Το επαναστατικό προτσές ακολούθησε τούτη τη φορά τη σωστή προλεταριακή πορεία και καταχτώντας με τους αγώνες του την επαναστατική πείρα, έφερε το λαϊκό κίνημα επιτέλους στην ωρίμανση. Νιώθει πια σε θέση να εχτιμήσει ότι η αποχή από την καθολική ψηφοφορία του 1946 απέτυχε το στόχο της επειδή διαπνεόταν από το σύνδρομο της Βάρκιζας και του ρεφορμισμού, παρά την ένοπλη επίθεση στους μπάτσους του Λιτόχωρου. Στόχος του σ. Ζαχαριάδη έπρεπε να είναι όχι η αποχή, αλλά η ματαίωση της λεγκαλιστικής αυταπάτης που λέγεται καθολική ψηφοφορία. Εμείς βάλαμε το σωστό στόχο και γι’ αυτό το εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία. Χωρίς να χρειαστεί ένοπλη επίθεση, καταφέραμε να ματαιώσουμε την καθολική ψηφοφορία για πρυτανικές αρχές σε δυο Πανεπιστήμια: της Κρήτης και της Θεσσαλίας.
Οι διάφοροι λικβινταριστές, σεχταριστές, αρχειομαρξιστές, κοσμοπολίτες και άλλα σάπια υποκείμενα που έχει ξεράσει το κίνημα προσπαθούν ακόμα να γεμίσουν τα μυαλά μας με το άχυρο του κοινοβουλευτικού κρετινισμού. Όμως το ζήτημα αυτό έχει λυθεί από τον καιρό του μεγάλου Λένιν και του μεγάλου Στάλιν, που είπαν ότι η καθολική ψηφοφορία δεν αποτελεί έκφραση της ελεύθερης βούλησης των καταπιεσμένων μαζών, αλλά έρχεται να επικυρώσει τον κάθε φορά συσχετισμό δύναμης. «élections, piège à cons», (εκλογές = παγίδα για μαλάκες) κραύγαζαν οι εξεγερμένοι του Μάη. Και για να γίνει το ζήτημα πιο κατανοητό, ας σκεφτούμε ποιοι έχουν καθολική ψηφοφορία στη Μέση Ανατολή. Δεν είναι οι καταπιεσμένες (και γι’ αυτό πρωτοπόρες της παγκόσμιας επανάστασης) αραβικές χώρες, αλλά οι σιωνιστές σφαγείς του Ισραήλ. Και πραχτικά όμως, δεν μπορούμε να ρισκάρουμε αφήνοντας στις εκλογές το ενδεχόμενο να βγει πρύτανης αντιδραστικός, αντίθετος στο φοιτητικό μας κίνημα.
Η επαναστατική πράξη μας, που στηρίχτηκε στην παραπάνω επαναστατική θεωρία (Μάο) ξεσκέπασε την προπαγάνδα της μπουρζουαζίας και του νεοταξίτικου λόμπι για καθολική ψηφοφορία στα μάτια των συνεπών φοιτητών, που απαιτούν η εκλογή να γίνεται από υπεύθυνους εκπροσώπους κομμάτων και όχι με τη συμμετοχή του καθενός ανεύθυνου, μικροαστού, τυχάρπαστου φοιτητή. Θα αντιτείνει κάποιος ότι οι συνεπείς φοιτητές είναι ακόμα μια μικρή μειοψηφία. Όμως πάντα οι επαναστάσεις από μικρές μειοψηφίες δεν έγιναν; Το σημαντικό είναι ότι ξεπεράσαμε την κρίσιμη μάζα και διαμορφώσαμε συσχετισμό δύναμης τέτοιο που οι αστοί πρυτάνεις τρομάξανε από τη δύναμη του λαϊκού κινήματος και λάκισαν.
Αυτή η μεγαλειώδης νίκη εγγράφεται πια στα καταχτημένα του κινήματος. Τα συνοψίζουμε για να καταδείξουμε ότι πια στη χώρα μας υπάρχει δυαδική εξουσία, πράγμα που συμβαίνει πάντα τις παραμονές της επανάστασης.
