tag:blogger.com,1999:blog-9006713.post944691890919376791..comments2024-03-26T09:14:33.386+02:00Comments on e-rooster blog: Υπάρχει ελπίδα!Kokkorashttp://www.blogger.com/profile/13725445563390837874noreply@blogger.comBlogger273125tag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-39361689606118168362008-06-19T15:25:00.000+03:002008-06-19T15:25:00.000+03:00@anonymosstis symperifores yparhei tautohrona kai ...@anonymos<BR/>stis symperifores yparhei tautohrona kai nteterminismos kai eleutheria voulisis. O nteterminismos afora ta oria mesa sta opoia synithws kinountai symperifores.<BR/>Mporeis na epilekseis anamesa se glyko tou koutalliou i lemon pie, opws mporei na goustareis melahrines i ksathies. Omws synithws protimas na trws glyka ap to na masoulas gkazon. Yparhei enas logos gi auto, eisai ftiagmeni gia na symperiferesai mesa se kapoia plaisia. I biologiki kai psyhologiki domi sou einai tetoia pou synithws to glyko se euharistei poly perissotero apo to gkazon. Mipws prepei na anapoliseis epohes pou authaireta ideologimata ypostirizan pws einai isotima euharisto kai efikto na boskoume anti na trwme glyka?<BR/>O erwtas einai mia kat eksohin drstiriotita opou oi peiramatismoi, i eilikrineia pros ton eauto kai i anazitisi autou pou mas tairiazei einai i kalyteri taktiki. Omws kata kanona enas eterofylofilos erethizetai pio entona me to allo fylo kai enas omofylofilos me to idio fylo, oi de amfifylofiloi to ehoun diporto. O kathenas mporei na dokimasei ti tou paei kai na to diekdikisei, sto vathmo pou auto den prosvalei tin eleutheria twn allwn. Ti syntiritiko pia yparhei se kati toso autonoito?<BR/>An me katigoreis gia syntiritismo, sou antapodidw pws skeftesai me logikes asprou-maurou. <BR/>open your mind etc...<BR/>psyops<BR/><BR/>ps. oi apopseis mou einai proswpikes, den anikoun se kapoio kinimaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-77545229467246537822008-06-19T04:33:00.000+03:002008-06-19T04:33:00.000+03:00Poly kleistomyalh antilhpsh gia th sexoualikothta ...Poly kleistomyalh antilhpsh gia th sexoualikothta exoun oi opadoi tou genetikou determinismou.<BR/><BR/>Mhpws to an mas aresoun oi pastes h ta glyka tapsiou einai thema gonidiwn kai ayto? <BR/><BR/>O erwtas einai eksereynish, einai dhmiourgikothta, einai ekfrash, einai FANTASIA!<BR/><BR/>Einai toso lyphro na ton ypovivazoume se ena repertorio hardwired symperiforwn... <BR/><BR/>Nostalgw tis panhdonistikes antilhpseis twn 70s, thn eleytheria kai th fantasia ths epoxhs. O synthrhtismos pou exei prosvalei to omofylofiliko kinhma me tromazei.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-68852894398468768572008-06-18T23:53:00.000+03:002008-06-18T23:53:00.000+03:00@morton'sfysika kai to ithiko epiheirima ishyei ap...@morton's<BR/>fysika kai to ithiko epiheirima ishyei apolyta kai se proteraiotita, oson afora tin eluetheria kai tis sheseis synainountwn enilikwn. Fysika kai den yparhei tipota ithika mempto ston omofylofilo prosanatolismo, akoma kai an autos itan 100% epilogi. Apla, i omofovia pera apo ithika aparadekti einai kai ktinwdws ilithia ekfrasi tyflou paralogou misous, dedomenou oti den yfistatai kan i dynatotita ston omofylofilo na epileksei ton prosanatolismo toy. <BR/>Synepws, oson afora tous mpampades pou den theloun na vgoun oi gioi tous poustides, sigoura kat arhin i epithymia twn goniwn na eterokathorisoun ta paidia tous symfwna me tis prokatalipseis i tis ratsistikes protimiseis tous einai psyhologika anoito kai ithika aparadekto aitima. Ektos omws apo ithika aparadekto, einai kai entelws paralogo kai antikeimenika aneftikto. <BR/>Dedomenou twra oti oi ellines goneis gia politismikous logous den masane idiaitera apo ithika dilimata, oson afora tin epivoli tous sti zwi twn paidiwn toys, an tous episimaneis oti den yparhei elpida na ftiaksoun ta paidia tous kat' eikona kai omoiwsi tou thliverou eautou tous, isws metriaseis ti mataiwsi kai tis antidraseis tis shetika anithikis kai aneleutheris pleiopsifias .