Τετάρτη, Οκτωβρίου 11, 2006

Οι φασίστες ξαναχτυπούν

φασιστάκια εν δράσει.

Αυτή την φορά οι κουκουλοφόροι προπηλάκισαν τον πρύτανη του πολυτεχνείου Κρήτης.

Τον Ιούλιο ομοϊδεάτες τους στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών είχαν γράψει στους τοίχους απειλητικά μηνύματα και είχαν καταστρέψει το γραφείο του καθηγητή Β. Βασσάλου.

Το άρθρο του κ. Γουσέτη νομίζω πως δείχνει ξεκάθαρα το ήθος αυτών των ατόμων.

28 σχόλια:

penguin_witch είπε...

Αμάν πια με την καραμελίτσα του φασισμού! Αμάν! Να πείτε ότι έχουν ξεπεράσει τα όρια, το καταλαβαίνω. Να πείτε ότι έχουν εκτραπεί σε όχλο, πάει στο διάολο, να συμφωνήσω. Να πείτε ότι αυτοδικούν χωρίς να έχουν εξαντλήσει τα ειρηνικά μέσα, άντε και συμβαίνει. Ότι δεν αφήνουν την ευνοούμενη της κυβερνήσεως ιδεολογία να ακουστεί στα πανεπιστήμια, άντε να το δεχτώ - αν και βήμα έκφρασης δεν της λείπει.
Φασίστες όμως, δυστυχώς για σας και τους ιδεολογικούς σας συνοδοιπόρους, δεν είναι. Ο φασισμός είναι κατα μια εκδοχή ο "παλιγγενετικός υπερεθνικιστικός λαϊκισμός" και κατα μια άλλη "η ένωση των εταιριών με το κράτος" και έχει δεκατέσσερα χαρακτηριστικά κατά τον Ουμπέρτο Έκο.
Λοιπόν, το φοιτητικό κίνημα της Ελλάδας σήμερα, όσο και να έχει παρεκτραπεί, δεν ανταποκρίνεται σε κανέναν απο τους δύο ορισμούς του φασισμού και ζήτημα να τηρεί ένα δύο απο τα δεκατέσσερα κριτήρια του Ουμπέρτο Έκο. Μην ευτελίζετε λοιπόν τον όρο χρησιμοποιώντας τον εκεί που δεν ισχύει.

MetroGuardian είπε...

θα συμφωνήσω απόλυτα. Ο φασισμός είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο για να συμπεριλάβει και αυτή την πράξη, που επιπλέον δεν γνωρίζουμε και τα αίτια της και τις επιδιώξεις της.

Αθ. Αναγνωστoπουλος είπε...

Διαφωνώ με τους προσχολιάσαντες. Πράγματι βέβαια δεν είναι φασίστες με την αυστηρή έννοια των πολιτικών επιστημών, στην οποία αναφέρεται και ο Έκο και την οποία δεν υποχρεούμαστε φυσικά να χρησιμοποιούμε. Είναι όμως και παραείναι ΦΑΣΙΣΤΕΣ με την καθημερινή της λέξεως έννοια την οποία όχι τυχαία της φόρτωσε η ιστορική εμπειρία: είναι άνθρωποι που θέλουν να επιβάλλουν στους άλλους τις απόψεις τους, όποιες και αν είναι αυτές, με την βία. Και από αυτήν την άποψη, φίλε John, σαφώς και σκασίλα μας και για τα αίτια και για τις επιδιώξεις τους.

Ecumene είπε...

Aν εχεις ακουσει αριστερο φοιτητικο
λογο...

ΦΑΣΙΣΤΕΣ λενε και αυτοι
τον Πρυτανη,το νομοσχεδιο κτλ..

:)

Roark είπε...