- Έχουμε κάνει τα πανεπιστήμια ορμητήριο και απροσπέλαστο καταφύγιο της επαναστατικής δράσης μας.
- Καταχτήσαμε το δικαίωμα να καίμε τα γραφεία τους ή να χτίζουμε μέσα σ’ αυτά όσους καθηγητάδες είναι λακέδες του καθεστώτος. Οι αντιδραστικοί καθηγητές ξεδοντιάστηκαν. Τη δύναμη την έχει η ΠΟΣΔΕΠ, που με πονηριά και μαεστρία έστησε απεργίες τις μέρες που προγραμματίστηκαν πρυτανικές εκλογές, για να ευκολύνει το έργο μας. Είναι ψημένοι στην πάλη ενάντια στον ιμπεριαλισμό και τη νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση οι άνθρωποι της ηγεσίας της ΠΟΣΔΕΠ. Τριάντα χρόνια συνέχεια, είναι οι ίδιοι που καθοδηγούν το πανεπιστημιακό κίνημα.
- Αποχτήσαμε το δικαίωμα να μπουκάρουμε και να διαλύουμε συνεδριάσεις των πανεπιστημιακών οργάνων, όταν παίρνουν θέσεις αντιδραστικές, μαζί και το δικαίωμα να σπάμε ή να απαλλοτριώνουμε περιουσία που τα πανεπιστήμια απόχτησαν από την υπεραξία που παρήγαγε το προλεταριάτο. Μας λένε οι ρεβιζιονιστές ότι κάναμε τα πανεπιστήμια γιάφκες και ότι ασκούμε αδικαιολόγητη και ατιμώρητη βία. Αυτοί οι προβοκάτορες όμως έχουν ξεχάσει τη ρήση του Μαρξ ότι η βία είναι η μαμή της ιστορίας και τη ρήση του προέδρου Μάο ότι η επανάσταση δεν είναι σουαρέ ντε γκαλά.
- Επιβάλαμε ακόμη και τα προγράμματα των σπουδών μας, πιστοί στο σύνθημα «όχι στην εντατικοποίηση», που ήθελε να μας επιβάλει το Ευρωπαϊκό κατεστημένο, που ακολουθεί και διευκολύνει τα σχέδια του ΝΑΤΟ.
Τώρα αποχτούμε και το δικαίωμα να μην γίνονται εκλογές πρυτάνεων χωρίς τη δική μας συγκατάθεση. Και αν δεν καταφέρει το κίνημα να κερδίσει τη φοιτητική συνέλευση, υπάρχει και ο δοκιμασμένος δρόμος της αχτιβίστικης δράσης. Η αρπαγή της κάλπης. Δυο φορές δοκιμάστηκε. Στο Πάντειο και στο ΤΕΙ Κρήτης. Στη δράση μας αυτή έχουμε σύμμαχους τα συνεπή μαρξιστικά κόμματα και τα δελτία ειδήσεων των οχτώ.
Από το «Προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε!» του Κομμουνιστικού μανιφέστου, μέχρι την Πρώτη, τη Δεύτερη και την Τρίτη Διεθνή, την Οχτωβριανή επανάσταση, τον Μάη της ρήξης του ’68, τον Κάστρο, τον Τσε και το κίνημα αλληλεγγύης στην Ιντιφάντα, τα ιδανικά της αντίστασης μας εμπνέουν και μας οδηγούν.
Διατηρώ την ανωνυμία μου,
ως προστασία απέναντι στην αντίδραση
Το κείμενο δημοσιεύεται αυτούσιο όπως το έστειλε αρθρογράφος αριστερής εφημερίδας που για προφανείς λόγους δεν μπορεί να το δημοσιεύσει στην εφημερίδα του και επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του.
22 σχόλια:
Εάν έχετε την ευγενική καλοσύνη μεταβιβάστε τους "(μικρο)αστικούς" χαιρετισμούς από μία "παράπλευρη απώλεια" (σε διάφορα επίπεδα) του ευρύτερου επαναστατικού προτσές.
Βέβαια, τί είναι μία, δύο άπειρες παράπλευρες απώλειες μπροστά στην οικοδόμηση της ουτοπίας;
Στο κάτω κάτω χωρίς να σπάσουν αυγά, ομελέττα δεν γίνεται.