<BR/>allwste, poios ti gamei tin ithiki s auti ti hwra...<BR/>psyopsAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-13044415169061225512008-06-18T23:16:00.000+03:002008-06-18T23:16:00.000+03:00@ psyopsΤα γωρίζω και τα καταλαβαίνω αυτά που γράφ...@ psyops<BR/><BR/>Τα γωρίζω και τα καταλαβαίνω αυτά που γράφετε αλλά φοβάμαι ότι δεν αναιρούν την παρατήρηση του Corvino. Tο ότι κάποιος μπορεί να μην έχει έλεγχο σε μια συμπεριφορά του διότι είναι πολύ βαθιά στη φύση του και πάλι δε μας απαντά για το αν αυτή η συμπεριφορά είναι καλή ή κακή.<BR/><BR/>Για να σας συνεχίσω την παρατήρησή του, ο Corvino θεωρεί ότι αυτή η επιχειρηματολογία που φέρνετε γίνεται κατ' αντιστοιχία με το θέμα του ρατσισμού (δεν έχω έλεγχο/επιλογή για το χρώμα του δέρματός μου). Παρατηρεί ότι συχνά το ομοφυλόφιλο κίνημα κατέφυγε σε αντίστοιχα επιχειρήματα με αυτά που είχε αναπτύξει το κίνημα για τα δικαιώματα των αφροαμερικανών, χωρίς όμως να υπάρχουν πάντα ακριβείς αντιστοιχίες (υπάρχουν ομοιότητες, υπάρχουν και διαφορές) ή όπως λέει χαρακτηριστικά "κανέναν δεν τον πέταξαν οι γονείς του από το σπίτι γιατί ανακάλυψαν ότι ήταν μαύρος".<BR/><BR/>Ο ίδιος θεωρεί ότι το ζήτημα των gay rights είναι καθαρά ζήτημα ηθικής.<BR/><BR/>Με άλλα λόγια ο βιασμός είναι καταδικαστέος επειδή δεν είναι ηθικά αποδεκτή πράξη (ας πούμε πρόχειρα ότι η ηθική έχει να κάνει με τον θετικό ή αρνητικό αντίκτυπο των πράξεών μας), από την άλλη το να αγαπιούνται ή να θέλονται δυο άνθρωποι και να θεωρούμε ότι άλλοτε αυτό δεν έχει ηθικό πρόβλημα (όταν οι δυο είναι διαφορετικού φύλου) και ότι άλλοτε έχει (όταν είναι του ίδιου) είναι αυθαίρετο. Αν μη τι άλλο δεν εξηγεί που βρίσκεται ο αρνητικός αντίκτυπος αυτής της αγάπης.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-23390777378510685582008-06-18T21:12:00.000+03:002008-06-18T21:12:00.000+03:00@anonymoskalo tha itan na eheis ena stathero nickn...@anonymos<BR/>kalo tha itan na eheis ena stathero nickname na kserw se poion anaferomai. An eisai o typos pou egrapse "pros syndikato", nomizw pws mia hara sou aksizei i apantisi "pros malaka". Stin teliki as eihes kapoio nickname. Epeita, apo ti stigmi pou skeftesai kai anaferesai me orous syndikatou, aderfatou kai den symmazeuetai, ennoeitai pws prosvaleis kai prokaleis kai ara eisai fair game na se haraktirisw malaka. Pou allwste einai k alitheia, den einai kai psemata, eisai ratsistomalakas, afou eisai, ti peirazei na sto lew kiolas na to empedwseis? <BR/>Kata ta loipa pisteuw pws eimai kosmiotatos kai akrivodikaios, prosferw ta mala stin poiotita tis syzitisis tou thread kai apantaw se olous sto yfos pou tous armozei.