Κυριακή, Ιανουαρίου 07, 2007

Αρθρο 16, 160 ασυναρτησιες

Για την αναθεωρηση του αρθρου 16 ταχουμε πει συχνα. Ενω ο ΓΑΠ συμφωνει αποτι φαινεται με την κυβερνηση για την αναγκη αναμορφωσης αυτου του αρθρου, μεσα απο το ΠΑΣΟΚ φαινεται να ξεπηδα αντιλογος με κυριο εκφραστη τον Ευ.Βενιζελο. Εριξα λοιπον μια ματια στις θεσεις του και δυστυχως δεν βρηκα ουτε μια θεση που να με πειθει στο θεμα!

Ας παρω σημειο σημειο τα επιχειρηματα:

1-2. Χρειαζεται νομοθετικη χειραφετηση των ΑΕΙ, οχι το νομοσχεδιο της κυβερνησης.

Αλλο το ενα αλλο το αλλο! Το νομοσχεδιο της ΝΔ κανει μια πρωτη προσπαθεια, και προβλεπει και αυξημενη αυτονομια. Δεν βλεπω γιατι να το καταψηφισουμε, επειδη θα μπορουσε να προβλεπει ακομα περισσοτερη!

3. Αυξηση χρηματοδοτησης

Η αυξηση χρηματοδοτησης δεν μας λεει με τι μειωση αλλων δαπανων θα γινει! Και δεν μας εξηγει, οταν με τα σημερινα εξοδα το αποτελεσμα ειναι κακιστο, γιατι ειναι καλη ιδεα να ριξουμε κιαλλα λεφτα στην χαβουζα?

4. Η ολοκληρωμένη αναβάθμιση των ΤΕΙ πρέπει να θεωρηθεί ζήτημα πιο κρίσιμο και επείγον από την ίδρυση μη κρατικώνΑΕΙ.

Εντελως ψηφοθηρικη προταση ανευ νοηματος. Τι σημαινει αναβαθμιση ΤΕΙ? Σχεδον καθε χωρα εχει τεχνικη εκπαιδευση και ανωτατη. Τα ΤΕΙ προσφερουν αλλες υπηρεσιες απο τα ΑΕΙ, μερικα μαλιστα ειναι εξαιρετικα στην δουλεια τους (ξερω παιδια που απο ΤΕΙ αυτοματισμου κανουν διδακτορικα σε εξαιρετικα πανεπιστημια!). Δεν χρειαζονται πλαστες "αναβαθμισεις"...

5. Ολα τα προβλήματα ανικανοποίητης ζήτησης για ανώτατες σπουδές ... συνδέονται με το λύκειο και τις αστοχίες του συστήματος εισαγωγής.

αυτο δεν το καταλαβαινω καν. Η ανικανοποιητη ζητηση εχει να κανει με την ελλιπη προσφορα, τι σχεση εχει το λυκειο ή το συστημα εισαγωγης? Θα κανει να εχουν τα ΑΕΙ περισσοτερες θεσεις δια μαγειας? Φυσικα οχι.

6. δεύτερη ευκαιρία για τριτοβάθμιες σπουδές σε όλους

Ναι, θαυμασια. Τι σχεση εχει αυτο τωρα με το θεμα μας?

7. Την εποχή του διαδικτυακού πανεπιστημίου, είναι αναγκαίο οι δυνατότητές του να αξιοποιηθούν από τα ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ

εμμ προφανως! Γιατι δεν γινεται σημερα? Μηπως εχει σχεση με την γενικη τεχνοφοβια του δημοσιου τομεα? Μια ιδιωτικη εταιρεια προσπαθει συνεχως να μειωνει τα εξοδα της γιαυτο οι εφαρμογες της πληροφορικης χρησιμοποιουνται ταχυτατα. Αντιθετα ο δημοσιος υπαλληλος βρεξει χιονισει το ιδιο αραχτος ειναι και τα ιδια βγαζει, καθολου περιεργο οτι δεν ενδιαφερεται να μαθει χρηση ΗΥ.