( ΟΚ, υποθέτω αντιλαμβάνεστε το πνεύμα του σχολίου...)
Πειραχτήρια.
Εντάξει, τουλάχιστον μετά την επανάσταση ας μας αφήσουν τα DVD players όπως ο καλός Raul γιατί είμαστε και cinefil
ποιοι έχουν καθολική ψηφοφορία στη Μέση Ανατολή ... οι σιωνιστές σφαγείς του Ισραήλ
Είτε ακροδεξιά είτε ακροαριστερά, ο ρατσιστικός αντισημιτισμός καλά κρατεί.
Το τραγικότερο βέβαια είναι που τα πανεπιστήμια συνεχίζουν να είναι πρωτίστως εκλογικά κέντρα και δευτερευόντως εργαστήρια γνώσης. Και απορώ με τον ζήλο που δείχνουν οι τελειόφοιτοι λυκείου να περάσουν σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Ποιος θα τους ανοίξει επιτέλους τα μάτια να μαζέψουν τα μπογαλάκια τους και όπου φύγει φύγει έξω;
Μια ερώτηση πριν το σχόλιο.. Το κείμενο έχει διασταυρωθεί για την αυθεντικότητα του; Γιατί περισσότερο με κείμενο Λιακοπουλέικων βιβλίων μου μοιάζει παρά με προκήρυξη αριστερών..
Ένας αχταρμάς ακροαριστερής ρητορείας και ακροδεξιών ανασφαλειών είναι αυτό το κείμενο. Είστε σίγουροι ότι είναι αυθεντικό;
Μα καλά, τόσο δύσκολο είναι να καταλάβετε ότι το κείμενο είναι παρωδία; Με απλά λόγια, ότι το έγραψε ο Roark και όχι ο δήθεν αριστερός αρθρογράφος; Πόσο ηλίθιοι μπορεί νά 'στε;
:-) lol
Kapoioi zoune se mia allh epoxh, zoune se mia outopia kai thewroun outopia thn idia thn pragmatikothta h opoia pia den xwraei tis idees tous. H Ellada borei na xwraei tis orgasmikes tous autapates alla oxi h ypoloiph Eurwph! Grow up kapote!ELEOS!
Εχμ.. μαλλον αποκαλυφθηκε ο δημοσιογραφος... Ειδα εναν παλουκωμενο σε μια καρεκλα!
Νεοφιλελεύθερο χιούμορ... μπρρρ
Βρε παιδιά, ας παραδεχτούμε πάντως ότι κάτι έχουμε καταλάβει στραβά σ' αυτή τη χώρα!
Νεαρός φοιτητής στην χθεσινή Ελευθεροτυπία λέει οτι ονειρεύεται μαι εκπαίδευση απελευθερωμένη από τις αξίες του ανταγωνισμού και του κέρδους. Μα, ο υγιής ανταγωνισμός είναι η βάση κάθε ανθρώπινης προόδου. Και η επιδίωξη του κέρδους, μέσω οποιασδήποτε επαγγελματικής δραστηριότητας και όχι μόνο της επιχειρηματικής, ειναι επίσης μοχλός ανάπτυξης και κίνητρο προόδου σε μια ελέυθερη κοινωνία.
Συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού λοιπόν πρέπει να ζητούν οι φοιτητές μας και όχι κατάργηση του.
Επίσης, πως είναι δυνατόν από τη μια να ζητάμε το πανεπιστήμιο να προετοιμάζει τους νέους για την αγορά εργασίας και από την άλλη να αρνούμαστε κάθε μέτρο προς αυτή την κατεύθυνση;(διαμαρτυρία για την ύπαρξη deadlines για τις φοιτητικές εργασίες, από την ίδια συνέντευξη).
Στην ιδιωτική εκπαίδευση, λέμε στους φοιτητές "από αυτά που σας βάζουμε, εσείς πρέπει να ζητάτρε περισσότερα" και οι καλοί και ευσυνείδητοι το κάνουν.
Στα δημόσια πανεπιστήμια, έχουμε φτάσει να πετάνε έξω απ' τις σχολές τους εκπροσώπους μεγάλων εταιρειών που πάνε να κάνουν staff recruitment μέσω συνεντεύξεων στους φοιτητές!
