Μια επαναστατημένη, πάλλουσα και ετερογενής μάζα από διαδηλωτές ξεχύθηκε απόψε στους δρόμους της μητρόπολης. Σάρωσε με τον όγκο της τους έρημους δρόμους, σκέπασε χειμαρρωδώς την γκρίζα άσφαλτο, και περικύκλωσε τον μεγαλύτερο πυλώνα της τρίτης ελληνικής δημοκρατίας: τη βουλή
Αυτή η λαομάζωξη όμως δεν είναι παρά η κορυφή του παγόβουνου. Με φόντο την συζήτηση για το άρθρο 16 και την χιλιακουσμένη μεταρρύθμιση του, που σαν το γεφύρι της Αρτας χτίζεται ολημερίς για να γκρεμιστεί λίγο μετά, 215 σχολές κηρύσσουν κατάληψη. Ο λόγος ξεκάθαρος: Όχι στη μεταρρύθμιση του άρθρου 16.Οχι στην ιδιωτικοποίηση και την υποβάθμιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας.
Αλλά ένα σύνθημα, δεν γίνεται αληθινό όσες χιλιάδες διαδηλωτές κι αν το φωνάξουν με διάπλατα άνοιχτά τα στόματα τους. Οχι κυριε Αλντους Χάξλευ(αν και μεγαλοφυία) δεν είχατε δίκιο: "64.000.000 επαναλήψεις" ΔΕΝ "κάνουν την αλήθεια". Μια οργανωμένη σύναξη δεν διαθέτει το τεκμήριο του αλάθητου, ειδικά όταν συνασπίζεται-όπως τώρα!- γύρω από επιχειρήματα που δεν αντέχουν στο παραμικρό φύσημα της κοινής λογικής.
Ο Σοπενάουερ όριζε την εριστική διαλεκτική στο ομώνυμο έργο του ως την "τέχνη της αντιπαράθεσης κατά την οποία αποσπούμε από τους άλλους την εντύπωση ότι έχουμε δίκιο ούτως ή άλλως (per fas et nefas)".Πρώτος της κανόνας ή τέχνασμα, η διόγκωση:
"Διευρύνουμε τον ισχυρισμό του αντιπάλου πέρα από τα φυσικά του όρια..μεγεθύνοντας τον στο έπακρο"
"Υπερασπιζόμαστε το Άρθρο 16 του Συντάγματος. Η κατάργηση του θα είναι η ταφόπλακα σε ότι θυμίζει ή είναι η Δημόσια Δωρεάν Παιδεία."
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 16
Τέχνασμα 24: Η κατάχρηση των συνεπειών του συλλογισμού:
"Χρησιμοποιώντας ψευδείς συνεπαγωγές και διαστρεβλώνοντας τις έννοιες συνάγουμε διά της βίας από τη θέση του αντιπάλου μας θέσεις που ούτε υπόκεινται ρητώς,ούτε λανθάνουν σ αυτήν""Οποιος έχει λεφτά θα μπορεί να περνά σε μια σχολή για την ελίτ, για λίγους κι εκλεκτούς. Οι υπόλοιποι, η μεγάλη μάζα, οι νέοι από τα φτωχά λαϊκά στρώματα, θα στοιβάζονται σε άθλιου επιπέδου και συνθηκών σχολές τριετούς φοίτησης, πιο άθλιες και από τα σημερινά ΤΕΙ της επαρχίας.
