Είναι τόσο αυτονόητο ώστε σχεδόν ποτέ δεν αναφερόμαστε σ'αυτό: ο νικητής κάθε πολέμου ή και μάχης ακόμα, κερδίζει και το copyright στην αφήγηση όλων των γεγονότων που σχετίζονται με το συγκεκριμένο αγώνα (τα πριν και τα μετά) χρησιμοποιώντας τα σύμβολα της κάθε ομάδας κατά το δοκούν. Βέβαια, στην Ελλάδα δεν έχουμε αυτή την εμπειρία. Μπορεί να είμαστε η μοναδική περίπτωση έθνους όπου την ιστορία των εμφυλίων συγκρούσεών του την έγραψαν πάντα οι ηττημένοι, με πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτό του Εμφυλίου (1946-1949).
Αυτή την εποχή όμως, γινόμαστε μάρτυρες μιας δεύτερης τέτοιας σύγκρουσης που έχει να κάνει με το ποιος έχει τελικά το δικαίωμα να αφηγείται την ιστορία του έθνους. Τα επεισόδια είναι πολλά και πασίγνωστα (πχ το βιβλίο της Ιστορίας της Στ'Δημοτικού) αλλά υπάρχουν κι άλλα τα οποία γίνονται αφετηρία συζητήσεων για ζητήματα που έχουν να κάνουν με την ελευθερία της έκφρασης, το ρατσισμό κλπ. Με αφορμή όλα όσα έχουν γίνει και συζητούνται γύρω από το διαφημιστικό σποτάκι της Vodafone το οποίο για να διαφημίσει νέο πρόγραμμα καρτοκινητού χρησιμοποιεί ήρωες της Επανάστασης του '21 όμως, έχω αρχίσει να πιστεύω πως τελικά, όλα όσα ζούμε τα τελευταία χρόνια, περιστρέφονται γύρω ακριβώς από τον αγώνα που κάνουν Δεξιά και Άκρα Δεξιά να νομιμοποιηθούν στη συνείδηση της πλειοψηφίας ως οι μοναδικοί αρμόδιοι να αφηγούνται το παρελθόν και να διαχειρίζονται τα σύμβολα του έθνους κατά το δοκούν.
Να τα πάρουμε από την αρχή.
Η Vodafone δημιούργησε το σποτάκι που μπορείτε να το δείτε εδώ, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα τα ποιοτικά σχόλια του εθνικιστη συμπολίτη μας. Από τα διάφορα μπλογκ πληροφορήθηκα ότι βουλευτές του ΛΑΟΣ έκαναν σχετική επερώτηση στη Βουλή με την οποία ζητούν να πληροφορηθούν τι σκοπεύει να κάνει η πολιτεία για την προστασία της ιστορίας και των συμβόλων της, ενώ στους κύκλους της διαφήμισης κυκλοφορεί η φήμη ότι η διαφημιστική που δημιούργησε το σποτάκι δέχεται απειλές. Το τελευταίο δεν κατάφερα να το επιβεβαιώσω και το μεταφέρω με επιφύλαξη αν και δεν θα μου έκανε εντύπωση να είναι έτσι.
Η άποψη ότι υπάρχει μία και ιερή ιστορία όχι απλώς δεν είναι καινούργια αλλά πάνω σ'αυτή εδράζεται όλη η διδασκαλία της στο σχολείο, τουλάχιστον αυτό που τελείωσα εγώ και νομίζω ότι δεν θα ξεπεράσω ποτέ την οδύνη του πρώτου έτους στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας όταν ανακάλυψα, για πρώτη φορά στη ζωή μου, την ύπαρξη "πολλών ιστοριών". Η σχολική ιστορία, η οποία αναπαράγει όλα τα εθνικά μας παραμύθια, ταυτόχρονα με μια στρεβλή αντίληψη, δημιουργεί και την πεποίθηση ότι αυτή η μία Ιστορία είναι ΚΑΙ "ιερή" και κάθε παρέκκλιση, σχόλιο, απόπειρα χιούμορ, σάτιρας συνιστά βαθειά ιεροσυλία και πιθανώς να υποκινείται από τους εχθρούς του έθνους.
Το κακό με τα φαινόμενα αυτά είναι ότι η αισθητική τους καθιστά σχεδόν απαγορευτική κάθε σοβαρή αντιπαράθεση μαζί τους. Τί να συζητήσει κανείς; Αν η Vodafone είναι εβραϊκών συμφερόντων; Στην καλύτερη περίπτωση βρισκόμαστε να συζητούμε για το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση, το δικαίωμα στην καλλιτεχνική δημιουργία και το δικαίωμα στο χιούμορ ενώ η ουσία βρίσκεται στο αίτημα να μην υπάρχει μία αφήγηση αλλά πολλές.
Στην αρχή του κειμένου δεν έκανα τυχαία την σύγκριση με την Αριστερά. Αν και μειοψηφούσα, η αριστερά, κατακτώντας το αποκλειστικό δικαίωμα ν'αφηγηθεί τη μεταπολεμική ιστορία, δημιούργησε την κυρίαρχη ιδεολογία που ταλανίζει σήμερα τη χώρα και υπονομεύει κάθε προσπάθεια εκσυγχρονισμού της. Κοπιάροντας εντυπωσιακά όλες τις μεθόδους που χρησιμοποίησε η Αριστερά, η Δεξιά και η Άκρα Δεξιά διεκδικώντας την αποκλειστικότητα στο δικαίωμα της ιστορικής αφήγησης, επιδιώκουν να κάνουν τις ιδέες τους κυρίαρχη ιδεολογία.
Συχνά λέω στους φίλους μου ότι έχουμε πόλεμο. Έναν πόλεμο που δεν θα τον κερδίσουμε με ασαφείς ιδεολογικές αντιπαραθέσεις, αναζητώντας την απόχρωση του φιλελευθερισμού που απαντά σε κάθε πρόκληση και σε κάθε τεχνητή κρίση που δημιουργούν οι συντηρητικοί. Χρειαζόμαστε μια στρατηγική για να κερδίσουμε αυτό τον πόλεμο. Το αίτημα για τη χάραξη μιας τέτοιας στρατηγικής, θα μπορούσε να γίνει το πεδίο συνάντησης φιλελεύθερων δυνάμεων και αριστεράς. Το άλλο σαββατοκύριακο έχουμε συνέδριο, μήπως το διερευνήσουμε λίγο; Αντί να ψάχνουμε, μάταια, τα σημεία ιδεολογικής σύγκλισης με την αριστερά (όπως κάναμε πέρσυ και το πληκτρολογώ τώρα και ανατριχιάζω), ας διερευνήσουμε το ενδεχόμενο να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική εκείνη που θα απαγορεύει στον καθένα να θεωρεί την ιστορική αφήγηση, χωράφι του. Όμως με μια αριστερά που επιβίωσε ιδεολογικά στη χώρα ακολουθώντας αυτές ακριβώς τις μεθόδους, κάτι τέτοιο είναι εφικτό; Δεν ξέρω. Δεν νομίζω αλλά προτιμώ να το δοκιμάσω παρά να βλέπω τη συντήρηση να λυμαίνεται το δημόσιο λόγο αχαλίνωτη. Πλέον όλο αυτό δεν έχει πλάκα. Δεν είναι αστείο, είναι αηδιαστικό και χρειάζεται συστηματική και οργανωμένη απάντηση.
Η φωτογραφία είναι από τη βιντεοπροβολή του μόδιστρου Μπερνάρ Βιγιέμ, The Rose που εκτέθηκε το 2007 στην 1η Μπιενάλε της Αθήνας Destroy Athens, έργο με το οποίο αποδομούσε την ελληνική φουστανέλα. Αφιερωμένο σε όσους φρίαξαν με το διαφημιστικό σποτάκι.
