Δευτέρα, Μαΐου 22, 2006

Η ευρωβιζιον... αμερικανικο κατασκευσμα!

Ενω δεν ηθελα να πολυσχολιασω το γνωστο πανηγυρι της κιτσαριας, διαβασα αυτο το απιστευτο αρθρο στην ελευθεροτυπια. Διαμαντι παραλογισμου, μαργαριταρι απυθμενου νεοελληνικου αντιαμερικανισμου, αντικαπιταλισμου και ορθοδοξου συντηρητισμου. Ολα μαζι τα χαρακτηριστικα που μου την σπανε στην Ελλαδα, σε πεντες αστειες φρασεις. Οι αποριες του αρθρογραφου:

1. Οι [Φινλανδοι Λορντι] έκαναν καλαμπούρι για να γελοιοποιήσουν τη «μοντέρνα» αμερικάνικη μουσική και τους μεγαλέμπορους οργανωτές αυτού του χλιδάτου θεσμού ή μήπως αυτό το είδος μουσικής εκφράζει τους ίδιους και την πατρίδα τους;

Αμερικανικη μουσικη το χαρντ-ροκ/μεταλ? Βρετανικη θα την ελεγα, με LedZeppelin, Deep Purple, Iron Maiden, Black Sabbath, Judas Priest να ειναι ολοι καλα αγγλοπαιδα... Μοντερνα? Νομιζω εχει πεθανει εδω και χρονια. Μαλιστα τελευταια προπυργια του μεταλ ειναι οι συνηθεις καθυστερημενοι, Βαλκανιοι (και η Ελλαδα μεσα δυστυχως) και λιγοι κολλημενοι Σκανδιναβοι. Χλιδατος θεσμος η Ευρωβιζιον? Πεστο ευρωπαϊκο πανηγυρι κιτς...
(οι μεγαλεμποροι που κολλανε δεν καταλαβα)

2. Οι συμμετέχουσες χώρες έδωσαν τα 12άρια σ' αυτό το φρικιό επειδή ενθουσιάστηκαν ή μήπως «διαμόρφωσαν» το αποτέλεσμα με άγραφα ή... γραμμένα συμβόλαια εμπορικών συναλλαγών;

στημενη η τηλεψηφοφορια πανευρωπαϊκα? Και μαλιστα για να κερδισουν την ευνοια της μικροσκοπικης Φινλανδιας? μα καλα τι ειδους θεωριες συνωμοσιας δημοσιευει αυτη η φυλλαδα πια? Και καλα να πει κανεις οτι δεν ξερει τι συμβαινει σε αλλες χωρες, αλλα στην Ελλαδα που ριξαμε 12ρι παλι συνωμοσια?

3. Ολοι αυτοί που ψήφισαν αυτό το φρικιό (και οι Ελληνες 12άρι... απίστευτο!!!) παραπλανήθηκαν από την «πρωτοτυπία» των τεράτων ή μήπως θα το... τραγουδούν από αύριο στα κλαμπ και τις παρέες τους, αντάξιο του μοντέρνου γούστου τους και της αισθητικής της «εκσυγχρονισμένης» Ευρωπαϊκής Ενωσης;

Ισως... στην Ελλαδα. Οπως ακουγοταν εκεινο το ψιλοαπαραδεκτο τουρκικο προπερσι ή το ενοχλητικο τραγουδακι της Παπαριζου περυσι. Απο ολα αυτα, σιγουρα προτιμαμε τα τερατα! γιαυτο και θα τα ψηφιζα οπως και τοσοι αλλοι που γραψανε για αυτα στην μπλογκοσφαιρα... Και οπως εκαναν και τοσοι ευρωπαιοι, δειχνοντας επιτελους οτι εχουμε και χιουμορ και αυτοσαρκασμο σε αυτη την Γηραια Ηπειρο! Οριστε, πανηγυρι κιτσαριας, αυτοσαρκασμου και ευρωπαϊσμου, αυτο ειναι η Ευρωβιζιον. Μαλιστα με κατι παιδια (Ισπανους, Γαλλους, Νορβηγους, Σουηδους κτλ) λεγαμε να αρχισουμε να καλουμε και αλλες χωρες καθε χρονια στην Ευρωβιζιον για παγκοσμιοποιημενη πλακα!

