Τρίτη, Νοεμβρίου 08, 2005

Ταραχές στο Παρίσι

Αν και πιστεύω ότι η αιτία είναι περισσότερο ο σοβινισμός των Γάλλων, αλλά και το appetite for destruction που έχουν γενικότερα οι teenagers (θυμάμαι στις καταλύψεις που καίγαν τις καρέκλες για τον χαβαλέ), θα πληρώσω με το ίδιο νόμισμα τους αριστερούς που θα έκαναν μια παρόμοια κριτική σαν και αυτή που ακολουθεί, αν αυτά τα γεγονότα συνέβαιναν στο Ηνωμένο Βασίλειο. :-)

Το προλεταριάτο... "οδηγημένο από την όλο και βαρύτερη μιζέρια και καταπίεση στην εξέγερση ενάντια στις άρχουσες τάξεις" - Claude Lefort-Κ. Καστοριάδης

Το ευρωπαϊκό κοινωνικό μοντέλο δείχνει τα όρια του, οδεύει στην χρεοκοπία. Στην Γαλλία 0% ρυθμός ανάπτυξης το 2003, συνεχόμενη αύξηση της ανεργίας από τον Ιούλιο του 2001, πτώση των επενδύσεων για πρώτη φορά από το 1997, μείωση των αριθμών θέσεων για πρώτη φορά από το 1993.

15.000 θάνατοι από το θερμό κύμα του ιούλιου 2003. 15 δισεκατομμύρια ευρώ ελλείμματος για το δημόσιο σύστημα υγείας, 12 δισεκατομμύρια ευρώ έλλειμμα η κρατική σιδηροδρομική εταιρία.

Η Γαλλία το 2004 είχε το μεγαλύτερο έλλειμμα στην Ευρώπη, πάνω από 4,1% του ΑΕΠ. Περίπου λίγο λιγότερο από τις ΗΠΑ, μόνο που οι ΗΠΑ εκείνη την εποχή είχαν δύο πολέμους σε δύο μέτωπα, επίσης λόγο των μειώσεων των φόρων που έγιναν αυξήθηκε προσωρινά το έλλειμμα αλλά αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ωθήσει την οικονομία της με 4% ρυθμό ανάπτυξης, ενώ η Γαλλία είχε αυξήσει σε όλα τα επίπεδα τους φόρους και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έχει μηδενική ανάπτυξη. (πηγή)

Στην Γερμανία η ανεργία όλο αυξάνεται, τον Μάρτιο είχε φτάσει στο 12% ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις Ηνωμένες πολιτείες ήταν 5%. (πηγή)

Με ανάπτυξη 0,1% το τελευταίο τετράμηνο του 2004 στην ανατολική Γερμανία η ανεργία ήταν 18,8%! (πηγή)

Την ίδια χρονιά «μολονότι η Βρετανία έχασε θέσεις εργασίας από την μεταφορά των εργασιών στο εξωτερικό-που οδήγησε σε μία απώλεια του 4% περίπου της εργατικής δύναμης της Βρετανίας-η οικονομία της χώρας ήταν ικανή να αντισταθμίσει αυτές τις χαμένες θέσεις εργασίας, απορροφώντας τες σε άλλους τομείς, και μάλιστα να δημιουργήσει κι επιπλέον θέσεις απασχόλησης. Με δείκτη 4,7% η ανεργία στη Βρετανία βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδό της την τελευταία 20ετία και βρίσκεται στο μισό της ανεργίας στη Γερμανία, ή τη Γαλλία Flash.gr

Τελικά το "νεοφιλελεύθερο" αγγλοσαξονικό μοντέλο φαίνεται να λειτουργεί καλύτερα και γι' αυτό προσπαθούν απεγνωσμένα οι σοσιαλδημοκράτες να μεταρρυθμίσουν το σύστημα τους. (βέβαια ο Σιράκ που δεν ανήκει σε αυτούς το παίζει τυφλός και συνεχίσει με ακόμα περισσότερο σοσιαλισμό, μου θυμίζει ένα επεισόδιο Beavis and Butt-Head που ο Beavis είχε φάει ένα nacho και του κάθισε στον λαιμό, άλλαξε 500 χρώματα, και ενώ περίμενε τον Butt-Head να φέρει βοήθεια προσπάθησε να φάει και άλλο ένα nacho...)

