύριο καταδικαστέο χαρακτηριστικό του βιασμού είναι ο καταναγκασμός (γιατί, φυσικά, ο βιασμός δεν είναι μόνον σωματική βλάβη, χαστούκι, ας πούμε). Στην πράξη, όμως, μόνον ο καταναγκασμός που προέρχεται από την απειλή ή την άσκηση σωματικής (το τονίζω μόνον σωματικής) βίας διώκεται. Στο παρελθόν οι φιλελεύθεροι αναγνώριζαν και καταπολεμούσαν και τον οικονομικό καταναγκασμό σε ασέλγεια, την πορνεία. Αναγνώριζαν, δηλαδή, ότι το να προσέρχεται κανείς σε σαρκική σχέση ελεύθερος από ανάγκη είναι δικαίωμα. Τι συνέβη έκτοτε ; Ποιοι είναι πραγματικοί φιλελεύθεροι οι τοτινοί ή οι σημερινοί ; Άλλαξε η φύση του ανθρώπου και χρειάζεται λιγώτερα δικαιώματα ;Γεώργιος Ιακ. Γεωργάναςhttps://www.blogger.com/profile/10934166326551917585noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162844631917652962006-11-06T22:23:00.000+02:002006-11-06T22:23:00.000+02:00ultrasonic, γενικώς με καλύπτεις πολύ.ultrasonic, γενικώς με καλύπτεις πολύ.Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162841387226731842006-11-06T21:29:00.000+02:002006-11-06T21:29:00.000+02:00(Για να μην παρεξηγήσει κάποιος περίεργος που δε β...(Για να μην παρεξηγήσει κάποιος περίεργος που δε βλέπει την ουσία: έχω 2 τέτοια 'κωλόσκυλα' που λατρεύω και κάτι γάτες επίσης)ultrasonic15https://www.blogger.com/profile/05540691062991735555noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162835382522418702006-11-06T19:49:00.000+02:002006-11-06T19:49:00.000+02:00Δε στερούνται πραγματικότητας κάποια πράγματα που ...Δε στερούνται πραγματικότητας κάποια πράγματα που λέει ή θέλει να περιγράψει ο SG σχετικά με άσχημες νοοτροπίες, αλλά το θέμα είναι ότι έχει ως αφετηρία - βάση του σκεπτικού του ένα θολό περιστατικό για το οποίο έτσι απλά και με ελαφρά τη καρδία μπαίνει στην ουσία του.<BR/><BR/>Την ουσία του περιστατικού, αν έγινε - δεν έγινε - πώς έγινε ο βιασμός δεν την ξέρουμε - ούτε και θα έπρεπε να μας νοιάζει τόσο - εκτός αν είμαστε ψυχάκηδες με το αστυνομικό ρεπορτάζ.<BR/>Ας τη βρούνε αυτοί που θα δικάσουνε - εμείς δεν έχουμε άποψη επί της ουσίας γιατί δεν έχουμε γνώση - τόσο απλά. Και ούτε έχει νόημα να μπαίνουμε στην ουσία εφόσον υπάρχουν πολλά ερωτήματα από τη μια και από την άλλη πλευρά, που μια συζήτηση για το περιστατικό το ίδιο θα μας οδηγήσει σε περίεργες ατραπούς. <BR/>Αυτή την παπαριά απ’ ότι κατάλαβα έκαναν τα κανάλια – που με κίνητρο το να τσιγγλίσουμε την περιέργεια και την απαλεψιά του κάθε τηλεθεατή ψάχνανε το αν η λήψη της κάμερας είχε zoom ή αν χρησιμοποιήθηκαν εφεδρικοί στις κοντινές λήψεις στα video που έδειχναν οι εισαγγελάτοι (μιλάμε ότι οι άνθρωποι ταϊζουν το μυαλό του κόσμου σκατό με το κουτάλι – και αυτοί λένε “κι άλλοοοοο, κι άλλοοοοοοο..”).