Εννοείται πως σ’ αυτή την κατάσταση θα προσαρμοστεί και το δευτεροβάθμιο εκπαιδευτικό σύστημα και το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι που να ανακοπεί η προοδευτική τάση που ιστορικά έχει διαμορφωθεί στην ελληνική κοινωνία, να στέλνει τα παιδιά της στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Γιατί αυτή η τάση στηρίχτηκε με λαϊκούς και φοιτητικούς αγώνες, ιδιαίτερα τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, και είχε σαν αποτέλεσμα να πολλαπλασιαστούν σε σχέση με το παρελθόν οι θέσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, γεγονός που από το σύστημα θεωρείται… αντιπαραγωγικό. Γιατί το σύστημα θέλει μια εκπαίδευση εξάρτημα της «αγοράς», παράρτημα των επιχειρήσεων και των αναγκών τους, και όχι μια Παιδεία που θα μορφώνει και θα απελευθερώνει"
Προκήρυξη των Φοιτητών της «Κόντρας»
Τέχνασμα 28: "Επιχείρημα: προβάλλεις μια αβάσιμη αντίρρηση την μη βασιμότητα της οποίας αντιλαμβάνετι μόνον ο γνώστης(...) όχι οι ακροατές.Προκειμένου να αποκρούσει την αντιρρηση σου ο αντιπαλος θα έπρεπε να εμπλακει σε μια σχοινοτενή αναλυση.Και ευήκοα ώτα δεν βρίσκονται εύκολα"
"Γιατί η αναθεώρηση του άρθρου 16 σημαίνει την κατάργηση της δημόσιας δωρεάν παιδείας, και όλων των λαϊκών-νεολαιίστικων δικαιωμάτων που συνδέονται με αυτήν και αποτελεί πολιορκητικό κριό για τη πλήρη υποταγή και συμμόρφωση του περιεχομένου και της λειτουργίας της δημόσιας εκπαίδευσης στις ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων
"
· Γιατί η αναθεώρηση του άρθρου 16 σημαίνει ακόμα μεγαλύτερη αφαίμαξη του λαϊκού και εργατικού εισοδήματος, αποδίδοντας την εκπαίδευση στο κέρδος και την ασυδοσία των επιχειρήσεων
Αγωνιστική Πρωτοβουλία
Όταν το ουρλιαχτό της μάζας συναντά την πολιτικά υπολογισμένη προπαγάνδα ο ολοκληρωτισμός είναι προ των πυλών. Κανένα από τα συνθήματα της αντιπολίτευσης ενάντια στην αναθεώρηση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Με εξόφθαλμες στρεβλώσεις, και επιτηδευμένες αλλοιώσεις προσπαθούν να δομήσουν ένα "ενιαίο" μέτωπο ενάντια σε κάθε αλλαγή, σε κάθε βήμα προς τα εμπρός, σε κάθε μεταρρύθμιση που θα τονώσει και θα επεκτείνει την ελευθερία της επιλογής του μέσου πολίτη.
Το σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα που αναπτύχτηκε πάνω στη βάση του άρθρου 16 έχει εκφυλιστεί πλέον πλήρως. Η ανάπτυξη της παραπαιδείας, ξεκάθαρος καρπός του μονοπωλίου στην ανώτατη παιδεία, οδηγεί σε όλο και οξύτερες ανισότητες. Τα διαδοχικά σκάνδαλα κακοδιαχείρισης των πανεπιστημιακών πόρων, συνδυασμένα με την χαμηλότατη κατάταξη των ελληνικών πανεπιστημίων στους παγκόσμιους πίνακες δυσφημίζουν τη χώρα και καταβαραθρώνουν τα όνειρα του λαού για την πολυαναμενόμενη αναβάθμιση της παιδείας. Αυτό είναι το σύστημα που βιώνουμε καθημερινά.Αυτή είναι η "δημόσια δωρεάν παιδεία" του άρθρου 16.
Ταυτόχρονα τίποτα μα τίποτα δεν δικαιολογεί τις δυστοπίες που περιγράφουν στα συνθήματα τους οι διαδηλωτές. Σε χώρες που επιτρέπουν την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, εχει βρεθεί ότι οι ανισότητες της εισόδου στα δημόσια ιδρύματα είναι υψηλότερες απ ότι στα ιδιωτικά. Τα δύο κόμματα στις θέσεις τους για την αναθεώρηση του άρθρου 16 δεν προτείνουν πουθενά πλήρη κατάργηση αλλά τροποποίηση. Η δημόσια παιδεία δεν καταργείται με την αναθεώρηση: απλά προστίθεται στο πλάι της η δυνατότητα ίδρυσης ιδιωτικών ιδρυμάτων . Οι εύποροι πολίτες δεν αποκτούν κανένα ιδιαίτερο πλεονέκτημα, καθώς ουτως ή άλλως και πριν τις μεταρρυθμισεις είχαν τη δυνατότητα να πληρώνουν για την ανώτατη μόρφωση των παιδιών τους σε πανεπιστήμια του εξωτερικού.Αντίθετα θα ευνοηθούν τα παιδιά των μικρομεσαίων καιχαμηλών στρωμάτων που ως τώρα εγκλωβίζονταν ανάμεσα στην αποτυχία των πανελληνίων και στην έλλειψη πόρων για σπουδές στο εξωτερικό.
