Μου κανει εντυπωση πως αρκετοι Ελληνες βλεπουν τις απεργιες γενικα, και ειδικα των δασκαλων τωρα, με συναισθηματικο, ρομαντικο τροπο. Συνηθως βεβαια ειναι αυτοι που δεν εχουν παιδια στο σχολειο. Γιατι η οικιακη βοηθος των γονιων μου πχ που μολις εστειλε τον γιο της σχολειο ειχε ενα μεγαλο παραπονο*: "ειδα και επαθα να τον πεισω να παει σχολειο και τωρα μου τον εστειλαν σπιτι!" Και μαλιστα ο γιος με τοσες μερες απεργια, δηλωνει οτι και να ανοιξει το σχολειο δεν θελει να παει! Βλεπετε εμαθε απο νωρις οτι στην Ελλαδα το να δουλευεις ειναι προαιρετικο, μπορεις παντα να βρεις καποιον να το κανει για σενα. Στην Ελλαδα η εκπαιδευση δεν εχει νοημα, νοημα εχει να βρεις μια καλη δημοσια θεση και να κανεις απεργιες!
Αλλα οπως ειπα, σε αρκετες εφημεριδες δεν διαβαζεις αυτες τις ιστοριες αλλα κατι ρομαντικα δακρυβρεχτα υπερ των "αγωνιστων". Παραδειγμα αυτο το αρθρο της Ε.Μπιστικα στην Καθημερινη:
Εκτος του οτι το κειμενο ειναι εντελως εκτος θεματος, προσφεροντας συναισθηματισμο αντι για λογικη συζητηση, το βρηκα και καλο παραδειγμα των ριζων της κακοδαιμονιας στην ελληνικη εκπαιδευση. Προσεξετε αυτο:
Εκτός αυτού τις ελεύθερες ώρες εδιδάσκαμε τους νέους εκτός του σχολείου ελληνικούς χορούς, ιστορία, τραγούδια, για τον εξελληνισμό τους. Θυμάμαι ακόμα ότι κάθε Κυριακή εκ περιτροπής εξηγούσαμε το Ευαγγέλιο στην εκκλησία.
Αυτα τα ατομα βεβαια καποια στιγμη βαρεθηκαν τον εξελληνισμο τους, πηγαν στις ΗΠΑ και στην Αυστραλια και αρχισαν τα κινηματα για την Μακεδονια του Αιγαιου...
Οταν η εκπαιδευση χρησιμοποιειται για ιδεολογικες προπαγανδες και οχι για παροχη γνωσεων, λογικο ειναι να ακους τους δασκαλους σημερα να πετανε χιλιαδες ιδεοληψιες. Λογικο ειναι να λενε οτι δεν μπορει να αξιολογηθει το εργο τους, γιατι δεν προσφερουν γνωσεις αλλα κατι ανωτερο, απιαστο, μεταφυσικο**. Ισως καποτε να επιτελουσαν καποιο χρησιμο εργο ολα αυτα. Αλλα σημερα τα παιδια δεν χρειαζονται ελληνικους χορους και εκκλησια. Χρειαζονται ανεξιθρησκεια, μαθηματικα και πληροφορικη...
*να προσθεσω οτι η κακομοιρα μου ειπε οτι δεν μπορει δυστυχως η ιδια να τον διδαξει αυτες τις μερες στο σπιτι, γιατι δεν ξερει να γραφει ελληνικα. Αυτα ειναι τα ατομα που πληττονται πανω απο ολα απο τις απεργιες. Τα πιο αδυναμα στρωματα της κοινωνιας...
**αληθεια εμενα με ρωτησαν αν θελω τα παιδια μου να ειναι θυματα του απιαστου εργου τους? Εγω τα στελνω σχολειο να μαθουν γραμματα, οχι να πηξουν στην προπαγανδα!
31 σχόλια:
1.
Ισως καποτε να επιτελουσαν καποιο χρησιμο εργο ολα αυτα. Αλλα σημερα τα παιδια δεν χρειαζονται ελληνικους χορους και εκκλησια. Χρειαζονται ανεξιθρησκεια, μαθηματικα και πληροφορικη...
Έχεις τόση σχέση με την παιδεία και τα παιδιά (και με συγχωρείς...) όση ο φάντης με το ρετσινόλαδο! Να μου θυμίσεις στο γάμο σου, να σου λύσω μια εξισωση και να χορέψω μια C++ "αργή". Βουνίσια!!!
Τί είναι πολιτισμός SG μου;
2.
να προσθεσω οτι η κακομοιρα μου ειπε οτι δεν μπορει δυστυχως η ιδια να τον διδαξει αυτες τις μερες στο σπιτι, γιατι δεν ξερει να γραφει ελληνικα.
Ας του 'κανες μάθημα εσύ... Ανεξιθρησκεία, μαθηματικά και πληροφορική! Εκτός αν στην πολυπολιτισμικότητα που αναζητάς, δεν θες να καταστρέψεις την συνεισφορά της αμορφωσιάς των "ειλώτων"... Των κακομοίρηδων...
Τί είναι πολιτισμός SG μου;
Όταν κάποιος διαβάζει εσάς μπορεί και να πιστέψει ότι πολιτισμός είναι ν'απαξιώνεις το συνομιλητή σου με εξυπνάδες στο στυλ και την αισθητική του Στάθη Ψάλτη χωρίς να προβάλεις επιχειρήματα.Βέβαια, το ίδιο πιστεύουν κι όσοι είχαν καλό βαθμό στα Θρησκευτικά.
Επί της ουσίας τώρα.
Η στήλη της κυρίας Μπίστικα έχει ξεφύγει εντελώς πλέον. Ο Μανταμσουσουδισμός σε όλο του το μεγαλείο.
Δεν με απασχολεί τόσο η ρομαντική αντιμετώπιση μιας εξωφρενικής απεργίας όσο ότι η αντίδραση σε αυτή, δεν γίνεται με επιχειρηματολογία που να πηγάζει από μια ξεκάθαρη, ιδεολογικά, θέση.
Το να λέμε ότι οι δάσκαλοι είναι τεμπέληδες και κάθονται 4 μήνες το χρόνο, δεν συνιστά πολιτικό επιχείρημα. Είναι γενίκευση κι ως τέτοια, είναι λογικό σφάλμα.Τελείωσε.
Αυτό που θα έπρεπε να υπογραμμιστεί και μάλιστα ηχηρά, είναι το ΓΙΑΤΙ η κάθε Κυβέρνηση δεν μπορεί σήμερα να πληρώσει καλύτερα τους δασκάλους.