<BR/>Οι καθηγητές εκεί είχαν την ατυχία ότι έπρεπε κάτι στο διάολο να αποφασίσουν – παρόλο δεν είχαν, όπως κανείς άλλωστε, απαντημένα όλα τα ερωτήματα. Εννοώ, ότι αυτή τη στιγμή, ό,τι και να αποφάσιζαν, πάλι λάθος θα ήταν.<BR/><BR/>Φεύγοντας λοιπόν από το ίδιο περιστατικό, έχω να κάνω τη γενική παρατήρηση ότι αυτό που υπάρχει γενικά στην ελλάδα (και κατακρίνει ή προσπαθεί να κατακρίνει ο SG) δεν είναι στην ουσία - ρίζα - μεδούλι του τόσο πολύ ρατσισμός όσο νοοτροπία χωριάτη. Κάποιος πετυχημένα είχε γράψει πριν λίγο καιρό σε ένα ποστ ότι οι έλληνες μοιάζουν στην ουσία πολλών συμπεριφορών τους σα χωριάτες (με όλα τα κόμπλεξ, τις φοβίες, τις ιδεοληψίες τους) και οι ελληνικές πόλεις σα μεγάλα χωριά (αλληλένδετα φαινόμενα both). <BR/><BR/>Είναι απίστευτα εύκολο να ανατρέψει κανείς τη λογική του SG ότι οι έλληνες είναι (τώρα αλλά και διαχρονικά) περισσότερο ρατσιστές από τους υπόλοιπους ευρωπαίους ή γενικά τον υπόλοιπο κόσμο. Οργανωμένες ομάδες εναντίον των ξένων δεν έχουν υπάρξει ποτέ στην ελλάδα (αντίθετα με πολλά παραδείγματα σε βορειοευρωπαϊκές χώρες) ή και μονολεκτικά παραδείγματα που έφερε ένας ανώνυμος 5-6 σχόλια παραπάνω. Ο original ρατσισμός είναι πολύ πιο σκληροπυρηνικό πράγμα, πολύ πιο μελετημένο και – ας μου επιτραπεί – πολύ πιο σατανικό.<BR/>Συμφωνώ από την άλλη ότι αυτό δε λέει τίποτα και, ακριβώς όπως λέει ο SG, ‘και όλη η ευρώπη να ήταν ναζί θα είχα άλλη απαίτηση από την ελλάδα’ – απόλυτα συμφωνώ ότι η σύγκριση δεν είναι δυνατό να γίνεται με μια λογική συμψηφισμού και χαζοσυγκρίσεων του στυλ: “ναι, αλλά αυτοί έκαναν και χειρότερα και…..”. Άλλωστε, αυτός απ’ ότι καταλαβαίνω είναι και ο λόγος που γράφει το ποστ: “γιατί έχω άλλες – περισσότερες απαιτήσεις από την ελληνική πολιτεία και τους πολίτες της”. <BR/><BR/>Αλλά να υπογραμμίζω ότι αυτές τις λογικές των συγκρίσεων ο ίδιος ο SG ουσιαστικά τις προκάλεσε όταν με στρεβλή βάση (το περιστατικό και τις αντιδράσεις που αυτό είχε) έβγαλε το συμπέρασμα για τερατώδεις πολίτες της ελλάδας, τα σχολικά βιβλία που διαστρεβλώνουν την ιστορία και την παραπληροφόρηση. Καταλήγει να λέει μάλιστα κάπου: <BR/>“Ενω εμεις στηριζουμε βασικα την ιδια την εθνικη μας ταυτοτητα στον ρατσισμο….. υπαρχει διαχυτο στα σχολικα βιβλια, υπαρχει στην επισημη προπαγανδα, υπαρχει καθε φορα που κερδιζεται ενα μεταλλιο και η αμυαλη νικητρια μιλαει για τα καλα ελληνικα γονιδια ”<BR/>Αυτό είναι επαρχιώτικο κόμπλεξ φίλε SG – βλακώδες, αξιοθρήνητο επαρχιώτικο κόμπλεξ το οποίο πετάει και σπόντες για το ότι “είμαστε καλύτεροι, πιο παλικάρια και πιο μάγκες και δάγκες”. Και τέλος πάντων υπάρχει – δυστυχώς – πολύς κόσμος που μιλάει και σκέφτεται έτσι (άλλωστε τόσοι και τόσοι εκλέγουνε τους ψωμιάδηδες ακούνε με προσοχή τους χριστοδουλόπουλους και τόσοι αποχαυνώνονται με τις αθλητικές επιτυχίες σαν άλλοι αυτόκλητοι υπερασπιστές της νοοτροπίας των ντοπαρισμένων κομουνιστικών καθεστώτων), αλλά αυτό δεν είναι το επιστέγασμα του ότι υπάρχει περισσότερος ρατσισμός από αλλού. Αυτή είναι ουσιαστικά η μόνη διαφωνία μας.