22 σχόλια:

dgalanis είπε...

appetite for destruction που έχουν γενικότερα οι teenagers

μα πόσο χρονών είσαι και μιλάς σαν την 85χρονη θεία μου Μυρσίνη?

Γιώργος είπε...

Είχαμε και στο UK τα α αντίστοιχα, αλλά μπορεί να οφείλονται στην "καμμένη γη" που παρέλαβε η Μάργκαρετ.Ο ρατσισμός και η επιθυμία για καταστροφή (εγώ βάζω και θρησκευτικοπολιτικά ιδεολογήματα που ευδοκιμούν σε αυτές τις κοινότητες ) είναι όντως βασικές συνιστώσες, αλλά και από τους ντε φάκτο αποκλεισμένους , δεν μπορείς να περιμένεις να συμμεριστούν-το αντίθετο ακούγεται πιο λογικό- τους στόχους της "κοινωνίας των 2/3".

ultrasonic15 είπε...

Τελικά, εσύ και απ' το άλλο άκρο ο Μαΐλης - εκπρ. τύπου του ΚΚΕ - (ήταν πριν στην TV σε δήλωσή του με ένα κλασικό ξύλινο σακάκι - μιλάμε για τρελό παλικάρι...) έχετε κάτι - μια εμμονή που σας κάνει να επιβεβαιώνεστε με κάτι που έχετε στο μυαλό σας όσον αφορά τα τελευταία γεγονότα της Γαλλίας.

Αν βάζεις στην ίδια ζυγαριά αυτά που λες με αυτά που λένε οι βγαλμένοι από άλλη εποχή εκπρ. τύπου του ΚΚΕ (με τη σχετική γλώσσα και επαφή με την πραγματικότητα) τότε κάνε το.

Γιώργος είπε...

@ultrasonic
Η απάντησή σου είναι της σχολής Μαϊλη και μοιάζει με το περίφημο:
"Όποιος κάνει κριτική στην ΕΣΣΔ, παίζει το παιχνίδι των ιμπεριαλιστών (ρίχνει νερό στο μύλο της αντίδρασης για την ακρίβεια)"

Harry Peitsinis είπε...

Aντιγράφω από την Ελευθεροτυπία: ''Πολίτες επιλέγουν την αυτοπροστασία, καθώς οι εξεγερμένοι προειδοποιούν ότι πρόκειται για «αρχή πολέμου», δήμαρχοι προτείνουν απαγόρευση κυκλοφορίας και ακροδεξιοί (Λεπέν φωτ.) ζητούν επέμβαση του στρατού. Ευρωπαίοι ηγέτες φοβούνται επέκταση της εξέγερσης, αλλά υποβαθμίζουν τους εμπρησμούς σε Βερολίνο, Βρέμη και Βρυξέλλες.''
Τι εγινε ρε παιδιά; Επελαύνει το νικηφόρο προλεταριάτο και δεν το καταλάβαμε; Καίγεται η Ευρώπη και μεις εδώ στις Βρυξέλλες είμαστε στην απ΄εξω;

ή απλά μερικοί κολλημένοι ό,τι θυμούνται χαίρονται και μετατρέπουν τους χουλιγκανισμους μερικών δυσαρεστημενων του συστηματος σε κοινωνική Επανάσταση ;

dgalanis είπε...

"μερικών δυσαρεστημένων του συστήματος"

να υποθέσουμε πως αυτό το λέει κάποιος ευχαριστημένος του συστήματος?

S G είπε...

νεομανιφεστον, φανταζομαι γνωριζεις οτι η δυσαρεσκεια δεν ειναι τεκμηριο οτι εχεις δικιο.