Ζούμε στη χώρα όπου οι φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου(!!!) διαδηλώνουν με πανώ που γράφει "Έξω οι εταιρείες από το πανεπιστήμιο"(sic).
Μήπως κάτι έχουμε καταλάβει λάθος;
Τόσο ηλίθιοι είναι οι ξένοι δηλαδή;
Να παλέψουν για καλύτερες συνθήκες τα παιδιά, για καλύτερη χρηαμτοδότηση, για εξυγίανση, για ίσες ευκαιρίες στην εξέλιξη και στην πρόσβαση. Αλλά να μάθουν να έχουν κι απαιτήσεις από τον εαυτό τους, να καταλάβουν ποιά είναι η πραγματικότητα γύρω τους, τι θα έχουν να αντιμετωπίσουν μεθαύριο και ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να προετοιμαστούν. Κι επιπλέον, να καταλάβουυν ότι η κοινωνία πληρώνει για την εκπαίδευση τους, η οποία δεν είναι καθόλου δωρεάν: κοστίζει σε όλους.
Πολύ σωστὰ τὰ γράφει ὁ ἀρθρογράφος. Ἂν δὲν περισσέψει τὸ κακό, δὲν βρίσκεται τὸ γιατρικὸ ...
Μένει νὰ μεταβιβάσει τὸ ὑπουργεῖο (παρα)παιδείας τοὺς προϋπολογισμοὺς τῶν ΑΕΙ ποὺ δὲν ἔχουν νομίμως ἐκλεγμένες διοικήσεις στὰ ΑΕΙ ποὺ ἔχουν.
ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ:
Είμαι 39 ετών με δύο πολύ καλά μεταπτυχιακά. Τα μεταπτυχιακά τα πραγματοποίησα με υποτροφία. Άλλωστε οι γονείς μου δεν είχαν τα χρήματα να στηρίξουν τις μεταπτυχιακές μου σπουδές. Το πρασινο-κοκκινο-γάλαζο κατεστημένο είχε ορθώσει δύο φορές τεράστια εμπόδια στη ζωή μου. Κάποιοι άλλοι θα λυγίζανε. Όμως δεν το έβαλα κάτω. Δούλεψα σε επιχειρήσεις με αρχικό καθαρό μισθό 733 ευρώ και με ωράρια σκληρά. Καθώς δεν καταδέχτηκα να περάσω από καμία κομματική πόρτα και κανέναν ξεφτελισμένο βουλευτή. Και ήταν προσωπική μου απόφαση να φύγω από την πόλη που ζούσα και το πατρικό μου σπίτι για να σταθώ μόνος μου στα πόδια μου. Μακριά από τη φούστα της μαμάς μου (sic). Και τα κατάφερα και μάλιστα πολύ καλά. Και έφτιαξα τη δική μου οικογένεια. Και πέτυχα επαγγελματικά. Όπως άλλωστε και πολλοί άλλοι τριαντάρηδες της γενιάς μου.
Και εδώ είναι το ζουμί της υπόθεσης: όλοι αυτοί που αυτοαποκαλούνται μίζερα η "Γενιά των 700 ευρώ" και ζητούν να τους προσέξουμε δεν έχουν κάνει τίποτε ώστε να φύγουν από τη φούστα της μάνας τους. Σαν τους μαμάκηδες τους Ιταλούς. Που για να παντρευτούν (μή γράψω και τίποτε άλλο!) ζητούν την έγκριση της μάνας τους. Έλεος πιά. Grow up and get a life. Φύγετε από τη φούστα της μάνας σας και ζείστε ελεύθερα έστω και με λίγες αρχικές ανέσεις. Αν δεν σας φτάνουν τα λεφτά για να νοικιάσετε σπίτι μεγάλο βρείτε συγκάτοικο και μοιραστείτε το. Αν δεν σας φτάνουν τα λεφτά για καφέ φτιάξτε τον σπίτι σας. Δεν είναι ανάγκη να σκάσετε 3 ευρώ στην κυριλέ καφετέρια. Αν δεν σας φτάνουν τα λεφτά για κινητό κόφτε το. Τί θα πάθετε δηλαδή; Θα καταρεύσουν οι μετοχές σας στο χρηματιστήριο αν δεν επικοινωνήσετε με τον χρηματιστή σας; Αν δεν σας φτάνουν τα λεφτά για γυαλιά ηλίου Αρμάνι πάρτε κάτι άλλο πιο φτηνό. Αν δεν σας φτάνουν τα λεφτά για την τυρόπιτα των 3 ευρώ φτιάξτε ένα σάντουιτς στο σπίτι σας. Αν δεν σας φτάνουν τα λεφτά σας για παντελόνι των 250 ευρώ βολευτείτε με κάτι πιο φτηνό. Αλλά αυτά είναι δύσκολα για εσάς. Που περιμένετε να γίνετε διευθυντάδες από τα πρώτα 3 χρόνια δουλειάς.