Η Ελληνική κοινωνία πρέπει να καταλάβει ότι έχει κάνει τις επιλογές της. Δεν γίνεται να συντηρεί ΚΑΙ Ολυμπιακές Αερογραμμές ΚΑΙ να καλοπληρώνει δασκάλους.
Η οικονομία δεν είναι το θαύμα των " πέντε άρτων και των δύο ιχθύων".
Η ελληνική κοινωνία έχει επιλέξει μέχρι τώρα να συντηρεί ένα τεράστιο κράτος, πιστεύει στην παροχολογία, οι πολίτες της δέχονται να γίνονται όμηροι της κάθε κυβέρνησης επαιτώντας δουλίτσες στο δημόσιο και επιδόματα αντί για κίνητρα για νέες επιχειρήσεις και ελεύθερα επαγγέλματα.
Η κοινωνία συγκινείται ακόμη με το αίτημα για διορισμούς ενώ αγνοεί τη σημασία της ανάπτυξης της τεχνικής εκπαίδευσης στη χώρα.
Αν θέλουμε καλοπληρωμένους δασκάλους για τα παιδιά μας, θα πρέπει να κοιτάξουμε λίγο να εξορθολογικοποιήσουμε το ταμείο μας και για να γίνει αυτό, πρέπει να αλλάξουμε πολιτική ρότα.
Ο πόλεμος είναι πρωτίστως ιδεολογικός.
το θέμα ειναι τεράστιο. Νομίζω οτι ο SG άλλο ήθελε να πει.
Τέλος πάντων, υπάρχει μια συμπάθεια απέναντι στους δασκάλους γιατί
α. δεν κάνουν ιδιαίτερα και
β. γιατι οι γονείς έχουν άμεση σχέση μαζί τους (μετά, στο γυμνάσιο το παιδί πάει φροντιστήριο και δεν ασχολείται κανείς με το σχολείο σε αυτή τη βαθμίδα)
Αντίθετα υπάρχει μια αντιπάθεια απέναντι στους καθηγητές 2βάθμιας για τους αντίστροφους λόγους + 1 ακόμα. (α) Κάνουν ιδιαίτερα (και άρα βγάζουν έξτρα λεφτά),(β) γιατί δεν έρχονται σε επαφή μαζί τους οι γονείς και (γ) γιατί και οι ίδιοι κάνουν τα πάντα για να απαξιώσουν το επάγγελμά τους.
Προσωπικά θα διαφωνήσω με τον SG ότι υπάρχει μια συμπάθεια απέναντι στους απεργούς κάθε διαλογής. Νομίζω πως ο περισσότερος κόσμος ψιλο-αδιαφορεί. Απλά τους δασκάλους τους βλέπει λίγο διαφορετικά για τους λόγους που προανέφερα.
όπως έχω ξαναπεί, το Υπουργείο παιδείας είναι ο σίγουρος δρόμος για καεί κάποιος υπουργός. Πολύ δύσκολο υπουργείο με τεράστιες αντιθέσεις στις τάξεις των υπαλλήλων του. Π.χ. υπάρχουν γύρω στους 5000 εκπαιδευτικούς (1 κ 2ης βαθμίδας) που ΔΕΝ πάνε στη δουλειά τους για άσχετους λόγους (και πληρώνονται), παράλληλα υπάρχουν και άλλοι τόσοι που ξενιτεύονται σε κάτι κωλοχώρια μακριά απο οικογένεια και παιδιά πάνω στα κατσάβραχα για να κρατήσουν ΕΝΑ σχολείο με 10 παιδιά εντελώς ΜΟΝΟΙ τους για πολλά χρόνια... Μόνη λύση η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων, άλλα ποιος θα πάρει μια τέτοια απόφαση και πως θα υλοποιηθεί όταν η κυβέρνηση δεν μπορεί να ελέγξει τους δικούς της ανθρώπους και την διαφθορά στο δικό της σώμα;
Η Γιαννάκου πληρώνει την ατολμία της και τους ανίκανους συμβούλους της.
Επίσης κάτι τελευταίο. Προσωπικά είμαι μαζί με όποιον κατεβαίνει στο δρόμο και ζητάει, άσχετα αν έχουν δίκιο ή οχι, δυστυχώς στην Ελλάδα παίρνεις αυτό που σου ανήκει μόνο αν το διεκδικήσεις. Δυστυχώς...
συγνώμη για το σεντόνι...
Και δυστυχώς το παίρνεις πάντα απο αυτούς που δε σου το χρωστάνε, κοινώς από την υπόλοιπη κοινωνία (βλ. φορολογία)...
Δυστυχώς...
To έχω δημοσιεύσει και αλλου στo rooster αλλά νομίζω πως ενδιαφέρει:
__________________________________
...σε μια ευρύτερη ανάγνωση, είναι απίστευτη η βορβορώδης προσπάθεια λαϊκισμού, νάναι καλά και οι υπουργοί-"καρτούν" του κου Καραμανλή -πχ Πολύδωρας που δίνουν τροφή, όπως και οι ηλίθιοι θερμόαιμοι "νοσταλγοί" με τις σιδερογροθιές...
Δυστυχως,οι εκπαιδευτικοί δεν καταλαβαίνουν ότι πληρώνουν τις παθογένειες και τα λάθη της πρώτης Πασοκικής οκταετίας όπου όλοι ήθελαν να "τρουπώσουν" και να εξαργυρώσουν τα όποια "δημοκρατικά" ένσημα είχαν (για τους περισσότερους μια σφαλιάρα από το χωροφύλακα επί χούντας στο τμήμα γιατι είχαν μακρύ μαλλί όταν τους πήγαν για εξακρίβωση), και το αποτέλεσμα είναι ότι τα λεφτά που θα έπρεπε να πηγαίνουν για σχολεία και την εκπαίδευση πήγαιναν για το βάθεμα και πλάτεμα της "δημοκρατίας" και της "αλλαγής".