<BR/><BR/>@morton's<BR/>to eida to klipaki sto youtube, mia hara einai. auto sto opoio anaferesai afora filosofikes theseis sto legomeno mind body problem, diladi pws allilepidroun kai shetizontai to biologiko ypovathro (egkefalos) kai o nous. I kyriarhi apopsi einai i legomeni identity thesis, pou hontrika thewrei pws oi dyo autes ousies einai ena k to auto, ara prokeitai gia pseutodilima ti einai psyhologiko kai ti biologiko. To erwtima sou afora to anoihto erwtima tis eleutheris voulisis k tis syneidisis. arketa polyploko. gia tous skopous tis syzitisis, as pw apla pws mia kyriarhi apopsi simera gia to zitima (toulahiston se sovares hwres tis dysis - i ellada oute dytiki oute sovari hwra einai-), mia kyriarhi loipon apopsi einai pws yparhoun kapoia stoiheia stin psyhologiki mas domi (kai synepws kai stin egkefaliki mas domi) pou einai vathia eggegramena (hardwired) kai idiaitera kathorismena apo poly mikres ilikies, enw kapoia alla einai pio dektika ston voulitiko mas elegho. Ena apo auta ta hardwired programmatakia pou ehoume fytemena sto kefali mas einai kai to aisthitiriako protypo ekeino pou synista to antikeimeno tou erwtikou mas pothou kai mas diegirei sexualika. Me auti ti logiki, milame gia kati pou ehei biologiki kai tautohrona/isodynama psyhologiki pragmatikotita, einai simantika prokathorismeno se mikri ilikia kai den ypokeitai se epilogi i voulitiko elegho. I viaii symperifora antitheta, an kai mporei na ehei ena kommati kathorismou/prodiathesis pros autin, ypokeitai se terastio vathmo se voulitiko elegho, gi auto kai thewreitai epilogi kai kolasimi praksi. Me liga logia, mporoume na epileksoume an tha epitethoume i an tha viasoume, alla den mporoume na epileksoume ti einai auto pou stoiheiwdws tha mas kavlwsei. Synepws i via einai logika kolasimi, o sexualikos prosanatolismos ohi. Den yfistantai ithikes kriseis gia pragmata pera apo ti voulisi mas.<BR/>elpizw na mi se frikare i apantisi...<BR/>psyopsAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-91934278299146136992008-06-18T15:28:00.000+03:002008-06-18T15:28:00.000+03:00@Morton's CageEtoimasou na ta akouseis ta bineliki...@Morton's Cage<BR/><BR/>Etoimasou na ta akouseis ta binelikia sou... O allos/alli exei xeirotero stoma apo ton megalytero alitara tis laxanagoras. <BR/><BR/>Re psy den tin kaneis me elafra na mas afiseis na milisoume kai ligo politismena. Ti Maria vevaia apo oti fainetai den tin enoxlei o tropos pou milas stous synomilites. Oi antitheres apopseis tin xalane kai proteinei fymwsi. Ti stasi sou Maria ti thewrw poly prosvlitikh.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-2860023017008936882008-06-18T13:37:00.000+03:002008-06-18T13:37:00.000+03:00@ psyopsgrΘα κάνω για λίγο το δικηγόρο του διαβόλο...@ psyopsgr<BR/><BR/>Θα κάνω για λίγο το δικηγόρο του διαβόλου (του ανωνύμου δηλ.):<BR/>ο John Corvino, φιλόσοφος και gay activist, που σε video του στο youtube σας παρέπεμψα νωρίτερα κάνει την ακόλουθη παρατήρηση που βρίσκω άκρως ενδιαφέρουσα (ελπίζω να το εκφράσω το ίδιο καλά όπως κι αυτός και να μη μπερδέψω περισσότερο τα πράγματα, αν και φοβάμαι ότι θα ρίξω λάδι στη φωτιά του ανωνύμου):<BR/>το επιχείρημα ότι, επειδή η ομοφυλοφιλία έχει βιολογικές καταβολές, οφείλουμε να τη σεβαστούμε δεν είναι ιδιαιτέρως ισχυρό, διότι καθώς είμαστε αίμα και σάρκα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο τα πάντα μπορούν να αναχθούν στη βιολογία. Και τα καλά και τα άσχημα. Π.χ. και η τάση που μπορεί να έχω να συμπεριφέρομαι βίαια μπορεί να έχει βιολογικά αίτια. Αυτό δε σημαίνει ότι δικαιολογούμαι να βγαίνω και να δέρνω κόσμο. Το να βρω την πηγή που προκαλεί και εξηγεί μια συμπεριφορά δεν απαντά στο αν αυτή είναι καλή ή κακή. Χρειάζεται να καταφύγω σε ηθικές κρίσεις για να αποφασίσω.