Μία από τις χειρότερες -κατά την ταπεινή μου γνώμη- εφημερίδες είναι η "Ελευθεροτυπία". Με εκνευρίζει που έχει αυτό το αριστερό (ή μήπως "αριστερό";) υφάκι, μονίμως, του στυλ: μόνο - εμείς- νοιαζόμαστε - για - τον - λαό - και - γνωρίζουμε - την - αλήθεια - και - είμαστε - η - πραγματική - αριστερά - και - αν - δεν - συμφωνείτε - μαζί - μας - είναι - επειδή - είστε - θύματα - του - κεφαλαίου - και - της - προπαγάνδας - των -τρισκατάρατων - αμερικανών - οι - οποίοι - ευθύνονται - για - όλα - τα - δεινά - του - κόσμου!
Εν πάση περιπτώσει, η "Ε" δημοσίευσε ένα άρθρο για την ιντερνετική διαφήμιση. Το άρθρο αναφέρεται στα γνωστά search-based ads και, όπως είναι φυσικό, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο click-fraud. Μέχρι εδώ καλά.
Επειδή, όμως, η "Ε" είναι, εχμ, η "Ε" δεν μπορούσε να λείπει το γνωστό της υφάκι απέναντι στο... καπιταλιστικό όργανο χειραγώγησης των μαζών που ακούει στο όνομα "διαφήμιση". Η διαφήμιση είναι κακό πράγμα εξ αντικειμένου, δεν το ξέρατε; Τελεία και παύλα. (Λες και η "Ε" δεν ζει από τις διαφημίσεις! Λες και η "Ε" δεν διαφημίζεται! Λες και το να βλέπει ο καταναλωτής την σωστή γι' αυτόν διαφήμιση στον σωστό χρόνο είναι κάτι κακό!).
Ως εκ τούτου, στο άρθρο γίνεται χρήση του "κατάλληλου" ύφους και λέξεων (...λαχταριστούς, μελωμένους λουκουμάδες..., ...λουκουμά-χρήστη..., Κλικ, λεφτά. Κλικ, λεφτά. Κλικ, λεφτά..., λαχταριστούς λουκουμάδες..., καταβροχθίσουν τη χρυσαφιά σάρκα μας...) ώστε να μεταδωθεί το "κατάλληλο" μήνυμα: η διαφήμιση μπορεί να βλάψει τη γονιμότητα, να προκαλέσει γήρανση του δέρματος κ.λπ. Έλεος πια!!!
Η διαφήμιση στο Διαδίκτυο
PS. Που να την κάνουν όλοι οι διαφημιζόμενοί σας για το internet!
Εν πάση περιπτώσει, η "Ε" δημοσίευσε ένα άρθρο για την ιντερνετική διαφήμιση. Το άρθρο αναφέρεται στα γνωστά search-based ads και, όπως είναι φυσικό, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο click-fraud. Μέχρι εδώ καλά.
Επειδή, όμως, η "Ε" είναι, εχμ, η "Ε" δεν μπορούσε να λείπει το γνωστό της υφάκι απέναντι στο... καπιταλιστικό όργανο χειραγώγησης των μαζών που ακούει στο όνομα "διαφήμιση". Η διαφήμιση είναι κακό πράγμα εξ αντικειμένου, δεν το ξέρατε; Τελεία και παύλα. (Λες και η "Ε" δεν ζει από τις διαφημίσεις! Λες και η "Ε" δεν διαφημίζεται! Λες και το να βλέπει ο καταναλωτής την σωστή γι' αυτόν διαφήμιση στον σωστό χρόνο είναι κάτι κακό!).
Ως εκ τούτου, στο άρθρο γίνεται χρήση του "κατάλληλου" ύφους και λέξεων (...λαχταριστούς, μελωμένους λουκουμάδες..., ...λουκουμά-χρήστη..., Κλικ, λεφτά. Κλικ, λεφτά. Κλικ, λεφτά..., λαχταριστούς λουκουμάδες..., καταβροχθίσουν τη χρυσαφιά σάρκα μας...) ώστε να μεταδωθεί το "κατάλληλο" μήνυμα: η διαφήμιση μπορεί να βλάψει τη γονιμότητα, να προκαλέσει γήρανση του δέρματος κ.λπ. Έλεος πια!!!
Η διαφήμιση στο Διαδίκτυο
PS. Που να την κάνουν όλοι οι διαφημιζόμενοί σας για το internet!
6 σχόλια:
H "E" δεν εκδίδει ένα περιοδικό με όνομα "Ε"?