<BR/><BR/>Και κάτι τελευταίο: αξίζει να γίνει μια ενδιαφέρουσα και σοβαρή κουβέντα για το <BR/>πόσο τέρατα είμαστε εμείς, <BR/>πόσο όλος ο υπόλοιπος κόσμος, <BR/>πόσο αξίζει η ζωή του συμπολίτη μας (είμαστε σ’ αυτό πολύ πίσω στην ελλάδα – το έδειξε για άλλη μια φορά, μετά τα ατυχήματα επιπέδου Σαμίνα, ο θάνατος των δύο παιδιών στο ξενοδοχείο της Κέρκυρας). <BR/>Βλέπε: τη ζωή του διπλανού μας την κάνουμε γαργάρα στο griehenland.<BR/>πόσο αξίζει η ζωή των υπερπόντιων λαών για εμάς (εδώ οι ευρωπαιοαμερικανοί φίλοι μας σπάνε κάθε κοντέρ σταρχιδισμού και επικίνδυνα εγκληματικής βλακείας). <BR/>Βλέπε: η ζωή κάτι δεκάδων – εκατοντάδων χιλιάδων που ζουν όμως μακριά και δεν τους ξέρουν έχουν για τους πολιτισμένους φίλους μας λιγότερη αξία από τα κωλόσκυλά τους.ultrasonic15https://www.blogger.com/profile/05540691062991735555noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162826020800445212006-11-06T17:13:00.000+02:002006-11-06T17:13:00.000+02:00Αγαπητέ Προμηθεύ,Με την τεχνική πρόοδο θα μπορούμε...Αγαπητέ Προμηθεύ,<BR/>Με την τεχνική πρόοδο θα μπορούμε (αν δεν το μπορούμε ήδη) να διαγνώσουμε και τα ψυχικά τραύματα στον εγκέφαλο της φοιτητρίας, που κορόϊδεψε ο κύριος καθηγητής, με την αυτή ατελή ακρίβεια που διαγιγνώσκουμε τους μώλωπες που προκάλεσαν οι βιαστές. Άλλωστε και τον βιασμό, με τον σημερινό ορισμό του, για την ψυχική ζημία που προκαλεί τον καταδικάζουμε και όχι για την σωματική βλάβη. Τι κάνει τότε ο φιλελευθερισμός και η δικαιακή του πρόταση ;<BR/>α. απαγορεύει την έρευνα στις σχετικές λειτουργίες του εγκεφάλου<BR/>ή <BR/>β. εξισώνει την δικαιακή μεταχείριση των δύο περιπτώσεων.<BR/>ή<BR/>γ. κηρύσσει εαυτόν θύμα της τεχνικής προόδου.<BR/>ή<BR/>δ. προσχωρεί στην μουσουλμανική μέθοδο προστασίας των γυναικών. <BR/><BR/><BR/><BR/>Γιατί πρέπει να έχει κάποιου είδους βλάβη η φοιτήτρια αγαπητέ Γεώργιε; Δηλαδή εν συντομία όσοι δημιουργούν σχέσεις με διαφορετικά κριτήρια από τα δικά σου είναι..."βλαμμένοι"; <BR/><BR/>Ο βιασμός τιμωρείται για αυτό που είναι συνολικά και όχι για την "ψυχική ζημιά" που προκαλεί. Τιμωρείται επειδή συνιστά ακούσια ασέλγεια με ασκηση βίας, σεξ δίχως συγκατάθεση. Αυτό το γεγονός η έννομη τάξη το αποδοκιμάζει ασχέτως αν ζημίωσε ψυχικά το θύμα πολύ ή ΄πάρα πολύ ή αφόρητα πολύ (πραγμα που εξαρτάται από το σθένος του θύματος).<BR/><BR/>Από την άλλη η σκέψη δεν παραβιάζει κανένα δικαίωμα. Περιορίζεται στον εγκέφαλο του σκεπτόμενου. Αρα δεν χρήζει ποινικοποίησης.