Τι πολεμούν επομένως οι εχθροί της μεταρρύθμισης; Μηπως, λέω μήπως, τη δυνατότητα μας να επιλέξουμε το χώρο και το αντικείμενο των σπουδών μας; Την ελευθερία να επιλέξουμε το γνωστικό μας αντικείμενο και να επενδύσουμε σ αυτό τους καρπούς των κόπων μας; Ας το σκεφτούν αυτό για λίγο οι ιδεολογικοί συνοδοιπόροι των καταληψιών. Kαι ας έχουν στο μυαλό τους τη φράση του Τσόμσκι (που μάλλον τους είναι οικείος:))
"Propaganda is to a democracy what the bludgeon is to a totalitarian state.”"
13 σχόλια:
Μπράβο! Άντε να βγαίνουμε σιγά σιγά απο τον στρουθοκαμηλισμό μας που μας κρατάει δεκαετίες πίσω.
Δε μου αρέσει να αντιγράφω σχόλια, αλλά άφησα ένα σε ποστ στο http://lithonis.blogspot.com/ για το ίδιο θέμα!
Ακριβώς. Αυτό που στην ουσία ζητούν να κατοχυρώνεται είναι η παρεμπίδιση της ελευθερίας της επιλογής.
"Σε χώρες που επιτρέπουν την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, εχει βρεθεί ότι οι ανισότητες της εισόδου στα δημόσια ιδρύματα είναι υψηλότερες απ ότι στα ιδιωτικά."
Υπάρχει πηγή για αυτό;
Γενικά συμφωνώ. Αλλά να μην τα παραλέμε. Δε φταίει για ΟΛΑ το κρατικό μονοπώλιο. Ούτε και η απελευθέρωση από μόνη της θα εξαλείψει την παραπαιδεία.
gb said...
ΞΕΡΑ-ΧΛΩΡΑ.
Εκτός από τη "προπαγάνδα και τό φοιτητικό κίνημα", εντός των οργανισμών των ΑΕΙ υφίστανται λιγότερο ή περισσότερο δημιουργικές καταστάσεις.
Ο διάλογος δυστυχώς, κινείται μεταξύ μαύρου-άσπρου και από τις δύο αντιμαχόμενες πλευρές.
Οι δημιουργικές καταστάσεις είναι σχεδόν αξεδιάλυτες από τις αντιδραστικές, όπως μία ευαίσθητη χειρουργική επέμβαση.
Είναι προφανές ότι οι "μόνιμοι" θίγονται λιγότερο σε κάθε περίπτωση, ενώ οι συμβασιούχοι,μέρος των οποίων μοχθεί δημιουργικά μέσα σε αυτές τις αντίξοες συνθήκες προβλέπεται να εξοντωθεί.
Οσοι τάσονται υπέρ ή κατά της Αναθεώρησης του άρ.16, άς σκύψουν προσεκτικά μη κάψουν τα ξερά με τα χλωρά. Θέλει κόπο να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι. Ολοι έχουν μετατραπεί σε "Ναπολέοντες" αφ'υψηλού, όπως και ο Ξέρξης από τό όρος Αιγάλεω παρακολουθεί την μάχη μαζί με την ήττα.
Αυτή η μάχη έχει μόνο "στρατηγούς",
λείπουν οι τυφεκιοφόροι.
Οσο γίνεται επίκληση Αξιολόγησης και ταυτόχρονα μετατίθεται σε αόριστο χρόνο, τόσο οι προθέσεις δεν έχουν το ποθητό αποτέλεσμα.
Είμαστε πολλοι αυτοί που επιθυμούμε να επιβιώσουν τα δημιουργικά πρόσωπα, αντί εντός ενός διχαστικού κλίματος το οποίο παράγει μετριότητες εκατέρωθεν.
Υ.Γ. Παρακαλώ να σβηστεί το προηγούμενο σχόλιο, διότι πρός τό τέλος παρεισέφρυσε
πρόταση-επικόληση από άλλο "ανέκδοτο".