Δεν φτανει να ειναι δυσαρεστημενοι (και τα παληκαρια της Ολυμπιακης ειναι δυσαρεστημενα που τους ξηλωνονται τα αμαρτωλα προνομια τους), πρεπει να ειναι και πραγματικα αδικημενοι, πραγμα που δεν μουχει δειξει κανεις ακομα...

αλμπεριχ τι εστι κοινωνια των δυο τριτων? (δεν ειναι οτι δεν το χω ακουσει ποτε, αλλα δεν εχω δει ποτε εναν λογικο ορισμο που να χει σχεση με καμμια δυτικη κοινωνια).

Γιώργος είπε...

Ο όρος αναφέρεται στο ποσοστό του πληθυσμού που είναι μονίμως (αδιάφορο για ποιούς λόγους)εν δυνάμει -και όχι κυριολεκτικά- άνεργο, υποαπασχολούμενο κλπ. και γενικά ζει σε συνθήκες αβεβαιότητας. Στην καλύτερη περίπτωση υπαινίσσεται την αναγκαιότητα της κοινωνικής πρόνοιας χάριν της κοινωνικής συνοχής και στην χειρότερη την υπεροχή του σοβιετικού μοντέλου :-).

Καταχρηστικά τον έγραψα επειδή είναι διαδεδομένος, αλλά στην πραγματικότητα εννοούσα έναν γενικότερο κοινωνικό αποκλεισμό.

Οι μετανάστες π.χ. στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή ανήκουν στην συντριπτική τους πλειοψηφία σε αυτήν την κατηγορία, και ταυτόχρονα υφίστανται -μέχρι παραλογισμού-διακρίσεις από πολιτεία και πολίτες.

(Και επειδή κρυφοκοίταξα την απάντηση στον manifesto, δεν αρκεί να έχεις δίκιο -μεταφυσικός όρος- άμα σου κοστίζει περισσότερο -ηθικά ή υλικά- να το υπερασπιστείς παρά να το χάσεις.Το κόστος λοιπόν αυτού του είδους των αποκλεισμών δεν μπορούμε να το ξέρουμε ακόμα)

Harry Peitsinis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Harry Peitsinis είπε...

Mισό λεπτό ρε παιδιά γιατί κάπου χασαμε τη μπάλα. Αλμπεριχ γράφεις

δεν αρκεί να έχεις δίκιο -μεταφυσικός όρος- άμα σου κοστίζει περισσότερο -ηθικά ή υλικά- να το υπερασπιστείς παρά να το χάσεις

Ορθώς. Αλλά τι σχέση έχουν αυτες οι γενικόλογες διατυπώσεις περί δίκιου και αδικου με την κατάσταση στη Γαλλία τούτη τη στιγμή ;Ποιο κοινωνικό δίκαιο, ποιο κοινωνικό σκοπό υπερασπίζονται οι ταραξίες στο Παρίσι αυτή τη στιγμή; Επαναλαμβάνω το αρχικό μου κόμμεντ..ξέσπασε κοινωνική επανάσταση και δεν το καταλάβαμε; Και επειδή μάλλον ο καθένας έχει τη δική του άποψη επί του θέματος υπενθυμιζω ότι επανάσταση δεν ειναι μερικά καμμενα αυτοκίνητα και ένα μάτσο angry teenagers. H επάνάσταση είναι μια ξεχωριστή ιστορική κρίση, που προυποθέτει βέβαια τη΄βία-συνηθως- αλλά τη βία με κάποιο κοινωνικό σκοπό, ένα πρόγραμμα πολιτικής δράσης, μια έως κάποιο βαθμό συνειδητή δράση για την υπεράσπιση ενός δοσμένου προτάγματος. Τι απ¨΄ολα αυτά υπάρχει στο ¨κίνημα¨ του Παρισιού; Μπορούμε να μιλάμε για κίνημα εν τέλει; Όταν οι φωτιές σβησουν και τα πάθη καταλαγιάσουν θα καταφέρουμε να διαγνώσουμε τις αιτίες των ταραχών (έχω ακούσει τα πάντα, από τη φτώχεια μέχρι δάκτυλο της Αλ Κάιντα)αλλά ακόμα και τότε θα είναι αδύνατο να βαφτίσουμε τα συγκεκριμένα επεισόδια ¨επανάσταση¨ τους συγκεκριμένους αδικημένους, ΄΄επαναστάτες΄΄ που ενιωσαν ετοιμοι να τα παίξουν ¨ολα για όλα¨..Προσωπική άποψη..πρόκειται για το τυφλό ξέσπασμα συσσωρευμένης δυσαρέσκειας με αφορμή ένα συγκεκριμένο περιστατικό που διαδόθηκε με την ταχύτητα του φωτός στα γκέτο και τις φτωχογειτονιές του Παρισιού.
Αν θέλουν να διορθώσουν την κατάσταση οι Γάλλοι θα πρέπει να δώσουν ένα καλό μάθημα στον αστυνομικό τους μηχανισμό σε περιπτωση που φέρει ευθυνη για το θάνατο των 2 νεαρών. Κατά δεύτερο θα πρέπει να εγκαταλείψουν την εξαντλητική παρεμβατική τους πολιτική ειδικά στο ζήτημα των working class suburbs, public blocks κλπ αλλά αυτό ειναι άλλη συζήτηση...