O φασισμός ιδεολογικά έχει συγκεκριμένα στοιχεία, όπως την ολοκληρωτική υποταγή του ατόμου στο κράτος κτλ. Εξίσου ολοκληρωτικά χαρακτηριστικά έχουν και άλλες ιδεολογίες. Ο φασισμός όμως, πέρα από τις αρχές του, στιγματίστηκε και από τις μεθόδους των φορέων του, ανάμσα στις οποίες κυρίαρχη ήταν η χρήση βίας απέναντι στην διαφορετική άποψη. Οι κουκουλοφόροι του βίντεο και αυτοί που διέλυσαν το γραφείο του Βασσάλου, άσχετα με το ιδεολογικό τους υπόβαθρο (αν υπάρχει), είναι οι σύγχρονοι μελανοχίτωνες, και τον χαρακτηρισμό τον κερδίζουν με τις μεθόδους τους.

Αυτή είναι η ελευθερία διακίνησης ιδεών που εξασφαλίζει το άσυλο;

Αθ. Αναγνωστoπουλος είπε...

Εργοτελίνα, από τον αριστερό φοιτητικό λόγο άλλο τίποτα, τόσα χρόνια τις ίδιες κενολογίες ακούω. Είμαι κατά της βίας σε μια δημοκρατία, από όπου και αν προερχεται και ό,τι και αν επικαλήται, τελεία. Βία δικαιούται να ασκήση μόνο η αστυνομία και ο αμυνόμενος, απλά πράγματα.

Το άσυλο σαφώς και πρέπει να καταργηθή. Μια σχετική συζήτηση (και κλωτσοπατινάδα!)υπάρχει εδώ http://www.greeklaws.com/fora/
index.php?showtopic=18698.

Andrew είπε...

Ασχετη παρατήρηση, ο κ. Γρυσπολάκης είναι πρύτανης και όχι αντιπρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Τώρα το φαινόμενο είναι απλά ένα δείγμα του άσυλου το οποίο έχει επιτρέψει σε όλες τις καταστάσεις που ξέρουμε στα πανεπιστήμια. Οταν σπέρνεις ανέμους θερίζεις θύελλες...

libertarian είπε...

fixed :)

Αυτό το "με τους φοιτητές δεν τα ξαναβάζεις" φέρνει στο μυαλό κάτι μαφιόζους που χτυπάν στο στομάχι ένα άτομο και του πετάνε μια παρόμοια προειδοποίηση καθώς φεύγουν...

Ανώνυμος είπε...


... Για την κατοχύρωση της ακαδημαϊκής ελευθέριας, της ελεύθερης επιστημονικής αναζήτησης και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών, αναγνωρίζεται το Πανεπιστημιακό Άσυλο ...
N. 1268/82

Το μόνο που διακινήθηκε ελεύθερα προχτές στο γραφείο του Ι. Γρυσπολάκη ήταν η τούρτα και η χυδαιότητα των "καταστασιακών φοιτητών".

libertarian είπε...

..όχι μόνο αλλά και "ένα υπερβρωμερό παρασκεύασμα - τη λεγόμενη "πατατόβομβα", σε ενα μπουκαλάκι με νερό κόβεις μια πατάτα, το κλείνεις καλά και το αφήνεις για πολύ καιρό να σαπίσει... - που αδειάσαμε στη υπερκυριλέ μοκέτα του γραφείου του φεύγοντας!" όπως μας πληροφορεί και ένα από τα χαζοχαρούμενα.

Stelios Frang είπε...

Εγώ αναρωτιέμαι τί θα συμβεί, όταν την επόμενη φορά βρουν μπροστά τους οι (ας πούμε) φοιτητές με την τούρτα 2-3 γορίλες, προστάτες του πρύτανη ή κάποιου άλλου στόχου, οι οποίοι θα κάνουν τόπι στο ξύλο τους επιτιθέμενους.

Να κάνουμε μια υποθετική κουβέντα, ποιοι θα διαμαρτυρηθούν και τι θα λένε τότε για την καταπάτηση του ασύλου από τους γορίλες που επιτέθηκαν στους φοιτητές, οι οποίοι είχαν μοναδικό σκοπό να συζητήσουν κ.ο.κ.