Επίσης και κάτι άλλο: όλοι εσείς είστε η "Γενιά των Κομματικών Μπαμπάδων" που νομίζατε πως ο μπαμπάκας σας θα σας έβρισκε δουλειά στο Δημόσιο σε βάρος όλων των υπόλοιπων πολιτών οι οποίοι αρνηθήκανε να προσκυνήσουν τα Σουλτανικού τύπου πρασινο-γαλαζο-κόκκινα κόμματα. Τώρα που οι μπαμπάδες σας δεν φτουράνε και πρέπει να τα βγάλετε πέρα μόνα σας τα βρήκατε σκούρα και ζητάτε την...κομματική προστασία. Είστε γελοίοι.
Όμως έχω νέα και για τους μπαμπάδες σας: τα κομματικά σας όνειρα τελειώσανε. Και τα θρεφτάρια σας δεν μπορούν να ζουν εσαεί κάτω από την σκέπη του Κόμματός σας. Ας προσέχατε...
Υ.Γ. Το ΚΚΕ που παλεύει για αρχικό καθαρό μισθό των 1400 ευρώ μπορεί να ενημερώσει τους Έλληνες ψηφοφόρους (και ειδικά τη γενιά των 700 ευρώ) αν τον παρέχει στους υπαλλήλους που απασχολεί στις επιχειρήσεις που βρίσκονται υπό τον έλεγχό του;
Ο παραπάνω, αν και θέτει απλοϊκά και με αρκετό χιούμορ το θέμα, παρόλα αυτά, αγγίζει μια πτυχή η οποία βρίσκεται στη βάση της φιλελεύθερης ιδεολογίας. Την ατομική ευθύνη. Πολλές φορές όλοι μας ξεχνάμε πως η ζωή και η κατάκτηση της περιλαμβάνει αρκετά συχνά δυσκολίες, απογοητεύσεις και βέβαια αποτυχίες. Κανένα σύστημα δεν εξασφαλίζει πρώτο μισθό 1500 ευρώ. Προφανώς το ελληνικό σύστημα προκαλεί τόσα εμπόδια ώστε να καθίσταται εξαιρετικά δύσκολη κάθε προσπάθεια των νέων. Είναι υποχρέωση της πολιτείας να εκμηδενίσει αυτές τις δυσκολίες και όχι διακριτική της ευχέρεια. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε όμως και την ατομική προσπάθεια του καθενός η οποία ξεκινά πάντα απο το ίδιο το άτομο και τις πράξεις του και ύστερα μετασχηματίζεται ενδεχομένως σε συλλογική διεκδίκηση.
Βέβαια, εδώ θέλει προσοχή, διότι ο προηγούμενος σχολιαστής αφ' ενός μεν δεν απεμπόλησε την αξιοπρέπεια του και μπράβο του, δεν αποδέχτηκε τον εκβιασμό του κομματικού ή άλλου "μέσου", και ανέλαβε τις ευθύνες του, από την άλλη όμως δίνει την εντύπωση σαν να λέει ότι "έτσι είναι η κατάσταση, δεν αλλάζει και έτσι πορευόμαστε".
Συμφωνώ ότι καλό είναι να αποδέχεται τις ευθύνες του ο οποιοσδήποτε (keep walking που λένε) αλλά καλό είναι, πέρα από τις επαναστατικές πομφόλυγες του ΣΥΡΙΖΑ να έχουμε υπόψη μας ακόμα και οι συμμετέχοντες εδώ πέρα ότι στην Ελλάδα η κατάσταση ΔΕΝ είναι φυσιολογική, και να προσπαθούμε να το αλλάξουμε.