8. Εφόσον καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τη φοιτητική μετανάστευση [...] οφείλουμε να απαντήσουμε στο ερώτημα εάν πρέπει να αυξηθούν οι θέσεις στα δημόσια ΑΕΙ και ΤΕΙ.
[...] την ίδια ώρα μένουν κενές 20.000 θέσεις λόγω μη συμπλήρωσης της βάσης του 10.

Ναι! Εσεις τι απαντατε τελοσπαντων? Και αν βλεπετε οτι ειναι τοσο κακη η δημοσια παιδεια που προσφερουμε θεσεις φοιτησης χωρις να υπαρχει ζητηση και εκει που εχουμε ζητηση προσφερουμε ελλιπεις θεσεις, νομιζετε οτι πρεπει να συνεχιστει το κρατικο μονοπωλιο? Γιατι, οι γραφειοκρατες θα γινουν πιο εξυπνοι και αποτελεσματικοι στο μελλον δια μαγειας?
Και πριν μιλησει καποιος για κορεσμενους τομεις (λες και ο κρατικος υπαλληλισκος ξερει να διακρινει ποιος επαγγελματικος τομεας ειναι κορεσμενος για τα επομενα 20 χρονια) ας κοιταξει αυτο το αρθρο.

9. αξίζει τον κόπο να καταγραφούν τα υπάρχοντα αναξιοποίητα κληροδοτήματα των ΑΕΙ, να αναζητηθούν δωρητές για τα νέα περιφερειακά πανεπιστήμια [...] Αντίστοιχη καταγραφή πρέπει να γίνει και για τις δωρεές Ελλήνων σε ξένα πανεπιστήμια

Ωραια, τι θα αλλαξει η καταγραφη? Θα αλλαξει το γεγονος οτι μια δωρεα σε ενα δημοσιο ΑΕΙ καταληγει παντα αχρησιμοποιητη ή χειροτερα καταστρεφεται στην πρωτη καταληψη? Θα αλλαξει το γεγονος οτι οι σοβαροι ευεργετες ταχουν παρατησει εντελως και προσφερουν χρηματα μονο σε ξενα (κατα κανονα ιδιωτικα) ιδρυματα? Ή μηπως κε. Βενιζελο θα τους υποχρεωσετε με το ζορι να ευεργετουν την ελληνικη σαπιλα, την τεμπελια και την διαφθορα?

10. Εφόσον ακριβολογούν όσοι υποστηρίζουν την ανάγκη να προβλεφθεί ρητά στο σύνταγμα η δυνατότητα ίδρυσης μη κρατικών, μη κερδοσκοπικών, κοινωφελών, πλήρως αυτοδιοικούμενων πανεπιστημίων εντεταγμένων σε ενιαίο σύστημα με τα δημόσια, (δηλαδή κάτω από τις εγγυήσεις της αξιοκρατικής εισαγωγής φοιτητών και της επιλογής καθηγητών), οφείλουν να αποδεχθούν τη ρητή πρόβλεψη αυτών των εγγυήσεων στο σύνταγμα.

Ο κ. Βενιζελος θα επρεπε να γνωριζει οτι το Συνταγμα μας δεν ειναι ευχολογιο, δεν ειναι κουρελοχαρτο να το γεμιζει με την ιδεοληψια του ο καθε περαστικος! Ειναι ο βασικος νομος της πολιτειας μας και πρεπει να εχει τα απολυτως απαραιτητα, δηλαδη προφανως οχι το πως θα εισαγεται φοιτητης σε ενα ιδιωτικο ΑΕΙ, για ονομα της λογικης!

11. Οφείλουμε να αντισταθούμε στις «Σειρήνες» του επιχειρηματικού πανεπιστημίου «ευκαιρίας», που λένε ευθέως ότι το μη κερδοσκοπικό δεν έχει νόημα [...] η αρχική επένδυση και ποσοστό τουλάχιστον ίσο προς το 50% των ετήσιων δαπανών καλύπτονται από δωρεές, κληροδοτήματα, αξιοποίηση περιουσίας και όχι από δίδακτρα. Η συμμετοχή των διδάκτρων στα καλά αμερικανικά πανεπιστήμια δεν ξεπερνά το 20%.