Έχει κι άλλη όψη το νόμισμα και ποτέ κάποιες προκλητικές ενέργειες δεν μένουν χωρίς επιπτώσεις. 'Ασε που όλη η συζήτηση περί "πανεπιστημιακού ασύλου" παίρνει πλέον τελείως διαφορετική τροπή, μετά από αυτό το επεισόδιο και μετά από αυτά που συμβαίνουν αυτές τις μέρες στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου.

Κάτι παίζει στη σκέψη μου ότι οι συγκεκριμένοι μπορεί να ήταν και μισθωμένοι προβοκάτορες, οι οποίοι ήθελαν να δώσουν το τελειωτικό κτύπημα στο πανεπ. άσυλο, όπως λειτουργεί επί 2-3 δεκαετίες στην Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

Για δώσε στοιχεία...

Τί ασυδοσίες εχει κάνει...

1,2,3....

Οχι γενικά και αόριστα...

Andrew είπε...

gargoyle:
Τον ρόλο του κ. Γρυσπολάκη εγώ τουλάχιστον τον ξέρω πολύ καλά (μπορούμε να αναφερθούμε και σε αυτόν αν θες). Εχει αναφερθεί πάλι το όνομα του στο site την εποχή των καταλήψεων στα πανεπιστήμια και σχετικά με τους πρυτάνεις των ΑΕΙ.

Αυτό που κατακρίνουμε είναι ο φασιστικός τρόπος διαμαρτυρίας με την τούρτα, όπως και γενικά αυτές οι βίαιες μέθοδοι που χρησιμοποιούνται. Μπορεί να διαφωνώ με κάποιον αλλά εκφράζω με διαφορετικό τρόπο την διαμαρτυρία μου, ο οποίος κρίνω ότι είναι και πιο αποτελεσματικός.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως το σχόλιο του Gargoyle πρέπει να μας προβληματίσει καθώς εκφράζει ένα μεγάλο μέρος του Ελληνικού κοινού. Η κυρίαρχη άποψη στην Ελλάδα φαίνεται να είναι το Μακιαβελικό δόγμα ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Το έθιμο της βεντέτας, οι αγανακτισμένοι συγγενείς που προπηλακίζουν τον κατηγορούμενο, οι οπαδοί του ΠΑΟΚ και άλλων ομάδων που καίνε και σπάνε διαμαρτυρόμενοι, οι αναρχικοί με τα γκαζάκια, οι καταληψίες-βάνδαλοι των πανεπιστημίων, πολλοί άλλοι, και όλοι αυτοί που τους ανέχονται ή τους επικροτούν είναι σημάδι ότι σε αυτή τη χώρα η κυρίαρχη άποψη είναι ότι το να έχεις (ή να νομίζεις ότι έχεις) δίκιο σου δίνει το δικαίωμα να το διεκδικείς με οποιονδήποτε τρόπο, νόμιμο ή παράνομο, θεμιτό ή αθέμιτο. Ίσως κάποιοι ψυχολόγοι ή κοινωνιολόγοι να πρέπει κάποια στιγμή να μας εξηγήσουν που οφείλεται αυτό. Είναι απόρροια της πεποίθησης ότι η δημοκρατία δεν λειτουργεί στην Ελλάδα και άρα νομιμοποιήται ο καθένας να καταλύει τους νόμους, ή μιας γενικότερης αποστροφής προς την έννοια της δημοκρατίας και όσων αυτή συνεπάγεται η οποία είναι ριζομένη στο Τουρκο-Βυζαντινό μας πολιτισμικό υπόβαθρο?

Stelios Frang είπε...

Εμένα ουδόλως με απασχολεί τί έκανε ο κ. Γρυσπ. που δεν αρέσει στον ένα και στον άλλον. Αν έκανε κάτι παράνομο, έπρεπε να έχει καταγγελθεί, ανάλογα με το είδος της παρανομίας... Εδώ καταγγέλονται με το παραμικρό πράγματα, επειδή θίγουν κάποιους υπηρεσιακά ή επιστημονικά, είναι δυνατόν να έκανε οτιδήποτε ο πρύτανη και να μην βγήκε στη δημοσιότητα?