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-32260286561669149422008-06-18T07:23:00.000+03:002008-06-18T07:23:00.000+03:00hateful thinking...ti epilogi einai auti pou allaz...hateful thinking...<BR/>ti epilogi einai auti pou allazei tin anatomia tou egkefalou sou, aporw diladi. Alla eipame, gia ton ratsistomalaka, prwta vgainei i (skato)psyhi kai meta to houi(misos).<BR/><BR/>http://www.guardian.co.uk/science/2008/jun/16/neuroscience.psychology<BR/><BR/>Striking similarities between the brains of gay men and straight women have been discovered by neuroscientists, offering fresh evidence that sexual orientation is hardwired into our neural circuitry.<BR/><BR/>Scans reveal homosexual men and heterosexual women have symmetrical brains, with the right and left hemispheres almost exactly the same size. Conversely, lesbians and straight men have asymmetrical brains, with the right hemisphere significantly larger than the left.<BR/><BR/>The findings, published tomorrow in the US journal Proceedings of the National Academy of Sciences, suggest the biological factors that influence sexual orientation - such as exposure to testosterone in the womb - may also shape the brain's anatomy.<BR/><BR/>The study, led by the neurobiologist Ivanka Savic, builds on previous research that has identified differences in spatial and verbal abilities related to sex and sexual orientation. Tests have found gay men and straight women fare better at certain language tasks, while heterosexual men and lesbians tend to have better spatial awareness.<BR/><BR/>The results could explain a University of London study earlier this year that found gay men and straight women share a poor sense of direction compared with heterosexual men, and were more likely to navigate using landmarks alone.The right hand side of the brain dominates spatial capabilities, so may be slightly more developed in heterosexual men and lesbians. An earlier study by the same team found gay men and straight women outperformed lesbians and straight men at tasks designed to test verbal fluency.<BR/><BR/>"These differences might be laid down during brain development in the womb, or they could happen after birth, though it could very likely be a combination of the two," said Savic.<BR/><BR/>In another series of tests, Savic and Lindström used a technique called positron emission tomography (PET) to look at brain wiring in a smaller group of volunteers. They found heterosexual women and gay men shared brain circuitry linking a region called the amygdala, which plays a key role in emotional responses, to other parts of the brain.<BR/><BR/>alla den peirazei, gia kapoious malakes sto elladistan einai pio eukolo na misoun para na katalabainoun. <BR/>peace <BR/>psyopsAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-58987849579322716502008-06-18T01:20:00.000+03:002008-06-18T01:20:00.000+03:00Wishful thinking...Wishful thinking...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-57782380395563348042008-06-18T00:53:00.000+03:002008-06-18T00:53:00.000+03:00pros malaka(na ypothesw pws o malakas gyrise me ti...pros malaka<BR/>(na ypothesw pws o malakas gyrise me tin oura sta skelia gia ti diki tis omofylofilias? kaimos k autos...)<BR/><BR/>"moderate, primarily genetic, familial effects, and moderate to large effects of the nonshared environment (social AND BIOLOGICAL) on same-sex sexual behavior."