Ενεργοί πολίτες αντιδρούν στην απαράδεκτη ιδιοκτησιακή λογική των συνδικαλιστών των ΔΕΚΟ:
Δικαίωμα στη Μετακίνηση - Αντίσταση στον Αυταρχισμό των Βολεμένων
Η μεταμεσονύκτια λειτουργία του Μετρό και του Ηλεκτρικού είναι ένα πάγιο αίτημα πολλών συμπολιτών μας. Μετά από επανειλημμένες εκκλήσεις και παράπονα πολλών ετών η Πολιτεία αποφάσισε επιτέλους το αυτονόητο (ίσως και το ελάχιστο): να επιμηκύνει δοκιμαστικά το ωράριο λειτουργίας των συρμών κάθε Παρασκευή και Σάββατο μέχρι τις 02:00, για μια δοκιμαστική περίοδο 2 μηνών.
Μόνον έτσι θα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε εάν η συγκεκριμένη υπηρεσία εξυπηρετεί έναν πραγματικά σημαντικό αριθμό πολιτών, εάν με άλλα λόγια η επιμήκυνση του ωραρίου λειτουργίας είναι κοινωνικά επιβεβλημένη και οικονομικά συμφέρουσα.
Το σωματείο των εργαζομένων ωστόσο αντιδρά. Όχι μόνο διαφωνεί με τη δοκιμαστική επιμήκυνση του ωραρίου, αλλά αποφασίζει και διατάζει τη μη-εφαρμογή της. Με επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας από τις 24:00 έως τις 02:00 κάθε Παρασκευή και Σάββατο επιχειρεί να επιβάλει αυταρχικά την άποψή της σε ολόκληρη την κοινωνία. Μας αρνούνται ακόμη και το δικαίωμά μας να «ψηφίσουμε» χρησιμοποιώντας το δίκτυο κατά τη δίμηνη δοκιμαστική περίοδο.
Η στάση αυτή είναι απαράδεκτη. Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι κοινωνικό αγαθό. Η διεύρυνση της χρήσης τους –εφόσον κριθεί εφικτή- θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα για όλους μας: από τη μείωση της κίνησης των ΙΧ κατά τις ώρες της βραδινής εξόδου και τον περιορισμό των ατυχημάτων που οφείλονται στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, μέχρι την οικονομική ελάφρυνση όλων εκείνων που μέχρι σήμερα είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν ταξί για τις αντίστοιχες μετακινήσεις τους.
Η Κοινωνία των Πολιτών δε μπορεί να μένει απαθής και αδρανής μπροστά σε αυτήν την πρόκληση.
* Λέμε ΟΧΙ στην αντίληψη που θέλει τα δημόσια αγαθά, τις υπηρεσίες και τις υποδομές της χώρας έρμαιο στα χέρια των συνδικαλιστών.
* Λέμε ΟΧΙ στο βόλεμα και τη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία που αντιτίθεται σε οποιαδήποτε αλλαγή.
* Λέμε ΟΧΙ στη φίμωση της κοινωνίας, στην αποστέρηση του δικαιώματος όλων μας να δοκιμάσουμε μια νέα δυνατότητα.
* Λέμε ΟΧΙ στην αυταρχική και κοινωνικά ανάλγητη στάση των Σωματείων Εργαζομένων στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό.
ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ
Καταλαμβάνουμε συμβολικά το Σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008 από τις 24:00 έως τις 02:00.
Απαιτούμε την κανονική δοκιμαστική εκτέλεση των δρομολογίων.
*ΔΙΕΥΚΡΙΝIΣΗ
Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ, ΚΑΤΑ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
1.ΝΑ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ "ΞΕΧΥΛΩΝΕΙ" ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΛΠΑ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
2.ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΑΝ ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ
3.ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΝΕΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΡΙΘΕΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ.
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. ΣΑΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ , ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΤΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ.
7 σχόλια:
Πόσο δίκιο έχουν ...
Τελικά κρίθηκε παράνομη η στάση εργασίας.
εδώ
Γιατί να μην εφαρμοστεί και στον προαστιακό το πιλοτικό ωράριο?