Τώρα, αν ο γκαργκούλας ή ο κάθε γιαγκούλας με θεωρεί δεξιό ή αριστερό ή κεντρο-τέτοιο, ουδόλως με απασχολεί. Όταν βρεθεί ο ίδιος κάποια φορά υπό βολή ή υπό ξυλοδαρμό, ας προβληματιστεί με την άνεσή του, ποια ακριβώς πολιτική ταμπέλα έχει στο μέτωπο αυτός που τον δέρνει...

Harry Peitsinis είπε...

Θα συμφωνήσω με τον Κώστα.

Η σάπια νοοτροπία που διαπερνά ολοκληρωτικά την ελληνική κοινωνία γεννά τάσεις καταπάτησης της νομιμότητας βάσει των αιτημάτων που μια ομάδα, ή ένας άνθρωπος θεωρεί δίκαια. ΄΄Ετσι οι εργαζόμενοι που νιώθουν ότι αδικούνται νιώθουν ότι έχουν το δικαίωμα να καταστρέψουν τη δημόσια περιουσία, οι φοιτητές την πανεπιστημιακή κοκ.

Η αδικία σε ένα ευνομούμενο κράτος πρέπει να αντιμετωπίζεται μέσα στα πλαίσια της έννομης τάξης. Αυτή η επιλογή δεν επιτάσσεται μονο από τη σκοπιά του δημοκρατικού πολιτισμού όσο και απ την πλευρά των σκοτεινών προοπτικών που γεννά η τακτική της καταπάτησης των νόμων με κάθε ευκαιρία. Κάπως έτσι δεν γεννιέται κάθε ολοκληρωτισμός? (στο όνομα των αγνών προθέσεων βεβαίως)

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλε gargoyle... με μια τούρτα δηλαδή καθαρίζουμε; Τρομερή ιδέα ρε συ. Να καταργήσουμε λοιπόν όλους τους θεσμούς και να τους αντικαταστήσουμε με ζαχαροπλαστεία.

Πελάτης: Ξέρετε, έκανα μια ασυδοσία σήμερα.
Ζαχαροπλάστης: Τι ακριβώς κάνατε κύριε;
Π.: Ε να, καταχράστηκα 1 εκατομμύριο ευρουλάκια, ναχουν τα παιδιά μου.
Ζ.: Μάλιστα, μάλιστα... ένα ραβανί να σας φορέσουμε και καθαρίσατε.
Π.: Α κάτι ποιο άπαχο δεν έχετε;

Gargoyle εγώ συμπαραστέκομαι στον Ι. Γρυσπολάκη επειδή έπεσε θύμα τρομοκρατικής δράσης και μάλιστα σε χώρο που τον θεωρώ ιερό. Αν ο άνθρωπος έχει παρανομήσει, υπάρχουν θεσμοί και διαδικασίες για τον έλεγχο και την τιμωρία του. Όταν όμως δεχόμαστε αντί των θεσμών, την τούρτα, φυσικό είναι να ατονούν οι θεσμοί και να αμβλύνονται τα ήθη. Γιατί να μην κάνει ασυδοσίες ο καθένας. Με μια τουρτίτσα καθαρίζει -- ούτε τα συγχωροχάρτια του πάπα δεν ήταν τόσο αποτελεσματικά.

S G είπε...

"Είμαι κατά της βίας σε μια δημοκρατία, από όπου και αν προερχεται και ό,τι και αν επικαλήται, τελεία. Βία δικαιούται να ασκήση μόνο η αστυνομία και ο αμυνόμενος, απλά πράγματα."

συμφωνω βεβαια απολυτα με τον Θαναση (καλωστονα!)

αλλα και με τον Κωστα

"Η κυρίαρχη άποψη στην Ελλάδα φαίνεται να είναι το Μακιαβελικό δόγμα ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Το έθιμο της βεντέτας, οι αγανακτισμένοι συγγενείς που προπηλακίζουν τον κατηγορούμενο, οι οπαδοί του ΠΑΟΚ και άλλων ομάδων που καίνε και σπάνε διαμαρτυρόμενοι"

S G είπε...