<BR/><BR/>Σε μια ενδεχόμενη λοιπόν τεχνολογική ανάπτυξη η δικαιικη προταση μας μένει σταθερη. Τιμωρούνται οι παραβιάσεις δικαιωμάτων και όχι οι σκέψεις ή τα αισθηματα.Harry Peitsinishttps://www.blogger.com/profile/08433415676714110757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162815270845675592006-11-06T14:14:00.000+02:002006-11-06T14:14:00.000+02:00SG kati gia ton Bonaparth, pou to 8umh8hka twra, o...SG kati gia ton Bonaparth, pou to 8umh8hka twra, o Bonaparths ediwkse ton Basilia gia na ginei o idios Autokratoras sto telos. Exei gelio dhladh h istoriaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162814246408683682006-11-06T13:57:00.000+02:002006-11-06T13:57:00.000+02:00H kuria Velliou aksizei oso deka antres dioti ta 8...H kuria Velliou aksizei oso deka antres dioti ta 8etei ta zhthmata sth swsth bash. Kai pali mpravo.<BR/>O anwnumos xwris tonousAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162798541373663612006-11-06T09:35:00.000+02:002006-11-06T09:35:00.000+02:00maria velliou,Πολύ σωστή ! Οι βιαστές δεν είναι ά...maria velliou,<BR/>Πολύ σωστή ! Οι βιαστές δεν είναι άντρες. Διότι δεν φθάνει να γεννηθείς άντρας ή και άνθρωπος. Πρέπει και να γίνεις.<BR/>Δεύτερο σωστό : Ο βιασμός είναι το πρωτεύον και η συζήτηση περί ρατσισμού, που την τόνισε και η πολιτική και πολιτειακή ηγεσία, στάχτη στα μάτια.<BR/><BR/>Αγαπητέ Προμηθεύ,<BR/>Με την τεχνική πρόοδο θα μπορούμε (αν δεν το μπορούμε ήδη) να διαγνώσουμε και τα ψυχικά τραύματα στον εγκέφαλο της φοιτητρίας, που κορόϊδεψε ο κύριος καθηγητής, με την αυτή ατελή ακρίβεια που διαγιγνώσκουμε τους μώλωπες που προκάλεσαν οι βιαστές. Άλλωστε και τον βιασμό, με τον σημερινό ορισμό του, για την ψυχική ζημία που προκαλεί τον καταδικάζουμε και όχι για την σωματική βλάβη. Τι κάνει τότε ο φιλελευθερισμός και η δικαιακή του πρόταση ;<BR/>α. απαγορεύει την έρευνα στις σχετικές λειτουργίες του εγκεφάλου<BR/>ή <BR/>β. εξισώνει την δικαιακή μεταχείριση των δύο περιπτώσεων.<BR/>ή<BR/>γ. κηρύσσει εαυτόν θύμα της τεχνικής προόδου.<BR/>ή<BR/>δ. προσχωρεί στην μουσουλμανική μέθοδο προστασίας των γυναικών.Γεώργιος Ιακ. Γεωργάναςhttps://www.blogger.com/profile/10934166326551917585noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162776216241182142006-11-06T03:23:00.000+02:002006-11-06T03:23:00.000+02:00όχι άλλο φιλελευθερισμό ρε υποκριτές. Το πρώτο πρά...όχι άλλο φιλελευθερισμό ρε υποκριτές. Το πρώτο πράγμα που μας έμαθε ο φιλελευθερισμός είναι ότι πρώτα μιλάει η δικαιοσύνη και ότι κανείς δεν είναι ένοχος πριν αυτό αποδειχθεί. Πριν κάνετε δήθεν κηρύγματα εναντίον του ρατσισμού μάθετε τα στοιχειώδη!!!!!!!!!!