newmanifesto απαραίτητη διευκρίνηση πριν απαντήσω στην ερώτηση σου:

Να υποθέσω ότι ανήκεις στους ¨δυσαρεστημένους¨ του συστήματος που παρακολουθουν τα επεισόδια στην τηλεόραση από τον καναπέ του σπιτιού τους;

Γιώργος είπε...

α)Τα περί δικαίου -που τα εισήγαγε ο S.G. στη συζήτηση- έχουν να κάνουν με τους "αδίκως" εξεγειρόμενους και "δικαίως" περιθωριοποιημένους (αφού είναι τεμπέληδες, μουσουλμάνοι και άσχημοι) νεαρούς ή μη.
Όταν είναι δεδομένο ότι έχεις στο εσωτερικό της κοινωνίας σου ικανό αριθμό ανθρώπων περιθωριοποιημένων- είτε φταίνε οι ίδιοι είτε όχι-που εξεγείρονται εξ' αιτίας αυτής τους της περιθωριοποίησης, τι επιλέγεις και γιατί: Καταστολή εν ονόματι του "δικαίου" ή κοινωνική πρόνοια κι' ας "μην την δικαιούνται"?
Εμένα η καταστολή μπορεί να με ενοχλεί απλώς αισθητικά και ηθικά, αλλά μακροπρόθεσμα είναι "κακή" και για τους νοικοκυραίους που την επιζητούν.

β)Εγώ φυσικά δεν την θεωρώ επανάσταση -ούτε προεπαναστατική την περίοδο που διανύουμε- αλλά το "θα ψάξουμε μετά για τα αίτια" το θεωρώ σίγουρα στρουθοκαμηλισμό. Αυτές οι μίνι εξεγέρσεις έχουν επαναληφθεί τόσες φορές σε τόσες πόλεις, με πανομοιότυπα χαρακτηριστικά -και κατά την προ Αλ Κάιντα εποχή-ώστε να μπορούμε να τις συνδέσουμε με την περιθωριοποίηση συγκεκριμένων κομματιών της κοινωνίας.Και αυτό ενισχύεται και από το γεγονός που και συ επισημαίνεις:Δεν υπάρχει επαναστατική ιδεολογία, (τα θρησκευτικοπολιτικά τους μανιφέστα είναι πρωτόγονα και για το θεαθήναι) .Υπάρχει απελπισία, πληγωμένη αξιοπρέπεια και γιατί όχι, φθόνος.

Harry Peitsinis είπε...