τι σχεση εχει η αριστερα και η δεξια με το θεμα δεν μπορω να καταλαβω!

ειναι απλα θεμα σεβασμου ατομικων δικαιωματων. κανενας δεν εχει ποτε μα ποτε μα ποτε δικαιωμα να απλωσει χερι, ποδι ή τουρτα επανω μου. Ας πιστευει οτι εχω ξεκινησει τον τριτο παγκοσμιο. Δεν πιστευουμε στην αυτοδικια εδω και κατι εκατονταετιες. Δεν ειμαστε στην αγρια δυση, δεν λυντσαρουμε ουτε κρεμαμε. Αν τα καλοπαιδα ειχαν σοβαρη ορεξη να κανουν κατι, ας μαζευανε στοιχεια για οτι κακο εχει κανει τελοσπαντων αυτο το ατομο και ας το κατηγγειλαν.

οτιδηποτε αλλο δεν ειναι επιτρεπτο. Πως μπορει να απαντησει κανεις σε δειλους κουκουλοφορους? Αν μου το καναν τι θα επρεπε να κανω? Να τους σπασω στο ξυλο? Να προσλαβω καποιον να τους τσακισει τα ποδια? Οχι βεβαια, θα απαιτουσα απο το κρατος να με προστατευει απο τετοια ατομα...

Ανώνυμος είπε...

Gargoyle,

νομίζω δεν θες να καταλάβεις τι λέει ο ΛΗΡ. Προφανώς και δεν ισχυρίστηκε ότι νομιμοποιεί η τούρτα την ασυδοσία. Το πρόβλημα είναι ότι η τούρτα ανικαθιστά τους θεσμούς. Έτσι, αντί να επιβληθεί δικαιοσύνη σε αυτόν που παρανόμισε, έχουμε δύο παρανομίες που δεν αντσταθμίζουν, αλλά ενισχύουν η μια την άλλη στη ζημιά που κάνουν στο δημοκρατικό πολίτευμα. Αν σπουδάζεις σίγουρα θα έχεις την ικανότητα να το καταλάβεις αυτό.

Όσο για τους δεξιούς της δεκαετίας του '50 που ανέφερες, σίγουρα θα είχαν απόλυτη ταύτιση απόψεων με όσα γράφονται εδώ μέσα, εναντίων του εθνικισμού, υπέρ του διαχωρισμού κράτους εκκλησίας, υπέρ των δικαιωμάτων των μεταναστών, κ.λπ. Είναι και αυτό κατόρθωμα του νεότερου Ελληνικού πολιτισμού, να θεωρείται η υπακοή στην έννομη τάξη μιας δημοκρατικής κοινωνίας που σε όλες τις χώρες είναι κάτι δεδομένο, ως χαρακτηριστικό ταυτισμένο με την παραδοσιακή δεξιά. Από τέτοιον προοδευτισμό, τι να περιμένει κανείς?

Ανώνυμος είπε...

Gargoyle, πουθενά δεν λέω (ούτε και υπονοώ) αυτό που μου αποδίδεις. Αυτό που ισχυρίζεσαι τελικά είναι υπεκφυγή.

Ενοχλείσαι που μας πείραξε η τούρτα ενώ (θα έπρεπε κατ εσέ) να μας πειράξει που ο Γρυσπολάκης έχει κατηγορηθεί από κάποιους ως ασύδοτος.

Δεν καταλαβαίνεις όμως πως μας πείραξε η τούρτα που εκφενδονίστηκε στον πρύτανη ενός ΑΕΙ, μέσα στο γραφείο του, από θρασύδειλους, η οποίοι τον απείλησαν να μην τα ξαναβάλει με τους φοιτητές.

Είτε είναι ασύδοτος είτε όχι, ο πρύτανης βρέθηκε απειλούμενος και τρομοκρατούμενος, μέσα στο ίδιο το ΑΕΙ. Αυτό εμένα με πειράζει και με προσβάλλει. Κι αυτό "μπάζει από παντού", ας το κρίνει ο καθένας για τον εαυτό του.

Ανώνυμος είπε...