Η τοσο χαμηλη συμμετοχη των διδακτρων στα τοπ αμερικανικα ΑΕΙ εχει ερθει μετα απο αιωνες δωρεων απο αποφοιτους! Πως ενα πανεπιστημιο, πριν καν βγαλει αποφοιτους θα εχει τετοιες δωρεες? Και τελοσπαντων απο που κιως που ειναι δουλεια του κρατους να κρινει πως θα χρηματοδοτειται ενα ιδιωτικο ΑΕΙ? Αφηστε μας πια με τις μυωπικες ρυθμισεις σας και τους κρατικιστικους ζουρλομανδυες σας, αφηστε το καθε ιδρυμα να βρει την δικη του μιξη! Αν ο απλος σκοπος ειναι φτηνα διδακτρα για τους φτωχους, φτανει μια ρυθμιση να υπαρχουν πληρεις υποτροφιες για το 20% και εντελως ελευθερα διδακτρα για τους αλλους!

12. Οφείλουμε να αντισταθούμε στην «πονηρή» πρόταση μετατροπής των δημόσιων πανεπιστημίων σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, ώστε μετά να τεθεί ζήτημα εξίσωσής τους με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και επίκλησης των κανόνων του αθέμιτου ανταγωνισμού

Τεχνικοτητα μου φαινεται αυτο, οχι σοβαρο θεμα. Αλλα ουτως ή αλλως ειναι κουτο για μας να αποκλειουμε ας πουμε σε ερευνητικους διαγωνισμους τα ιδιωτικα ΑΕΙ. Ο στοχος ειναι απλα να εχουμε ερευνα, οχι με το ζορι ερευνα σε δημοσιο ιδρυμα! Οποιος μπορει να κανει καλυτερα την ερευνα, αυτος πρεπει να χρηματοδοτειται (στις ΗΠΑ πχ τεραστιο μερος της δημοσιας ερευνας γινεται απο ιδιωτικα ιδρυματα. Το φημισμενο Jet Propulsion Laboratory ας πουμε που στηριξε το βαλλιστικο και διαστημικο προγραμμα των ΗΠΑ στεγαζεται στο ιδιωτικο Caltech!)

13. Οσοι ισχυρίζονται ότι με τη συνταγματική πρόβλεψη των μη κρατικών, μη κερδοσκοπικών πανεπιστημίων αντικρούουμε την υποχρέωση της αναγνώρισης των επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων πτυχίων τριετούς φοιτήσεως.

δεν την αντικρουουμε αλλα και γιατι θα επρεπε? Τα επαγγελματικα δικαιωματα δεν πρεπει να ειναι συναρτηση λεπτομερειων (3 ετη φοιτησης? 3,5? 4?) αλλα ουσιας (εχει τις ελαχιστες γνωσεις ή οχι?). Πρεπει να μπει ενα τερμα στην συντεχνιακη θεαση των επαγγελματικων δικαιωματων ως απλα οπλου για να αποφευγουμε τον ανταγωνισμο!

14-15. σχεδον παντελως ασχετα με το θεμα σημεια θα ελεγα. τα προσπερνω.

16. Δεν πρέπει να αποδεχόμαστε μύθους για την ευρωπαϊκή και διεθνή εκπαιδευτική πραγματικότητα ή να υφιστάμεθα παθητικά ένα εκπαιδευτικό ντάμπινγκ. Πρέπει να αντιδράσουμε ενεργητικά, με βάση τα πραγματικά ευρωπαϊκά δεδομένα, που διαμορφώνονται μέσα από συνεχή διαπραγμάτευση στα όργανα της Ενωσης και σε συνεργασία με άλλες χώρες-μέλη που ακολουθούν τις ηπειρωτικές πανεπιστημιακές πρακτικές για την οργάνωση και τη διάρκεια των σπουδών.

Τι στο καλο σημαινει εκπαιδευτικο νταμπινγκ? Και τι εννοει υπο συνεχη διαπραγματευση? Το συστημα της Μπολωνια με τους 3 κυκλους σπουδων (πτυχιο-μεταπτυχιακο-διδακτορικο) ισχυει, ολη η Ευρωπη προσαρμοζεται σε αυτο, η Ελλαδα ακομα ελπιζει
να το ανατρεψει? Η ενεργητικη αντιδραση ειναι να παψουν οι σαχλαμαρες, να σταματησει η αντιδραση για την αντιδραση, να γινει υπευθυνος ο κ. Βενιζελος και να υπερψηφισει καθε νομο που φερνει την Ελλαδα πιο κοντα στους στοχους της σωστης παιδειας, οχι να κανει πολιτικα παιχνιδια στην πλατη των φοιτητων.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...