Συμπέρασμα: Σιγά σιγά, καθιερώθηκε η αντίληψη ότι, αν θέλεις να πάρεις την πρωτιά, τραγούδα εγγλέζικα και χόρευε αμερικάνικα. Φοβόμαστε ότι, μετά τη φινλανδική σατανική πρωτιά, ο επόμενος χώρος των εκδηλώσεων θα γίνει σε κάποια μαύρη κόλαση, και στο μέλλον τα τραγούδια θα έχουν μόνον άναρθρες κραυγές...

Πωπω, Παναγια μου, το 666, σημαδι του θεου, ερχεται η Αποκαλυψη τρεξτε να κρυφτειτε! Τετοιες συντηρητικες αηδιες μονο απο βιβλο-καθυστερημενους σε κατι χαμενες γωνιες των ΗΠΑ ακους πια. Λαθος κανετε κυριε αρθρογραφε να ειστε αντιαμερικανος. Υπαρχουν εκει αρκετα εκατομμυρια φανατικοι που θα συμφωνουσαν μαζι σας. Μαλιστα ευχαριστως θα σας παραχωρουσαν νομιζω οι υπολοιποι κανονικοι Αμερικανοι και ολοι οι Ευρωπαιοι ενα χωρο καπου στην ερημο να παραληρειτε ελευθερα...


ΥΓ δεν εχω ξαναδει εφημεριδα να γραφει την λεξη "εγγλεζικα". Μηπως το αρθρο απλα μας κανει πλακα?
ΥΓ2 μα πραγματικα μονο Ελληνες μπορει να εχουν προβλημα με την Ευρωβιζιον ή ακομα πιο αστειο, με τον Κωδικα του Ντα Βιντσι. Σε λιγο θα εχουμε πορειες θρησκοφανατικων κατα των ταινιων του Ντισνευ!

19 σχόλια:

Κωστής είπε...

Το ότι ο τίτλος του "άρ8ρου" είναι "Ελεύθερο Βήμα" παίζει κανά ρόλο;

Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να υπερασπιστώ την Ε, αλλά μήπως δεν "φταίει" και τόσο πολύ; Άλλωστε αν ρίξεις μια ματιά στο "ράδιο Ε" ας πούμε, θα διαβάσεις κάτι τελείως αντίθετο.

Ecumene είπε...

Συγκλιση Αριστερων και Χριστιανων!
αυτο θελει να πει ο Rooster;;..

Ρε παιδια μηπως οι Λορδο-στίχοι ειναι νεοφιλελευθεροι;;

για να ψαχτουμε..

Durden_Alie είπε...

Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα...

Ο κύριος Στέφανος Ληναίος "αρθρογραφεί" με επιχειρηματολογία κυρίας Λουκά...

Λυπηρόν!

Ανδρέας είπε...

Συγνώμη, περίμενες τώρα σοβαρό σχόλιο από το Στέφανο Ληναίο;

Κι όπως λέει κι ο karaflosmetanastis, πρέπει να διαβάσεις και το Ράδιο Ε για να φέρεις μια ισορροπία στα πράγματα.

avatar είπε...

Μία παρατήρηση για το:

"Μοντερνα? Νομιζω εχει πεθανει εδω και χρονια. Μαλιστα τελευταια προπυργια του μεταλ ειναι οι συνηθεις καθυστερημενοι, Βαλκανιοι (και η Ελλαδα μεσα δυστυχως) και λιγοι κολλημενοι Σκανδιναβοι."