Αυτή την εποχή όμως, γινόμαστε μάρτυρες μιας δεύτερης τέτοιας σύγκρουσης που έχει να κάνει με το ποιος έχει τελικά το δικαίωμα να αφηγείται την ιστορία του έθνους. Τα επεισόδια είναι πολλά και πασίγνωστα (πχ το βιβλίο της Ιστορίας της Στ'Δημοτικού) αλλά υπάρχουν κι άλλα τα οποία γίνονται αφετηρία συζητήσεων για ζητήματα που έχουν να κάνουν με την ελευθερία της έκφρασης, το ρατσισμό κλπ. Με αφορμή όλα όσα έχουν γίνει και συζητούνται γύρω από το διαφημιστικό σποτάκι της Vodafone το οποίο για να διαφημίσει νέο πρόγραμμα καρτοκινητού χρησιμοποιεί ήρωες της Επανάστασης του '21 όμως, έχω αρχίσει να πιστεύω πως τελικά, όλα όσα ζούμε τα τελευταία χρόνια, περιστρέφονται γύρω ακριβώς από τον αγώνα που κάνουν Δεξιά και Άκρα Δεξιά να νομιμοποιηθούν στη συνείδηση της πλειοψηφίας ως οι μοναδικοί αρμόδιοι να αφηγούνται το παρελθόν και να διαχειρίζονται τα σύμβολα του έθνους κατά το δοκούν.
Να τα πάρουμε από την αρχή.
Η Vodafone δημιούργησε το σποτάκι που μπορείτε να το δείτε εδώ, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα τα ποιοτικά σχόλια του εθνικιστη συμπολίτη μας. Από τα διάφορα μπλογκ πληροφορήθηκα ότι βουλευτές του ΛΑΟΣ έκαναν σχετική επερώτηση στη Βουλή με την οποία ζητούν να πληροφορηθούν τι σκοπεύει να κάνει η πολιτεία για την προστασία της ιστορίας και των συμβόλων της, ενώ στους κύκλους της διαφήμισης κυκλοφορεί η φήμη ότι η διαφημιστική που δημιούργησε το σποτάκι δέχεται απειλές. Το τελευταίο δεν κατάφερα να το επιβεβαιώσω και το μεταφέρω με επιφύλαξη αν και δεν θα μου έκανε εντύπωση να είναι έτσι.
Η άποψη ότι υπάρχει μία και ιερή ιστορία όχι απλώς δεν είναι καινούργια αλλά πάνω σ'αυτή εδράζεται όλη η διδασκαλία της στο σχολείο, τουλάχιστον αυτό που τελείωσα εγώ και νομίζω ότι δεν θα ξεπεράσω ποτέ την οδύνη του πρώτου έτους στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας όταν ανακάλυψα, για πρώτη φορά στη ζωή μου, την ύπαρξη "πολλών ιστοριών". Η σχολική ιστορία, η οποία αναπαράγει όλα τα εθνικά μας παραμύθια, ταυτόχρονα με μια στρεβλή αντίληψη, δημιουργεί και την πεποίθηση ότι αυτή η μία Ιστορία είναι ΚΑΙ "ιερή" και κάθε παρέκκλιση, σχόλιο, απόπειρα χιούμορ, σάτιρας συνιστά βαθειά ιεροσυλία και πιθανώς να υποκινείται από τους εχθρούς του έθνους.
Το κακό με τα φαινόμενα αυτά είναι ότι η αισθητική τους καθιστά σχεδόν απαγορευτική κάθε σοβαρή αντιπαράθεση μαζί τους. Τί να συζητήσει κανείς; Αν η Vodafone είναι εβραϊκών συμφερόντων; Στην καλύτερη περίπτωση βρισκόμαστε να συζητούμε για το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση, το δικαίωμα στην καλλιτεχνική δημιουργία και το δικαίωμα στο χιούμορ ενώ η ουσία βρίσκεται στο αίτημα να μην υπάρχει μία αφήγηση αλλά πολλές.
Στην αρχή του κειμένου δεν έκανα τυχαία την σύγκριση με την Αριστερά. Αν και μειοψηφούσα, η αριστερά, κατακτώντας το αποκλειστικό δικαίωμα ν'αφηγηθεί τη μεταπολεμική ιστορία, δημιούργησε την κυρίαρχη ιδεολογία που ταλανίζει σήμερα τη χώρα και υπονομεύει κάθε προσπάθεια εκσυγχρονισμού της. Κοπιάροντας εντυπωσιακά όλες τις μεθόδους που χρησιμοποίησε η Αριστερά, η Δεξιά και η Άκρα Δεξιά διεκδικώντας την αποκλειστικότητα στο δικαίωμα της ιστορικής αφήγησης, επιδιώκουν να κάνουν τις ιδέες τους κυρίαρχη ιδεολογία.
Συχνά λέω στους φίλους μου ότι έχουμε πόλεμο. Έναν πόλεμο που δεν θα τον κερδίσουμε με ασαφείς ιδεολογικές αντιπαραθέσεις, αναζητώντας την απόχρωση του φιλελευθερισμού που απαντά σε κάθε πρόκληση και σε κάθε τεχνητή κρίση που δημιουργούν οι συντηρητικοί. Χρειαζόμαστε μια στρατηγική για να κερδίσουμε αυτό τον πόλεμο. Το αίτημα για τη χάραξη μιας τέτοιας στρατηγικής, θα μπορούσε να γίνει το πεδίο συνάντησης φιλελεύθερων δυνάμεων και αριστεράς. Το άλλο σαββατοκύριακο έχουμε συνέδριο, μήπως το διερευνήσουμε λίγο; Αντί να ψάχνουμε, μάταια, τα σημεία ιδεολογικής σύγκλισης με την αριστερά (όπως κάναμε πέρσυ και το πληκτρολογώ τώρα και ανατριχιάζω), ας διερευνήσουμε το ενδεχόμενο να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική εκείνη που θα απαγορεύει στον καθένα να θεωρεί την ιστορική αφήγηση, χωράφι του. Όμως με μια αριστερά που επιβίωσε ιδεολογικά στη χώρα ακολουθώντας αυτές ακριβώς τις μεθόδους, κάτι τέτοιο είναι εφικτό; Δεν ξέρω. Δεν νομίζω αλλά προτιμώ να το δοκιμάσω παρά να βλέπω τη συντήρηση να λυμαίνεται το δημόσιο λόγο αχαλίνωτη. Πλέον όλο αυτό δεν έχει πλάκα. Δεν είναι αστείο, είναι αηδιαστικό και χρειάζεται συστηματική και οργανωμένη απάντηση.
Η φωτογραφία είναι από τη βιντεοπροβολή του μόδιστρου Μπερνάρ Βιγιέμ, The Rose που εκτέθηκε το 2007 στην 1η Μπιενάλε της Αθήνας Destroy Athens, έργο με το οποίο αποδομούσε την ελληνική φουστανέλα. Αφιερωμένο σε όσους φρίαξαν με το διαφημιστικό σποτάκι.
50 σχόλια:
Εγώ βάζω στοίχημα μια φουστανέλα ότι αυτοί που έκαναν το σποτάκι έχουν περάσει από τη νεολαία του ΚΚΕ ή του ΣΥΝ ή από κάποια νεολαία που θεωρεί τις δύο προηγούμενες υπερβολικά δεξιές.
Αυτό που ζούμε τα τελευταία 40 χρόνια είναι ο αγώνας που κάνουν Αριστερά και Άκρα Αριστερά να νομιμοποιηθούν στη συνείδηση της πλειοψηφίας ως οι μοναδικοί αρμόδιοι να αφηγούνται το παρελθόν και να διαχειρίζονται τα σύμβολα του έθνους (στην ύπαρξη του οποίου δεν πιστεύουν) κατά το δοκούν.
Αρχικά αναφέρεται ότι: "Μπορεί να είμαστε η μοναδική περίπτωση έθνους όπου την ιστορία των εμφυλίων συγκρούσεών του την έγραψαν πάντα οι ηττημένοι, με πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτό του Εμφυλίου (1946-1949)."