<BR/>Προς το παρόν οι μόνοι που έχουν κάποια εποπτεία των γεγονότων είναι οι καθηγητές του λυκείου και όχι ο κάθε φαντασμένος αντιρατσιστής ο οποίος φαντάζεται ότι ώριμοι και μορφωμένοι καθηγητές θα συγκάλυπταν έναν ομαδικό βιασμό. τι λέτε ρε φαντασμένοι!!! Όλοι οι υπόλοιποι είναι καθάρματα ικανά να συγκαλύπτουν έναν ομαδικό βιασμό εκτός από έσας!!!!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162763738491209952006-11-05T23:55:00.000+02:002006-11-05T23:55:00.000+02:00Θα αποτολμήσω μια υπόθεση που σ' εμένα τουλάχιστον...Θα αποτολμήσω μια υπόθεση που σ' εμένα τουλάχιστον προκαλεί θλίψη: αναρωτιέμαι πόσοι από σας θα ξιφουλκούσατε με τέτοια βεβαιότητα και τέτοιο μένος εναντίον των "βιαστών" ( τα εισαγωγικά επειδή, ακόμη, σ' αυτή τη χώρα τουλάχιστον, πας μη ένοχος μέχρι αποδείξεως, δικαστικώς, του εναντίου)αν το "θύμα" (για τον ίδιο ως ανωτέρω λόγο τα εισαγωγικά) ήταν ελληνίδα. Το λέω αυτό διότι τέτοια περιστατικά, είτε σας αρέσει είτε όχι, συμβαίνουν και τα θύματα δεν ειναι μόνο μετανάστριες. Και η αντιμετώπιση, συνήθως, είναι πιο "χλιαρή", στην καλυτερη περίπτωση. <BR/>Άλλωστε, στις ηλικίες αυτές, ούτε οι θύτες γνωρίζουν απόλυτα τι κάνουν, ανήλικοι όντες. Για μένα, το λάθος είναι στους γονείς και το εκαπιδευτικό σύστημα που αδυνατούν να μάθουν στοςυ νεους αυτούς πως να είναι πραγματικά άνδρες.Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162762892532907022006-11-05T23:41:00.000+02:002006-11-05T23:41:00.000+02:00Κ.Γεργάνα" ένας φιλεύθερος νομοθετούσε, γιατί θα α...Κ.Γεργάνα<BR/><BR/><BR/>" ένας φιλεύθερος νομοθετούσε, γιατί θα αναγνώριζε στην ψευτιά και την διολιότητα περισσότερα δικαιώματα απ' όσα στην ειλικρινή σωματική βία ; Ή δεν θα τα αναγνώριζε ;<BR/>Και, για να πάμε και μακρύτερα, αν με την τεχνική πρόοδο μπορούσαμε στο μέλλον να τεκμηριώσουμε με την ίδια ακρίβεια την δολιότητα μέσα στον νου του ανθρώπου όπως σήμερα ατελώς μπορούμε να τεκμηριώσουμε την σωματική βία, ο φιλελύθερος νομοθέτης θα άλλαζε την συνταγή του ; "<BR/><BR/><BR/>Κύριε Γεωργάνα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το παραπάνω σας σχόλιο. Δε φαίνεται να κατανοείτε καθόλου το νόημα του φιλελευθερισμού τουλάχιστον στο επίπεδο της δικαιικής του πρότασης. <BR/><BR/>Ο φιλελευθερισμός δεν αποσκοπεί να φτιάξει αγνούς, καλοκάγαθους και ειλικρινείς ανθρώπους. Εννοώ ότι θα ήταν υπέροχο αν κάτι τέτοιο όντως υπήρχε , αλλά από την άλλη, σ αυτήν την περίπτωση δεν θα χρειαζόταν να ανακαλύψουμε συστήματα δικαιικής οργάνωσης. Θα αρκούσε η συνύπαρξη μας για να γίνουμε όλοι ευτυχισμένοι!<BR/><BR/>Ο φιλελευθερισμός προσφέρει μια λύση στο πρόβλημα της ατέλειας του κόσμου μας (φύσης και ανθρώπων). Δεν ενδιαφέρεται να παράγει καλούς ανθρώπους, να εισβάλει στον εγκέφαλο τους και να τους αλλάξει τις πεποιθησεις. Αρκείται να τους εμποδίζει να βλάπτουν τους συνανθρώπους τους, αφήνοντας τους ταυτόχρονα να σκέφτονται όσο δολια, ή χυδαία επιθυμούν.