<BR/>to 0,37 einai arketa kali epidosi genetikou kathorismou se ena fainotypo pou kata pasa pithanotita afora tin allilepidrasi polyarithmwn gonidiwn gia na ekdilwthei. To ypoloipo 0,63 einai OLOS o ypoloipos kathorismos, symperilambanomenou kai tou thoryvoy stis metriseis. To 0,63 den afora to gay sex stin polyimeri kai ta gay protypa, pou epimeneis na fovasai...diladi o sexualikos prosanatolismos mporei na ehei k genetiko kai perivallontiko kathorismo (ormoniko perivallon, biologiko perivallon kai prwimes empeiries vrefous kata tin anaptyksi ta prwta hronia). <BR/>Opws k na ehei meletes pou anefera parapanw deihnoun pagiwmenes diafores se psyhologika haraktiristika se gay agoria apo poly mikri paidiki ilikia. Ksana, O sexualikos prosanatolismos den egkathistatai me to sex stin polyimeri, ehei pagiwthei apo poly poly nwris. Min ntyneis me epistimonikofani mandya tous fovous sou. Kai min empisteuesai toso tin krisi sou gia themata pou den kateheis k toso kala, i merolipsia kai to misos pou trefeis den einai kalos symvoulos. <BR/>psyopsAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-74525409529246606062008-06-17T04:39:00.000+03:002008-06-17T04:39:00.000+03:00ΠΡΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ:Πολυ μεγαλυτερη η συμβολη του περιβ...ΠΡΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ:<BR/><BR/>Πολυ μεγαλυτερη η συμβολη του περιβαλλοντος στην εκδηλωση ομοφυλοφιλιας απο τη συμβολη των γονιδιων.<BR/><BR/>Biometric modeling revealed that, in men, genetic effects explained .34-.39 of the variance, the shared environment .00, and the individual-specific environment .61-.66 of the variance. Corresponding estimates among women were .18-.19 for genetic factors, .16-.17 for shared environmental, and 64-.66 for unique environmental factors<BR/><BR/>http://www.springerlink.com/content/2263646523551487/Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-78209794529442416522008-06-17T01:37:00.000+03:002008-06-17T01:37:00.000+03:00Ανώνυμε, η yogyakarta ΔΕΝ ασχολείται ούτε με την π...Ανώνυμε, η yogyakarta ΔΕΝ ασχολείται ούτε με την πολυγαμία, ούτε με την αιμομιξία. <BR/>Ασχολείται μόνο με τα δικαιώματα των εχόντων διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό ή ταυτότητα φύλου (ομοφυλόφιλοι, αμφιφυλόφιλοι, δίφυλοι, τρανσέξουαλ ή όπως τους λένε).<BR/><BR/>Ασχολείται με το πως αυτοί θα έχουν ίσα δικαιώματα με τους υπόλοιπους και κάνει σχετικές συστάσεις, όπως τις αντιλαμβάνονται οι συντάκτες της. <BR/>Για τα άλλα, ούτε αναφέρει, ούτε την αφορά.<BR/><BR/>Βρε παιδιά, μην του απαντάτε πια! Δε βλέπετε ότι δεν έχει νόημα;Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-32298898828191505742008-06-17T01:00:00.000+03:002008-06-17T01:00:00.000+03:00Αμάν, psyops, το ζήτημα αυτό ΕΚΛΕΙΣΕ για την παρού...Αμάν, psyops, το ζήτημα αυτό ΕΚΛΕΙΣΕ για την παρούσα συζήτηση, πάρτο χαμπάρι πια.<BR/>ΌΛΑ τα επιχειρήματα που διατυπώθηκαν ενάντια στον πολιτικό γάμο των ομόφυλων, απαντήθηκαν ΕΠΑΡΚΩΣ και αποτελεσματικά.<BR/><BR/>Προέκυψαν και άλλα θέματα μέσα από τη συζήτηση και δεν είναι κακό να τα συζητάμε, ίσα ίσα, πάμε τη σχετική προβληματική πιο μπροστά. <BR/><BR/>Ανώνυμε: οι αιμομικτικές σχέσεις δεν απαγορεύονται, παρά μόνο όταν το ένα από τα μέλη είναι ανήλικο.<BR/>Η΄επικύρωση τους με γάμο λίγα θα έχει να προσθέσει, διότι πολλά ζητήματα που καλύπτονται νομοθετικά με το γάμο, καλύπτονται ούτως ή άλλως σε σχέσεις στενής συγγένειας. <BR/>Παρ' όλ' αυτά, ναι, θα πρέπει να επιτραπεί ο γάμος ακόμα και μεταξύ συγγενών πρώτου βαθμού. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να απαγορεύεται. <BR/>Από κει και πέρα, η επιστήμη ας ενημερώνει για τις συνέπειες.Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-4230435272029088712008-06-16T23:20:00.000+03:002008-06-16T23:20:00.000+03:00ανώνυμε, επειδή είναι φανερό ότι τα έχεις μπερδέψε...ανώνυμε, επειδή είναι φανερό ότι τα έχεις μπερδέψει όσο δεν πάει άλλο σου έχω κι εγώ ένα<BR/><BR/><A HREF="http://www.youtube.com/watch?v=OPzso1OOTPM" REL="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=OPzso1OOTPM</A>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-26925188769891401912008-06-16T22:47:00.000+03:002008-06-16T22:47:00.000+03:00http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/articl...http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/article3697361.eceAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-44140692778625877442008-06-16T20:26:00.000+03:002008-06-16T20:26:00.000+03:00episis sigoura provlepei gamo metaksy giinwn kai e...episis sigoura provlepei gamo metaksy giinwn kai ekswgiinwn. As perimenoume mia ikani omada areianwn na zitisei to dikaiwma sto gamo k tote dikaiwnoume kai ton diaplanitiko erwta.<BR/>Min eksiswnete entelws thewritikes, anyparktes prooptikes me ena pragmatiko aitima hiliadwn sympolitwn sas. Einai endeiksi alazoneias kai kakentreheias. Hwnepste to, oi gay den einai oute ekswgiinoi, oute anyparktoi!<BR/>psyopsAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-2584544010471697882008-06-16T19:04:00.000+03:002008-06-16T19:04:00.000+03:00Apo o'ti katalava h yogyakarta provlepei kai gamo ...Apo o'ti katalava h yogyakarta provlepei kai gamo goneiwn me ta enhlika tekna tous opws kai gamo adelfwn metaxy tous. An epitrapei o gamos metaxy omofilofilwn (me vasi tin isotita dikaiwmatwn) giati na apotrapei o gamos metaxy anthrwpwn pou noiwthoun kati perissotero apo goneikh/adelfikh agapi?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-4547677652291642712008-06-16T10:28:00.000+03:002008-06-16T10:28:00.000+03:00Nomiza pws to thread itan gia to gay gamo. Mipws p...Nomiza pws to thread itan gia to gay gamo. Mipws prepei na ftiahtei allo link gia to gamo twn polygamwn? Thelw na pw, kalos o nomikos sholastikismos alla min ksefeugoume apo tin pragmatikotita. Den vlepw kapoia idiaiteri koinwniki piesi gia polygamikes enwseis. Sto gay pride katevikan 3000 atoma. As sevastoume to aitima tous gia isa dikaiwmata k as milisoume panw s auto. <BR/>psyopsAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-62368750538292001562008-06-16T04:30:00.000+03:002008-06-16T04:30:00.000+03:00btw, εδώ δεν πρόκειται για μια πολυγαμία σαν αυτή ...btw, εδώ δεν πρόκειται για μια πολυγαμία σαν αυτή που ισχύει σε μουσουλμανικές χώρες, αλλά για μια πολυγαμία ισότιμη, όπου όλα τα μέλη συναινούν και όλα είναι σύζυγοι μεταξύ τους, μοιραζόμενοι ισότιμα δικαιώματα και υποχρεώσεις. Άρα, εδώ δεν τίθεται θέμα ισότητας, αλλά συνθετότητας του οικογενειακού δικαίου που θα κληθεί να την καλύψει. Να δούμε τι θα καταφέρουν οι Ολλανδοί ως προς αυτό και το συζητάμε λοιπόν.<BR/><BR/>Βέβαια, μιλάνε για civil union και όχι για γάμο. Αυτό το civil union λένε ότι συνεπάγεται ό, τι και ο γάμος, καλύπτεται όμως από το οικογενειακό δίκαιο; Η, μήπως, επέχει απλά θέση ιδιωτικού συμφωνητικού; Αν είναι έτσι, υποθέτω ΟΚ.Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-42192326191167221182008-06-16T04:07:00.000+03:002008-06-16T04:07:00.000+03:00Δεν έχω τίποτα κατά της πολυγαμίας φίλε. Ειναι μια...Δεν έχω τίποτα κατά της πολυγαμίας φίλε. Ειναι μια ΑΠΟΛΥΤΗ πραγματικότητα μέσα στη ζωή. Και φυσικά καθόλου δεν απαγορεύεται από πουθενά.