Εμένα αυτή η στάση του νεο-μάρτυρα που δε διαμαρτύρεται για τίποτα και διαχωρίζει τη θέση του από τους υπόλοιπους δε μου πάει και πολύ. Μπορεί σαν στάση ζωής να είναι αξιοπρεπής, αλλά είναι -"και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε"- και πολύ κουραστική και ψυχοφθόρα εφόσον είναι γνωστό τοις πάσι ότι στην Ελλάδα θέλεις την τριπλάσια προσπάθεια για να έχεις τις απολαβές ενός Ευρωπαίου ενώ η χώρα είναι το ίδιο ή/ και περισσότερο ακριβή από τη Δυτ. Ευρώπη λόγω της θεσμικής της αναπηρίας σε σύγκριση με τα άλλα κράτη της ΕΕ.
Όσο κακό είναι η μαζική κλαψούρα των νεο-Ελλήνων, τόσο κακό είναι και να μην αναγνωρίζεται ότι στη χώρα υπάρχει μια ιδιορρυθμία η οποία καταστρέφει τη δημιουργικότητα. Δεν γεννηθήκαμε όλοι χαλκέντεροι και αετονύχιδες επιχειρηματίες, as a matter of fact, το 1/5 ή και λιγότερο του πληθυσμού έχει τις δεξιότητες ενός επιχειρηματία ιδίως για να επιβιώσει στη σημερινή Ελλάδα.
Δηλαδή όσοι δεν είναι τόσο θαρραλέοι, και κοτσονάτοι (και όχι απαραίτητα τεμπέληδες) θα πρέπει να πεθάνουνε; Δεν μπορεί να υπάρξει μέτρο (ούτε και)στην αγορά εργασίας σε αυτή τη χώρα;
Αλλιώς, ας διαλυθεί και το κόμμα των φιλελευθέρων, ας κλείσει και το φόρουμ εφόσον η ευθύνη είναι ατομική και όσοι λένε πως κάτι δεν πάει καλά χωρίς να εναγκαλίζονται το ΣΥΡΙΖΑ είναι απλά μαμάκηδες.
Σεβασμός σε εκείνους που ακολούθησαν το μοναχικό και κοπιαστικό δρόμο της ατομικής προσπάθειας μέσα σε ένα περιβάλλον παραλογισμού και αντιξοοτήτων αλλά έτσι δεν πρόκειται να αλλάξει η χώρα. Θα πετύχουν μεν κάποιοι ικανοί και ίσως τυχεροί εφόσον είναι προικισμένοι με ωριμότητα και προσωπικές δεξιότητες, αλλά θέλει και κάποιο συλλογικό προβληματισμό το πράγμα.
Το να σκύβει κάποιος το κεφάλι και να τραβάει το άροτρο σαν το βόδι χωρίς να ρωτάει τίποτα είναι και αυτό μια σεβαστή επιλογή, αλλά το ο άνθρωπος διαφέρει από το βόδι ακριβώς επειδή που και που αμφιβάλλει για την πραγματικότητα γύρω του και αμφισβητεί τους κανόνες του παιχνιδιού που πάνε να του επιβάλλουν.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΤΣΙΤΑΤΑ ΤΗς εε ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ.
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕΤΕΡΙΖΙ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.
ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΣ.
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΑΛΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 30 ΤΟΥ ΜΑΗ - ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΛΑΪΚΟΙ
Αν υπάρχει Θεός θα πρέπει να μας μισεί πολύ σαν λαό για να έχει ενσπείρει τέτοιο εγκεφαλικό κόλλημα σε ορισμένους.
Πως το λένε; α, το θυμήθηκα:
"Μωραίνει κύριος όν βούλεται απωλέσαι" Δηλαδή όχι απλά "μωραίνει", Ζόμπι τα έχει κάνει τα κακόμοιρα τα παιδάκια...
Κρίμα...