<BR/><BR/>Η εμμονή στην καταδίκη της φυσικής βίας είναι εντελώς φυσιολογική. Μια κακή σας σκέψη για το άτομο μου, δεν πρόκειται να με βλάψει. Ένα χαστούκι από την άλλη δεν θα είναι ιδιαιτέρως ευχάριστο. Η πυρπόληση δε του σπιτιού μου εκ μέρους σας, ε αυτό θα ήταν αφόρητο. Ο φιλελευθερισμός δεν ενδιαφέρεται για το τι σκέφτεστε αλλα για τα δικαιώματα τρίτων που θιγετε με την εξωτερική συμπεριφορά σας στον φυσικό κόσμο.<BR/><BR/>Έτσι στην περίπτωση της σχέσης καθηγητή- (ενηλικης) φοιτητριας δεν μας ενδιαφέρει η ηθική αξιολόγηση της πράξης αλλά το γεγονός ότι προήλθε από την ελεύθερη συναίνεση και των δύο ατόμων. Αντίθετα στην περίπτωση του βιασμού ο ένας συμμετέχοντας δεν επιθυμεί την τελεση της πραξης. Απουσια συναινεσης και βία συνεπάγονται εγκληματική ενέργεια.Harry Peitsinishttps://www.blogger.com/profile/08433415676714110757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162761281903265812006-11-05T23:14:00.000+02:002006-11-05T23:14:00.000+02:00Λοιπον για να τελειωνουν οι αηδιες.ΟλοκαυτωμαυαΑπο...Λοιπον για να τελειωνουν οι αηδιες.<BR/><BR/>Ολοκαυτωμαυα<BR/>Αποικιοκρατιες<BR/>Εθνοκαθαρσεις<BR/>Πλιατσικα<BR/>Κου Κλουξ Κλαν<BR/>Ναζι<BR/>Στρατοκρατιες<BR/><BR/>παντου εκτος απο Ελληνες, Ινδιανους, Αρμενιους, Γεωργιανους, Φιλανδους, Ισλανδους, Τουγκουσιους, Μαορι, Εβραιους, Εσκιμωους και καποιους αλλους δεν θα βρειτε οσο και να ψαχνετε.<BR/><BR/>Ρωτα τους Ισπανους την γνωμη για το σφαγεα Ναπολεοντα η τους Ελβετους. Ενταξει δεν ηταν Αδολφος αλλα επιασες το νοημα. Οι Βορειοκορετες ειναι 24.000.000 περιπου ατυχοι. Μηπως τους θες εδω? Και εμενα ο γειτονας λογω τυχης κερδισε το λοττο. Επειδη ειμαι ατυχος και δε κερδισα θελω μερτικο απο τη χαρα του. <BR/>Και τελοσπαντως οσοι γουσταρετε λαθρομεταναστες στα σπιτια σας φιλοξενηστε τους οχι εκει που οι φοροι ΜΟΥ εχουν δημιουργησει εργα.<BR/>Η Ελβετια ειναι sui generis περιπτωση σε βαθμο που δεν πιστευω πως ειναι εθνος ειδικα αν δει κανεις τους τοπικισμους που ειναι εξοργιστικοι. Το Βελγιο βριθει κινηματων πολυ ωραιων δεν ειναι χωρα που ζηλευω. Ας φυγουν τα γραφεια της ΕΕ και του ΝΑΤΟ να βρωμισει το χνωτο των Βρυξελλων.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162760827700809512006-11-05T23:07:00.000+02:002006-11-05T23:07:00.000+02:00Μπορω να βρω 300+ χρονια αποικιοκρατιας Γιωργο Σαρ...Μπορω να βρω 300+ χρονια αποικιοκρατιας Γιωργο Σαρηγιαννιδη στους Ολλανδους. Εκει θα δεις 10000000000+ γεγονοτα εκμεταλλευσης. Αν θελεις βεβαια γιατι εσυ δεν θες.<BR/><BR/>SG επανασταση με το γαρυφαλλο την αλλη φορα. Οχι μπαρουτι λερωνει το πουκαμιο και βρωμιζει τα νυχια.