Στη συνέχεια λέγεται ότι: "...όλα όσα ζούμε τα τελευταία χρόνια, περιστρέφονται γύρω ακριβώς από τον αγώνα που κάνουν Δεξιά και Άκρα Δεξιά να νομιμοποιηθούν στη συνείδηση της πλειοψηφίας ως οι μοναδικοί αρμόδιοι να αφηγούνται το παρελθόν και να διαχειρίζονται τα σύμβολα του έθνους κατά το δοκούν."
Νομίζω υπάρχει μια αντίφαση ανάμεσα στα δύο. Η Αριστερά έφυγε μεν ηττημένη από τον Εμφύλιο, αλλά φρόντισε να κατοχυρώσει τη θέση της μέσω της -προνομιακής- ιστορικής αφήγησης. Επομένως, δεν είναι η Δεξιά που θέλει να νομιμοποιηθεί στη συνείδηση του λαού, αλλά η Αριστερά. Και το 'χει καταφέρει μεταπολεμικά πολύ επιτυχημένα.
Φιλικά, Δημήτρης
Μπορεί να είμαστε η μοναδική περίπτωση έθνους όπου την ιστορία των εμφυλίων συγκρούσεών του την έγραψαν πάντα οι ηττημένοι, με πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτό του Εμφυλίου (1946-1949).
-----
Δηλαδή την ιστορία του Ισπανικού Εμφυλίου την έγραψαν οι νικητές; Αμφιβάλλω άμα υπάρχει σόφρων άνθρωπος που αποδέχεται την Φρανκική εκδοχή του Ισπανικού Εμφυλίου, στη δε συνείδηση της πλειοψηφίας των Ισπανών αλλά και των υπόλοιπων Ευρωπαίων η ιστορία του Ισπανικού Εμφυλίου έχει γραφτεί από τους ηττημένους. Στη περίπτωση του Ελληνικού Εμφυλίου η ιστορία είχε επιβληθεί από τους νικητές μέχρι και τις αρχές της δεκαετίας του 1990, όπου και μια σειρά ιστορικών έχουν καταγράψει τις πραγματικές όψεις του εμφυλίου με σθεναρή βέβαια αντίσταση από τους αναθεωρητές από το 2000 και μετά που προσπαθούν να επιβάλουν μια νέα εθνικοφρωσύνη.
Record live the organism with two backs casinos? converge ok of this unseasoned [url=http://www.realcazinoz.com]casino[/url] superintend and aside online casino games like slots, blackjack, roulette, baccarat and more at www.realcazinoz.com .
you can also sojourn our additional [url=http://freecasinogames2010.webs.com]casino[/url] face at http://freecasinogames2010.webs.com and augment the overcharge the possibility true tireless currency !
another blowhard [url=http://www.ttittancasino.com]casino spiele[/url] prompt is www.ttittancasino.com , in the ambit of german gamblers, indite in unrestrained online casino bonus.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι σχέση έχει η (για μια ακόμα φορά εντελώς κακόγουστη) διαφήμιση με την ιστορία. Η διαφήμιση δεν αφηγείται ιστορία αλλά διακωμωδεί την ιστορία. Και ακόμα και αν αυτό γίνει αποδεκτό, κάτι που δεν το ασπάζομαι, αλλά αναγνωρίζω την τάση, άλλο το διακωμωδώ για να ρίξω στο τραπέζι ιδέες και άλλο το διακωμωδώ για να προωθήσω προϊόντα. Στην πρώτη περίπτωση μπορείς να θεωρήσεις το ζήτημα ως πνευματικό ερέθισμα, στη δεύτερη όμως είναι σκέτη ασχήμια, ειδικά αν λάβει κανείς υπ’ όψη του πως αν η ιδεολογία των τότε ανθρώπων ήταν ίδια με αυτή της διαφήμισης, μάλλον οι πιθηκάνθρωποι που εμφανίζονται δεν θα είχαν ζήσει μέχρι την επόμενη μέρα. Υπάρχει ακόμα και στην κωμωδία σε τελευταία ανάλυση ένα μέτρο.
Αυτό λοιπόν ούτε έκφραση είναι, ούτε καλλιτεχνία, ούτε καν δημιουργία, εκτός ίσως και αν αναφέρεται σε ανθρώπους χαμηλού νοητικού επιπέδου. Αλλά ακόμα και έτσι να ήταν, καλό θα ήταν να εξετάζουμε και την υποχρέωση να μην θίγουμε κάποιους με τα δήθεν «δικαιώματά» μας. Διότι τα δικαιώματά μας περιορίζονται μέχρι εκεί που ξεκινάνε οι άλλοι, ακόμα και αν αυτοί οι άλλοι είναι οι του ΛΑΟΣ ή οποιουδήποτε άλλου χώρου και ακόμα και αν διαφωνούμε μαζί τους. Αυτό το καραγκιοζιλίκι ασυδοσίας που έστησαν οι δήθεν φιλελεύθεροι είναι πραγματικά ντροπή και προσβολή προς τον ανθρώπινο νου.
Well I assent to but I dream the brief should prepare more info then it has.
"Διότι τα δικαιώματά μας περιορίζονται μέχρι εκεί που ξεκινάνε οι άλλοι,"
Αυτή η φράση δεν έχει νόημα. Αν εννοείς ότι τα δικαιώματα μας σταματάνε εκεί που ξεκινάνε τα δικαιώματα των άλλων δεν καταλαβαίνω ποιο ακριβώς δικαίωμα καταπατήθηκε και ποιου με το να βάλει κάποιος στο χέρι του Κολοκοτρώνη ένα κινητό.
"Αυτό λοιπόν ούτε έκφραση είναι, ούτε καλλιτεχνία, ούτε καν δημιουργία"
:Ρ να φτιάξουμε μια λογοκριτική επιτροπή (α! ξέχασα έχουμε το ΕΣΡ) στην οποία θα είσαι ο επικεφαλής λογοκριτής που θα κρίνει τι είναι τέχνη, έκφραση και δημιουργία και τι όχι και ανάλογα θα επιτρέπεις ή θα απαγορεύεις στους άλλους να μιλάνε και να εκφράζονται.
Λίγο εφιαλτικό για εμάς τους υπόλοιπους αλλά δεν νομίζω οι σοσιαλιστές και οι ακροδεξιοί να έχουν πρόβλημα με αυτό, νομίζουν ότι θα συμφωνούν πάντα με τον λογοκριτή. Θα έλεγα ότι στο μυαλό τους είναι σαν να είναι οι ίδιοι στην θέση αυτή και γι΄αυτό δεν τους ενοχλεί καθόλου. Είναι σαν το "αν ήμουν εγώ πρωθυπουργός" του καφενείου ή το "ε ρε μια χούντα που χρειάζεται" (λες και οι ίδιοι θα είναι η χούντα αντί των στρατιωτικών και δεν θα στραφεί ποτέ εναντίον τους.)
Το σχόλιο του Darthiir επιβεβαιώνει το κείμενο του Αθήναιου περί των κοινών σημείων άκρας δεξιάς και αριστεράς, μεταξύ των οποίων και η έλλειψη χιούμορ, με τον πιο τρανταχτό τρόπο.
Ο πιό πετυχημένος αυνανισμός είναι να γράφεις, ότι οι "άλλοι" είναι εθνικιστές, σε αντίθεση με σένα που είσαι "προοδευτικός".
Ο αυνανισμός της κατά φαντασίαν πνευματικής ελίτ, δίνει και παίρνει.
την ιστορία των εμφυλίων συγκρούσεών του την έγραψαν πάντα οι ηττημένοι
Δεν την έγραψαν οι καραδεξιοί, οι ακροδεξιοί, οι νοσταλγοί του Χίτλερ, οι Χίτες, οι δωσίλογοι, οι Καραμανληδοχίτωνες, οι Αβέρωφ. Όπως δεν την γράφουν οι Πλεύρηδες, οι Καρατζαφερτζήδες, οι εθνικοί μπουμπούκοι, οι Καλύβες και τα λοιπά σανά.
