Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007

Τι έμαθες το Σαββατοκύριακο;...

Με ιδεολογίες ...πολυκαταστήματος, τα σημερινά κόμματα

Του Χρήστου Λουτράδη

Είναι κοινώς αποδεκτό οτι μολονότι δεν γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία των εκλογών βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο. Οι προεκλογικές περίοδοι διαχωρίζονται από τις υπόλοιπες στο ότι τα πολιτικά κόμματα δια μέσω της Πολιτικής Επικοινωνίας προσπαθούν να μεταδώσουν τα πεπραγμένα τους στους Πολίτες όπως και να δώσουν ένα σαφές ιδεολογικό και πολιτικό στίγμα που θα ακολουθήσουν την επόμενη τετραετία.

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, οι πολιτικοί αρχηγοί περιόδευσαν ανά την Ελλάδα για να επικοινωνήσουν με τον Λαό, να συζητήσουν για το πώς βλέπουν το μέλλον της πατρίδας μας, να ακούσουν αλλά και να προτείνουν.

Αν κάποιος από εσάς που διάβαζει το άρθρο αυτό, ανιχνεύσει έστω και στο ελάχιστο κάποια από αυτά τα στοιχεία, τότε σας παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου για να σας ζητήσω σεμνά και ταπεινά συγγνώμη. Γιατί αυτό που μέσα απο την δική μου οπτική είδα ήταν μια ανελέητη ανταλλαγή λαϊκιστικών χαρακτηρισμών, διοργάνωση κιτσάτων φιεστών με την συμμετοχή κομματικών κλακαδόρων (βλέπε Λάρισα) και πλήρη απουσία πολιτικού διαλογου και προτάσεων. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του πολιτικού μας συστήματος αποτελούν τυπικές αποφύσεις της μετάλλαξης όλων μεγάλων κομμάτων του πολιτικού φάσματος σε κόμματα με ιδεολογίες πολυκαταστήματος που μοναδικός τους στόχος ειναι η πραγματοποίηση της καλλίτερης προσφοράς για να καταστεί το πολιτικό προϊόν πιο πρόσφορο και θελκτικό στον μέσο Ελληνα που έχει μάθει στα εύκολα, στα λίγα, χωρίς να συνειδητοποιεί ότι έτσι απλά θάβει τις προοπτικές του μέλλοντος για τους απογόνους του.

Όταν ένα κόμμα χάνει την ικανότητα να αρθρώνει συλλογικά αιτήματα μπορεί να γίνει κυβέρνηση για μια τετραετία αλλά σίγουρα υπογράφει την ληξιαρχική της πράξη θανάτου του αφού η σημερινή εποχή απαιτεί συγκεκριμένες προτάσεις για συγκεκριμένα προβλήματα.

Ευελπιστώ ότι και οι Πολίτες θα αναλάβουν επιτέλους τις υποχρεώσεις τους ως πολιτικά όντα και θα κάνουν την αρχή, συγκρίνοντας, σε αυτές τις εκλογές, Προτάσεις, Ιδεολογίες, και όχι επικοινωνιακούς αντιπερισπασμούς.

4 σχόλια:

Spikon είπε...

Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιούν διαφημιστές για την προεκλογική τους εκστρατεία. Ο διαφημιστής θα κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά που θα έκανε αν έπρεπε να διαφημίσει ένα οποιοδήποτε προϊόν. Θα ψάξει να βρει τα χαρακτηριστικά εκείνα του προϊόντος που πιθανόν να προτιμούν οι καταναλωτές. Άρα για ποιές ιδεολογίες μιλάμε; Όλα πωλούνται και αγοράζονται.

Post-Modern Nomad είπε...

Ο Βολταίρος έλεγε ότι αν ενας λαός ανέχεται μία κατάσταση χωρίς να κάνει τίποτα να την αλλάξει τότε του αξίζει. Δυστυχώς αυτό ισχύει για την Ελλάδα στο ακέραιο! Ας ελπίσουμε αυτές οι εκλογές να κάνουν τη διαφορά, αν και δε νομίζω...

mathiou είπε...

Μήπως είναι καιρός και οι bloggers να πιέσουμε για περισσότερη σαφήνεια στον προγραμματικό λόγο των κομμάτων;

Αφού δεν τα λένε στα παράθυρα της τηλεόρασης, ας τα πούμε εμείς στα παράθυρα του υπολογιστή. :-P

Btw, μερικοί πολιτικοί μας, θα μιλάνε την Πέμπτη για τα blogs.

Ανώνυμος είπε...

Καλη η επισημανση για τον Βολταιρο
πριν απο αυτον ομως ενας αλλος πρωτεργατης του Διαφωτισμου, ο Ζαν Ζακ Ρουσω ηταν ακομα πιο ρεαλιστης και ισως πιο επικαιρος στο να δωσει το στιγμα των ημερων...
"Ο σκλαβος που υποτασεται στην εξουσια που ασκει ο αφεντης του κανει καλα...
Καλυτερα ομως κανει αυτος που αποτινασει τον ζυγο" γραφει στο κοινωνικο συμβολαιο...
Λαος και πολιτικοι απο τοτε εξελισονται και μαθαινουν ο ενας τον αλλον καλυτερα...
Ομως λεγανε οι αρχαιοι ημων προγονοι...
" Το δις εξαμαρτανειν, ουκ ανδρος σοφου"
Το τι ηθελαν να πουν, θα φανει στις προσεχεις εθνικες εκλογες!!!!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner
















Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign








Referrers

Based on original Visionary template by Justin Tadlock
Visionary Reloaded theme by Blogger Templates | Distributed By Magazine Template

Visionary WordPress Theme by Justin Tadlock