Προς gm2263:
Άλλο επαναστικότητα και αντίδραση και άλλο αυτό που κάνεουν οι μίζεροι της "Γενιά των 700 Ευρώ"...γιατί επανάσταση δεν γίνεται κάτω από τη φούστα της μαμάς...άρα αυτό που μας θέλουν αυτά τα παιδιά (τί παιδιά δηλαδή...ολόκληροι γάϊδαροι 30 ετών είναι γαμώ το κέρατό μου) δεν είναι ούτα καν η επανάσταση. Την νεοπλουτίστικη χλιδή αναζητούν. Τη χλιδή που πασάρουν κάποια life style περιοδικά και που τους υποσχέθηκε ο μπαμπάκας τους πως θα την έχουν με την πλάτη των υπόλοιπων κορόϊδων και του κόμματος-ασπίδα...κατάλαβες; Να πάνε να βρουν αλλού κορόϊδα όμως...Ασ ς τος βάλουν όλοι στο μυαλό τους. Η Ελληνική κοινωνία είναι η πιο ατομικιστική κοινωνία του κόσμου. Ατό ακριβώς έκαναν οι μπαμπάδες αυτών των παιδιών τόσα χρόνια στις πλάτες μας. Τώρα το πληρώνουν. Ας πρόσεχαν. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα. Όποιος το καταλάβει θα επιβιώσει. Οι άλλοι να πάνε να πνιγούν. Έλεος πια. Το θέμα δεν είναι πολιτικό. Έχει να κάνει με τη νοοτροπία του Έλληνες ...
Βέβαια, αυτό που λες έχει πολύ ζουμι. Διότι ΚΑΙ αυτά τα παιδάκια δεν νοιάζονται για τίποτα παρά μόνο το πως θα "περάσουν καλά".
Τα lifestyle περιοδικά σε συνδιασμό με τον θεσμοθετημένο αμοραλισμό της Ελληνικής κοινωνίας (εδώ αντί να έχουμε "work ethic" έχουμε το "fraud ethic") οπότε τι να λέμε...
Ή άποψη που διατυπώνει ο ανώνυμος - περί ατομικής ευθύνης - σπάει κόκαλα. Η ζωή χωρίς το ενδεχόμενο της αποτυχίας δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα. Είναι σαν να παίζεις βιντεοπαιχνίδι και να το έχεις διαρκώς σαν αποβλακωμένος στο cheat-mode και απλά να πατάς τα κουμπιά. Γιατί κακά τα ψέμματα με 700Ε μπορείς να καλύψεις τις προσωπικές ανάγκες επιβίωσης σου - λιτά. Άρα αυτό που σε ενδιαφέρει για παραπάνω χρήματα είναι ακριβώς αυτό που λέει ο ανώνυμος, περισσότερη χλιδή - αν και η λέξη είναι υπερβολική. Πολύ θα πουν, ο ελεύθερος χρόνος, η οικονομική ανεξαρτησία, η ψυχαγωγία, οι ποιοτικές διακοπές είναι βασικές ανάγκες και όχι χλιδή.
Δεν θα διαφωνήσω μαζί τους. Είναι όμως ανάγκες που πρέπει να ικανοποιήσει ο καθένας ατομικά αλλιώς χάνουν το νόημα τους.
Και τελικά έστω ότι έχεις περιέλθει στην κατάσταση της κατηγορίας των ανθρώπων με τα 700Ε και θέλεις με κάποιο τρόπο να αλλάξεις. Ποιά είναι η βέλτιστη πορεία που πρέπει να ακολουθήσεις. Αυτό πρέπει να αναρωτηθούν πριν από όλα, οι άνθρωποι αυτοί. Τι κάνω για να βγω - μόνιμα. Έχετε δύο δρόμους, αυτόν που προτείνει ο ανώνυμος και αυτόν που ακολουθείτε τώρα.
Διαλέξτε και βγάζουμε στατιστικά μετά από 20 χρόνια να δούμε ποιός τα κατάφερε. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να πάρετε την απόφαση χωρίς γνώση αυτού του αποτελέσματος.
Είναι ΠΟΛΥ σωστό το ότι πρέπει -επιτέλους- να υπάρξει και κάποιο accountability για τις πράξεις του καθενός και την πορεία του στη ζωή.