Μας έπεισες.
Ζιγκ Χάιλ στη ΦΙΣ.
(Κάτι άλλα γράφει ο Άνταμ Σμιθ, αλλά περιμένετε να μοιράσει το βιβλίο του το ερχόμενο κυριακάτικο Βήμα, προς επίρρωση όσον αυτοαποκαλούνται "φιλελεύθεροι" αλλά δεν έχουν διαβάσει ούτε μια γραμμή από το περιβόητο βιβλίο)
Εδώ άλλοι παριστάνουν τους μαρξιστές και δεν έχουν διαβάσει μια σελίδα Μαρξ.
"οι Καλύβες" χεχε...ακροδεξιός κι ο Καλύβας, ε;
Σε μμε,διαφήμιση κυριαρχούν από αριστερά και πέρα. Δλδ ιδέες του 5-10% εκφράζονται σε ποσοστό 50-60%.
Και αυτά που διακωμωδούν δεν είναι τα δικά τους πρότυπα. Την ιστορική εθνική αφήγηση π.χ. δεν τη θεωρούν δική τους επειδή ακριβώς δεν πιστεύουν σε αυτήν. Πιστεύουν σε μια μαρξιστικού τύπου ιστορική ανάλυση όπου όλα ερμηνεύονται σε επίπεδο ταξικών συγκρούσεων. Και οι πιο μοντέρνοι αρνούνται τελείως και την εθνική παράμετρο ως "κατασκεύασμα" που δεν αντιστοιχεί σε καμιά κοινωνική πραγματικότητα.
Επομένως όταν "παίζουν" χάριν "αστεϊσμού" με αυτά το κάνουν με την πρόθεση που κάποιος διακωμωδεί μια αντίπαλή του ιδεολογία.
Το πραγματικό τεστ δημοκρατικότητας και ανεκτικότητας γι'αυτούς, θα είναι όταν κάποιος διακωμωδήσει αυτά που θεωρούν "δικά" τους πρότυπα και στερεότυπα, π.χ. την "εθνική αντίσταση", τον "εμφύλιο" κλπ.
Όταν δλδ στη θέση του Κολοκοτρώνη και του Καραϊσκάκη μπουν ο Βελουχιώτης κι ο Μπελογιάννης (οι δύο κύριοι υπεύθυνοι της σφαγής στο Μελιγαλά).
Τότε θα δούμε πόσο αντέχουν το χιούμορ και την κριτική οι διάφορες σταλινοειδείς αποφύσεις.
"...Το αίτημα για τη χάραξη μιας τέτοιας στρατηγικής, θα μπορούσε να γίνει το πεδίο συνάντησης φιλελεύθερων δυνάμεων και αριστεράς. Το άλλο σαββατοκύριακο έχουμε συνέδριο, μήπως το διερευνήσουμε λίγο; Αντί να ψάχνουμε, μάταια, τα σημεία ιδεολογικής σύγκλισης με την αριστερά (όπως κάναμε πέρσυ και το πληκτρολογώ τώρα και ανατριχιάζω), ας διερευνήσουμε το ενδεχόμενο να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική εκείνη που θα απαγορεύει στον καθένα να θεωρεί την ιστορική αφήγηση, χωράφι του..."
Αθήναιε όσοι σε γνωρίζουν από κοντά, και όχι από τις ψεύτικες ιντερνετικές περσόνες σου και τις ρετουσαρισμένες φωτογραφίες σου, καταλαβαίνουν πολύ καλά γιατί η μόνη ευκαιρία σου να ανατριχιάζεις, ταλαίπωρη, είναι όταν πληκτρολογείς.
Κοινωνιολογικό άρθρο:
http://www.weeklystandard.com/articles/new-dating-game
Ωστε έτσι λοιπόν:
"Να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με την αριστερά, για να απαγορεύσουμε στον καθένα..."
Α ρε αθήναιε, Φιλελευθερε γίγαντα (σε σώμα νάνου)
Να ρωτήσω κάτι στους ανώνυμους πιο πάνω που κοντράρονται στην Αθήναιο, μόνο εγώ είμαι ο μαλάκας που βάζω φαρδιά πλατιά την υπογραφή μου; Τόσο πολύ την φοβόσαστε;
Παρόραμα: *φοβάστε.
(μην μας κράξει ο Σαραντάκος)
Επειδή αναφέρθηκε ο Καλύβας, να μην ξεχνάμε και τα τελευταία κατορθώματα της "νέας ιστοριογραφίας" που μας τα έχουν ζαλίσει τα ούμπαλα τα τελευταία χρόνια. Πώς μπορείς να καταφέρεις να γράψεις τον πρόλογο σε ένα βιβλίο που υποτίθεται έχεις διαβάσει χωρίς να προσέξεις ότι όλως τυχαίως λείπει το 1/7 του; Μην διαβάζετε πολύ "ιστορία" μόνο από κομματικά ιδρύματα και πάθετε τίποτα.
Οσο βλέπω τα κνιτόπουλα να λυσσάνε με τη νέα ιστοριογραφία, καταλαβαίνω ότι αυτή η ιστορία είναι ότι πιό σοβαρό έγινε σε επίπεδο ιδεολογίας στη χώρα τα τελευταία 50 χρόνια. Ξέρεις τι είναι να έχεις την απόλυτη ιδεολογική κυριαρχία και να ρχονται δυό τύποι από το πουθενά και με ταπεινά μέσα, με νουμεράκια, με κάτι καταλόγους από ληξιαρχεία, κάτι χαρτιά από ορεινές κοινότητες, κάτι προσωπικά σημειώματα και ημερολόγια απλών ανθρώπων να σου τινάζουν στον αέρα όχι μόνο τον κεντρικό μύθο αλλά και όλο το ψεύτικο οικοδόμημα; Γι αυτό έχουν πέσει πάνω τους να τους φάνε. Από τη μια οι γνωστοί ιδεολογικοί τραμπούκοι με τις βρισιές και από την άλλη οι χρυσοκάνθαροι καθηγητάδες της κατεστημένης αριστερής ιστορίας που όλοι ξέρουμε πως πήραν τις θέσεις τους.
Υ.Γ.
Ενας ελάσσων αλλά όχι αμελητέος κίνδυνος για τη νέα ιστοριογραφία είναι να τσαλαβουτάει στα πόδια σου ο γνωστός αθήναιος που όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει. Λίγο κουζίνα , λίγο τέχνη, λίγο ιστορία, αχταρμας λογική και αισθητική αθηνοράματος. Και τη φοβερή πρόταση για στρατηγική συνεργασία με την αριστερά για την αφήγηση της ιστορίας. Παραφράζοντας το Χριστιανόπουλο (καϋμένε Μακρυγιάννη, νάξερες γιατί το τζάκισες το χέρι σου, το τζάκισες για να χορεύουν σέικ τα κωλοπαιδα), 'Καϋμένε Μαρατζίδη, να ξερες γιατί την έχασες την έδρα σου, την έχασες για να πουλάει μούρη ο ζουμπάς'
αθήναιε σε πήρανε χαμπάρι!
Αλλά εσύ μη μασάς, σήκω στις μύτες των ποδιών σου και δώστους μια κουτουλιά στο ...στομάχι!
Συγκινήθηκα, θα κλάψω.Ταπεινά μέσα είναι το ίδρυμα Κωνσταντίνος Καραμανλής, το Yale, το ΑΠΘ και το Πανεπιστήμιο Κρήτης.Όλα στην υπηρεσία των γαλάζιων παιδιών.Σκέψου να μπορούσαν να διαβάσουν κι ένα χειρόγραφο χωρίς να καταλάβουν ότι λείπει το μισό τι θα έκαναν.