<BR/>Όμως, η νομική της επικύρωση απαιτεί τη διαμόρφωση ενός οικογενειακού δικαίου, κάποιες διατάξεις του οποίου θα έρθουν αναγκαστικά σε αντίθεση με τα ισχύοντα στο σύνταγμα περί απόλυτης ισότητας των φύλων και/ ή των πολιτών.<BR/>Μη ξεχνάμε ότι ο γάμος δεν είναι ένα απλό ιδιωτικό συμφωνητικό. Είναι μια σύμβαση νομοθετικά κατοχυρωμένη, που συνοδεύεται από νομοθετικές ρυθμίσεις. Ένας νομικός, μπορεί να σας εξηγήσει τη διαφορά.Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-21732433456505875662008-06-16T03:42:00.000+03:002008-06-16T03:42:00.000+03:00Η Ολλανδία δεν πιάνεται για σύγχρονη δυτική κοινων...Η Ολλανδία δεν πιάνεται για σύγχρονη δυτική κοινωνία; Γιατί εκεί συνέβη <A HREF="http://www.brusselsjournal.com/node/301" REL="nofollow">αυτό</A><BR/><BR/>Ας αρχίσουν οι ηθικολογίες και οι καταστροφολογίες…Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-34689161779103054542008-06-16T02:47:00.000+03:002008-06-16T02:47:00.000+03:00Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως το σημαντικότερο λάθος...Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως το σημαντικότερο λάθος μου να είναι ότι αναφέρομαι στον γάμο, νοώντας τον Πολιτικό γάμο στις σύγχρονες δυτικές κοινωνίες (εν τη ευρεία εννοία, με την έννοια του γάμου που επικυρώνει η πολιτεία στις κοινωνίες αυτές, ανεξάρτητα που έχει πραγματοποιηθεί η τελετή). <BR/><BR/>Ξέχασα ότι βεβαίως υπάρχουν χώρες όπου ισχύει η πολυγαμία για τον άντρα, κυρίως μουσουλμανικές ή και άλλες του αναπτυσσόμενου κόσμου. Μια συγκεκριμένη φυσικά μορφή πολυγαμίας, όπου ο άντρας έχει δικαίωμα να έχει περισσότερες της μιας συζύγους, χωρίς τη συναίνεση τους μάλιστα, οι οποίες δεν θεωρούνται σύζυγοι φυσικά μεταξύ τους.<BR/>Στις χώρες αυτές, βέβαια, κατά κανόνα δεν ισχύει ο πολιτικός γάμος με τη στενή έννοια αλλά ούτε και η απόλυτη ισότητα μεταξύ αντρών και γυναικών.<BR/>Επίσης, είναι προφανές ότι εκεί υπάρχει οικογενειακό δίκαιο που καλύπτει την πολυγαμία αυτής της μορφής, το οποίο θα μπορούσε να υιοθετηθεί κι εδώ.<BR/><BR/>Στις σύγχρονες δυτικές κοινωνίες όμως, όπου τυπικά τουλάχιστον ισχύει η απόλυτη ισότητα μεταξύ αντρών και γυναικών εδώ και δεκαετίες, εδώ και δεκαετίες έχει διαμορφωθεί πιστεύω η έννοια του γάμου όπως την περιγράφω: ως ένωση ατόμων με ίσα δικαιώματα, σε μια σύμβαση ισότιμη τοσο ως προς τα δικαιώματα όσο και ως προς τις υποχρεώσεις.<BR/><BR/>Αν θέλουμε να πάμε μπροστά λοιπόν όσον αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα, πιστεύω ότι οι χώρες εκείνες όπου ισχύει η πολυγαμία δεν μπορούν να αποτελέσουν πρότυπο, ούτε σημείο αναφοράς και κατά ταύτα θεωρώ την ανάλυση μου σωστή.<BR/>Αν συνεχιζετε να θεωρείτε, από την άλλη, ότι η πολιτεία επικυρώνοντας το γάμο δίνει νομική υπόσταση σε εθιμικές ή θρησκευτικές παραδόσεις, ακόμη κι όταν αυτές προσκρούουν στα σύγχρονα συντάγματα και νόμους περί ισότητας, ή ότι ο γάμος οφείλει να αντιμετωπίζεται από την σύγχρονη δυτική κοινωνία ως κάτι περισσότερο από μια σύμβαση μεταξύ ίσων πολιτών, τότε μάλλον θα πρέπει να θεωρηθεί ότι έχουν δίκιο ίσως, όσοι τάσσονται εναντίον του γάμου των ομόφυλων, με το επιχείρημα ότι "ο γάμος είναι κάτι διαφορετικό".Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-35002262487782718222008-06-16T01:28:00.000+03:002008-06-16T01:28:00.000+03:00@ e-lawyer:Δεν είμαι νομικός, ούτε κάνω νομικές αν...