"Είναι και αυτό κατόρθωμα του νεότερου Ελληνικού πολιτισμού, να θεωρείται η υπακοή στην έννομη τάξη μιας δημοκρατικής κοινωνίας που σε όλες τις χώρες είναι κάτι δεδομένο, ως χαρακτηριστικό ταυτισμένο με την παραδοσιακή δεξιά. Από τέτοιον προοδευτισμό, τι να περιμένει κανείς?"


Γεια στο στόμα σου φίλε Κώστα!!!

Ανώνυμος είπε...

Ε,τότε απάντησε εδώ



At 11/10/06 21:26, s.frang said...

Εμένα ουδόλως με απασχολεί τί έκανε ο κ. Γρυσπ. που δεν αρέσει στον ένα και στον άλλον. Αν έκανε κάτι παράνομο, έπρεπε να έχει καταγγελθεί, ανάλογα με το είδος της παρανομίας... Εδώ καταγγέλονται με το παραμικρό πράγματα, επειδή θίγουν κάποιους υπηρεσιακά ή επιστημονικά, είναι δυνατόν να έκανε οτιδήποτε ο πρύτανη και να μην βγήκε στη δημοσιότητα?

Τώρα, αν ο γκαργκούλας ή ο κάθε γιαγκούλας με θεωρεί δεξιό ή αριστερό ή κεντρο-τέτοιο, ουδόλως με απασχολεί. Όταν βρεθεί ο ίδιος κάποια φορά υπό βολή ή υπό ξυλοδαρμό, ας προβληματιστεί με την άνεσή του, ποια ακριβώς πολιτική ταμπέλα έχει στο μέτωπο αυτός που τον δέρνει...

Ανώνυμος είπε...

Gargoyle,

αν εννοείς ότι η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε ήταν υπερβολικά σκληρή, να το συζητήσουμε, αφού βέβαια λάβουμε υπ' όψην ότι η τούρτα είναι μάλλον το κερασάκι στην τούρτα μιας σειράς τραμπουκισμών στο χώρο της εκπαίδευσης, όπως αυτό που έγινε με το Βασσάλο. Το σημαντικό όμως είναι ο χαρακτηρισμός της ενέργειας, ή η ενέργεια?

Όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, ορισμένα από αυτά έχουν καυτηριαστεί σε άλλα ποστ, και άλλα απλώς με εκπλήσουν. Όταν επιτηρεί ο Ελληνικός στρατός και η αστυνομία τα σύνορα με την Αλβανία ή η Ελληνική ακτοφυλακή τα χωρικά μας ύδατα, και όταν αντίστοιχα οι ΗΠΑ προσπαθούν να επιτηρήσουν αποτελεσματικότερα τα σύνορα με το Μεξικό, ασκούν το παμπάλαιο δικαίωμα του να επιλέγουν ποιον θα αφήσουν να μεταναστεύσει στα σύνορά της. Αν εσύ θες να απεμποληθεί αυτό το δικαίωμα για όλους και πάμε σε έναν κόσμο με πήρη ελέυθερη διακίνηση και χωρίς κανένα έλεγχο, να το συζητήσουμε βρε αδερφέ. Αλλά τι σχέση έχει αυτό με το συγκεκριμένο περιστατικό?

Το ίδιο ισχύει και για τους ελέγχους στα αεροδρόμια. Αν δεν σου αρέσει να βγάζεις τα παπούτσια σου, και προφανως κάποιος λόγος υπάρχει για αυτό, πήγαινε με άλλο μέσο, ή μην πας καθόλου. Δεν είναι υποχρεωμένοι οι άλλοι να σου παρέχουν την υπηρεσία με βάση τους δικούς σου όρους και προτιμήσεις, ούτε έχεις το δικαίωμα να επιβάλλεις τις προτιμήσεις σου με τούρτες, αυγά, καταλήψεις, και πάει λέγοντας.

Ανώνυμος είπε...

"στο όνομα κάποιας ασφάλειας όπως την έχουν ορίσει εκείνοι."