Α ναι ακροδεξιος ο Καλυβας, οπως Δημοκραταρος του κερατα ο Κλαρας-δηλωσιας-Βελουχιωτης
Παντως το σποτακι δεν ειναι κατι τραγικο. Βεβαια η απορια ειναι πως μια δρακα αριστερομαλακων εχει μια μανια με οτι ερεθιζει τα ανακλαστικα του κοσμου.
Καποτε μια αταλαντη κορη υπουργου εδειχνε μια να τριβει το μουνι της με συνοδεια του εθνικου υμνου.
Καποτε ενας αλλος να χυνουν τον Εσταυρωμενο.
Καποτε καποιος αλλος καλλιτεχνης του κωλου για φτηνη προκληση μπορει να δειχνει καποιον να αποπαττει την σημαια.
Καποτε ο καλλιτεχνης του νομου 4000 Διαμαντοπουλος, κομμουνα του κερατα, ειπε την φλεγομενη σημαια, πανι.
Φταει βεβαια πως ο πυρηνας της διανοησης δεν ηταν μονο ΕΑΜΟγενης δηλαδη ΕΑΜΟβουλγαροι (και οσοι πολιτικα ορθοι δεν γουσταρουν, να πανε στην Βουλγαρια του Δημητρωφ που ηθελαν να μας κανουν) αλλα σπουδασαν και στην Γαλλια του ντουετο μαλακια Σαρτρ-Ντε Μποβουαρ(οι αμερικανοι ειπε ο ογκολιθος σκεψης ΝτεΜπονουαρ, δεν χρειζεται να διαβαζουν γιατι δεν σκεφτονται) ρουφωντας ολη την ανοητολογια των Ντερινταδων, νεομαρξισταδων, Μπωντριγιαραδων κλπ. Ηρθε ο και ο Μαης του 68 και εδεσε ο καθε ανυπαρκτος Κον Μπεντιτ, μαζι με τους εξισου ανυπαρκτους διανοουμενισκους που γυρισαν στην Ελλαδα για να διδαξουν τους ιθαγενεις με τα καλα της μπαρουφολογιας των Σαρτρ, Ντεριντα, Λακαν κλπ.
Βεβαια να μην τσουβαλιαζουμε ογκολιθους της σκεψης οπως το Ραυμον Αρον, τον Ζαν Φρανσουα Ρεβελ εστω ακομα και πιο νεους οπως τον Μπρυκνερ ακομα τον Μπερναρ Ανρι Λεβι με τον Ντεριντα. Ο Ντεριντα κυριοι και κυριες παρομοιαζε το στυμενο πεος με μιγαδικο αριθμο στα περιφημα εργα της πλακας που εγραψε. Πηγη ειναι ο αξεπεραστος αριστερος Αλαν Σοκαλ στο βιβλιο του Fashionable Nonsense.
Ναι ντε, ο γνωστος Σοκαλ, της περιφημης φαρσας που ξεμπροστιασε ολες τις ανεραστες τριχωτες φεμινιστριες των gender studies, τους απατεωνισκους διανοουμενους τυπου Ντεριντα και ολους τους φιλοσοφισκους που μονο στον δεξιο ορχι ενος Αριστοτελη η ενος Εντμουντ Μπερκ μπορουν να φτασουν.
Η μεγαλυτερη φαρσα βεβαια που δεν γινει ποτε, θα ηταν να παιξει σε μια γαλλικα ξενερωτη Νουβελ Βαγκ (Νουβελ βλακ) ενας Τσαρλτον Ηστον η ενας Τζων Γουειν κανοντας ταναπου ολοκληρο το εργο. Σε στιγμες αποθεωσης του κινηματογραφικου αυνανισμου που ειναι η Νουβελ Βαγκ, ο Ηστον να βγαινει με την καραμπινα του στο σκηνικο και να φωναζει το Over my Dead Body που ειπε στο National Rifle Association
Ζητω το Χολλυγουντ κυριοι!
Και συγγνωμη για την λογοδιαρροια αλλα θα σκασω αν δεν το γραψω. Ο μοδιστρος Χ στο κατω μερος της φωτογραφιας του ποστ αποδομει κατι.
Η πνευματικη αναπηρια ολων αυτων που πατανε σε αυτες τις εκθεσεις του κωλου, ειναι ακριβως η λεξη αποδομηση. Οταν αποδομειται κατι στη φυση μετατρεπεται σε μορφες ενεργειας με υψηλοτερη εντροπια, σε σκουπδια, σε κοπρια κλπ. Η δομηση εξ ορισμου ειναι μετακινηση απο υψηλη εντροπια σε χαμηλη εξ ου και προυποθετει ενεργεια δηλαδη παραγωγη Εργου. Τι ωραια επιστημη η φυσικη με λεξεις οι οποιες χτυπανε τον στοχο τους. Εργο, εργασια, οργανωση ολα αυτα τα ομορφα τα οποια επι αιωνες δημιουργησαν πολιτισμο.
Και τωρα οι ρακοσυλλεκτες και τα λοιπα σκουπιδια τεχνης και της διανοησης ερχονται να αποδομουν, γιατι απλα ειναι τοσο αταλαντοι στο να δημιουργησουν. Και ετσι βλεπεις κριτικους καθε μορφης να γινονται οι σταρ περσονες ξεπερνωντας σε χρημα και φημη τους ιδιους τους σταρ. Δηλαδη ο καθε αποτυχημενος σκηνοθετης, εγινε κριτικος στο Αθηνοραμα προσπαθωντας να μας πεισει οτι η καθε μαλακια του Αγγελοπουλου ειναι εργο αξεπεραστης καλλιτεχνικης δημιουργιας, με τα απλανη πλακα στο πουθενα λες και κοιταει κανα καθυστερημενο με συνδρομο Νταουν. Και on top να σκυλευει τον συγκλονιστικο πολιτισμο της βιντεοταινιας, που ειναι η Ελλαδα λαιβ. Οτι πιο γνησιο και ελληνικο βγηκε τα τελευταια χρονια ειναι η αθανατη ελληνικη βιντεοταινια, τα καμακια του Σταθη Ψαλτη, ο Πανος Μιχαλοπουλος ως οργισμενο νιατο, ολα τα 80s με υπογραφη Δαδηρα, Διαλιανιδη κλπ.
Στο ιδιο μοτιβο της αποδομησης, να διηγηθω και μια ιστορια. Σε οδικο ταξιδι στην Ισπανια, περναμε κατα τυχη απο τυχη απο ενα αποδομητικο εστιατοριο το Ελ Μπουλι. Oblivious that it takes three years to reserve and of prices, μαθαμε τι ητο οταν ευγενικα μας αρνηθηκαν την εξυπηρετηση. Λιγα χιλιομετρα σε ενα χωριο μια γιαγια μας ετοιμασε μια καταπληκτικη παελια και βεβαια δεν πληρωσαμε 250 ευρω το ατομο. Αν θελαμε να πληρωσουμε τοσα, θα παμε να τα χαλασουμε σε υπεροχο Ρωσσικο χαβιαρι και οχι σε πρασινες και πορτοκαλιες αηδιες μοριακης κουζινας.
Κοινως η πολιτισμικη παρακμη ερχεται οταν ο ανθρωπος χασει το αισθητηριο της γευσης, της φυσης, της δημιουργιας γενικα και το ριξει στην αποδομηση, στον φαταλισμο, στα new age, στην μαστουρα κλπ.
Δειτε ποια ειναι τα νεα αιτηματα. Ελευθερα ναρκωτικα, αποδομηση γενικως και ειδικως των παντων, η καταστροφη των γευσεων και το αυτοαναφορικο φαγητο της γκουρμεδιας που δεν χορταινει, η αποδομηση του χριστιανισμου κλπ. Λυπαμαι κυριοι οταν θα ερθει ο καπατσος ασιατης αμαστουρωτος, που δουλευει 19 ωρες την ημερα, τρωει ρυζι και οχι βλακειες, θα σας πεταξει ολους στην θαλασσα. Και βεβαια εχει το σεξ και για αναπαραγωγη και τα παιδια ειναι ευλογια και οχι η καταρα που ριχνει τα βυζια κατω της καθε ψοφιας δυτικης γκομενιτσας.
