Πέμπτη, Αυγούστου 04, 2005

Καταραμενα ταχυδρομεια

Σε καθε παρε δωσε μου με την Ελλαδα εχω και την ευκαιρια να τσαντιστω με κατι

Η αποστολη εγγραφων ειναι απο τις σημαντικοτερες υπηρεσιες για επαγγελματιες, δικηγορους, επιχειρηματιες, φοιτητες, πανεπιστημιακους και γενικα οποιονδηποτε ξερει να γραφει. Προφανως η γρηγορη και ασφαλης αποστολη σε λογικες τιμες πρεπει να ειναι εξασφαλισμενη σε καθε πολιτισμενη χωρα. Καθε?

Υπαρχει για μια ακομη φορα ενα Μπανανισταν στην ακρη της Ευρωπης που αντιστεκεται*. Στην Ελλαδα του 2005, στην πρωτευουσα της χωρας, το οτι στελνετε ενα γραμμα σαν ανυποπτοι αθωοι πολιτες, δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι θα φτασει γρηγορα στον προορισμο του. Συνηθως δεν φτανει ουτε γρηγορα, ουτε στον προορισμο του!


Θυμαμαι πριν πολλα χρονια που περιμενα με ανυπομονησια τις απαντησεις στις αιτησεις μου, απο διαφορα πανεπιστημια. Πολλες απαντησεις ηρθαν μετα απο 10-15 (!!) ημερες. Αλλες απαντησεις δεν ηρθαν ποτε! Αρχισα να παρατηρω το συστημα. Ειδα οτι ο ταχυδρομος μας, ερχεται μια φορα την βδομαδα περιπου και φερνει συστηματικα γραμματα που ειναι απο αλλες διευθυνσεις. Πηγα λοιπον για πλακα σε κοντινα κτιρια και τι να δω? Τα επειγοντα γραμματα μου που περιμενα σαν τρελος ειχαν παραδοθει σε μια ασχετη πολυκατοικια!!


Πηγα στο ταχυδρομειο με τρομερη τσαντιλα και εμαθα εκτος των αλλων οτι ο ταχυδρομος επρεπε να περναει καθε εργασιμη μερα, αντι για μια στις 6, και φυσικα πρεπει να βαζει τα γραμματα μεσα στα γραμματοκιβωτια (εμας τα πεταει σε εναν πακο στο πατωμα!). Επισης εμαθα οτι υπαρχουν υποχρεωσεις των ΕΛΤΑ να παραδιδουν τα γραμματα μεσα σε συγκεκριμενες προθεσμιες. Θα σας πω κατι απλο: Στην Γερμανια τα εθνικα γραμματα παραδιδονται την επομενη ημερα, συχνα ακομα και την ιδια αν ειναι σε κοντινη ζωνη! Στην Ελλαδα μπορει να παρει μια εβδομαδα+ !


Δεν μου πηρε πολυ να ανακαλυψω οτι υπαρχει τροπος να κανετε την δουλεια σας σωστα και δεν φταιει ξερω γω η ελληνικη γεωγραφια, το μεσογειακο κλιμα, καποια υπερφυσικη δυναμη που καθυστερει τα γραμματα ή καποιος δαιμονας που τρωει τα εγγραφα στην Ελλαδα ειδικα. Η UPS παραλαμβανει απο το σπιτι σας στην Αθηνα (δεν γνωριζω τι ισχυει σε αλλες πολεις) ο,τι εγγραφα θελετε και τα παραδιδει εγγυημενα, οπουδηποτε σχεδον στην Ευρωπη, μεχρι την επομενη μερα στις 10 το πρωϊ. Θαυμασια εταιρεια, μου εχει λυσει το προβλημα. Λοιπον ξερετε τι εμαθα σημερα? Οτι αυτη η απιστευτη υπηρεσια δεν προσφερεται για εγγραφα και μεταφορες εντος Ελλαδος (βαλτε εδω οποια διευθυνση στην Ευρωπη θελετε να δειτε ποσο ευκολα στελνουν παντου και βαλτε μια ελληνικη διευθυνση για συγκριση...)! Φαινεται για τους Ελληνες ιθαγενεις δεν χρειαζονται τετοια απλα και γρηγορα συστηματα, φαινενται οι κυβερνωντες σας πιστευουν οτι δεν εχετε σημαντικα εγγραφα να στειλετε, φαινεται οτι νομιζουν οτι οι Ελληνες ανταλλαζουν μονο χαντρες και καθρεφτακια! Και ολα αυτα γιατι? Για να συντηρειται το μονοπωλιο των παναθλιων ΕΛΤΑ! Τα οποια σε περιπτωση που δεν το εχετε παρει ειδηση εχουν αρχισει να κανουν και θαυμασια κερδη, εις βαρος μας. Τι να πω, αισχος και ακομα χειροτεροι οσοι Ελληνες τα ανεχονται και υποστηριζουν τον "δημοσιο χαρακτηρα των ταχυδρομειων"! Πραγματικα βρειτε μου εναν (1!) καλο λογο που δεν επιτρεπεται να εχουμε ανταγωνισμο στα ταχυδρομεια και ανεχομαστε αυτους τους ξετσιπωτους χαραμοφαηδες και θα σας στειλω ενα βιβλιο της επιλογης σας (με UPS βεβαια :-)...