Ακριβώς, όπως την έχουν ορίσει οι ψηφοφόροι, έτσι γίνεται στη δημοκρατία. Αν δεν ήθελε ο κόσμος, η νομοθεσία θα ήταν διαφορετική. Στο όνομα κάποιας αντίστοιχης ασφάλειας τα όρια ταχύτητας σου εμποδίζουν την ελευθερία σου ως οδηγού, με βάση αυτό που αποφασίζουν οι δημοκρατικά εκλεγμένοι εκπρόσωποι. Αν δε σου αρέσει, ο τρόπος να το αλλάξεις, επαναλλαμβάνω, είναι μέσω της εκλογικής οδού, όχι με τούρτες! Και αν δεν πείσεις τους συμπολίτες σου, θα πρέπει να αποδεχτείς τις αποφάσεις τους. Τι να κάνουμε, έτσι λειτουργεί η δημοκρατία. Δεν γίνεται πάντα, ίσως και ποτέ, το δικό μας. Για ρώτα και πολλούς εδώ μέσα, κάτι ξέρουν.

"Στα αεροδρόμια σε αντιμετωπίζουν πλέον ως εκ των προτέρων εγκληματία."

Επειδή σου ζητάν να βγάλεις τα παπούτσια σου?! Μάλλον δεν έχεις δει πως αντιμετωπίζονται οι εγκληματίες. Σε αντιμετωπίζουν σαν να μην ξέρουν αν είσαι εγκληματίας ή όχι, πράγμα που ισχύει. Εσύ γιατί το παίρνεις τόσο προσωπικά?

"Εσείς συνεχίστε να αυτοικανοποιείστε αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια."

Τι να κάνουμε, παρά τις κοκορομαχίες μας, ορισμένες φορές συμφωνούμε. Εσύ δηλαδή δεν περίμενες να γίνει διάλογος? Έπρεπε όλοι να πέσουμε στα γόνατα αναφωνόντας, "επιτέλους Gargoyle, μας έδειξες την αλήθεια"?

Πάντως αναρωτιέμαι μήπως χάνω τον καιρό μου εδώ μέσα. Μήπως να πάρω και εγώ σβάρνα τα ζαχαροπλαστεία? Χμμμμ.

Ανώνυμος είπε...

Αρκετή αξία δώσαμε σε πέντε - έξι κακομαθημένα χαζοχαρούμενα που μάλλον σαν πρότυπο έχουν την εκπομπή Jack Ass. Στο μυαλό μου ήρθε η τραγική υπόθεση Πετροδασκαλάκη του 90 όπου είχαν γίνει παρόμοιες συζητήσεις.
Ερώτημα: Αν ο Γρυσπολάκης είχε ιδιωτικούς μπράβους οι οποίοι τον φρουρούσαν ,θα ήταν παραβίαση ασύλου; Αν κάποιος έστελνε στο Υπουργείο Παιδείς μια κασέτα από φοιτητική συνέλευση θα ήταν παραβίαση ασύλου; Αν κάποιος φοιτητής έπαιρνε φωτογραφία από συμφοιτητές του να κάνουν χρήση ναρκωτικών μέσα σε πανεπιστημιακό χώρο και μετά τις έδινε στη Δίωξη , θα ήταν παραβίαση ασύλου;
Μήπως τελικά το μόνο που θέλουν αυτοί οι κουκουλοφόροι είναι μια παιδική χαρά για να παίζουν.

Ανώνυμος είπε...

...τουλάχιστον είναι ευχάριστο το οτι ο φασισμός τους φτάνει μέχρι την τούρτα. Σε άλλες - όχι τόσο μακρινές - εποχές θα κουβαλούσαν κουμπούρες...

Παπουτσάκης είπε...

εκτός από ΦΑΣΙΣΤΕΣ είναι και ΔΕΙΛΟΙ....δεν εκφράζουν ένα δειλό φασισμό αλλά είναι "οι φασίστες των δειλών"

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner
















Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign








Referrers

Based on original Visionary template by Justin Tadlock
Visionary Reloaded theme by Blogger Templates | Distributed By Magazine Template

Visionary WordPress Theme by Justin Tadlock