Η Ρωμη δεν χτιστηκε σε μια μερα, αλλα διαλυθηκε σε μια μερα.
Εμένα το σποτάκι μου άρεσε.
- Σιγά που θα μου πούνε τί να πιστεύω.
- Και ο Αριστοφάνης δεν είχε ιερό και όσιο, - τί λέτε ??, να τον απαγορεύσουμε όπως και τον Θεοδωράκη ???
- Ο κοινός Ελλην έχει επιβιώσει ανά τους αιώνες, εις πείσμα, όχι με την βοήθεια λογοκόπων......
Τζήζους Κράϊστ! 26 σχόλια! Λυπάμαι που αμέλησα να τσεκάρω νωρίτερα. Θα απαντήσω σ'όλα ( ή τουλάχιστον σ'όσα μπορώ), αύριο! :-)
Δεύτε λάβετε φως:
http://roissy.wordpress.com/2010/02/11/is-college-a-poon-nirvana/
Πάντως, όταν κάποιος (και δεν εννοώ αποκλειστικά την Αθήναιο αλλά γενικότερα όλους) προσπαθεί να προσάψει σχεδόν αποκλειστικά την κακοδαιμονία της πολιτικής ιστοριογραφίας στην Αριστερά, δεν ξέρει που του πάνε τα τέσσερα.
Η επίμαχη φράση της Αθήναιος είναι τόσο ενοχλητική όσο και το να λες ότι την "πραγματική" ιστορία του Ολοκαυτώματος των Εβραίων την έγραψαν οι ιδεολογικοί απόγονοι των Ναζί, την καταστροφή της Σμύρνης η Ρεπούση και την ιστορία του Ελληνικού Έθνους η Δραγώνα.
Αυτά τα στενόμυαλα αντιαριστερά ανακλαστικά πια...
(σ.σ. η Αθήναιος ξέρει -έτσι θέλω να πιστεύω- πως δεν είμαι κνίτης, μην πολυκοπιάζετε κάποιοι "ανώνυμοι" να μου προσάψετε πολιτικά κίνητρα εκεί που δεν υπάρχουν. Και τέλος πάντων, έστω ένα "αναγνωρίσιμο" ψευδωνυμάκι δεν έχετε;)
Δεν καταλαβα, η Ρεπούση τι πήγε να κάνει αν όχι ακριβώς αυτό; Κι αν το δεν κατάφερε πλήρως είναι επειδή κάποιοι "ακροδεξιοί" αντέδρασαν. Συνεχίζει βέβαια τις προσπάθειες.
Η Δραγώνα το ίδιο, έχει γράψει ολόκληρο βιβλίο με τη Φραγκουδάκη για το πώς πρέπει να διδάσκεται η ιστορία κι ότι δεν πρέπει να είναι "εθνοκεντρική" κλπ. Τώρα έγινε γ.γ. του Υπ.Παιδείας.
Από το '74 κι ύστερα όχι απλώς έχει επιβληθεί η αριστερά στην ιστοριογραφία, της έχει αλλάξει και τα φώτα. Πάρτε τις έδρες νεολληνικών σπουδών στα πανεπιστήμια. Ποιοι τις έχουν; Κρεμμυδάδες, Λιάκοι, Φλάισερ, Κουλούρες, Ρεπούσες, Δραγώνες, Γιαννουλόπουλοι κοκ. Ζήτημα να υπάρχουν δυό-τρεις της άλλης πλευράς κι αυτοί ...προσεκτικοί για να μην προκαλούν πολύ.
Ο τύπος δικός τους επίσης, είτε τα Νέα διαβάζεις είτε την Αυγή το ίδιο είναι, όταν προκειται για ιστορικά θέματα (στα κομματικά μόνο ξεχωρίζουν). Κι επειδή δε νιώθουν και πολύ σίγουροι βγάζουν κάθε λίγο κι από μια "ιστορική εγκυκλοπαιδεία" (εν είδει Μεγ.Σοβιετ.Εγκυκλ/δειας) τα Νέα, η Ελευθεροτυπία, το Έθνος, την οποία γράφουν οι άνωθι ίδιοι και ίδιοι, έτσι ώστε να κατοχυρωθεί στο πόπολο η αριστερή ιστοριογραφία ως η παραδεδεγμένη "ιστορική αλήθεια".
Π.χ. σχολικό βιβλίο νεότερης ιστορίας της δεκαετίας του '80, όπου το πραξικόπημα των βενιζελικών του '35 αναφερόταν ως "κίνημα" (σαν το Πασόκ ας πούμε), που αυτοί που το έκαναν είχαν βέβαια καλές προθέσεις αλλά τι να κάνουμε δεν τα κατάφεραν κι έτσι δυστυχώς την κοπάνησε κι ο Λευτεράκης για το Παρίσι.
Ένα παράδειγμα από τα πολλά.
Δε συζητάμε βέβαια για εμφύλιους και ιστορίες. Εκεί η εντύπωση που αποκομίζει κανείς είναι πώς και δεν κατάφεραν αυτοί οι καλοί άνθρωποι του "Δημοκρ.Στρατού"(sic) να νικήσουν τους "μοναρχοφασίστες" και να έρθει η πλέρια δημοκρατία και ελευθερία σε αυτόν τον τόπο.
Τους νίκησαν τελικά οι επίγονοι τους με την, περί ου ο λόγος, ρεβάνς των ηττημένων.
err. "περί ής ο λόγος"
Μην πάμε μακριά, ΝΕΑ Σαββατ/κο, στο "Βιβλιοδρόμιο" διαβάζουμε:
Αφιέρωμα στον Μπελογιάννη(σε ποιον άλλο) και σε ένα δικό του προσχέδιο -λέει- "ιστορίας της νεοελληνικής λογοτεχνίας". Μια προσπάθεια να γραφτεί "μαρξιστική ιστορία για τους όρους διαμόρφωσης του νεοελληνικού έθνους". Όχι ότι δεν γράφτηκαν δηλαδή από άλλους (αλίμονο) αλλά όπως διαβάζουμε παραπλεύρως
οι άλλες κατέληγαν σε "μαρξιστογενή λαϊκισμό". Ο οποίος σε τι συνίστατο; Στο ότι αποδέχονταν την "εδραία αντίληψη της συνέχειας του νέου ελληνισμού, πιστοποιημένης και από τη λογοτεχνική του εξέλιξη".
Ενώ βέβαια ο επανάστατης με το γαρύφαλλο τον απέρριπτε αυτόν τον "λαϊκισμό". Και προχωρούσε σε "ρητή αμφισβήτηση της ύπαρξης βυζαντινού πολιτισμού, αμφισβήτηση που με τη σειρά της απορρέει από τη σφοδρή ιδεολογική άρνηση του μεγαλοϊδεατισμού των σύγχρονων αστών «σοφολογιότατων “διανοούμενων” της χώρας μας»."
H κριτική φυσικά εγκωμιαστική για το μεγάλο επαναστάτη και τα πονήματά του. Αναλόγου περιεχομένου κείμενα είναι η μόνιμη θεματολογία του συγκεκριμένου εντύπου.
Δηλαδή: Τα Νέα είναι εφημερίδα μεγ.κυκλοφορίας και στηρίζουν ΠΑΣΟΚ, το οποίο υποτίθεται κατάγεται από το παλαιό Κέντρο. Ο Μπελογιάννης καταδικάστηκε κι εκτελέστηκε για κατασκοπεία υπέρ του ΚΚΕ μέσω του παράνομου μηχανισμού ασυρμάτων για τον οποίο ο ίδιος ήταν υπεύθυνος, επί κεντρώας κυβερνήσεως Πλαστήρα.