Ο κ. Βενιζελος θα επρεπε να γνωριζει οτι το Συνταγμα μας δεν ειναι ευχολογιο, δεν ειναι κουρελοχαρτο να το γεμιζει με την ιδεοληψια του ο καθε περαστικος!


Σώθηκες Σωτήρη!

Ο κ. Βενιζέλος, ως επιστήμων συνταγματολόγος, γνωρίζει πολύ καλά τι εστί Ελληνικό Σύνταγμα, γι αυτό και γράφει αυτά που γράφει.

Είναι δεδομένο πως ο κ. Βενιζέλος θέλει να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη.

Πέρα από τις φλυαρίες του βορειοελλαδίτη Ιζνογκούτ, παραμένει το θέμα της ποιότητας στη δημόσια εκπαίδευση. Κι αυτό δεν λύνεται με την έλευση των ιδιωτικών πανεπιστημίων.

Κανείς, ούτε βεβαίως ο κατα τα άλλα λαλίστατος κ. Βενιζέλος, δεν μιλάει για το πώς θα βελτιωθούν τα δημόσια ΑΕΙ τα οποία είναι και θα παραμείνουν ο κορμός της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης για τους Έλληνες πολίτες. Δίχως συγχωνεύσεις και κλείσιμο σχολών και ιδρυμάτων, δεν θα δούμε βελτίωση ακόμη κι αν οι δαπάνες για την ανώτατη παιδεία φτάσουν στο 5%. (Μετά θα απαιτήσουμε 10%, 15%, μέχρι που θα χρεωκοπήσουμε).

Γι αυτό ο κ. Βενιζέλος, αλλά και η ΝΔ βρήκαν εύκολο θέμα να ασχολούνται: το άρθρο 16. Το χάλι της δημόσιας παιδείας και το μέλλον της είναι ο ελεφαντας που βρίσκεται στο δωμάτιο αλλά κάνουμε πως δεν τον βλέπουμε. Θα έρθει η ώρα όμως να χέσει ο έλεφας κι αν τα σκατά πέσουν πάνω στον εν λειτουργία ανεμιστήρα, θα τα γευτούμε όλοι! Ακόμη κι ο Ιζνογκούτ.

Θέμης Λαζαρίδης είπε...

Το όλο άρθρο του κ. Βενιζέλου είναι μιά υπεκφυγή. Αντί να απαντάει στο ανά χείρας ερώτημα («είναι θετική η αναθεώρηση του άρθρου 16, ναι ή όχι;»), μας λέει ότι υπάρχουν άλλα προβλήματα πιο σημαντικά. Δηλαδή το στρίβει δια του αρραβώνος.

Όλα αυτά τείνουν να επιβεβαιώσουν την υποψία ότι ο κ. Βενιζέλος αποφάσισε να κεφαλαιοποιήσει την αντίδραση μεγάλου μέρους του ΠΑΣΟΚ στην αναθεώρηση του συντάγματος ώστε να καθιερωθεί ως ο Νο 1 δελφίνος και να διεκδικήσει την αρχηγία του κόμματος μετά τις ερχόμενες εκλογές. Μιά καθαρά καιροσκοπική τακτική που υπηρετεί μόνο τις προσωπικές του φιλοδοξίες.