Mα κανονικά και αυτό που θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε επανάσταση εμπεριέχει και την πληγωμένη αξιοπρέπεια, και την απελπισία και το φθόνο, και φυσικά τη φτώχεια. Ελπίζω κανένας να μην αρνείται ότι οι εξεγερμένοι της Κομμούνας του 1870 δεν είχαν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά σαν συστατικά της επαναστατικής τους ιδιοσυγκρασίας. Το ερώτημα που προκύπτει λοιπόν είναι: αν όπως συμφωνούμε οι συγκεκριμένες ταραχές ΔΕΝ είναι επαναστατικού χαρακτήρα , ποια είναι η ιδιαίτερη φύση τους, ο πολιτικός τους χαρακτήρας , το ιδεολογικό τους υπόβαθρο (ακόμα και αυτό το πρωτόγονο που εσύ αναφέρεις). Και σε δευτερο επίπεδο, τι κρύβουν πίσω από τις θορυβώδεις εκδηλώσεις τους, ποιες κοινωνικές δυνάμεις εκπροσωπούν, τι είδους ιστορική στροφή φανερώνουν, αν τελοσπάντων φανερωνουν κάποια.

Όλα αυτά τα ερωτήματα δεν μπορεί να τα απαντήσει ένα γενικόλογο συμπέρασμα τύπου ¨η απογοήτευση ωθει στα ακρα τους ανθρώπους¨ (που κρυβεται πίσω από τη μινι ανάλυση σου) ή ακόμη οι οικονομιστικες θεωρίες του συρμού,πχ οι φτωχοι δεν εχουν να χασουν τιποτα παρά τις αλυσιδες τους κλπ.Αυτες οι ερωτήσεις απαιτούν ξεχωριστού τύπου εμβαθυνσεις και έρευνες, που μπορούν και πρεπει να λαβουν χώρα όταν καταλαγιάσουν οι μάχες και μαζί τα ουρλιαχτά αριστεράς και δεξιάς.

Μόνο μια ενδελεχής ανάλυση πάνω στα ακριβή γεγονότα, τα αντιμαχόμενα στρατόπεδα, την ταξική-κοινωνική τους θέση, τον εθνοθρησκευτικό τους χαρακτήρα, μπορεί να μας οδηγήσει σε μια ορθη ερμηνεια αυτου που βλέπουμε σημερα. Και μια τέτοια αυτοψία μπορεί να γίνει μοναχα post mortem.Για ποιον στρουθοκαμηλισμο μιλάς λοιπόν, εδώ οι μεγαλύτερες επαναστάσεις αναλύθηκαν επιτυχώς 50 και βάλε χρονια μετά το ξέσπασμα τους...

S G είπε...

αλμπεριχ

α) για μενα ειναι πολυ σημαντικο αν εχουν δικιο ή οχι. Αν εχουν δικιο, υπαρχει αναγκη για μεταρρυθμισεις. Αν εχουν αδικο υπαρχει αναγκη για ενημερωση. Σε καθε περιπτωση αυτη την στιγμη η αποκατασταση της ηρεμιας ειναι μια λογικη απαιτηση των Γαλλων πολιτων. Σε καθε περιπτωση περισσοτερο "κοινωνικο κρατος" μονο κακο θα κανει.

Ειναι βεβαια χρεος του κρατους να προστατευσει τις ατομικες ιδιοκτησιες που καταστρεφουν αυτα τα παιδακια. Και το διλημμα που θετεις για μενα δεν υπαρχει. Δεν ανεχομαι εκβιασμους, "ή μας δινετε λεφτα που δεν αξιζουμε ή τα σπαμε ολα"... Οποιος λεει τετοια δεν αξιζει καμμιας προστασιας...

ultrasonic15 είπε...

Προσωπικά, πιστεύω πως όταν αρχίζουμε να μπλέκουμε σε τέτοιες συζητήσεις πάλι το αν έχουν 'δίκιο' οι εξεγερμένοι (που διαμαρτύρονται ΄δίκαια΄) ή δίκιο αυτοί που ('δίκαια' πάλι) επιζητούν να αποκατασταθει η τάξη με κάθε τίμημα, έχουμε χάσει ήδη το μισό παιχνίδι στην προσπάθειά μας να αντιληφθούμε και να περιγράψουμε τα φαινόμενα. Το άλλο μισό θα το χάσουμε στο δρόμο, γιατί ξεκινήσαμε στραβά.