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162759628999314112006-11-05T22:47:00.000+02:002006-11-05T22:47:00.000+02:00atma said...Αυτά τα αρθράκια είναι πανέμορφα αν δε...atma said...<BR/>Αυτά τα αρθράκια είναι πανέμορφα αν δεν έχεις ζήσει στο εξωτερικό κι απλώς ακούς στις ειδήσεις τι έγινε. ... θα μπορέσω να του βρω άλλες 100+ περιπτώσεις για να ντρέπεται και για τους ντόποιους.<BR/><BR/>Νομίζω ατύχησες στην παρατήρησή σου γιατί υπάρχουν αρκετοί από τους αρθρογράφους εδώ μέσα που είναι κάτοικοι μόνιμοι εξωτερικού. Προσωπικά είμαι, τα τελευταία 10 χρόνια, κάτοικος Ολλανδίας. <BR/>Είμαι σίγουρος πως θα μπορέσεις να βρεις 100+ περιπτώσεις για να ντρέπεσαι για τους Ολλανδούς. Θα πρέπει όμως να ανατρέξεις στην ιστορία πολλών-πολλών χρόνων για να τις εντοπίσεις και τις 100, και το πιο πιθανό είναι ότι οι ίδιοι οι Ολλανδοί θα ντρέπονται περισσότερο από εσένα. <BR/>Το πρόβλημα με την Ελλάδα είναι ότι δεν πρέπει να ψάξεις και πολύ για να πιάσεις το 100, και είναι ελάχιστοι αυτοί που ντρέπονται.Γ.Σαρηγιαννίδηςhttps://www.blogger.com/profile/00018853266726782603noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-1162750857911085532006-11-05T20:20:00.000+02:002006-11-05T20:20:00.000+02:00S GΠιο λιανά ακόμη :Ο μεσόκοπος πανεπιστημιακός κα...S G<BR/>Πιο λιανά ακόμη :<BR/>Ο μεσόκοπος πανεπιστημιακός καθηγητής που, ως κακέκτυπο του Φάουστ, τα φτιάχνει με μια σειρά φοιτητριών του, με μέση διάρκεια δεσμού ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο, τι ακριβώς κάνει ;<BR/>α. Αναπτύσσει την προσωπικότητά του και τα χαρίσματά του που είναι να πουλά φύκια για μεταξωτές κορδέλλες σε ανιδέους.<BR/>β. Αναπτύσσει και την προσωπικότητα των φοιτητριών γιατί τους ανοίγει καινούργιους δρόμους.<BR/>γ. Δίδει παράδειγμα αυτοθυσίας και αυταπαρνήσεως και σε άλλους καθηγητές που δεν κάνουν σωστά αυτήν την πλευρά της δουλειάς τους.<BR/>δ. Ανατρέπει τον σαπισμένο καθωσπρεπισμό και την μικροαστική ψευτοηθική.<BR/>ε. Επειδή το κάνει και με αλλοδαπές καταπολεμά και τον ρατσισμό.<BR/>Γνωρίζω καλά ότι αυτό που κάνει ο κύριος καθηγητής είναι νόμιμο. Γνωρίζω, επίσης, καλά ότι αυτό που κάνει ο βιαστής είναι παράνομο.<BR/>Εκείνο, όμως, που ερωτώ είναι τι τους διαχωρίζει από φιλοσοφικής πλευράς. Αν ένας φιλεύθερος νομοθετούσε, γιατί θα αναγνώριζε στην ψευτιά και την διολιότητα περισσότερα δικαιώματα απ' όσα στην ειλικρινή σωματική βία ; Ή δεν θα τα αναγνώριζε ; Και, για να πάμε και μακρύτερα, αν με την τεχνική πρόοδο μπορούσαμε στο μέλλον να τεκμηριώσουμε με την ίδια ακρίβεια την δολιότητα μέσα στον νου του ανθρώπου όπως σήμερα ατελώς μπορούμε να τεκμηριώσουμε την σωματική βία, ο φιλελύθερος νομοθέτης θα άλλαζε την συνταγή του ;Γεώργιος Ιακ. Γεωργάναςhttps://www.blogger.com/profile/10934166326551917585noreply@blogger.com