Δυστυχώς (αν και άγνοια ΔΕΝ δικαιολογείται)έπρεπε να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί μας ότι με ένα ανήθικο καθεστώς σαν και αυτό υπό τη σκέπη του οποίου διορίστηκαν και ανδρωθηκαν (και δε μιλάω για τη ΝΔ, μιλάω για την περίοδο 1981-2004) θα τους χρησιμοποιούσε για κάυσιμη ύλη, για "χρήσιμους ηλίθιους", και για ένα ευτελές μισθίο, το πασοκικό κράτος είχε έτοιμο ένα στρατό αφελών τους οποίους επί 25 χρόνια τους ταϊζε κουτόχορτο, εγκληματώντας -και εδώ- κατα της χώρας και της κοινωνίας η οποία μόλις την τελευταία δεκαετία άρχισε να έχει ένα rude awakening από το συνδιασμό του άκρατου λαϊκισμού της δήθεν "δημοκρατικότητας" (οι παλαιότεροι), της κατευθυνόμενης ηδονιστικής λωτοφαγίας του lifestyle (οι νεώτεροι), ενώ μια γενιά ολόκληρη καταστραφηκε από τα αμοραλιστικά μυνήματα και τον κοινωνικό αυτισμό του τρίπτυχου, αγένεια-αρχοντοχωριατισμός-αμοραλισμός, πασπαλισμένη με πρωτοφανούς έντασης ιδεοληψίες...
Αισθάνομαι λύπη για τους δασκάλους γιατι ΠΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΟΡΟΪΔΑ από την παπανδρεϊκή αλλά και τις μετέπειτα συμμορίες και οι τελευταίοι που φταίνε φυσικά είναι η υποψία κυβέρνησης της ΝΔ με το φραγκοφονιά Αλογοσκούφη. Βλέπεις, η Ολυμπιακή είχε το status ης αεροπορικής εταιρείας, άσε που η Μιμή ήταν και αεροσυνοδός, οπότε εκεί καλοπληρώνανε, ο ΟΤΕ το ίδιο, όπως και άλλες εταιρείες. Αλλά οι εκπαιδευτικοί... ούτε αεροσυνοδοί, ούτε ΟΤΕτζήδες, ούτε ΕΘΕΛτζήδες είναι, άσε που κάθονται και τρείς μήνες... έτσι δε λένε;
Αν φίλοι εκπαιδευτικοί θέλετε να ζητήσετε τα ρέστα, ζητήστε τα από τον "Ανδρέα" που τόσο πολύ αγαπήσατε πολλοί από εσάς, που έδινε τα λεφτά στους κλητήρες της Ολυμπιακής και τους άλλους υψηλόμισθους του δημοσίου τομέα, και όχι από τον παραζαλισμένο Αλογοσκούφη που δεν ξέρει από που να κόψει, ενώ ούτε το μυαλό του φτάνει, αλλά βαριέται κιόλας να βρεί τρόπους να παραχθεί πλούτος αντί να κατακρατάται από τα συνήθη θύματα.
Το έγκλημα έγινε πολλά χρόνια πρίν. Εχετε τα κότσια, το ανάστημα και την τόλμη να το παραδεχτείτε και την επόμενη φορά πριν περάσετε από τη Μητροπόλεως να κάνετε και μια βόλτα από τη Χαριλάου Τρικούπη; Εχετε τα κότσια αν γίνουν επεισόδεια να τα καταδικάσετε ευθαρσώς και να αρνηθείτε κάθε σχέση με τους υπαίτιους και να προσπαθήσετε να περιφρουρήσετε εσείς οι ίδιοι την πορέια σας, αντι να ταλαιπωρείτε και άλλους εργαζόμενους με τις συνεχείς και ad nauseam κινητοποιήσεις σας, οι οποίοι τη μόνη διαφορά που έχουν από εσας είναι ότι δεν είναι συνδικαλισμένοι και γι΄ αυτούς η λέξη "εργασιακή ασφάλεια" είναι άγνωστη;
Ενας φίλος σας (πρώην-η έλλειψη ασφάλειας που λέγαμε) εκπαιδευτικός από σπόντα...
____________
Και συγνώμη και για το δικό μου "σεντόνι αλλά κάπου νισάφι που λένε...
@SG: Ρε συ, τι δημιουργησες εδω :-)
Ευτυχως που τετοιες αποψεις δεν τις διδασκουν οι δασκαλοι στα παιδια στα σχολεια . Ας τις ακουν μονο στα σπιτια τους!
Μας ξεβολεψε η απεργια. Μερικοι τις βλεπουν με ρομαντικο/συναισθηματικο τροπο. Δακρυβρεχτα περι αγωνιστων...
Μπρρρρ, σε καλο σου, ανατριχιασα. Μεταξας και Πατακος μυρισε.
--
Ευριπιδης
Greg φαντάζομαι πως η φράση του SG που ξεσήκωσε διαμαρτυρίες ήταν ένα ρητορικό σχήμα.
Δε νομίζω πως θα ήθελε να ένα σύστημα εκπαίδευσης που θα απέκλειε τη διαδασκαλία της γλώσσας, της ιστορίας , της μουσικής και του πολιτισμού εν γένει.
ρε συ gm2263, έχεις καταλάβει οτι αναφέρεσαι σε ένα γεγονός 20 χρόνια πριν (ολογράφως: είκοσι). Δηλαδή στο μεταξύ δεν μεσολάβησε τίποτα; Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο Παπανδρέου να φταίει περισσότερο απο τον Σημίτη, τον Μητσοτάκη, τον Αλογοσκούφη τον Καραμανλή ή τον Παπαντωνίου, π.χ.
Νισάφι πια με τον Παπανδρέου. Είναι εγκληματίας, άλλα μαζί με αυτόν πρέπει να λογοδοτήσουν κι άλλοι! Δεν μπορεί να φταίει ένας για το κακό μας το χάλι τα τελευταία 25 χρόνια...
Δε βλέπω τίποτα που να προκαλεί στο κείμενο του S_G. Το ότι πολλοί Έλληνες αναζητούν φθηνό (και κάλπικο) συναίσθημα είναι πασιφανές.
Ο Αντρέας το είδε και τους το πούλησε επιδέξια. Όλοι οι άλλοι ακολουθούν μιμούμενοι.
Στο κάτω - κάτω το φθηνό συναίσθημα είναι ο μόνος τρόπος να προσεγγίσεις τον μέσο αναλφάβητο ψηφοφόρο...
@ spinoza
Πολιτισμός αγαπητέ είναι να γνωρίζεις για παράδειγμα τι αντιπροσωπεύει το ψευδώνυμο που χρησιμοποιείς! Αν ας πούμε πιστεύεις ότι ο Σπινόζα θα συμφωνούσε με τη ρήση που σχολίασα πάω πάσσο!
Η αποψή μου είναι σαφής και καθόλου προσωπική. Ο SG εκπροσωπεί μια σέχτα που προσπαθεί αδέξια να περάσει "πολιτισμικά" προτυπα που αντιβαίνουν στην ίδια την έννοια του πολιτισμού! Ακόμα κι' αν ο τίτλος του είχε πολλά δίκια, η ουσία του κειμένου απο κάτω ήταν άλλη.