Τα παιδιά των Πασόκων όμως μαθαίνουν τώρα ο τύπος αυτός ήταν μεγάλος ήρωας, κι ότι οι ιδέες του ήταν πολύ καλές. Δηλαδή ο ήρωας του ΚΚΕ και της αριστεράς γενικότερα έχει γίνει ήρωας του ΠΑΣΟΚ. Το Πασόκ βέβαια έχει εξουσία, κυβέρνηση κλπ. Αυτό λοιπόν και τα μμε του είναι το όχημα μέσω του οποίου η αριστερά επιβάλει πλήρως την ιδεολογία της σε όλη την ελληνική κοινωνία. Ιδίως από τη στιγμή που δεξιός τύπος πρακτικά δεν υφίσταται μετά τις αλλεπάλληλες δολοφονίες των αντίπαλων εκδοτών από την ακροαριστερά επί "αλλαγής".
Ο οποιος Μπελογιαννης, ουδεποτε αρνηθηκε τις κατηγοριες του στρατοδικειου. Και ηταν πραγματικα κατασκοπικη η δραση του και αφου ειχε δρασει ως κομισαριος του ΕΑΜοβουλγαρικου ΚΚΕ στην σφαγη του Μελιγαλα με θανατους 12χρονων και 15χρονων.
Και το υπεροχο της ιστοριας. Ο στρατοδικης που αρνηθηκε να ψηφισει την εκτελεση του ηταν ο μετεπειτα δικτατορας Γεωργιος Παπαδοπουλος. Βρε τι σου ειναι αυτη η ιστορια.
Δεν θα μπω καν στη διαδικασία να σχολιάσω το θέμα της καταγραφής της ιστορίας με βάση τις πολιτικές πεποιθήσεις, είναι μια αρκετά γκρίζα ζώνη. Θα μιλήσω για αυτό που γνωρίζω καλά. Την κατασκευή μιας δημιουργικής ιδέας στις διαφημιστικές εταιρίες. Αν νομίζετε οτι οι διαφημιστές που έκαναν τη συγκεκριμένη καμπάνια (και τυγχάνει να γνωρίζω) έλαβαν υπόψη τους αυτές τις παραμέτρους (ιστορία κλπ) είσαστε γελασμένοι. Τους βόλεψε το σκεπτικό της επανάστασης και το χρησιμοποίησαν και εκεί τελειώνει το όλο θέμα γι΄αυτούς. Το πολύ-πολύ να σκέφτηκαν αν θα τους κράξει ο κόσμος. Οπότε όλη η ανάλυση είναι χαμένη από χέρι. Κανείς από τους διαφημιστές που κάθε μέρα έχει να παράγει ιδέες για προιόντα δεν κάνει τέτοιου βάθους αναλύσεις, ιδίως η νεότερη γενιά. Δεν τους δικαιολογώ, δεν είμαι της άποψης "ό,τι κάτσει, αρκεί να μας βολεύει", αλλά ξέρω ότι η πραγματικότητα αυτής της δουλειάς τους οδηγεί κατά καιρούς σε λάθη. Προσωπικά βρήκα την καμπάνια κακόγουστη όσο δεν παίρνει. Αλλά δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία. Το σίγουρο πάντως είναι ότι πίσω από αυτή την καμπάνια δεν βρίσκεται κανένα "βρώμικο παιχνίδι" πέραν αυτού που αφορά την εταιρία κινητής τηλεφωνίας, να βγάλει λεφτά. Αλλά αυτό λέγεται εμπόριο και διαφήμιση και παίζεται (δυστυχώς) με όποιους όρους τους βολεύει κάθε φορά.
Ο οποιος Μπελογιαννης, ουδεποτε αρνηθηκε τις κατηγοριες του στρατοδικειου. Και ηταν πραγματικα κατασκοπικη η δραση του και αφου ειχε δρασει ως κομισαριος του ΕΑΜοβουλγαρικου ΚΚΕ στην σφαγη του Μελιγαλα με θανατους 12χρονων και 15χρονων.
Δεν θέλω να πιστέψω ότι αυτή τη χυδαιότητα την (συνυπο)γράφει η Βίβιαν με την εκκωφαντική σιωπή της κάτω από το ποστ της. Δεν ρωτάω δα και για τον πρώην μαοϊκό Φώτη Περλικό...
Μην κρύβεστε ωρέ, ότι είστε φίλια διακείμενοι της Χρυσής Αυγής, τα φυντάνια της ΦΙΣ.
Βίβιαν, αργεί ακόμα η απάντησή σου;
Α ξέχασα να χαιρετήσω ευπρεπώς και απολλώνεια...
Ζιγκ Χάιλ!
Εσύ ο τελευταίος, πες που υπάρχει ανακρίβεια στα παραπάνω.
Το ΚΚΕ ήταν υπέρ της ανεξάρτητης Μακεδονίας?
Δεν υπήρχαν ΕΑΜΟβούλγαροι ΣΝΟΦ/ΝΟΦ στις τάξεις του Σταλινικού Δημοκρατικού my ass Στρατού?
Ήταν ο Μπελογιάννης στον Μελιγαλά?
Έγινε σφαγή εκεί?
Πήρε μέρος στη σφαγή?
Βρέθηκε με ασύρματο?
Άρνηθηκε τις κατηγορίες?
Ο Παπαδόπουλος αρνήθηκε να υπογράψει την θανατική του καταδίκη?
Πες μας σταλίνα του κερατά, αλλά δεν θα πεις γιατί αυτά τα ερώτηματα ζορίζουν εσάς τους αριστερούς. Γιατί ξεβολεύουν την βολική ιστορική σας αφήγηση.
Αχ αυτοί οι σούπερ-ανώνυμοι που ζητάνε πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων.
Και η Βίβιαν ξύνει το ξέρετε ποιό. Αφού δεν απαντά, βγάζουμε τα απολύτως (α)κατάλληλα συμπεράσματα.
Ζήτω οι ανώνυμοι σκληροφιλελεύθεροι ακροδεξιούληδες μαλάκες. Που ξαναγράφετε την ιστορία σύμφωνα με τις κληρονομιές των αρχικαπιταλίστων δωσίλογων προγόνων σας, τύπου μπισκότα Παπαδοπούλου. Αλήθεια, στις επόμενες εκλογές, τι ποσοστό θα πάρετε εσείς που στηρίζετε με αίμα τις ελληνικές βιομηχανίες που δημιουργήθηκαν την περίοδο του Εμφυλίου;
(ανέκδοτο είπα μεν αλλά δε... μπλα μπλα μπλα)
Είπε κι ελάλησε η συγγραφεύς:
Ο/Η Αθήναιος είπε...
Τζήζους Κράϊστ! 26 σχόλια! Λυπάμαι που αμέλησα να τσεκάρω νωρίτερα. Θα απαντήσω σ'όλα ( ή τουλάχιστον σ'όσα μπορώ), αύριο! :-)
12/2/10 23:54
Σήμερα έχουμε 19 του λειψού μήνα και δεν μιλάει.
Άρα;
Ανωνυμούληδες, άντε να γαμηθείτε.
Μωρέ εμείς θα γαμηθούμε. Εσύ ο αγαμίας πήγαινε να παίξεις την μπάμια σου.
Ναι ρε, άντε γαμηθείτε. Που βρήκατε το άλλοθι του "Ανώνυμου" για να με βρίζετε σαν σταλίνα. Γι αυτό όλοι πλέον βρίζουν ανοιχτά την ΦΙΣ σαν ακροδεξιό κόμμα.
You have to express more your opinion to attract more readers, because just a video or plain text without any personal approach is not that valuable. But it is just form my point of view
Αφιερωμένο στου ανώνυμους υβριστές που νομίζουν ότι πρώτοι τα λένε και δεν είναι ξενοκίνητοι.