Μπορεί το metal να μην έχει την ίδια απήχηση όσο στα 80's όπου κυριολεκτικά στις Ηνωμένες Πολιτείες κάθε γκαράζ είχε και από μία μπάντα όμως νεκρό δεν είναι σε καμία περίπτωση.

Και πώς να είναι όταν στις Ηνωμένες Πολιτείες π.χ. οι Disturbed βγάζουν το 2005 την καραμέταλ ΔΙΣΚΑΡΑ Ten Thousands Fists και μπαίνει #1 στα αμερικανικά charts ή όταν οι Slipknot γεμίζουν στάδια στις συναυλίες τους.

Δίχως να αναφέρω πόσο γαμάτο και ποιοτικό underground υπάρχει με συγκροτήματα όλων των metal κατηγοριών να ξεπηδάνε συνέχεια. Φοβερή κινητικότητα που δε θα μπορούσε να έχει κανένα "νεκρό" είδος.

Επίσης αν είναι να μιλήσουμε για "προπύργια" του κλασσικού heavy metal να θυμίσω ότι εκτός των Βαλκανικών χωρών και των σκανδιναβών, σε αυτά ανήκει και η Ιαπωνία. Ίσως μαλιστά να είναι η πιο πορωμένη χώρα με τις κλασσικούρες, όταν συγκροτήματα όπως οι Royal Hunt μπαίνουν νο 1 στα charts (!), απλά αυτοί έχουν μόνο οπαδούς και δε βγάζουν πολλά γνωστά συγκροτήματα. Και φυσικά μόνο ως καθυστερημένη χώρα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί...

Rodia είπε...

Αυτό που προτείνω είναι ότι χάνει η μπλογκόσφαιρα: ο κ. Ληναίος πρέπει οπωσδήποτε να φτιάξει ένα blog!

:-)

cyrus είπε...

Ναι, από τον Ληναίο δεν μπορείς να περιμένεις τίποτε καλύτερο -- ου γαρ έρχεται μόνον...

Ναι, το μέταλ είναι ολοζώντανο κι ακμαίο. Το μέταλ των 80's που παίζουν οι Lordi είναι αυτό που έχει πεθάνει.

Όσο για το "ποιοτικάδικο" Φεστιβάλ Ελληνικού Τραγουδιού -- αν είναι να βγάλει πάλι "διαμάντια" σαν το ζαμπόν χωρίς λιπαρά και να βραβεύσει πάλι παλιομοδίτικα ζεϊμπέκικα, να μου λείπει...

Kensai είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Kensai είπε...

@avatar

Μπορεί το metal να μην έχει την ίδια απήχηση όσο στα 80's όπου κυριολεκτικά στις Ηνωμένες Πολιτείες κάθε γκαράζ είχε και από μία μπάντα όμως νεκρό δεν είναι σε καμία περίπτωση.

Μήπως υπάρχει conflict of interest εδώ; :p
(έχεις... ιδιαίτερο avatar θα έλεγα)

Ανώνυμος είπε...

Na min kanoume genikefseis giati oloi kseroume tin afelia tous. Oi Lordi gia paradeigma den ine oute in the fore front of metal, oute antiprosopeftiko deigma tis opoiadipote poiotitas tou metal, poso malon tis skandinabikis skinis.
An kapoios thelei na krinei mia skini, as embathinei tis gnwseis tou/tis. Gia kathe Lordi, there is an Arcturus, opws kai gia kathe Kara iparxei kai enas -bale-onoma-edw-kapoios-pou-kserei-. Popularity is rarely an indication of quality (on the contrary, I would say).

K.

Ανώνυμος είπε...

"Μοντερνα? Νομιζω εχει πεθανει εδω και χρονια. Μαλιστα τελευταια προπυργια του μεταλ ειναι οι συνηθεις καθυστερημενοι, Βαλκανιοι (και η Ελλαδα μεσα δυστυχως) και λιγοι κολλημενοι Σκανδιναβοι."