Και επειδή κι' εσύ φαίνεται ότι δεν έχεις παιδιά, όταν με το καλό κάνεις (σου το εύχομαι ολοψύχως) να με θυμηθείς όταν το παιδάκι σου γίνει 8-9-10 και σύ δεν θα του μιλάς για Αχιλλέα, ούτε για Θεό (πιστεύεις ή όχι!) Μίλα του αν μπορείς μόνο για Μαθηματικά και θα "προκόψεις"
Ο πολιτισμός δομείται μέσα απ' αυτά τα "άχρηστα"!
ΥΓ. Είμαι άθεος - Μαθηματικός
Το συναίσθημα είναι πάντα το βασικότερο όπλο όσων θέλουν να εκμεταλλευτούν τον συνάνθρωπό τους. Να τον αναγκάσουν να παρεκλίννει της δικής του ορθολογικής αξιολόγησης των πόρων του, ώστε να μπορέσουν να παρασιτήσουν σε βάρος του.
Και εδώ η προσπάθεια είναι ξεκάθαρη όσο λίγες. Κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι, που πληρώνονται καλύτερα και δουλεύουν λιγότερο από τους περισσότερους ιδιωτικούς υπάλληλους σε αυτή τη χώρα με ανάλογα προσόντα, προσπαθούν να πείσουν τα θύματά τους (τους φορολογούμενους συναδέλφους τους) ότι χρειάζονται κι άλλα προνόμια (πέραν των καλύτερων απολαβών, της μονιμότητας και της μικρότερης εργασίας). Και γι'αυτό χρειάζεται η επιστράτευση κάθε συναισθηματικού όπλου και κάθε παρωχημένης ιδεοληψίας για να το πετύχουν (και στη χώρα που ζούμε πιθανόν να το πετύχουν).
Μερικές δικές μου ενστάσεις για τον "δίκαιο" αγώνα των δασκάλων:
-Την κατάσταση που υπήρχε την γνώριζαν μια χαρά όταν διάλεγαν να γίνουν δάσκαλοι. Ήξεραν τα δεδεμένα. Λίγες ώρες, μόνιμότητα, όχι τρελά λεφτά, μικρή ανεργία.
-Οι παιδαγωγικές σχολές ανέβαιναν στην ζήτηση επειδή εξασφάλιζαν σίγουρη αποκατάσταση, αντίθετα με ένα σωρό άλλους κλάδους που απλά σε πετάνε στον ελεύθερο ανταγωνισμό.
Και μερικές συγκρίσεις από τον δικό μου κλάδο:
-Σχεδόν όλοι οι ειδικευόμενοι γιατροί, συνομήλικοι των σημερινών απεργών, δουλεύουν σχεδόν 70 ώρες την εβδομάδα (και σε όλα τα κρατικά νοσοκομεία καταστρατηγείται η ευρωπαϊκή νομοθεσία περί 54 ωρών), και αμοίβονται με περίπου 3 ευρώ την ώρα την εφημερία.
-Σε έναν κλάδο με σίγουρη ανεργία 3-4 χρόνια (ως ανειδίκευτοι) μετά την αποφοίτηση από την πιο απαιτητική σχολή των ελληνικών πανεπιστημίων, με υποχρεωτική θητεία ως ειδικότητα σε κρατικά νοσοκομεία όπου η μισή δουλειά (των εφημεριών) είναι "μαύρη", χωρίς να μετράνε ασφαλσιτικά ένσημα γι'αυτήν και τελικά αναγκαστική ενασχόληση με παραϊατρικά αντικείμενα ή εξωνοσοκομειακή ιατρική μετά το τέλος της ειδικότητας, αφού ο κλάδος είναι υπερκορεσμένος και οι νέες θέσεις εργασίας επιμελητών σε νοσοκομεία ελάχιστες.
-Τι θα έπρεπε να κάνουν αυτοί οι γιατροί, αν οι δάσκαλοι διαδηλώνουν; Επάνασταση και πραξικόπημα;
Και μια άλλη απορία:
Πόσοι από όλους αυτούς τους διαδηλωτές θα δέχονταν να αυξηθεί η κρατική επιχορήγηση στην παιδεία και να πληρώνται τα δίδακτρα των παιδιών, αλλά όλα τα σχολεία να είναι ιδιωτικοί φορείς και οι ίδιοι να μην είναι δημόσιοι υπάλληλοι;
xpan said... Επίσης κάτι τελευταίο. Προσωπικά είμαι μαζί με όποιον κατεβαίνει στο δρόμο και ζητάει, άσχετα αν έχουν δίκιο ή οχι, δυστυχώς στην Ελλάδα παίρνεις αυτό που σου ανήκει μόνο αν το διεκδικήσεις. Δυστυχώς...
Αν και εγώ προσωπικά είμαι εναντίον αυτού που κατεβαίνει στο δρόμο και ζητάει – δυσκολεύοντας τη ζωή των συνανθρώπων του, κλείνοντας τους δρόμους, σπάζοντας βιτρίνες, καίγοντας αυτοκίνητα..., ας πούμε ότι το δεχόμαστε.
Από που προκύπτει όμως ότι οι δάσκαλοι ζητάνε αυτός που τους ανήκει; Υπάρχει καμιά συμφωνία με κανέναν που λέει ότι χρωστάμε στους δασκάλους μεγαλύτερους μισθούς από τους μηχανικούς επειδή δουλεύουν part-time το μισό χρόνο; Ή μήπως τους τα χρωστάμε ως bonus που έχουν καταφέρει τα ελληνικά σχολεία να είναι τα ‘καλύτερα’ του κόσμου;
Αν κάνουμε την υπόθεση εργασίας ότι εγώ θεωρώ ότι ο κ. xpan μου χρωστάει 100.000 ευρώ, έχω δικαίωμα να κλείσω την πόρτα του σπιτιού του διεκδικώντας αυτά που δικαιούμαι; (Χαριτολογώντας)
@SG+roark
Κλαπ-κλαπ-κλαπ.
ρε γρηγορη παιδι μου, με βλεπεις καποιον καιρο τωρα να γραφω, σου φαινεται οτι ο πολιτισμος μου ειναι αδιαφορος?