Μπορεί φυσικά και να πιστεύει ότι το άρθρο 16 δεν επιδέχεται βελτίωση. Δεν ξέρω ποιό από τα δύο είναι χειρότερο.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά είμαι φοιτητής σε Τμήμα ΤΕΙ στήν Αθήνα. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με το άρθρο. Το λυπηρό δεν είναι οτι ΝΔ και Βενιζέλος ασχολούνται με το άρθρο 16. Το πραγματικά λυπηρό είναι οτι το μεγαλύτερο μέρος των φοιτητών ασχολείται και καταναλώνει ενέργεια ενάντια στο άρθρο, αντί να διεκδικεί αναβάθμιση του δημοσίου συστήματος. Επίσης πιστέυω οτι πρέπει να αυξηθεί η χρηματοδότηση της παιδείας, αφού όμως παρουσιαστούν προτάσεις απο όλες τις πλευρές για το πως θα αξιοποιηθεί αυτή η άυξηση. Διαφορετικά τα χρήματα θα πάνε στράφι.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω το Σωτήρη τί συγχίζεται να απαντά στις ατάκτως ερριμένες σκέψεις ενός εν πολλοίς κομματικού δελφίνου. Δυστυχώς, το κατεστημένο του παρελθόντος έχει φτάσει στα όρια του, το ξέρει, και μάχεται τις οποιες αλλαγές. Την ίδια στιγμή, η συντριπτική πλειοψηφία των βλαστών των στελεχών του ΠΑΣΟΚ έχουν σπουδάσει είτε στο Αμερικανικά κολέγια Ελλάδος, είτε στην τρισκατάρατη αλλοδαπή, τά έχουμε πει αυτά. Όπως επίσης έχουμε μιλήσει για το ότι επειδή τσινάνε τα μονοπωλιακά συμφάροντα της εκπαίδευσαης, θα πρέπει η Αθήνα και η Θεσ/νίκη να μεταβληθούν στο playground μεταξύ των "γνωστών αγνώστων", του ακραία γραφικού Πολύδωρα, και των συγχισμένων πλην όμως εξουσίαν εχόντων ματατζήδων οι οποίοι πως γ΄'ινεται και σε κάθε πορεία βαράνε τα λάθος άτομα. βρε παιδιά. Μπροστά τους έχουν τους "γνωστούς αγνώστους που καινε, και αυτοί βαράνε περαστικούς, δημοσιογράφους, παιδάκια, τέτοια πράγματα...

Για' αυτό ας μη συγχιζόμαστε, μπόρα είναι θα περάσει.

Ανώνυμος είπε...

Σωτήρη κάνε το εξής πείραμα:
-Βάλε το ΓΑΠ να δηλώνει αντίθετος με την αναθεώρηση του άρθρου 16 -άσχετα με το τι έλεγε στο παρελθόν- και φαντάσου μόνος σου ποια θα είναι η άποψη του Βενινζέλου.

-Το βρήκες! Θα ήταν σαφέστατα υπέρ της αναθεώρησης. Γιατί ακριβώς δεν είναι θέμα ιδεολογίας αλλά καθαρά θέμα πολιτικολογίας και ανάδυσης στην επιφάνεια των "βενινζελικών" του ΠΑΣΟΚ -μήπως να λέγονται νεοβενινζελικοί;- με οποιαδήποτε αφορμή. Αν δεν ήταν το άρθρο 16, θα ήταν η οικονομία, οι λιμενεργάτες ο ΟΤΕ.....
Ο εν λόγω υποψήφιος αρχηγός φροντίζει για την κρίσιμη ώρα που θα αναλάβει αυτός κάποια προεκλογική εκστρατεία σαν αρχηγός του ΠΑΣΟΚ και θα θελήσει να πιάσει τον χώρο των κεντρο-αριστερο-ανέντατχτων νέων-φοιτητών. "Ο Βενινζέλος ρε, αυτός είναι ο γαμάτος ,που ήταν μαζί μας στις διαδηλώσεις για τα ιδιωτικά όχι σαν τον άλλο ...".

S G είπε...

"Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω το Σωτήρη τί συγχίζεται να απαντά στις ατάκτως ερριμένες σκέψεις ενός εν πολλοίς κομματικού δελφίνου"

ολοι αποτι φαινεται απλα δεν παιρνετε στα σοβαρα τον κ. Βενιζελο. Φανταζομαι θα εχετε τους λογους σας, αλλα νομιζω ειναι λυπηρο ο δημοσιος διαλογος στην Ελλαδα να ειναι τσαπατσουλικος και ανευ νοηματος. Οι πολιτικοι θα σταματησουν τις ασυναρτητες προτασεις και τις απερισκεπτες δηλωσεις, μονο οταν οι πολιτες αρχισουν να τους ελεγχουν σοβαρα και να τους κρινουν με συστημα. Γιαυτο λοιπον απαντω στον κ. Β...