Όποιον τον βολεύει η κατάσταση στην οποία βρίσκεται (η δεύτερη κατηγορία που αναφέρθηκε στην επάνω παράγραφο) θέλει την τάξη και τους θεσμούς της κοινωνίας για να συνεχίσει τη ζωή του. Γι' αυτόν 'δίκιο' ισχύ έχουν οι νόμοι (που εξασφαλίζουν τα κεκτημένα του), η συντεταγμένη πολιτεία, ο σαρκοζί (τι πολιτικάντης...) και δεν τον πολυνοιάζει για το αν κάποιοι είναι αποκλεισμένοι. 'It's not my problem' σου λέει στο περίπου. Το 'δίκαιό' του απορρέει από το κράτος, το οποίο αργά ή γρήγορα θα διώξει τα μιάσματα (που είπε και ο νικολά).
Αυτό δηλαδή που του δίνει ισχύ, τον φέρνει σε πλεονεκτική θέση το θεωρεί δίκαιο.

Όποιος, από την άλλη βλέπει τη ζωή του σε αδιέξοδο, αισθάνεται να βρίσκεται σε αδιέξοδο, προσπαθεί να κάνει ό,τι μπορεί. Σωστό? Σωστό. Λάθος? Λάθος. Είναι σα να ζητάς από ένα στριμωγμένο αγρίμι (που θέλει να ζήσει) να φέρεται ήρεμα, προβλεπόμενα και (ας γελάσω...) 'δίκαια'. Όταν δει ότι η κατάλυση της τάξης (disorder)του δίνει μεγαλύτερη ισχύ από ό,τι υπολόγιζε (γι' αυτό δεν τα κάνει ρημαδιό μόνο για 2-3 μέρες αλλά για 2 βδομάδες και βλέπουμε), τότε το κάνει Μιλάει κι αυτός για δίκαια αιτήματα, δίκαιη αντίδραση κλπ κλπ.
Ξαναμανά, αυτό δηλαδή που του δίνει ισχύ, τον φέρνει σε πλεονεκτική θέση το θεωρεί δίκαιο.

Το αν έχεις ισχύ και αποτελεσματικότητα είναι το ζήτημα. Το 'δίκαιο' χρησιμοποιείται είναι για να δικαιολογήσει τις πράξεις - προθέσεις του ένα κράτος ή ένα κίνημα, αλλά δεν είναι ανάγκη πάντα να πιστεύουμε όλα όσα ακούγονται...

dgalanis είπε...

εσύ promitheus από που τα παρακολουθείς τα επεισόδια?

Harry Peitsinis είπε...

Προσωπικά ήμουν στις φλεγόμενες (κατά Ελευθεροτυπία) Βρυξέλλες την προηγουμενη βδομαδα, πρόσφατα γύρισα Λονδίνο.

Το ερώτημα ομως δεν είναι από που βλέπω εγώ τα επεισόδια αλλά το τι δείχνει η τάση καναπές-παντόφλα- και-Μαρξ για τους λεγόμενους ¨δυσαρεστημένους¨ του συστήματος ....Αυτούς που θριαμβολογούν κάθε φορά που διαδηλωτές καταστρέφουν,ρημαζουν και καίνε ιδιοκτησίες πολιτών (από την ασφάλεια του ιδιόκτητου καναπέ τους βεβαίως βεβαίως)

Γιαυτό άλλωστε και σε ρώτησα αν ανηκεις στην ανωτέρω,αξιοσέβαστη κατά τα άλλα, κατηγορία...

basik-ly είπε...

"... all those beautiful boys, kings and queens and criminal queers..."

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πρέπει κάποιος να είναι 85 χρονών και να μοιάζει με τη θεία Μυρσίνη για να μην είναι βλάκας?

ΕΡΩΤΗΣΗ: Οταν είσαι 18 χρονών, πρέπει να καις καρέκλες για χαβαλέ, προκειμένου να το αποδείξεις?