αυτο που λεω ειναι οτι ενας κρατικος υπαλληλος ειναι πληρως ακαταλληλος και αναρμοδιος να διδαξει το παιδι μου πολιτισμο ή ηθικη (εδω ο σταθης εχει δικιο: δεν μιλω για ιστορια ή μουσικη. οσο κατι διδασκεται αντικειμενικα και επιστημονικα ειναι μια χαρα. με τις διδασκαλιες/προπαγανδα ιδεολογιας δεν τα παω καλα)! Αν θελω τα παιδια μου να μαθουν ελληνικους χορους ας τους στειλω σε ειδικο σχολειο (ή στο σχολειο σε δραστηριοτητες επιλογης μετα το μαθημα, οπως εκαναν στο δικο μου σχολειο). Αν θελω να μαθουν ηθικη, θα τους διδαξω εγω οχι ενας τυχαρπαστος γραφειοκρατης! Τι πολιτισμο να μαθουν οι ανθρωποι, λες και δεν πηγαμε σχολειο και δεν ξερουμε τι κουμασια κυκλοφορουν (δεν μιλω για ολους. αλλα ο κινδυνος το παιδι μου να πεσει εστω σε εναν λέρα απο αυτους που επεσε πχ η αδερφη μου ειναι αρκετος για να μην θελω κανενα πειραμα).
τωρα το παιδι της οικ.βοηθου ειλικρινα θα το αναλαμβανα αν μπορουσα γιατι συμπαθω πολυ την μητερα του και συμπασχω με τους αγωνες της να στεριωσει σε αυτην την χωρα. δυστυχως ομως δεν μενω στην ελλαδα.
ΥΓ το τελευταιο πραγμα που θα χορεψει κανεις στον γαμο μου ειναι ελληνικοι χοροι :-)
χπαν ισως εχεις δικιο για τους λογους της συμπαθειας της κοινωνιας προς τους απεργους. απο την αλλη αν καταλαβαιναν τι στηριζουν, δεν ξερω αν θα συνεχιζε. Εχω ξαναπει, αν ηθελα να ξεφτιλισω τους συμπαθωντες τις απεργιες θα τους ρωτουσα απλα: δεχεστε ανοδο της φορολογιας σας εστω 10% για να ανεβουν οι μισθοι των δασκαλων 50%? Ζητημα να συμφωνουσαν 0,05% νομιζω.
ανωνυμε διαβασες τι γραφω αραγε? σου μυρισε πατακος επειδη αρνουμαι το δικαιωμα στους δασκαλους να μαθαινουν εθνικιστικες αηδιες στα παιδια μου? Ο πατακος θα ηταν ο πρωτος που θα το ηθελε!
κατα τα αλλα συμφωνω βεβαια με ρορκ και γ.σαρηγιαννιδη. Θα ερθει πολυ συντομα ενα αρθρο με στοιχεια για ολα αυτα.
κονφετ να σου πω και εγω την παρακολουθω την κα. Μπιστικα. νομιζω η περιγραφη σου ειναι ακριβως σωστη, ειναι χαλαρη και ενδιαφερουσα αλλα οχι να την παιρνεις στα σοβαρα. Το αρθρο της παντως δεν το εβαλα σαν παραδειγμα προς φτυσιμο, αλλα σαν παραδειγμα οτι ακομα και η Καθημερινη γραφει συναισθηματικα αρθρα για το θεμα...
@ SG
ρε γρηγορη παιδι μου, με βλεπεις καποιον καιρο τωρα να γραφω, σου φαινεται οτι ο πολιτισμος μου ειναι αδιαφορος?
Φυσικά όχι! Το αντίθετο μάλιστα! Δεν σου αρέσει η έννοια του Ελληνικού ή γενικώτερα αυτό που λέμε εθνικού πολιτισμού και αυτό στηλιτεύω σαν ενέργεια που αντιστρατεύεται την βαθύτερη έννοια του πολιτισμού
Οι αιτιάσεις σου περί της ακαταλληλότητας (της πλειψηφίας θα έλεγα εγώ στη θέση σου) των δασκάλων να διδάξουν, δεν υπερκαλύπτουν τα ελαττώματα της μη δημόσιας εκπαίδευσης την οποία ξέρω καλύτερα μια και την υπηρετώ... Ελαττώματα που δεν αφορούν μόνο την εμπορευματοποίηση της παιδείας και δυστυχώς την έκπτωσή της (πλην φωτεινών εξαιρέσεων), αλλά την γενικώτερη επίπτωση που θα έχουν αν γενικευθεί ο κορπορατισμός στην εκπαίδευση της χώρας.
το τελευταιο πραγμα που θα χορεψει κανεις στον γαμο μου ειναι ελληνικοι χοροι :-)
Μόνο μην μάθω την ημερομηνία... Αν δεν έρθω με νταούλια να ρίξω τσάμικο, να μη με λένε "Καπογιώργη". Σκέφτομαι, το αγαπημένο του παππού μου. "Νά 'ταν τα νιάτα δυό φορές, τα γηρατιά καμμία"! :-D:-D
It's a promise...
Στον πιτσιρικά να κάνεις μάθημα. Το έκανα και το κάνω εγώ (που είμαι κατά της λαθρομετανάστευσης...), έκανε κι' η μακαρίτισα η μάνα μου. Βλέπεις δεν είμαι κατά της ιδιωτικής πρωτοβουλίας... Γιατί εν αντιθέσει με πολλούς (τι λέω τους περισσότερους) έχω την ικανότητα να κάνω διάκριση ανάμεσα στην πολιτική ανάλυση ενός φαινομένου και την ανθρώπινη σχέση...
Αν το κάνεις όμως μην περιμένεις "ευχαριστώ"! Δεν θα πάρεις... Είναι θέμα κουλτούρας και εκτίμησης του τι σημαίνει καλλιέργεια και πολιτισμός απ' αυτούς που "μας προσφέρουν τα χρώματα, τις γεύσεις και τα αρώματά τους" που λένε τα συνασπιστήργια...
Αλλά δεν θα το κάνεις γι' αυτό!
Αν μου επιτρέπετε (οι roosters γενικά) μια υπόδειξη!
Θα περίμενα να φωνάζατε όταν τα υποσχότανε τα λεφτά αυτά ο Καραμανλής στους δασκάλους (και σε άλλους).
Γιατί πλούτος και φτώχια όπως ξέρετε είναι σχετικά μεγέθη! "Πλουταίνεις" εσύ, "φτωχαίνω" εγώ όταν δεν μεγαλώνει η πίττα. Γι' αυτό πιστεύετε στην συνεχή ανάπτυξη. Για να χωρέσει πολλά διαδοχικά πλουτέματα. Άρα θα έπρεπε να ασχοληθείτε με το πόσο θα φτωχύνει τους άλλους μια ενδεχόμενη αύξηση σε ένα κλάδο κατά 50% του μισθού τους.