και βεβαια ισως ετσι αποφυγουμε λιγο αυτο που λεει το ναυαγιο, δηλαδη την δημιουργια εντυπωσεων απο τετοιες κινησεις, οταν οι πολιτες δεν βλεπουν την ουσια αλλα μονο το θεαμα...

Ανώνυμος είπε...

Βέβαια ο Σωτήρης έχει δίκιο, μόνο όταν με διάλογο αντικρούεις τα λεγόμενα κάποιου και όχι με αφορισμούς, σε λαμβάνει και εσένα σοβαρά ο κόσμος (και ελπίζω να η παρατήρηση μου να μην εξελήφθη από μέρους του Σωτήρη σαν μομφή εφόσον εκτιμώ το γραπτό λόγο του, ασχέτως αν μπορεί να παίρνω- πες αποστάσεις από ένα... 5% από αυτά ΄που γράφει)

Ακριβώς όμως επειδή παίρνω σοβαρά τον κο Βενιζέλο και επειδή γνωρίζω ότι δεν είναι τυχαίος (όπως δυστυχώς πολλοί-πάρα πολλοί από τη ΝΔ) γι' αυτό και εξοργίζομαι όταν λέει αυτά τα πράγματα αβασάνιστα. Παρατηρώ πολλούς εν πολλοίς πανεπιστημιακούς και σπουδάσαντες "έξω" να προτείνουν πράγματα όχι ασύμβατα με τα δεδομένα της χώρας που σπούδασαν (όπου εκεί πλέον έχουν έτοιμη την απάντηση: ¨Άλλο έξω και άλλο το Ελλάντα) αλλά και πράγματα τα οποία αντίκεινται σε αυτή καθαυτή την ορθολογική διοίκηση των πανεπιστημιακών και μη οργανισμών που υποτίθεται προασπίζουν το "δημόσιο" -το τονίζουν και το ξανατονίζουν μη το ξεχάσουμε- χαρακτήρα τους.

Το πρόβλημα είναι όμως: μήπως τελικά ο διάλογος έχει καταστεί απλά ένα εργαλείο κωλυσιεργίας όπου τίποτε δεν συμφωνείται και απλά περιμένουν μια ανατροπή της κατάστασης, μια ελπιδοφόρα αλλαγή του πολιτικού σκηνικού ή κάτι τέτοιο;

Και στο κάτω-κάτω, έστω και χωρίς ιδιωτικά πανεπιστήμια, δεν πρέπει να γίνουν κάποιες άλλες αλλαγές; Πόσο πια κοροΐδα είναι ο κόσμος που δεν καταλαβαίνει ότι ο συνδυασμός "ασύλου" και ατιμώρητων καταστροφών, αδυναμίας ελέγχου, αξιολόγησης διδασκόντων και διδασκομένων, οδηγεί σε πανεπιστήμια τσαντίρια που δεν έχουν καμιά σχέση με την ανώτατη εκπαίδευση και τα οποία παρουσιάζονται συνεχώς τελευταία στα rankings που δημοσιεύονται "έξω"; Η μήπως εκείνο που μας (τους) ενδιαφέρει απλά είναι η διαιώνιση της υπάρχουσας κατάστασης;

Με ποίο δικαίωμα αυτοί οι άνθρωποι στέλνουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν στην τρισκατάρατη δύση σε πανεπιστημιακά ιδρύματα κοσμήματα, και από την άλλη δεν τους ενοχλεί αν τα Ελληνικά πανεπιστήμια με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις μοιάζουν με τσαντίρια; Γιατί δεν στέλνουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν στο "Μετσόβιο" και στο "Καποδιστριακό" όπως πάνε κατόπιν σκληρών εξετάσεων - τα παιδιά του κοσμάκη;

Όχι, δεν με εξοργίζει ο διάλογος αλλά η υποκρισία και η κοροϊδία.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner
















Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign








Referrers

Based on original Visionary template by Justin Tadlock
Visionary Reloaded theme by Blogger Templates | Distributed By Magazine Template

Visionary WordPress Theme by Justin Tadlock