οκ το σβησα.
"Εδώ οι υπόλοιπες χώρες του κόσμου θα εύχονταν να έχουν περισσότερα πανεπιστήμια, εμεις απαγορεύουμε την ίδρυση τους για να προασπίσουμε το κοινό καλο!"
εδω ειναι το βαθυτερο προβλημα για μενα. Τα ιδιωτικα πανεπιστημια θα επιτραπουν, αλλα οι ελληνες ακομα δεν θα μαθουν οτι δεν δικαιουμαστε να απαγορευουμε ο,τι δεν μας αρεσει. Πραγματικα τρομερα σπανια ακουγεται ενα επιχειρημα που να σεβεται τα ανθρωπινα δικαιωματα στην συζητηση περι ιδιωτικων ΑΕΙ. Ολοι μιλανε λες και ειναι δικτατορες που διοικουν την σοβιετικη ελληνικη οικονομια και κοινωνια κατα το δοκουν. ειναι πραγματικα κριμα...
@ Θέμης Λαζαρίδης: Φυσικά και δε φταίει το κρατικό μονοπώλιο, ούτε και αποδέχομαι βέβαια τη λέξη μονοπώλιο όσον αφορά στη Παιδεία.
Και φυσικά η απελευθέρωση δε θα εξαλείψει την παραπαιδεία, μπορεί μάλιστα και να τη διογκώσει. Μπορεί να διογκώσει πολλές αρνητικές καταστάσεις αν δε γίνει σωστά.
Αυτό που πιστεύω εγώ, είναι πως κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Θα γίνει πανικός για τόσο καιρό πάλι για ανούσια ζητήματα, και θα ξεχάσουμε πάλι να συζητήσουμε επί της ουσίας. Όσο είμαστε αρνητικοί για να είμαστε και ασκούμε αντιπολίτευση για να ασκούμε, κανένα θέμα δε θα συζητήσουμε καθαρά και κανένα πρόβλημα δε θα λύσουμε.
Μήπως κάποιοι μας κοιμίζουν με προσχηματικές διαφωνίες, ώστε τίποτα να μην αλλάζει, και όλοι να φαίνεται πως παράγουν έργο, αλλοι μέσω του "περάσματος της αλλαγής", άλλοι μέσω της ύπαρξης "δυνατής αντιπολιτευτικής φωνής" και άλλοι μέσω του "αγώνα"?
Αυτή είναι η απλή μου γνώμη.
Μια ενδεικτική πηγή είναι η εξής :Investment in Human Capital Through Post-Compulsory Education and Training
Selected Efficiency and Equity Aspects
Sveinbjörn Blöndal; Simon Field; Nathalie Girouard
Όπου οι ερευνητές διαπιστώνουν τις ανισότητες στην πρόσβαση σε δημόσια ιδρύματα και ταυτόχρονα προτείνουν διάφορες privately funded μεθόδους κάλυψης των εκπαιδευτικών εξόδων (χρήση του συστήματος των διδάκτρων καλυπτόμενων από ένα ευρύ πρόγραμμα φοιτητοδανείων με ευνοικούς όρους,δωρεές κλπ) θεωρώντας ότι θα προσφέρουν μια αποτελεσματική λύση στο πρόβλημα της δικαιότερης κατανομής του αγαθού της ανώτατης παιδείας.
Από κει και πέρα θεωρώ την διάθεση των γονιών να επενδύσουν στις υπηρεσίες της παραπαιδείας αντιστρόφως ανάλογη των διαθέσιμων εναλλακτικών επιλογών στον τομέα της ανώτατης παιδείας. Στο βαθμό που της αναλογεί,η μονοπωλιακή κατάσταση που αντιμετωπίζουμε στην ανώτατη εκπαίδευση έχει σοβαρό μερίδιο ευθύνης για τη γέννηση και την τόνωση της παραπαιδείας.