Χαλαρωτικά ή μη εμένα ο χαρακτηρισμός "δασκαλίτσα" μου κάθεται στο λαιμό. Τα υποκοριστικά επαγγελμάτων υποδηλώνουν απαξίωση και όχι συμπάθεια αγαπητή δημοσιογραφίσκη.
Βλέπω όμως ότι η συζήτηση τείνει από υπερβάλλοντα ζήλο να καταδικάσει τους δασκάλους επειδή άλλοι κλάδοι έχουν μεγαλύτερα προβλήματα. Συμφωνώ με το Σωτήρη ότι δεν μπορούν να αναβιώσουν οι πρακτικές του 34 σε αντίστοιχα παιδιά μεταναστών ας πούμε, ούτε ο ρόλος του Δημοτικού (όπου το παιδί είναι ιδιαίτερα ευάλωτο στις επιρροές από τους μεγαλύτερους) είναι "ηθικοπλαστικός" ή "εθνικομορφωτικός".
Αυτό που βρίσκω ανησυχητικό για την εποχή μας είναι ότι πολλοί Έλληνες στράφηκαν στην εκπαίδευση ,όχι επειδή τους εκφράζει, αλλά επειδή συνδυάζει τη μονιμότητα με τον πολύ ελεύθερο χρόνο. Φυσικά οι μαθητές που θα πέσουν στα χέρια τους δε θα μάθουν τίποτα για αυτό και θα στραφούν στο φροντιστήριο όπου υπάρχουν άνθρωποι που πήγαν για να διδάξουν.
Από την άλλη, οι νεοέλληνες που τρούπωσαν όπως θα έλεγε και ο Βουτσάς στο δημόσιο ,άρχισαν τώρα να έχουν και απαιτήσεις. Ε διοριστήκαμε άντε να ζητήσουμε τώρα μισθούς στελεχών να μη διοριζόμαστε μακριά από τα σπίτια μας ,όχι στην αξιολόγηση. Δώσε θάρρος στο χωριάτη....
Σαν αντίλογο σε αυτούς παρατάσσω μια γνωστή μου, που ενώ είχε μόνιμη θέση σαν νοσηλεύτρια παράλληλα με τη δουλειά της σπούδασε δασκάλα σε γειτονική πόλη και περιμένει στα 29 της να περάσει στον ΑΣΕΠ για μια νέα πορεία. Τέτοιες περιπτώσεις, ναι θα ήθελα να διδάξουν τα παιδιά μου.
Κατ΄ αρχάς να απαντήσω στον Σαριγιαννίδη:
Αν και εγώ προσωπικά είμαι εναντίον αυτού που κατεβαίνει στο δρόμο και ζητάει – δυσκολεύοντας τη ζωή των συνανθρώπων του, κλείνοντας τους δρόμους, σπάζοντας βιτρίνες, καίγοντας αυτοκίνητα..., ας πούμε ότι το δεχόμαστε.
και εγώ απεχθάνομαι αυτούς που λες. Το σχόλιό μου ήταν λιγο θεωρητικό εννοώντας πως ειμαι γενικά με αυτούς που ζητάνε στην Ελλάδα. Το να κλείνουν τους δρόμους ειναι αδίκημα τουλάχιστον. Αυτοί που σπάνε βιτρίνες κλπ πρέπει να πηγαίνουν αυτόφωρο και φυλακή. Συμφωνούμε.
Από που προκύπτει όμως ότι οι δάσκαλοι ζητάνε αυτός που τους ανήκει; Υπάρχει καμιά συμφωνία με κανέναν που λέει ότι χρωστάμε στους δασκάλους μεγαλύτερους μισθούς από τους μηχανικούς επειδή δουλεύουν part-time το μισό χρόνο; Ή μήπως τους τα χρωστάμε ως bonus που έχουν καταφέρει τα ελληνικά σχολεία να είναι τα ‘καλύτερα’ του κόσμου;
Να σου πω τι ζητάνε; Κανονικές συνθήκες εργασίας για να μπορούν να κάνουν με άνεση το λειτούργημά τους. Τα λεφτά και ο μισθός έρχονται τελευταία. Πίστεψέ με. Στην πραγματικότητα ζητάνε ένα καλύτερο δημοτικό σχολείο.
Παράδειγμα. Φέτος άλλαξαν τα βιβλία με καινούργια τα οποία ήταν σαφώς καλύτερα. Πως σου φαίνεται λοιπόν που δεν επιμορφώσαν κανέναν για να τα διδάξει; Και μιλάμε για εντελώς νέα βιβλία τα οποία πήραν στα χέρια τους 10 μέρες πριν ανοίξει το σχολείο (!!!!). Δηλαδή πρακτικά πάει μια σχολική χρονια εντελώς χαμένη, αφού οι δάσκαλοι θα πειραματιστούν με αυτά τα (πρωτα) παιδιά.
Όχι μόνο αυτό, άλλα εχτές βούιζε ο κόσμος με την γυναίκα του συμβούλου της Γιαννάκου που όχι μόνο είχε τα βιβλία πριν απο το καλοκαίρι, άλλα πρόλαβε και έγραψε και ένα σχολικό βοήθημα.
Ένα απλό παράδειγμα για να καταλάβεις με τι ανίκανους έχουν μπλέξει αυτοί οι άνθρωποι. Και επειδή στην Ελλάδα οι ανίκανοι βρίσκονται διάσπαρτοι σε όλα τα επίπεδα για αυτό είμαι με αυτούς που ζητάνε.
Επάναλαμβάνω, τα λεφτά έρχονται τελευταία. Και αν θες να καταλάβεις πόσο σημαντικό ειναι το δημοτικό σχολείο διάβασε αυτό εδώ
(sorry βιαζόμουν και δεν βρήκα την κανονικά πηγή)
- Πού πρέπει να δώσει προτεραιότητα μια χώρα, για να πάει μπροστά στον 21ο αιώνα;
Στην εκπαίδευση, πριν απ΄ όλα. Και κυρίως στο δημοτικό σχολείο. Εκεί είναι η αρχή των κοινωνιών της γνώσης. Το Ίδρυμά μου κάνει πολλές προσπάθειες, στις ΗΠΑ και αλλού, προς αυτήν την κατεύθυνση. Αλλά οι δυσκολίες είναι μεγάλες.
τάδε έφη: Bill Gates
τελικά θα σταματήσω εδώ για να μην γίνω περισσότερο κουραστηκός.
Σόρρυ, αλλά με πείθει τόσο πολύ ότι οι απεργοί απεργούν 3 εβδομάδες και κλείνουν κάθε λίγο το κέντρο της Αθήνας επειδή δεν ενημερώθηκαν για τα νέα βιβλία ή επειδή απλά θέλουν καλύτερο δημοτικό!