Ναι στην 24ωρη λειτουργία όλων των μέσων σταθερής τροχιάς(εκτός 2-3 ημερών για συντήρηση)
Ναι σε προσλήψεις προσωπικού η' έστω σε πληρωμή υπερωριών.
επιβατης προαστιακού
Θὰ συμφωνήσω κι ἐγὼ ὅτι τὰ ΜΜΜ πρέπει νὰ λειτουργοῦν ἐπὶ 24ώρου βάσεως, καὶ θὰ παρατηρήσω δύο πράγματα: Πρῶτον, ὅτι ἂν ἦταν στὰ χέρια τῶν ἑταρειῶν νὰ τὸ ἀποφασίσουν, ἐνδεχομένως διπλασιάζοντας τὸ εἰσητήριο τὶς νυκτερινὲς ὧρες (ὅπως συμβαίνει, θεωρητικά, στὸν ΟΑΣΘ), θὰ τὸ εἶχαν κάνει, γιατὶ τὶς συμφέρει. Δεύτερον, ὅτι ἂν γενικευόταν αὐτὸ τὸ μέτρο, ἡ συμπαθὴς (;) κάστα τῶν ταξιτζήδων/-ούδων θὰ ἔκλεινε τοὺς δρόμους, γιατὶ θὰ ἔχανε τουλάχιστον τὸ μισὸ κέρδος της. Βέβαια, ἂν εἶχαν τὴ δυνατότητα οἱ ταξιτζῆδες/-οῦδες νὰ ρίξουν τιμὲς θὰ λειτουργοῦσε ὁ ἀνταγωνισμός...
ΝΑΙ στη διαμαρτυρία. ΟΧΙ στην κατάληψη! Διότι αν καταλάβεις το χώρο που λειτουργεί μια εταιρεία, έστω του δημοσίου, γιατί είσαι διαφορετικός από αυτόν που δεν επιτρέπει στην εταιρεία να λειτουργήσει όπως πιστεύει;
Δεν πρόκειται στην ουσία για κατάληψη αλλά "κατάληψη", δηλαδή μια συμβολική διαμαρτυρία χωρίς τα στοιχεία βίας που προϋποθέτει μια κανονική κατάληψη (και που τα ζούμε συνεχώς). Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω.
Η Φιλελεύθερη Συμμαχία σε ανακοίνωσή της διατύπωσε την συμφωνία της με την προτεινόμενη επέκταση του ωραρίου λειτουργίας των μέσων μαζικής μεταφοράς τα βράδια της Παρασκευής και του Σαββάτου. Τα πλεονεκτήματα του μέτρου αυτού για τους πολίτες είναι προφανή καθώς η εφαρμογή του θα μειώσει το κόστος μετακίνησης στην πόλη, θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής και θα συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος.
Η Φιλελεύθερη Συμμαχία καταδικάζει την αντίδραση των συνδικαλιστών στην επέκταση των ωραρίων λειτουργίας των δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς που, με ιδιοκτησιακή λογική, προχώρησαν σε παράνομες και καταχρηστικές κινητοποιήσεις. Η δράση τους αποδεικνύεται, για άλλη μια φορά, αντίθετη με το δημόσιο συμφέρον και το συμφέρον των πολιτών που υποτίθεται ότι υπηρετούν.
Η Φιλελεύθερη Συμμαχία χαιρετίζει τις αντιδράσεις των πολιτών σε αυτούς που επιδιώκουν να θέσουν την κοινωνία υπό την ομηρία λίγων συνδικαλιστών και επικροτεί την πρωτοβουλία της "γενιάς των 700 ευρώ – G700" που διοργανώνει συμβολική κατάληψη του σταθμού του Μετρό στο Σύνταγμα το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008 από τις 24:00 έως τις 02:00.
Η Φιλελεύθερη Συμμαχία συμμετέχει ενεργά στην διαμαρτυρία αυτή, σε συνεργασία με την "γενιά των 700 ευρώ – G700" και καλεί όλους τους Αθηναίους και Αθηναίες να δώσουν το παρόν.
Δημοσίευση σχολίου