Ευτυχώς θα έλεγα εγώ.. τι σημασία έχει αν μια μουσική είναι μοντέρνα? Εγώ πρωτο-άκουσα μεταλ μέσα 90s και για εμένα ήταν φρεσκότατο, όπως είναι και για πολλά σημερινά παιδιά που τα 80s δεν είχαν καν γεννηθεί. Τα καλά πράγματα είναι διαχρονικά...

Ανώνυμος είπε...

Περιμένεις άποψη για IQ μεγαλύτερο τού 64 (στην κλίμακα 15), από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ?

Πολύ αισιόδοξος ή/και απαιτητικός είσαι κύριε εισηγητά τού θέματος...

Πού να έβλεπες και την επομένη, στη ΝΕΤ, τη "Νύχτα των Στρατηγών", να σου φύγει το κλαπέτο, σε τι βαθμό έχουμε διαβρωθεί από τούς "ΑΜΙΣ" και την "υποκουλτούρα" τους...

Πάνε οι παραδοσιακές αξίες τής Ευρώπης, που ως γνωστόν γεννήθηκε στην Ελλάδα και πούλεψε όταν η χώρα αυτή προσκολήθηκε στο σταυροφόρο ισλάμ...

Γειά σας ρε 85% αντιαμερικανοί νεοέλληνες, στην υγειά σας τα εκατομμύρια μπουκάλια "μπέρμπον" που ρουφάτε κάθε μέρα για να εξαντλήσετε τα αμερικανικά αποθέματα. Στο τέλος θα νικήσετε, δε θα μείνει μπουκάλι για μπουκάλι, ούτε στο Κεντάκι, ούτε στο Τεννεσσί. Είστε ήρωες, ώ νεοέλληνες, σνιφ, συγκινήθηκα...

Α

ΥΓ: Νά γιατί είμαι περήφανος, επειδή είμαι έλληνας, βρήκαμε τρόπο να εξαντληθεί το αμερικανικό ουίσκι στις αγορές τού κόσμου, τής αγοράς τού Αλ-Χαλίλι συμπεριλαμβανομέμης...

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς ο κατά τα άλλα πολύ καλός κάποτε ηθοποιός το έχει πλέον χάσει και έχει κολλήσει μουσικά στις μπελκάντο του '30 και νοητικά στην εποχή του Περικλή και της Ασπασίας.
Για αυτό και δεν μπορώ να τον κακολογήσω αλλά ούτε και φυσικά και να τον πάρω στα σοβαρά. Θα συμφωνήσω όμως μαζί του σε ένα σημείο : Να μην ξαναπάμε στη Eurovision. Θεωρώ προσβολή σε κάθε Έλληνα πολίτη το δημόσιο χρήμα του Υποργείου Μη-Πολιτισμού να κατασπαταλείται για να κάνει περιοδείες η Βίσση, για πολυτελείς τουαλέτες και όλα αυτά γιατί; για να πάμε καλά σε ένα διαγωνισμό τραγουδιού που καμία σχέση δεν έχει με μουσική ; Στην αποθέωση της κακογουστιάς και της ποπ υποκουλτούρας; Μόνο και μόνο να σκεφτείς ότι επί σκηνής μόνο τα φωνητικά είναι Live φτάνει να καταλάβεις τη μηδενική μουσική αξία που έχουν αυτές οι μαλακίες.
Αλλά όταν δεξιώνεται στο προεδρικό μέγαρο ο Δάντης και η Παπαρίζου από τον πρωθυπουργό τότε για τι πολιτισμό να μιλάμε στην Ελλάδα.... μόνο για Eurovision είμαστε και τελικά αυτό αντιπροσωπεύει την ελληνική κουλτούρα στο εξωτερικό.

avatar είπε...

@Kensai

Στην μετα-Lordi εποχή προβλέπω αυτή η φωτογραφία μου να γίνεται trendy!

Kensai είπε...