Είναι τυπικό όλων των ομάδων πίεσης και όλων όσων είναι σε θέση να εκβιάσουν το κράτος, να προβάλλουν πάντα "αλτρουϊστικά" αιτήματα. Επειδή όμως πάντα μα πάντα, σταματούν μόλις πιάσει ο εκβιασμός τους και πάρουν τα χρήματα που ζητούν και όχι όταν φτιάξουν οι συνθήκες κτλ, δεν είναι απλά δύσπιστος εναντίον τους.
Και ξαναρωτώ:
Αν το κράτος αυξήσει την χρηματοδότηση, επιτρέψει να βελτιωθούν πολλές συνθήκες, αλλά οι ίδιοι πάψουν να είναι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι, πόσοι από όλους αυτούς που 3 βδομάδες τώρα παλεύουν για το καλό του δημοτικού θα το δέχονταν;
ακριβως!
πως γινεται να ενδιαφερονται για την εκπαιδευση και να απορριπτουν την αξιολογηση? πως γινεται να απορριπτουν τα κουπονια?
και αν ενδιαφερονται για τα κτιρια και τις υποδομες, με τι ρεαλιστικα επιχειρηματα περιμενουν αυξησεις 50% ΚΑΙ ταυτοχρονα καλυτερες υποδομες? ειναι προφανως οτι αν γινει κατι συντομα θα ειναι μονο το ενα απο τα δυο. Και καθολου περιεργο δεν θα μου φανει αν γινει το πρωτο...
χπαν τα σχολεια ειναι τρομερα σημαντικα, συμφωνουμε. Αλλα το να ριχνεις περισσοτερα λεφτα στην μαυρη τρυπα ειναι εκτος απο ηλιθιο γιατι δεν θα φερει αποτελεσμα, γενικα καταστροφικο γιατι αν υποκυψουμε στον εκβιασμο, τα ιδια θα κανουν αυριο οι δασκαλοι στην μεση εκπαιδευση, μετα οι καθηγητες, μετα οι σκουπιδιαρηδες κοκ Τα λεφτα πρεπει να τα παιρνουν λογω αξιας οχι λογω φωνασκιας.
Έχω ένα μαγαζί και το έχω δώσει στον Μητσάρα, ας πούμε, να το τρέχει γιατί είμασταν μαζί στρατό και είναι καλό "φιλαράκι". Εγώ, στο μεταξύ, μένω στο L.A. και κάνω τα μπανάκια μου και του στέλνω με έμβασμα κάθε μήνα 10,000 Ευρώ για να τρέχει το μαγαζί μου.
Στο μεταξύ ο Μητσάρας τα τρώει με γκόμενες, στο τζόγο και στις εκδρομές, ενώ οι υπάλληλοι στο μαγαζί ζούνε μέσα στη βρομιά, το στοκ ειναι παλιό, οι μισθοί καθυστερούν, ο λογιστής δεν έρχεται, οι πελάτες λιγοστεύουν, κοκ...
βλέποντας όλα αυτά οι υπάλληλοι ξεσηκώνονται γιατί βλέπουν τον Μητσάρα να έρχεται σε με μαύρη πολυτελή μερσεντές μια φορά το 3μηνο για να τους δώσει τα μισθά τους.
Ερώτηση: Τι ειναι πιο εύκολο για τον Μητσάρα? να δώσει απο 100 Ευρώ στον καθένα αύξηση ή να αρχίσει ξαφνικά να "τρέχει" την επιχείριση όπως πρέπει;
Ερώτηση 2: Και αν τελικά εγώ σαν υπάλληλος πάρω τα 100 Ευρώ αύξηση και το βουλώσω γιατί πάνω απο όλα με ενδιαφέρει να ταϊσω τα παιδιά μου. Ποιος θα φταίει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ? (το τονίζω αυτό, σόρυ για τα καπς)
Πιστεύω να καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Σε μια χώρα που όλοι αρπάζουν, δεν μπορούμε να κατηγορούμε τους δασκάλους επειδή θέλουν και εκείνοι μερίδιο απο τις "επιδοτήσεις".
Επειδή σε αυτήν την χώρα δεν αρπάζουν όλοι (κάποιων τους τα αρπάζουν), εγώ δεν δέχομαι κανέναν να με εκβιάζει για να ζητήσει κιάλλα επειδή κάποιοι άλλοι αρπάζουν περισσότερα από αυτόν.
Το ότι υπάρχουν πολλές προσοδοθηρικές ομάδες, που η κάθε μία αρπάζει διαφορετικό κομμάτι, δεν απενεχοποιεί την προσοδοθηρία κανενός απέναντι στα θύματα τους.
Ορισμένα από τα σχόλια έχουν ένα κυνισμό στιλ κυβέρνησης...Γιατί τόση εμπάθεια;
Για όποιον αμφισβητεί ότι οι δάσκαλοι ενδιαφέρονται πραγματικά για την παιδεία, να πω ότι ξεχνά ότι κι αυτοί τα παιδιά τους στα δημόσια σχολεία τα έχουν κι όχι στο Κολλέγιον...
Καλημέρα,
Το κέιμενο μοιάζει ρομαντικό, μπορεί και να είναι, αλλά δεν μου δίνει την εντύπωση ότι υποστηρίζει την απεργία των δασκάλων.
Νομίζω ότι πολλοί θα στάθηκαν στο σημείο, όπου η επιστολογράφος λέει σε ποιά παιδιά έκανε μάθημα (βουλγαρόφωνα) και με τί σκοπό (να τα εξελληνίσει). Εάν το είχε ενστερνισθεί ή όχι δεν το γνωρίζουμε, αλλά νομίζω ότι είναι εντυπωσιακή αυτή η παραδοχή από μία κυρία 98 ετών, όταν ακούει κανείς από πολύ νεώτερους σε ηλικία να αρνούνται την ύπαρξη μη-ελληνοφώνων (εννοείται φυσικά ότι βάσει των θεωριών τους όλοι ήταν στο βάθος ελληνόφωνοι στα Βαλκάνια, αλλά τους ανάγκαζαν να μιλούν τουρκικά, αλβανικά, σερβικά κλπ. Συνεπώς η δίκαια λύση θα ήταν η σύσταση μιας ελληνικής Αυτοκρατορίας), όπως και εντυπωσιακό είναι ότι βγήκε στον δημόσιο χώρο.