*εχετε μηπως μια deja vu?

5 σχόλια:

Thrass είπε...

Ωχ...τι μου θύμησες...

Όταν ήμουν φοιτητής, η αδερφή μου μου έστειλε ταχυδρομικώς κάτι έγγραφα που της ζήτησα και μου έβαλε στο φάκελο και μια δερμάτινη θήκη για τσιγάρα (πλησίαζαν τα γενέθλιά μου).

Ο φάκελος έφτασε στην Αθήνα, ανοιγμένος και κολλημένος με σελοτέιπ, ΜΕ τα έγγραφα, αλλά ΧΩΡΙΣ τη θήκη-δώρο. Πήγαμε στα ταχυδρομεία αποστολής και παραλαβής, τους ενημερώσαμε για τη μέρα και ώρα αποστολής, τη μέρα παραλαβής κλπ, και εισπράξαμε την απάντηση "τι ψάχνετε τώρα...".

Δηλαδή οι άνθρωποι είναι κλέφτες. Απλά πράγματα, "τι ψάχνετε τώρα". Τους ευχαρίστησα που μου μετέφεραν τουλάχιστον τα έγγραφα.

ΥΓ. Ομολογουμένως ήταν λάθος που ο φάκελος δε στάλθηκε συστημένος, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι εκεί μέσα δουλεύουν κλέφτες και κανείς δε νοιάζεται.

λεμόνι δίχως όνειρα είπε...

Φήμες λένε ότι στις γιορτίες(Πάσχα, Χριστούγεννα κλπ), ανοίγονται όλα τα προσωπικά γράμματα από και προς την ξενιτιά, διότι σχεδόν πάντα περιέχουν λεφτά μέσα.

Αναρωτιέμαι αν ισχύει...

S G είπε...

προσωπικα το βρισκω εντελως ηλιθιο, ειδικα εντος ΕΕ να στελνεις λεφτα με γραμμα, αλλα τεσπα :-)

θρας δεν εχεις καμμια υποχρεωση να στελνεις συστημενο. τα ΕΛΤΑ εχουν την ευθυνη για κλοπες και επρεπε να τους πιεσεις μεχρι να παρεις αποζημιωση τους κλεφταρους.

παντως και τα πακετα που μου εστελναν στην γερμανια συχνα ηταν ανοιγμενα, νομιζω ομως για λογους ελεγχου. δεν ειδα ποτε να λειπει κατι...

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΕΛΝΩ ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΑΖΙ ΦΑΚΕΛΟ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΑΣ ΠΡΙΝ ΦΥΓΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ...

ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΤΕ..ΕΨΑΞΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝΕ ΤΙΠΟΤΑ...

ΑΘΑΝΑΤΗ ΝΕΟΕΛΛΑΣ...

GreekForum είπε...

Νομίζω ότι είστε άδικοι. Κοιτάξτε το blog μου και θα δείτε μπροστά στα μάτια σας τον εκσυγχρονισμό των ΕΛΤΑ σε όλο του το μεγαλείο:
εδώ

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner
















Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign








Referrers

Based on original Visionary template by Justin Tadlock
Visionary Reloaded theme by Blogger Templates | Distributed By Magazine Template

Visionary WordPress Theme by Justin Tadlock