Χεχεεχ, δεν έχεις άδικο! Έγινε "aROCKalypse"...

Μάλιστα μ'άρεσε που είδα και θετικά σχόλια απ'τη BBC World σχετικά με τη φετινή Eurovision όπου κέρδισε το outsider και όχι το συνηθισμένο χλιαρό pop τραγουδάκι με τους catchy στίχους και τη μελωδία που 2 μήνες μετά κανείς δε θυμάται...

libertarian είπε...

λολ και εμένα το πρώτη λέξη που μου ήρθε στο μυαλό ήταν Ιαπωνία. Μέχρι και ο πρωθυπουργός της ο Κοϊζούμι ήταν μεταλάς :Ρ. Υποθέτω ότι μάλλον συγκαταλλέγονται στους κολλημένους.

Βασικά ο λόγος που κέρδισαν οι lordi πιστεύω είναι η υψηλή συσπήρωση των ακροατών που ακούν hard rock/metal. Απλά ο διαγωνισμός έγινε "highjacked" από τους ροκμεταλάδες. Σε αυτούς προστέθηκαν και διάφοροι που είναι κατά του θεσμού (να τον "απαξιώσουν" επειδή τους την σπάει) και κάποιοι χαβαλέδες.

Τα κομμάτια που πάνε σε αυτόν τον διαγωνισμό είναι συνήθως για τα μπάζα* (ακόμα και εμείς που στέλνουμε ότι "καλύτερο" έχει η χώρα μας, τα κομμάτια που πάνε σε σχέση με αυτά που έχουν βγάλει εώς εκείνη την στιγμή οι καλλιτέχνες είναι "κατώτερα") και έτσι οι ψηφοφόροι δεν έχουν κάποιο ισχυρό κίνητρο να ψηφίσουν ένα συγκεκριμένο όλοι μαζικά. Από την άλλη οι χαρντροκμεταλάδες ενώ σε έναν διαγωνισμό χαρντροκ/μέταλ ίσως να κατέτασσαν στον πάτο τους lordi σε έναν διαγωνισμό σαν την eurovision νιώθουν ότι τους εκπροσωπεί εφόσον παίζει αυτού του είδους την μουσική. Πέραν του ότι σε σχέση με όλα τα άλλα κομμάτια μπορεί να τους άρεσε περισσότερο αυτό των lordi το κυρίως κίνητρο για να βάλλουν στην τσέπη τους χέρι είναι η Αναγνώριση. Διψούν για αναγνώριση από την κοινωνία θεωρούν οτι τους θεωρεί abnormal. Έτσι ήθελαν να δηλώσουν hey, υπάρχουμε και εμείς. οι Lordi ήταν το μέσο για να το πετύχουν.

* Αν ήταν αλλιώς η Αγγλία που είναι μια από τις πιο ισχυρές μουσικές βιομηχανίες στον κόσμο θα μας έπαιρνε τα σώβρακα κάθε χρόνο. (τι είναι της μοδός τώρα τελευταία; ο Robbie Williams;)

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά ώπα...

Δε μιλάμε καν για τους Lordi. Mάλλον η "Ε" θα επιθυμούσε να συμμετέχει η Φαραντούρη κατα βιονικό τρόπο 30 χρόνια νεώτερη και η το σκηνικό της Eurovision να μοιάζει με την ασβεστομένη πίσω αυλή του κουτουκιού του Στάθη, όπως εκείνα τα πρώτα μεταδικτατορικά χρόνια η Ελλάδα "γιόρταζε τη Δημοκρατία" και ξέχασε να κάνει αεροδρόμια, λιμάνια και μετρό γιατι θύμιζαν σε μερικούς τον κακό καπιταλισμό και τους κακούς Αμερικανούς, Ευρωπαίους κλπ, με αποτέλεσμα η Αθήνα να μοιάζει απ' άκρου εις άκρον για 30 χρόνια σαν τη σκηνή της Eurovision τη στιγμή που οι Lordi τραγουδούσαν το "Hard Rock Hallelujah".