Μα βέβαια, σωστά θυμάμαι!
Τώρα που το σκέφτομαι, στο "Ε" δεν εργάζεται κάποιος κύριος Γιαννακίδης? Ή μήπως όχι?
Μα ναι, σωστά θυμάμαι. Ο κύριος Γιαννακίδης!
Τι ωραία εφημερίδα....
bizwriter, μου αρέσει το ps στο κείμενο σου. Κατά τα άλλα συμφωνώ μάλλον με antikoala, δεν θεωρώ την Ελευθεροτυπία καθόλου τη χειρότερη, παρότι μ' εκνευρίζει τακτικά. Λαϊκίζει ασύστολα, μυρίζει ενίοτε αριστερίστικη ναφθαλίνη αλλά έχει και μια πολυφωνία που δε συναντάς εύκολα αλλού και συχνά φιλοξενεί διαμάντια-έχω ξαναγράψει για το θέμα αυτό.
Πόσα πήρε ο συγγραφέας του άρθρου για τη φράση "για παράδειγμα "Για παράδειγμα, εάν εγώ αναζητώ στο Ιντερνετ κόκκινα παπούτσια Adidas" από την αθλητική εταιρεία; Βρέθηκαν αρκετοί λουκουμάδες να ψαρώσουν;
Αν είναι λουκουμάδες όσοι κοιτάνες διαφημίσεις ,τότε αυτοί που διαβάζουν Ελευθεροτυπία και θεωρούν ότι έχουν αντικειμενική ενημέρωση τι είναι ; κουρκουμπίνια;
Παρατηρήστε με πόση σαρκασμό απευθύνεται ο αρθρογράφος κάθε φορά που κάποιος βγάζει λεφτά. Φαντάζομαι ότι όταν παίρνει και ο ίδιος την αμοιβή του θα πίνει 3 ντεπόν να το ξεπεράσει. Εν ολίγοις μας λέει ότι επειδή κάποιοι επιτήδειοι βρήκαν ένα τρόπο μέσα από τις search ads να προκαλέσουν οικονομική ζημιά στους αντιπάλους του, θίγονται τα συμφέροντα του άμοιρου καταναλωτή. Από την πόλη έρχομαι και τηγανίζεις ψάρια δηλαδή.
Όπως θα έλεγε και ο Έκο ,τον Αύγουστο δεν έχει ειδήσεις και έτσι κάθε τέτοιο χάσιμο χρόνου καλοδεχούμενο.
Υ.Γ. Θυμηθείτε το ρόλο της εν λόγω εφημερίδας στο βρώμικο 89.
Ναι, βρε παιδί μου, αυτός ο αρθρογράφος, όπως και άλλοι της ίδιας εφημερίδας και όχι μόνο, θυμίζουν εκείνους τους πανεπιστημιακούς που από τη μια σκούζουν ότι η γνώση δεν είναι εμπόρευμα ή ανταλλάξιμο αγαθό κι από την άλλη απεργούν συνέχεια για αύξηση μισθών!
Όμως αναρωτιέμαι, γιατί δεν παίρνουμε απόφαση ότι οι εφημερίδες δεν είναι παρά επιχειρήσεις που εξυπηρετούν βεβαίως συμφέροντα; Αν το πάρουμε απόφαση δεν θα απογοητευόμαστε τόσο, ούτε θα περιμένουμε πολλά, θα διαλέγουμε απλά το μη χείρον για την ενημέρωση μας κι έτσι θα λειτουργεί υγειώς η ελεύθερη αγορά που τόσοι εδώ ευαγγελίζονται. Τώρα, αν θεωρούμε ότι η διαπλοκή κι η κρατική υποστήριξη συγχέει το τοπίο αυτής της ελεύθερης αγοράς των Μ.Μ.Ε. και την καθιστά όχι και τόσο ελεύθερη τελικά, ας επικεντρώσουμε την κριτική μας σ' αυτό.
Όπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει κουράγιο να γράψω για τίποτε σοβαρότερο, εν τω μέσω των διακοπών.
μα δεν μιλαμε τοσο για διαπλοκη (για την οποια προσωπικα οτυε στοιχεια εχω, ουτε ξερω κατι) ουτε για επεμβαση του κρατους να κλεισει την Ελευθεροτυπια.
Προσπαθουμε να πεισουμε ομως τους καταναλωτες να εξασκησουν την καταναλωση τους προς καλυτερες επιλογες, ετσι ωστε να αλλαξει ή να κλεισει η Ε!
Δημοσίευση σχολίου