@ e-lawyer:<BR/>Δεν είμαι νομικός, ούτε κάνω νομικές αναλύσεις. Είμαι ένας σκεπτόμενος πολίτης, με κάποιες γνώσεις σε διάφορα θέματα, που επιχειρώ με τη λογική και τις γνώσεις αυτές να αναλύσω τις παραμέτρους ενός ζητήματος και να επισημάνω πιθανά προβλήματα ή ασυμβίβαστα. Οι σπουδές μου στη Φιλοσοφία με βοηθούν στο να αντιμετωπίζω τόσο σε βάθος όσο και σφαιρικά κάθε θέμα.<BR/><BR/>Αν εσείς, με τις ειδικές σας γνώσεις, έχετε να επισημάνετε λάθη σ' αυτά που λέω που αναιρούν την επιχειρηματολογία μου ή μέρος αυτής, αν έχετε διευκρινίσεις ή αν, αντίθετα, μπορείτε να βελτιώσετε την επιχειρηματολογία μου μέσω της χρήσης ειδικών επιστημονικών όρων ή άλλων στοιχείων, η συνεισφορά σας είναι απολύτως επιθυμητή.Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-66144217031353282182008-06-16T00:45:00.000+03:002008-06-16T00:45:00.000+03:00@gay rights: Έχω απαντήσει στις "10 Ερωταπαντήσεις...@gay rights: Έχω απαντήσει στις "10 Ερωταπαντήσεις", εδώ και πεντε μέρες, ότι η Yogyakarta προστατεύει τα ανθρώπινα δικαιώματα έναντι των διακρίσεων βάσει σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου. Διάβασε αγαπητέ καλύτερα την απάντηση που έχω δώσει και θα δεις ότι το πεδίο εφαρμογής των Αρχών προσδιορίζεται με σαφήνεια και δεν εντάσσει στην έννοια του σεξουαλικού προσανατολισμού και της διάκρισης φύλου τις ενώσεις πέραν των δύο προσώπων. Δεν φταίω εγώ αν δεν διαβάζετε.<BR/><BR/>@maria velliou: το σύμφωνο συμβίωσης δεν είναι ούτε ευρωπαϊκή ούτε διεθνής "ντιρεκτίβα". Επίσης κράτησε και καμια επιφύλαξη για τις "νομικές" αναλύσεις σου στο θέμα της πολυγαμίας.e-Lawyerhttps://www.blogger.com/profile/07013855875828367258noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9006713.post-79131435785307553472008-06-15T23:13:00.000+03:002008-06-15T23:13:00.000+03:00Αν ισχύσει η νομοθετική θέσπιση των επί μέρους συμ...Αν ισχύσει η νομοθετική θέσπιση των επί μέρους συμφώνων, που το καθένα θα καλύπτει και μια από τις παραμέτρους που σήμερα καλύπτονται από το γάμο, και αν υπάρχει η δυνατότητα καθένας να υπογράφει κάθε σύμφωνο με διαφορετικό άτομο, ώστε να μοιράζεται κάθε δικαίωμα/υποχρέωση και με διαφορετικό άτομο (με άλλον τα κληρονομικά δικαιώματα, με άλλον τα ασφαλιστικά/συνταξιοδοτικά, με άλλον το της εκπροσώπησης, μ εάλλον το γονεϊκό, τότε εκ των πραγμάτων οι συνειδητοί πολύγαμοι θα μπορούν να καλύψουν κάθε ένα από τους συντρόφους τους με κάποιον τρόπο-όποιον επιλέγουν. Το αν θα πρέπει ο κάθε σύντροφος να γνωριζει τι μοιράζεται και με ποιούς άλλους ο/η σύντροφος του, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα.<BR/><BR/>Εκείνο που με προβληματίζει, είναι το πόσο επιπόλαια ΄δείχνει να αντιμετωπίζει η κοινωνία και η πολιτεία το ζήτημα των ανθρωπίνων σχέσεων, με την προώθηση του συμφώνου συμβίωσης: όπως είπα και πριν, ένα ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ συμφωνητικό, με σοβαρές δεσμέυσεις, που όμως ο καθένας θα μπορεί να σπάσει ανά πάσα στιγμή, χωρίς προειδοποίηση και χωρίς ρήτρες, με μια απλη ανακοίνωση! Ή και χωρίς καν αυτή, αφού αν ο ένας από αυτούς παντρευτεί, το σύμφωνο καθίσταται αυτομάτως άκυρο! <BR/>Φαίνεται ότι η πολιτεία και η ανθρώπινη κοινότητα εν γένει (αφού πρόκειται για ευρωπαϊκή αν όχι διεθνή "ντιρεκτίβα"), τόσο οι θρήσκοι όσο και οι υποτίθεται ορθολογιστες νομοθέτες, συνεχίζουν να αναγνωρίζουν μια μεταφυσική υπόσταση στο γάμο (αφού του δίνουν τη δυνατότητα να σπάει τόσο σοβαρά συμφωνητικά χωρίς καν ενημέρωση ενός εκ των μερών), ή θεωρούν τις ανθρώπινες διαπροσωπικές σχέσεις που δεν έχουν αυστηρά επαγγελματικό χαρακτήρα, κάτι με το οποίο μπορεί να παίζει κανείς.Maria Velliouhttps://www.blogger.com/profile/04043145414462024894noreply@blogger.com