Η τελευταία δεν πρόκειται βέβαια να εξαλειφθεί με την αναθεώρηση του άρθρου 16. Σίγουρα όμως θα περιορίζεται όσο πλαταίνουν τα κανάλια της ελεύθερης επιλογής για τους επίδοξους σπουδαστές και τις οικογένειες τους. Όσο δηλαδή κάποιοι πολίτες αποκτούν τη δυνατότητα να ξεφύγουν από την περιοριστική λογική της συμμετοχής στις πανελλήνιες εξετάσεις
μαφαλντα, η ανώτατη παιδεία στην Ελλάδα σήμερα είναι μονοπώλιο του δημοσίου, τη στιγμή που μονάχα το δημόσιο δύναται συνταγματικώς να παρέχει στους επίδοξους σπουδαστές τη συγκεκριμένη υπηρεσία.
gb
Κανείς δεν υποστηρίζει τη συμμετρικά αντίθετη θέση από αυτήν των "αντιμεταρρυθμιστών", ώστε να μιλάς για "άσπρο-μαύρο".Εκείνοι ζητούν αποκλειστικά δημόσια πανεπιστήμια. Εγώ ζητώ την συνυπαρξη δημόσιων και ιδιωτικών. Δεν αποκλείω τη δημόσια παιδεία, αλλά επιθυμώ η τελική επιλογή στο δίλλημα δημόσιο-ιδιωτικό πανεπιστήμιο να ανήκει σε μένα (τον επιδοξο σπουδαστή) και μόνο.
Ο εκφυλισμός της ανώτατης παιδείας δεν νομίζω να επιδέχεται αμφισβήτηση ούτε ως προς το βάθος ,ούτε ως προς την ένταση του. Φυσικά, θετικά στοιχεία μπορούν να βρεθούν σε κάθε πεδίο ανθρώπινης δραστηριότητας,ακόμα και στις δημόσιες υπηρεσίες. Αλλά αυτό δεν αναιρεί το υφιστάμενο πρόβλημα.Αντίθετα, φωτίζει το κρυμμένο δυναμικό των πανεπιστημίων που θα διαφανεί μονο με την ανάληψη γενναίων νομοθετικών πρωτοβουλιών (τις οποίες μπορούμε βέβαια να συζητήσουμε με την πρώτη ευκαιρία)
Βλέπω μεγάλη αμάθεια μεταξύ των συμπολιτών μας. Απο την μία έχουμε 'ιδιωτικη παιδεία' απο το κράτος π.χ. ΕΑΠ, συνεργασία ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ με πανεπιστήμια Βρετανίας κτλπ. και απο την αλλη οι ιδιοι οι εκπροσωποι αυτου του συστηματος να φωναζουν υπερ της δωρεαν παιδειας.
Ποσο δωρεαν ειναι το κρατικο ΕΑΠ;
Ποσο δωρεαν ειναι τα μεταπτυχιακα σε συνεργασία με ξενα πανεπιστημια;
Ποσο δωρεαν ειναι να πας σε αλλη πολη με 400€ νοικι την τρυπα των 25 τετραγωνικων στην θεσα/νικη;
Ποσα χρηματα αλλα και ψυχικο κοπο και απωλεια ελευθερου χρονο και συμπληρωματικων γνωσεων πρεπει να επενδυσει καποιος για να μπει στα κρατικα πανεπιστημια;
Τιποτε δεν ειναι δωρεαν σημερα, ακομα για να τα 'πας καλα' σε ενα κρατικο πανεπιστημιο θα πρεπει να πληρωσεις να γινεις μελος της ΠΑΣΠ, ΔΑΠ και οποιας αλλης νεολαιας.
promitheus αν διαβάσεις καλά το σχόλιό μου, θα δεις ότι συμφωνούμε απόλυτα.
Διαφωνώ με τον όρο μονοπώλιο, γιατί δεν υπάρχει εμπορική ιδιότητα ή κάτι παρεμφερές και μόνο.
Στην προπαγάνδα απαντάμε με την κοινή λογική:
-Η δημόσια και δωρεάν παιδεία στην Ελλάδα:
(υποθετική συνέντευξη για δουλειά):
....-βλέπω ότι έχετε το πτυχίο στην ειδικότητα που ζητάμε αλλά για πείτε μου τι γνώσεις έχετε στα αγγλικά;
-ξέρετε επειδή εγώ πάντα πίστευα στη δημόσια και δωρεάν παιδεία δεν πήγα ποτέ σε φροντιστήριο ξένων γλωσσών ,τα αγγλικά που ξέρω τα ξέρω από το σχολείο.