Ακούμε ας πούμε για την κατάσταση του "Γιαννάκη" του Παπαμιχαήλ που βρέθηκε υπό το κράτος παράκρουσης να κυνηγάει τη σκιά του με κόκες και τα συναφή. Και μίλησε για "ψυχολογικά προβλήματα". Εν τω μεταξύ, η περιουσία που κληρονόμησε, θα μπορούσε να λύσει πολλά από τα άγχη και τα "ψυχολογικά προβλήματα" των περισσοτέρων από εμάς, ή οποιουδήποτε ανθρώπου που δε θα έκανε την αυνανία να τα φάει στο καζίνο, τις κόκες και τις ουκρανέζες.
Πράγμα το οποίο είναι δέκα φορές χειρότερο από τον 25άρη που δεν έχει να πάει στα μπαράκια με τα €700 το μήνα.
Οπότε τι συζητάμε βρε παιδιά, ΠΑΝΤΑ υπάρχει και μια τέτοια διάσταση.
Από την άλλη, έχω να παρατηρήσω το εξής: Η νοοτροπία του entrepreneur έχει εγγενές το στοιχείο του παρτακισμού στην υγιή και μη υγιή του μορφή. Άν θέλεις κάποια στιγμή να πετύχης στον πραγματικό κόσμο, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να κόψεις ή να περιορίσεις τις επιρροές που αν μη τι άλλο αποτελούν βαρίδια που σε καθηλώνουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Schwarzenegger ο οποίος δεν πήγε στην κηδεία του πατέρα του στην Αυστρια το 1973 επειδή συνέπεσε με την προπαραμονή του Mr Olympia...
Αντιλαμβάνομαι ότι η ατομική πρωτοβουλία είναι μεγάλη κινητήρια δύναμη και ότι οι φιλελεύθεροι έχουν ένα στοιχείο ατομικισμού που υπό υγιείς συνθήκες εμπεριέχει και τη επιχειρηματική δημιουργικότητα ΑΛΛΑ, αυτό δεν καταλήγει πάντα στην απαραίτητη συλλογικότητα και αλληλεγγύη που χρειάζεται για να δημιουργηθεί μια κοινωνική τάση και θέση.
Διότι αν το πιέσουμε λίγο το πράγμα, τότε θα ακουστεί και η φράση ότι "ο χρόνος είναι χρήμα" αλλά όταν μιλάμε για "πεταμένο χρόνο" και "πολυτέλεια" αναφερόμενοι στις απαραίτητες ζυμώσεις και το χρόνο για να δημιουργηθεί ένας νέος τρόπος σκέψης εφόσον οι εκφραστές του προτιμούν να βγάζουν χρήματα και να δουλεύουν 15 ώρες την ημέρα, τότε μην απορείτε όταν μας κυβερνούν οι αργόσχολοι.
Χώρια το γεγονός ότι όταν πολλοί φιλελεύθεροι είναι -"και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε"- επιθετικά Alpha males τότε πως περιμένουμε άνθρωποι από τη φύση τους ανταγωνιστικοί και επιθετικοί οι οποίοι αισθάνονται (και δίκαια) ότι κινούνται σε ένα εχθρικό περιβάλλον (ιδίως στην Ελλάδα του λαϊκισμού , του κρατικισμού και της ηθικής έκπτωσης διότι το να υπακούς τους νόμους είναι μπανάλ και κατάλοιπο της παρακμής του αστικού κράτους για ορισμένους), πως περιμένουμε κάποια στιγμή από αυτούς τους ανθρώπους οι οποίοι έχουν μάθει να λύνουν τα προβλήματα τους πρακτικά και σε ατομική βάση, πρώτον να κατανικήσουν την ανταγωνιστική τους φύση και μετά να καθίσουν κάτω και αν συζητήσουν και να συμφωνήσουν;
Παιδιά, συμφωνώ με όσα λέτε αλλά αν δε "χαθεί" λίγος χρόνος και για επαφή με την κοινωνία, πάντα θα είστε στην μειονεκτική θέση να δουλεύετε περισσότερο και να αμείβεστε λιγότερο από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.
Όλα χρειάζονται.
Δημοσίευση σχολίου