Σάββατο, Οκτωβρίου 08, 2005

Το μετρό παει στο Αιγαλεω-Χαϊδαρι

(πως η αργοπορια και ανορθολογισμος του δημοσιου μας κανει φωχοτερους και πιο δυστυχισμενους)

...και ετοιμαζεται και επεκταση στον Πειραια. Επισης ξεκιναει και το μετρό Θεσαλλονικης. Ωραια ολα αυτα, αλλα με την καταραμενη την επεκταση απο Πανορμου προς Μαρουσι τι θα γινει? Εχουμε ξαναβαλει στοιχεια οτι η Αθηνα πληρωνει περιπου 60% των ελληνικων φορων. Απο αυτους δεν ειναι υπερβολη να πουμε οτι εως και τα μισα ερχονται απο τα βορεια και ανατολικα προαστια. Δεν δικαιουνται επιτελους τα βορεια και ανατολικα προαστια μια επεκταση του μετρό, που σημερα φτανει μονο εως την λεωφ. Αλεξανδρας ουσιαστικα? Δεν μπορω να φανταστω οτι οι διαφοροι αξιωματουχοι της κυβερνησης δεν εχουν δει την Κηφισσιας και την Μεσογειων σε ωρα αιχμης!

Η μελετη επεκτασης του μετρό λεει οτι την γραμμη προς Μαρουσι θα χρησιμοποιουσαν 120.000 ατομα ημερησιως. Δεδομενου οτι με το μετρό θα κερδιζαν περιπου 20 λεπτα χρονο και οτι τα ατομα που κινουνται και δουλευουν στην περιοχη ειναι απο τα πιο ακριβοπληρωμενα της χωρας με μεσο ωρομισθιο τα 30 ευρω, εχουμε 120.000*0,33*30=1.200.000 ευρω την ημερα οφελος απο την κατασκευη της γραμμης, χωρις να μετραμε το οφελος απο την μειωμενη εκλυση ρυπων, κυκλοφοριακη συμφορηση, λιγοτερο αγχος και εκνευρισμο για τους οδηγους. Το ΤΕΕ εκτιμα το κοστος της γραμμης στα 420 εκ. ευρω. Εχουμε δηλαδη μια επεκταση που θα βγαλει το κοστος της σε εναν μολις χρονο! Σε οποιαδηποτε πολιτισμενη χωρα η επεκταση θα ειχε γινει το 1970. Στην Ελλαδα με το καταχρεωμενο ελληνικο δημοσιο και τις πελατειακες σχεσεις, δεν γινονται ομως ολα τα εργα που φερνουν οφελος μεγαλυτερο του κοστους, αλλα μονο λιγα εργα και μαλιστα αυτα που φερνουν τους περισσοτερους ψηφοφορους. Ετσι η ωφελιμοτερη επεκταση του μετρό ακομα δεν εχει μπει καν στο προγραμμα για μελετη!

Οι πολιτες της χωρας πρεπει επιτελους να ζητησουν την ελευθερια τους. Δεν ζητανε καμμια χαρη τα βορεια προαστια, αν δεν μπορειτε να κανετε με τους φορους μας το σωστο, δωστε τουλαχιστον την γραμμη με πληρη αυτοχρηματοδοτηση χωρις καμμια επιδοτηση. Ειναι τετοιο το οφελος για τους πολιτες, που ο κατασκευαστης θα εβγαζε τα λεφτα του μεσα σε 5 χρονια ναπο τα εισιτηρεια. Ετσι θα ωφελουνταν ολοι οι πολιτες, αλλα και οι κατασκευαστες και οι εργαζομενοι στα εργα κτλ κτλ Αλλα οχι, εδω δεν πιστευουν στην ελευθερη αγορα, αλλα στο κρατικο μονοπωλιο. Η ιδεοληψια μας και το καθυστερημενο ελληνικο δημοσιο μας εχουν κοστισει το χειροτερο δικτυο μεσων μαζικης μεταφορας στην Ευρωπη (συγκρινετε με Μαδριτη, Βαρκελωνη, Παρισι, Βερολινο, Λονδινο, εως και πολυ μικροτερες πολεις οπως Μοναχο, Στοκχολμη, Πραγα). Αλλα εμεις δεν αλλαζουμε, θα περιμενουμε υπομονετικα το ποτε θα ευδοκησει το κρατος να ολοκληρωσει το πιο ωφελιμο και επικερδες εργο της Αθηνας...


ΥΓ να μην μιλησουμε για την επεκταση προς Γλυφαδα που επισης θαπρεπε να χει γινει ηδη και σιγουρα πριν το Αιγαλεω...


ιστορικο σημειωμα: η επεκταση προς Μαρουσι ηταν στον φακελο υποψηφιοτητας για τους Ολ.Αγωνες. Καποιο τζιμανι ομως εκρινε οτι δεν ηταν απαραιτητη. Μαζι με καποια εργα στην Κηφισσιας, εγκαταλειφθηκε το σχεδιο. Επισης ηταν στο προγραμμα να γινουν καποιοι σταθμοι στην Μεσογειων, οπου κατασκευαζοταν ηδη η γραμμη. Λογω τσαπατσουλιων και καποιας εριδας ΥΠΕΧΩΔΕ με τους κατοικους της Αγ.Παρασκευης, ο χρονος μας στερεψε και ουτε αυτο δεν εγινε. Ειχαμε λοιπον την τεραστια πρωτοτυπια της κατασκευης γραμμης μετρο χωρις σταθμους! Αλλα ενταξει γιατι γκρινιαζουμε, οι ιθυνοντες εκριναν σοφα οτι ταν απαραιτητο για την Αθηνα να γινουν αχρηστα σταδια και μπιχιλιμπιδια, αλλα οχι ενα τοσο ωφελιμο εργο...