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ενας νέος 18 χρονών που κάποιες ελεύθερες ώρες του διαβάζει ένα βιβλίο τι είναι, γεροντοπαλήκαρο, σπασίκλας ή ξενέρωτος?

ΕΡΩΤΗΣΗ: Η μήπως όλα μαζί?

Ρωτάω δλδ, επειδή με κάποιες αντιλήψεις εν Ελλάδι, έχω φάει τυρόπιττα στην παρεγκεφαλίδα...

Spi family & friends

Ανώνυμος είπε...

Η διαφορά, από τη γεροντική μου οπτική, μεταξύ επαναστάτη και χουλιγκάνου, είναι η εξής, πάντοτε με επιφύλαξη και με δεδομένο το ενδεχόμενο λάθους:

Ενας καταξιωμένος επαγγελματικά, π.χ. γιατρός, που αφήνει τον ακριβό του καναπέ, τους φίλους και τα προνόμια που απολαμβάνει -π.χ. στο Μπ. Αϊρες- και πηγαίνει σε μια φτωχή, μίζερη και διεφθαρμένη χώρα -π.χ. στην Κούβα- για να συμμετάσχει στην με κάθε μέσο αποκατάσταση της κοινωνικής αδικίας, μπορεί να χαρακτηριστεί επαναστάτης, έστω και παλαβός, φανατικός ή ουτοπιστής, αλλά σε κάθε περίπτωση επαναστάτης.

Ενας μίζερος, αγράμματος, μοχθηρός, κουτοπόνηρος, θρησκόληπτος και καθυστερημένος φανατικός, που ξεκινάει από τη μίζερη, ανελεύθερη και ανίκανη να ανεχτεί τη διαφορετικότητα χώρα του, για να εγκατασταθεί σε μια χώρα παροχής κοινωνικών/οικονομικών προνομίων, προκειμένου να αποσπάσει αυτά ΚΑΙ ΜΟΝΟ τα προνόμια, με γνώμονα το πλεονέκτημα που τού παρέχει η βιοτική/οικονομική διαφορά χώρας προέλευσης/παραμονής, στη συσώρευση οικονομικού ΚΑΙ ΜΟΝΟ οφέλους.

Αρνείται να ενσωματωθεί πολιτιστικά και κοινωνικά, διεκδικώντας ως μετανάστης πλεονεκτήματα που ο πολιτισμός του αντίστοιχα αρνείται στους μετανάστες διαφορετικών πολιτισμών.

Η συμπεριφορά του υπαγορεύεται από στόχους που συνοπτικά μπορούν να περιγραφούν ως προσπάθεια να:

1)Εκμαιεύει όσα περισσότερα μπορεί να τού παραχωρήσει το σύστημα αξιών στο οποίο ζεί προσωρινά,

2) Μεταφέρει και συσσωρεύει το προϊόν τής προσπάθειάς του στον δικό του εθνικό, θρησκευτικό και πολιτιστικό χώρο δλδ τη χώρα του, δημιουργώντας ασφαλή εναλλακτική λύση για περίπτωση επιστροφής και ταυτόχρονα διαβρώνει το υπόβαθρο τού πολιτισμού που τον δέχεται και συντηρεί, ενώ εκείνος με τη σειρά του αρνείται να αποδεχτεί,

3) Οταν διαπιστώσει πως οι εισοδηματικές του πηγές έπαψαν να αποδίδουν εκτός τού (πριν από το) χρονοδιαγράμματος που εκείνος έχει σχεδιάσει, αρχίζει να σπάει και να καταστρέφει, προβάλλοντας ως άλλοθι αναμασημένα κλισέ περί "αποκλεισμού" και "αδικίας", πολιτιστικών πατροπαράδοτων εθίμων και συνηθειών που δήθεν καταπατώνται(όπως η κλειτοριδεκτομή και η μαντήλα), που η ανά τον κόσμο στείρα σε ιδέες και στόχους "αριστερά", συνήθως (ευτυχώς, υπάρχουν ελάχιστες λαμπρές εξαιρέσεις) υποστηρίζει αποβλέποντας σε ψηφοθηρία,

είναι ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟΣ...

