Μα αυτοι οι οδηγοι στην Ελλαδα δεν εχουν τον θεο τους! Δυο τουριστικα λεωφορεια συγκρουστηκαν χτες, κανοντας με να απορω ποσοι ακομα πρεπει να τραυματιζονται/σκοτωνονται για να βαλουμε μυαλο!
Ο οδηγος του ενος λεωφορειου λοιπον, φορτωμενος μαθητες, δεν ντραπηκε να οδηγησει οπισθεν σε αυτοκινητοδρομο επειδη εχασε την εξοδο που ηθελε να παρει! Τι ειδους χωρα ειναι αυτη που επαγγελματιες οδηγοι δεν τηρουν τους βασικοτερους κανονες ασφαλειας? Τι ειδους χωρα ειναι που ακομα και σε αστικους αυτοκινητοδρομους (οπως στην Αττικη οδο) οι οδηγοι πηγαινουν λες και οδηγουν βαρκα στο Αιγαιο και οχι αυτοκινητο που πρεπει να οδηγει σε συγκεκριμενες λωριδες, να ειδοποιει με φλας οταν αλλαζει πορεια, να κραταει καποια ορια ταχυτητας κτλ
Θα απαντησω το ρητορικο ερωτημα: Ειναι η χωρα που αντι να εκπαιδευει σωστα τους οδηγους της, εχει το χειροτερο συστημα εξετασης οδηγων στην Ευρωπη, που (αν ειναι ποτε δυνατον!) με περιπου 100 ευρω αγοραζεις αδεια οδηγησης. Ειναι η χωρα που η αστυνομια αντι να επιβαλλει καποια ταξη εκει που σκοτωνονται καθημερινα συνανθρωποι μας, προτιμαει να ασχολειται με πιο παραγωγικες διαδικασιες, οπως να βασανιζει λαθρομεταναστες. Ειναι η χωρα που αντι να φτιαχνει σοβαρους αυτοκινητοδρομους εκει που χρειαζονται (οπως στην Αθηνων-Πατρων), προτιμαει τις πανακριβες γεφυρες κει που δεν χρειαζονται. Ειναι η χωρα που αντι για την ουσια, προτιμαει τα μεγαλεια και τους Ολυμπιακους...
3 σχόλια:
Είναι δυνατόν να χρησιμοποιήσουμε τις πανάκριβες κάμερες που μας έμειναν από τους Ολυμπιακούς για την παρακολούθηση της κίνησης σε κρίσιμα τμήματα του οδικού δικτύου;
Μήπως έτσι ενοχλούμε το δικαίωμα του κάθε Έλληνα να οδηγάει όπως γουστάρει και να παραβιάζει το ΚΟΚ με κίνδυνο της δικής του ζωής και των συμπολιτών του;
IMHO αν ενεργοποιηθούν οι κάμερες να μου το θυμηθείς, ό,τι και να γίνει, από δω θα το πάνε, από κει θα το φέρουνε, θα τις χρησιμοποιήσουν για κάτι αντίστοιχο του να βασανίσουν λαθρομετανάστες.
Το πρόβλημα είναι γενικευμένο: αφ' ενός το σύστημα εξετάσεων για τα διπλώματα, μακράν το πιο ηλίθιο και άχρηστο και επιρρεπές στη διαφθορά (όχι ότι έχει κανένα νόημα, οδηγητικά μιλώντας, να περάσεις την πορεία με την αξία σου), αφ' ετέρου η καθαρά εισπραχτική πολιτική της τροχαίας (έχω δει στην Περιφερειακή Υμηττού μηχανάκι στην αριστερή λωρίδα με: 60 χωρίς: κράνος και φώτα, και μια τεράστια ουρά από πίσω, να περνάει μπροστά από μπλόκο, με τους τσέους απασχολημένους με τα ραντάρ τους μπας και πάει κανένας με 85) και κυρίως η γενικευμένη "χαλαρότητα" απέναντι στους νόμους. Εδώ ο άλλος χτίζει ολόκληρο σπίτι χωρίς να ρωτήσει κανέναν, συγκριτικά ο ΚΟΚ είναι απλό guideline. Πόσω μάλλον που αν είναι απλό πρόστιμο μπορείς να το σβήσεις αν έχεις βύσμα.
IMHO χρειάζεται πλήρης αναμόρφωση του συστήματος διπλωμάτων, επανεξέταση (δειγματοληπτικά) τουλάχιστον του 5% των οδηγών με σοβαρές εξετάσεις και δρακόντεια αστυνόμευση (αλλά ουσιαστική, όχι "βγαίνουμε να μαζέψουμε 10 υπερβολικές ταχύτητες και φεύγουμε"). Και βέβαια καλύτεροι δρόμοι.
IOW, συμφωνώ απόλυτα με τον ΟΡ.
υπαρχει σιγουρα τροπος να αποφυγουμε καθε κακη χρηση των καμερων.
"όχι ότι έχει κανένα νόημα, οδηγητικά μιλώντας, να περάσεις την πορεία με την αξία σου"
αυτο νομιζω ειναι λαθος. Στην Ελλαδα εκτος απο σουρρεαλιστικες καφριλες (εχω δει ταξιτζη στην Αττικη οδο να προσπερναει αυτοκινητο που βρισκεται στην αριστερη απο ακομα αριστεροτερα ! Πως χωρεσε δεν ξερω, αλλα ξερω οτι παραλιγο να χτυπησει το διαζωμα! Αν το κανε σε μενα θα τον ειχα στειλει φυλακη, χωρις πλακα) οι ανθρωποι απλα αγνοουν βασικους κανονες. Παρα πολλοι οδηγουν πχ στην Λωριδα εκτακτης αναγκης, παρα πολλοι πατανε συνεχομενες διαχωριστικες (οπως στις εισοδους των αυτοκινητοδρομων, στην λωριδα επιταχυνσης), απειροι προσπερνουν απο δεξια και ολα αυτα φερνουν την Ελλαδα πρωτη σε θανατους απο τροχαια.
Νομιζω θαπρεπε οι εξετασεις να συμπεριλαμβανουν οδηγηση σε αυτοκινητοδρομο, οπως γινεται στην Γερμανια. Δεν ειναι δυνατον να εχεις διπλωμα και να μην ξερεις να οδηγεις σωστα...
Για την αδιαφορια της Τροχαιας εχεις βεβαια δικιο...
Δημοσίευση σχολίου