Όσον αφορά τους Lordi και τη Eurovision, μα δεν ήταν οι προκάτοχοι της τωρινής κυβέρνησης που μας κυνηγούσαν με το "Μάθημα Σολφέζ" το 1977; Παλιά μου τέχνη κόσκινο...

Δυο όψεις, το ίδιο μισάνθρωπες, από τη μια η "αριστερίστικη" δήθεν μιζέρια και πίκρα η οποία δεν εμπόδισε βέβαια κάποια στελέχη του "προοδευτικού χώρου" να βαρύνουν κατα κάποια πολλά κιλά, από την άλλη, οι εξίσου υπέρβαροι (η αντιπολίτευση θέλει καλοπέραση φαίνεται) νυν κυβερνώντες μας παραλαμβάνουν ένα από τα κορυφαία αρχιτεκτονικά πάρκα της Ευρώπης και το μετατρέπουν σε καραγκιόζ-μπερντέ, ενώ είναι ανάξιοι να βάλουν ένα κιόσκι με εισητήριο €5 για να μπορούμε να το επισκεφθούμε και να το θαυμάσουμε και οι υπόλοιποι χωρίς να χρειάζεται να ξεπαραδιαστούμε για κάποιο αμφιβόλου ή μη ποιότητας "γεγονός".

Κάτι που επίσης δε σχολιάσατε ήταν η αποχώρηση του κου Ρουσσόπουλου με ελαφρά πηδηματάκια. Καλά οι πολιτικοί, ιδίως της ΝΔ που μοιάζουν αμήχανοι λες και εικοσι χρόνια ήταν αλλού και τους βγάλαν από κρυογονικό θάλαμο από το 1981 που έχασαν τις εκλογές, οι πολιτικοί λέω, δεν καταλάβαίνουν ότι εκτός από τις πομφόλυγες ο κόσμος πρέπει που και που να ξεσκάει, έστω και με ηλίθιο τρόπο και να επιδεικνύει και μια βρε αδερφέ στοιχειώδη αίσθηση του χιούμορ; Πόοοοοοσο πιά ξενέρωτοι είναι εκεί στη ΝΔ που πρέπει να φυγαδεύεται άρον-άρον ο υπουργός για να μην βραβεύσει τους ανεπιθύμητους νικητές τη στιγμή μάλιστα που η κυβέρνηση του είχε αναγάγει την Eurovision σε εθνικό σκοπό;

Γιατί τόση μικρότητα κε Ρουσσόπουλε; Σίγουρα δεν φαίνεστε στα νιατα σας να σας είχε συγκλονίσει το "Child in Time" ή το "Smoke on the Water" των Deep Purple από το "Made in Japan". Μάλλον το ποιό έντονο κομμάτι που ακόύσατε είναι το "Volare" (μου διαφεύγει το όνομα του τερματικού καλλιτέχνη που το τραγούδησε). Δεν μπορούσατε όμως ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ στην ελεγχόμενη ζωή σας να κάνετε την υπέρβαση και να πάτε να βρεβεύσετε ό ίδιος έστω και αυτούς, τους ιδιόρρυθμους νικητές; Μα... αν λακίζουμε στα αστεία και είμαστε τόσο άκαμπτοι, τι θα γίνει με τα σοβαρά; Αν και μεταξυ μας, πολλοί λένε ότι ο κος Αντώναρος θα ήταν περισσότερο ασσορτί από τον λάϊτ και καθως πρέπει κο Ρουσόπουλο για τη συγκεκριμένη απονομή...