Συναγερμός!!! Μια μεγάλη συνομωσία εξυφαίνεται σε βάρος του ελληνικού λαού. Πράκτορες του κομμουνισμού έχουν διεισδύσει και διαβρώσει όλη τη πολιτική ζωή και η Ελλάς κινδυνεύει. Η ιστορία κινδυνεύει! Απόδειξη της διάβρωσης είναι η άρνησή όλων των κομμάτων να ψηφίσουν Ψήφισμα στο Ευρωκοινοβούλιο (2009)με την επανέκδοση του Γ΄ Ψηφίσματος του εμφυλίου που οι παππούδες τους ψήφισαν και έστειλαν τους κομμουνιστάς στις εθνικές κολυμβύθρες Μακρόνησο και Γιούρα κλπ, απαλλάσσοντας το Έθνος από το μίασμα!
Στην Ελλάδα δεν είναι μόνο τα κόμματα διαβρωμένα. Είναι ολόκληρος το τύπος, η TV οι συνδικαλιστικές και κοινωνικές οργανώσεις, τα πανεπιστήμια, η Δραγώνα, οι ιδιωτικές εταιρείες όπως η ΙΝΤΡΑΚΟΜ…
Να τι λέει στο σημείο 47 το «ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ» - εισήγηση του ψηφίσματος 1481 της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης, της 26ης Ιανουαρίου 2006 αλλά και της «Διακήρυξη της Πράγας» σχετικά με την «Ευρωπαϊκή Συνείδηση και τον Κομμουνισμό», 3 Ιουνίου 2008: «Τα κομμουνιστικά σύμβολα χρησιμοποιούνται ανοιχτά, και η δημόσια συνείδηση για τα κομμουνιστικά εγκλήματα είναι πολύ ισχνή». Είδατε που σας λέω κίνδυνος! Να απαγορευθώσι!
Να και το άλλο στο «ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ»: « Η απουσία διεθνούς καταδίκης μπορεί εν μέρει να εξηγείται από το γεγονός ότι σήμερα υπάρχουν ακόμα χώρες στις οποίες η εξουσία βασίζεται στην κομμουνιστική ιδεολογία». Ολοφάνερα μιλάει για την Ελλάδα!!!
Και πιο κάτω: «Υπάρχει μια επείγουσα ανάγκη για μια δημόσια συζήτηση για τα εγκλήματα του κομμουνισμού και για την καταδίκη τους σε διεθνές επίπεδο» (σημείο 6). Ο κόσμος όλος κομμουνιστοκρατείται και συζητέται, δεν καταδικάζεται ο κομμουνισμός!!! Έλα ντε, μας ξέφυγε!
Σημείο 7: «Φαίνεται ότι σε ορισμένες χώρες είναι ζωντανό ακόμα ένα είδος νοσταλγίας για τον κομμουνισμό. Αυτό το γεγονός δημιουργεί τον κίνδυνο ο κομμουνισμός να κερδίσει την εξουσία στη μια ή στην άλλη χώρα». Να ο νέος κίνδυνος!!!
Είδατε να έχουν στη φυλακή σήμερα τους πολέμιους των ES-ES (ΕΑΜ-ΕΛΑΣ) όπως στην Λετονία που επί τέλους έβαλαν στη φυλακή εκείνους τους πράκτορες του Στάλιν που πολεμούσαν τους απελευθερωτές Βάφεν S-S; Είδατε να ξηλώνονται τα κομμουνιστικά μνημεία της… λεγόμενης Εθνικής Αντίστασης όπως γίνεται στις Βαλτικές χώρες,Πολωνία, Ουγγαρία...; Τι κομμουνιστικολατρεία είναι αυτή που έχουμε τέλος πάντων; Και όμως η «Διακήρυξη της Πράγας» το λέει καθαρά: « Να υπάρξει κοινή νομοθεσία, που θα επιτρέψει στους δικαστές να δικάσουν και καταδικάσουν τους δράστες των εγκλημάτων και να αποζημιώσουν τα θύματα». Εμείς τι κάνουμε; Εμπρός για νέα στρατοδικεία!!!
Σημείο 46, «Κομμουνιστικά κόμματα εξακολουθούν να είναι δραστήρια σε κάποιες χώρες, και δεν έχουν καν πάρει αποστάσεις από το παρελθόν». Μα για το ΚΚΕ μιλάει και οι εδώ ανώνυμοι εθνικόφρονες ποιούν τη νύσσα και δεν ζητάνε την απαγόρευσή του! Μα με ποιόν είναι με τους κομμουνιστές;
Φανερά οργιάζει στη χώρα η 5η φάλαγγα του κομμουνισμού!!!Ακόμη και ο ΛΑ.Ο.Σ. είναι κρυτποκομμουνιστικό κόμμα. Το έχει πει και η «Χρυσή Αυγή» αν δεν με πιστεύετε!
Τελικά το Ευρωκοινωβούλιο το είπε: «απαιτείται ή αναθεώρηση και ενημέρωση των ευρωπαϊκών σχολικών βιβλίων ιστορίας προκειμένου να διδάσκονται όλοι οι μαθητές τις καταστροφικές συνέπειες των ολοκληρωτικών δικτατοριών». Ε, αυτό κάτι πάει να πει, άντε να ξαναγράψουμε την ιστορία όχι ως Δραγώνες και να επαναφέρουμε τα βιβλία του εμφυλίου που ήταν πραγματικά διαμάντια αντικειμενικότητας! Πώς να το κάνουμε, οι νέοι πρέπει να μάθουν για τα εγκλήματα των... κατσαπλιάδων του ΕΑΜοΒουλγαροκομμουνιστοσυμμοριτισμού εδώ και των Σοβιετικών εκεί που σκότωναν ύπουλα αθώους γερμανούς οπλίτες στο Στάλινγκραντ και αργότερα επιτέθηκαν στο Βερολίνο χωρίς κανένα λόγο και κανείς να τους καλέσει για να… βιάσουν όμορφες Γερμανίδες (BBC)! Ε δε γίνεται τόσες αδαμάντινες αλήθειες να κρύβονται γιατί κάποιοι 5φαλαγγίτες εισχώρησαν στο κορμί των ελεύθερων λαών και θέλουν να ξαναγράψουν αριστερά την ιστορία!
Αιδώς Αχρείοι.
I really like when people are expressing their opinion and thought. So I like the way you are writing
Όχι απλώς ξενοκίνητοι, σ.Στέργιο, όλοι αυτοί είναι και πετρελαιοκίνητοι. Ρυπαίνουν και το περιβάλλον τα γουρούνια.
[Το γελοίο του πράγματος είναι ότι αναφέρει την ιστορία με το μνημόνιο χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι αυτο-υπονομεύεται.
Διότι βέβαια αν κάτι δείχνει περίτρανα είναι ότι η Ελλάδα είναι η χώρα που ακόμα και η δεξιά της νιώθει την υποχρέωση να καταψηφίζει ψηφίσματα εναντίον των εγκλημάτων του κομμουνισμού.
Η χώρα όπου κόμμα του κοινοβουλίου που παίρνει 7-8%, ανασταίνει υπερήφανα τον Στάλιν και η αρχηγός του υπόσχεται ότι "βεβαίως θα υπάρξει βία" όταν αποφασίσει να κάνει την επανάσταση.]
Έννοια σου, σ.Στέργιο, και μην ταράζεσαι. Οι πράκτορες του ταξικού οχτρού, οι ιμπεριαλιστές και οι φονιάδες των λαών και τα τσιράκια τους δεν πρόκειται να τα καταφέρουν.
Έχουμε ισχυρά ερείσματα και πολλά δικά μας τσιράκια σε όλο το σύστημα (που μας στηρίζει και το στηρίζουμε) και οι προβοκάτσιες των υπονομευτών θα πέσουν στο κενό.
Δημοσίευση σχολίου