Τώρα εάν ο δάσκαλος κάνει λειτούργημα ή επάγγελμα νομίζω ότι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Πάντως δεν είναι απίθανο να υπάρχουν επιχειρηματίες που ασκούν λειτούργημα και δάσκαλοι, που ασκούν επαγγελμα
Η διαφορετική άποψη μερικών εκπαιδευτικών της κίνησης "Παιδεία για Δημοκρατία και Ανάπτυξη":
Πίσω από την απεργία των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ παίζεται ένα βρώμικο πολιτικό παιχνίδι σε βάρος των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης
Τέλος πάντων, πιστεύω πως κατα βάση συμφωνούμε. Εννοείται πως είμαι και εγώ υπέρ της αξιολόγησης (για όλο το δημόσιο, επίσης) και άλλων πραγμάτων που κάποιοι δάσκαλοι είναι αρνητικοί (το κουπόνι που ανέφερε πιο πριν ο SG btw δεν γνωρίζω τι είναι) άλλα, εξακολουθώ να πιστεύω πως ο κόσμος που ξεσηκώνεται μάλλον βλέπει πως κάτι πάει στραβά. Συγκεκριμένα βλέπει ένα κάρο άσχετους και ανίκανους να καρπώνονται χιλιάδες ευρώ. Αυτό μόνο αγανάκτηση μπορεί να δημιουργήσει στον κόσμο που δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα. Κοιτάξτε τι έγινε με τον ΟΤΕ. Πριν απο 20 χρόνια μπήκαν κάποιοι (στη γνωστή δεκαετία των "χρυσών" αγελάδων) τα έξυναν κανονικά για 20 χρόνια και τώρα με τις ευλογίες του έλληνα φορολογούμενου οι ίδιοι κύριοι συνταξιοδοτήθηκαν πριν την ώρα τους. Και δεν μιλάμε για ένα ή δύο άτομα. Μιλάμε για χιλιάδες...
Να κάνω μια τελευταία ερώτηση. Κανονικά εδώ και πολλά χρόνια τα σχολεία θα έπρεπε να έχουν περάσει στους δήμους (όπως οι νηπιακοί σταθμοί); Ξέρετε γιατι δεν περνάνε; Γιατί οι δήμαρχοι το μόνο που θα καταφέρουν ειναι να εξυπηρετήσουν τα δικά τους μικρο-συμφέροντα αντί να κοιτάξουν να φροντίσουν για τη σωστή λειτουργία του σχολείου. Όπως ακριβώς γίνεται τόσα χρόνια και με τους σταθμούς... Ειναι κρίμα που μένουμε πίσω όχι γιατί δεν έχουμε λεφτά, άλλα γιατί δεν μπορούμε.
Και κάτι σούπερ ντούπερ τελευταίο (ελπίζω να μην θυμηθώ κάτι άλλο στην πορεία :-) ). Οι δάσκαλοι παίρνουν γύρω στα 1000 Ευρώ αρχικά. Ο βασικός είναι γύρω στα 800. Τα 200 Ευρώ είναι επίδομα που δεν ειναι συντάξημο. Προσωπικά αυτό το θεωρώ μέγιστη κοροϊδία για αυτό που κάνουν (τα νούμερα δεν τα ξέρω καλά, άλλα κάπου εκεί ειναι όμως).
@Greg
"ΥΓ. Είμαι άθεος - Μαθηματικός"
Και εμβριθής μελετητής του Σπινόζα κατά πως φαίνεται από αυτή την παρατήρηση: "Πολιτισμός αγαπητέ είναι να γνωρίζεις για παράδειγμα τι αντιπροσωπεύει το ψευδώνυμο που χρησιμοποιείς! Αν ας πούμε πιστεύεις ότι ο Σπινόζα θα συμφωνούσε με τη ρήση που σχολίασα πάω πάσσο!"
Για κάντε μου quote έστω και μια λέξη από το έργο του Σπινόζα που να έρχεται
προς επίρρωση της άποψής σας περί πολιτισμού.
χπαν για τα κουπονια και γενικα για στοιχεια ερχεται συντομα ενα ολοκληρωμενο αρθρο.
Για τα επιδοματα εχεις δικιο, εχω συμφωνησει εξαρχης.
Τωρα, καταλαβαινω τι λες, οταν καποιος ειναι δημοσιος υπαλληλος και βλεπει ατομα σε ΔΕΚΟ να επιβραβευονται για την φαυλοτητα τους, λογικο ειναι ισως να ζηταει και αυτος περισσοτερα. Αλλα πρεπει να μπει ενα τελος.
Θελω να πιστευω οτι προσωπικα, ακομα και αν ημουν δημοσιος υπαλληλος, θα ειχα την αξιοπρεπεια να μην θελω να τρωω τα λεφτα των συμπολιτων μου χωρις να το αξιζω. Δεν καταλαβαινω γιατι η κλοπη σε ατομικο επιπεδο ειναι κολασιμη, αλλα σε ομαδικο επιπεδο γινεται σεβαστο "συλλογικο αιτημα".
@ spinoza
Ακολούθησα την συμβουλή �
@ spinoza
Ακολούθησα τη συμβουλή σου και ανέτρεξα στον "original". Πουθενά δεν λέει ότι "τα παιδιά χρειάζονται ανεξιθρησκεία, Μαθηματικά και πληροφορική"!
Ποιόν πολιτισμό πρότεινα εγώ ο μέγας; Βρίσκεσαι σε σύγχυση αλλά δικαιολογείσαι! Με τόσο "πολυπολιτισμό" που μας βομβαρδίζουν νυχθημερόν πάλι καλά!
Οι δίγλωσσοι ή αλλόγλωσσοι Έλληνες της Μακεδονίας, ως μάννα εξ ουρανού ποθούσαν την Μητέρα Ελλάδα, να τούς χαρίσει και πάλι αυτά που αιώνες σκλαβιάς και τρομοκρατίας τούς είχαν στερήσει.
Πάλι καλά που δεν ήταν το διαπλεκόμενο πολυπολιτισμικό αφελληνισμένο συνάφι σας στην εξουσία τότε, αλλά λαός ΗΡΩΩΝ με ηγέτες ΗΡΩΕΣ, διότι τα σύνορα της χώρας θα ήταν ακόμη στην Λαμία.
Γραικύλοι.
(Χώρια που, εκτός από αφελληνισμένοι ψοφοδεείς γραικύλοι και γενίτσαροι είστε και παραβάτες του Συντάγματος και επίδοξοι πραξικοπηματίες, διότι το Σύνταγμα ορίζει ως σκοπό της παιδείας μας την εθνική διαπαιδαγώγιση των ελληνοπαίδων.)
Δημοσίευση σχολίου