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή η ανάλυσή σου gm. Νομίζω ότι ο Ρουσόπουλος μπορούσε να ανρηθεί εξ αρχής να κάνει τη βράβευση και ας έβαζαν κάποιον άλλον ,τόσοι επίσημοι πια υπάρχουν. Αλλά όταν ο πρωθυπουργός δεξιώνεται ο ίδιος στου Μαξίμου τους νικητές τους περυσινού διαγωνισμού, τι να πεις......
Μήπως τελικά αυτό αντιπροσωπεύει την Ελλάδα; Θα μου πεις τώρα υπάρχει μέρος όπου περισσότεροι άνθρωποι παρακολουθούν συνέδρια φιλοσοφίας από ότι τα γκομενάκια στο γυαλί; Όχι βέβαια. Αλλά μην ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα όλα αυτά γίνονται με δημόσιο χρήμα και πως αυτές οι παπαριές έχουν γίνει πολύ σοβαρή υπόθεση στη ζωή του Έλληνα και όχι απλή πλάκα.

Ανώνυμος είπε...

Έχω ένσταση αναφορικά με την κρίση ότι το "metal είναι νεκρό": Ας εξειδικεύσω: Καταρχήν δεν υπάρχει "metal" ως ενιαίο μουσικό είδος - διακρίνεται σε δεκάδες υποείδη, πολλά από τα οποία είναι παρωχημένα ή γραφικά, αλλά στις πιο ακραίες εκδοχές του [black, death, doom] περνάει περίοδο εξαιρετικής ακμής. Αυτή τη στιγμή, κατά την ταπεινή άποψη του ομιλούντος, στις ακραίες εκφάνσεις του ίσως και να είναι η πιο πειραματική και αντισυμβατική μουσική στον πλανήτη. Επίσης, σε ό,τι αφορά τον τρόπο που λειτουργούν αυτές οι σκηνές, μιλάμε για τον ορισμό της αντιεμπορικότητας και της "αυτοοργάνωσης". Υπάρχουν εκατοντάδες μικρές ή μεγάλες ανεξάρτητες δισκογραφικές, ειδικά festival, ειδικός τύπος, σε επίπεδο περιοδικών, fanzine, forum, blogs κλπ και μία λειτουργία "από τα κάτω", όπως έλεγαν και οι παλιοί αριστεροί. Αυτό κατά την εκτίμησή μου είναι η πεμπτουσία αυτού που λέμε "ανεξάρτητη μουσική": Και είναι πολύ πιθανό να είναι η μοναδική μουσική [ίσως υπάρχουν και άλλες, περιορίζομαι από την έλλειψη εξοικείωσης με άλλα είδη] που κάποια μπάντα από το πουθενά μπορεί να βγάλει ένα δίσκο σε μία εταιρία από το πουθενά, που να είναι εφάμιλλος με την αρτιότερη κυκλοφορία των λεγόμενων "μεγάλων" συγκροτημάτων. Τέλος, είναι ίσως η μοναδική μουσική που έχει εγκαταλείψει τελείως πλέον τη μανιέρα: Σε ένα κομμάτι ή σε ένα cd μπορούν να συμβούν τα πάντα: μπορεί να ακούσεις blast-beat, μετά ορχηστρικά μέρη, μετά doom ή black metal riff, μετά τρομπέτες [bl. Sear Bliss], έγχορδα, μετά πλήκτρα elecro, industrial, ό,τι μπορείς να φανταστείς. Και για του λόγου το αληθές μνημονεύω τα εξής ενδεικτικά [2007]: Fractal Possession [Abigor], Om [Negura Bunget], Arcane Odyssey [Sear Bliss], Theogonia [Rotting Christ]: Αν κανείς δεν έχει κάτι καλύτερο να κάνει, ας δοκιμάσει να ακούσει λίγο τα ανωτέρω: Το περιπετειώδες και απρόοπτο της μουσικής τους μπορεί να τον ξαφνιάσει...

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner
















Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign








Referrers

Based on original Visionary template by Justin Tadlock
Visionary Reloaded theme by Blogger Templates | Distributed By Magazine Template

Visionary WordPress Theme by Justin Tadlock