S family & friends

basik-ly είπε...

Μάλλον υπεραπλουστευμένες οι γενικεύσεις σου φίλε ανώνυμε και - στην προκειμένη περίπτωση της Γαλλίας - ανακριβείς. Εδώ έχουμε να κάνουμε με αρκετούς απογόνους δέυτερης και τρίτης γενιάς μεταναστών (σε πολλές περιπτώσεις και συνεργάτες του γαλλικού στρατού που αναγκάστηκαν να φύγουν μετά την απελευθέρωση της χώρας τους - βλ. Αλγερία), Γάλλους υπήκοους.
Ο Τσε μπορεί να ήταν μορφωμένος αλλά δεν είναι ο ορισμός της λέξης "επαναστάτης". Πολλοί αγράμματοι ξεσηκώθηκαν (ευτυχώς) στο παρελθόν και αν σκεφτείς λίγο θα βρεις άπειρα παραδείγματα.
Το να επαναλαμβάνεις στερεότυπα για ανθρώπους και συνθήκες που δεν γνωρίζεις και που δυστυχώς ΔΕΝ υποστηρίζει μόνο η αριστερά (κι εδώ αν σκεφτείς θα βρεις αρκετά παραδείγματα) μάλλον δεν βοηθάει στην αντιμετώπιση ή έστω κατανόηση του προβλήματος.

S G είπε...

ειναι αληθεια οτι οι μεταναστες 2ης και 3ης γενιας απο ορισμενες κουλτουρες (ειδικα ισλαμικες) τεινουν να μενουν πισω απο τους αλλους πολιτες της χωρας, ακομα και να γινονται πιο μισαλλοδοξοι και απροσαρμοστοι απο τους γονεις τους.

δεν μπορω να εντοπισω ακριβως σε τι οφειλεται, αλλα καταλαβαινω οτι μερικοι μουσουλμανοι που για λογους κουλτουρας δεν μπορουν/θελουν να αφομοιωθουν στις νεες τους πατριδες, εχουν ενα μεγαλο προβλημα ταυτοτητας. Η χωρα καταγωγης τους ειναι υπαναπτυκτη, φανερο πια και στα δικα τους ματια.
Η χωρα διαμονης τους ειναι αντιθετη με πολλα στοιχεια αυτου που εκλαμβανουν σαν "σωστο", "παραδοση" κτλ

για να ειμαστε σωστοι, παρομοιο φαινομενο σε μικροτερο βαθμο υπαρχει και με τους Ελληνες πχ της Γερμανιας. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ οταν ενας Ελληνας "δεν ξεχναει την πατριδα του", ειμαστε περηφανοι οταν δεν γινεται Γερμανος ή Αμερικανος. Και ξερω Ελληνες δευτερης γενιας των οποιων οι γονεις ειναι σοβαρα ατομα που πηγαν στην Γερμανια με σκοπο να ενταχτουν και να δουλεψουν σεμνα και σωστα (σαν επιστημονες μαλιστα, μιλαω για γιατρους!) και των οποιων τα παιδια κυκλοφορουν με το αυτοκινητο γεματο κασκωλ του ΠΑΟΚ και Καζαντζιδη στη διαπασων!

Ανώνυμος είπε...

Παραμένω ανώνυμος για λόγους πρακτικούς και απαντώ.

Δεν νομίζω ότι υπεραπλουστεύω. Είμαι σε θέση να γνωρίζω με στοιχεία, ότι στους 2ης και 3ης γενιάς μουσουλμάνους καλλιεργείται αντιδυτικός ρατσισμός, τον οποίο οι τελευταίοι αποδέχονται.

Εδώ συμβαίνει, ευτυχώς με ευτράπελα αποτελέσματα, μεταξύ ΚΑΙ δικών μας...

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner
















Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign








Referrers

Based on original Visionary template by Justin Tadlock
Visionary Reloaded theme by Blogger Templates | Distributed By Magazine Template

Visionary WordPress Theme by Justin Tadlock