-Σας συγχαίρω για την αφοσίωσω στα ιδανικά σας και σας συμβουλεύω να συνεχίσετε να ψάχνετε για δουλειά.
Δυστυχώς η Ελλάδα έχει ποτιστεί με το δηλητήριο του ελληνικού αρειανισμού: Από την εποχή του κρατικού μονωπωλίου στην ενημέρωση του "ο επιμένων ελληνικά" (έτσι με τον αντίχειρα στη μάπα), το διωγμό όλων των ξένων επενδυτών μας έμαθαν να απαξιώνουμε ότι το μη ελληνικό και να επιμένουμε ελληνικά.
-Η ελληνική μουσική είναι η καλύτερη
-Η ελληνική νυχτερινή ζωή είναι η καλύτερη
-Το ελληνικό κλίμα είναι το καλύτερο
-Τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα είναι τα καλύτερα
-Οι Έλληνες είναι οι καλύτεροι άνθρωποι
-Τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι τα καλύτερα
Το επιχείρημα που ακούω συχνότερα είναι το εξής:- Μα θα έρχεται ο γιος του λεφτά και θα αγοράζει το πτυχίο του ,και εμείς τρώμε τα νιάτα μας στα βιβλία για να τον ανταγωνιστούμε.
1. Ο γιος του λεφτά ,ναι μπορεί να πληρώσει ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα ή αλλού. Ο γιος του φτωχού μπορεί να πληρώσει φροντιστήρια κα ιδιαίτερα για να μπει στο δημόσιο πανεπιστήμιο; Θεωρητικά δε θα έπρεπε να τα χρειάζεται καθόλου ,πρακτικά όμως;
2. Δηλαδή αν πάω εγώ στη Γερμανία και ψάξω για δουλειά και μου πουν " α λυπόμαστε εδώ παίρνουμε μόνο απόφοιτους ελληνικών ΑΕΙ που ξέρουμε το επίπεδό τους" εγώ πως θα έπρεπε να αντιδράσω; Να κάνω το δίπλωμά μου ρολό και τα γνωστά;
3. Πόσοι από αυτούς που φωνάζουν τώρα δεν σχεδιάζουν για μεταπτυχιακά επί καταβολή διδάκτρων στο εξωτερικό; Ας πέσουν οι μάσκες πια.
4. Το πιο άσχετο: "Αντί να ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια, ενισχύστε τα κρατικά". Μα τι σχέση μπορεί να έχει το ένα με το άλλο; Τα κρατικά ΑΕΙ ενισχύονται από το κράτος και τα ιδιωτικά από τους ιδιώτες. Γιατί το ένα αναιρεί το άλλο;
5. Μα τα ιδιωτικά θα πληρώνουν καλύτερα και θα μας πάρουν τους καλύτερους καθηγητές ,τους καλυτερους διδακτορικούς θα έχουν καλύτερα βιβλία πως να τα ανταγωνιστούμε; Εντάξει όταν βγεις να δουλέψεις και σου κάνει μια ιδιωτική προσφορά με καλύτερο μισθό πες τους λυπάμαι αλλά επειδή ο τέωςμου εργοδότης δεν μπορεί να μου προσφέρει περισσότερα θα μείνω σε αυτόν ,ξέρετε δεν μπορεί νας σας ανταγωνιστεί.
.....την αλήθεια τη ζούμε καθημερινά, το θέμα είναι αν κάποιοι βλέπουν την πραγματικότητα που υπάρχει ή την πραγματικότητα που θα ήθελαν να υπάρχει;
-Η ελληνική μουσική είναι η καλύτερη.... γιατι υπάρχει; Αυτη την στιγμή έχουμε την τουρκικη μουσικη με τα γνωστα αστερια της πιστας σε 'διασκευες' των τελευταιων τουρκικων χιτς με ελληνικους στιχους και το κινειται π.χ. εναλλακτικη σκηνη κτλπ δεν εχει καμια ελπιδα μιας αν και δεν παιζεις τουρκικη μουσικη στην ελλαδα δεν προκανεις...
Δημοσίευση σχολίου