Ειλικρινα πιστευετε οτι αυτο ειναι το δικτυο μετρό που μεγιστοποιει το οφελος των Αθηναιων? Αυτο ειναι το μετρό που αρμοζει σε μια ευρωπαϊκη πρωτευουσα 4,5 εκ. ψυχων? Αξιζει η ιδεοληπτικη προστασια του δημοσιου χαρακτηρα των μεσων μεταφορας τοσο πολυ?

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω πως έχουν τα πράγματα στην Αθήνα και πόσο ζωτικής σημασίας είναι το μετρό για τα προάστια που αναφέρεις, πάντως το μετρό Θεσ/νίκης θα πρέπει επιτέλους να γίνει!!! Θα εξυπηρετεί πολύ κόσμο και θα βοηθήσει πολύ στις γρήγορες μετακινήσεις στην συμπρωτεύσουσα. Το λέω επειδή ξέρω από Θεσ/νίκη...

ultrasonic15 είπε...

Απ' ό,τι λέει ο 'Κόσμος του Επενδυτή' σήμερα με τις προοσφυγές που γίνονται στην Ευρώπη γία όλα σχεδόν τα έργα (έργα και σήραγγες του ΟΣΕ, Μετρό Θεσσαλονίκης, Επεκτάσεις Μετρό Αθήνας, εθνική οδός Μαλιακός- Κλειδί ....) θα έχει πολύ υπομονή το όλο πράγμα με τα έργα μέχρι να γίνει.

kouk είπε...

Για να πας από Κηφισιά-Αμπελόκηπους με το σημερινό δίκτυο χρειάζεσαι πάνω από μία ώρα. Η ίδια απόσταση από Δουκίσης Πλακεντίας παίρνει ούτε 20 λεπτά. Συνεπώς θα έλεγα ναι, τα Βόρεια Προάστια είναι ολίγον ριγμένα στην όλη υπόθεση. Ο ΗΣΑΠ είναι αλήθεια εξυπηρετεί τα βόρεια προάστια ως προς την πρόσβαση στον Πειραιά, όμως ο περισσότερος κόσμος για να πάει στις δουλειές του περί της Κηφισίας δεν εξυπηρετείται καθόλου.

J95 είπε...

Δεν μπορω να φανταστω οτι οι διαφοροι αξιωματουχοι της κυβερνησης δεν εχουν δει την Κηφισσιας και την Μεσογειων σε ωρα αιχμης!

Εγώ πάλι μπορώ να φανταστώ ότι δεν έχεις δει εσύ τη Θηβών και την Εθνική (στο κομμάτι Άγιοι Ανάργυροι - Μοσχάτο) σε ώρα αιχμής. Συγκριτικά η Κηφισίας είναι ήσυχος εξοχικός δρόμος.

Για μένα (που οδηγούσα αρκετά συχνά σε εκείνες τις περιοχές όταν δούλευα Πειραιά) η επέκταση προς τα δυτικά είναι μεγίστη προτεραιότητα. Μεταξύ άλλων, οι 50.000 φοιτητές των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά μάλλον θα συμφωνήσουν μαζί μου.

Το Μαρούσι έχει τρεις σταθμούς ηλεκτρικού, ο ένας από τους οποίους (Νερατζιώτισσα) είναι και του Προαστιακού και απέχει μία μόνο στάση από το μετρό[*]. Και δεν είναι καν ιδιαίτερα μακριά οδικά (το Μαρούσι) από τη Δουκ. Πλακεντίας που έχει και το μεγαλύτερο πάρκινγκ στην πόλη.

Και πρέπει να καταλάβεις κάτι για τους καλοπληρωμένους των 30 ευρώ/ώρα σε αυτή τη χώρα: Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΖΙΠ. Δεν καλοπληρώνονται για να ταξιδεύουν με την πλεμπάγια.

Αν το Περιστέρι των 500.000 κατοίκων βολεύεται κατά τη γνώμη σου ικανοποιητικά με τον Άγιο Αντώνιο (που βρίσκεται σε μια γωνίτσα του Δήμου), νομίζω πως το Μαρούσι είναι υπερβολικά καλομαθημένο με τους τρεις σταθμούς του.

Πάντως το δίκτυο θα έπρεπε να είναι σαφώς πιο εκτεταμένο, σε αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου. Εγώ θέλω Μετρό και στο Μαρούσι και παντού και ΙΜΗΟ τα λεφτά δεν είναι θέμα γιατί θα αποσβεσθούν άμεσα με ένα σωστό δίκτυο.

Α και κάτι ακόμα: για την Αγία Παρασκευή η ένσταση δεν ήταν των πολιτών (ηλίθιοι είναι οι πολίτες ενός από τους πιο εμπορικούς δήμους της χώρας να μη θέλουν σταθμό στην πλατεία;). Η ένσταση ήταν του τότε Δημάρχου και μιας δράκας παρατρεχάμενων, με σκοπό -υποθέτω- ο Δήμαρχος να πάρει μίζα, πράγμα που τελικά δεν του 'κατσε. Ένας από τους λόγους που η παράταξή του καταποντίστηκε στις επόμενες εκλογές.

[*] και βρίσκεται και σε εξαιρετικά ΣΟΣ σημείο.

S G είπε...

το Περιστερι ειναι σιγουρα αμεσης προτεραιοτητας, αν και λιγοτερο απτο Μαρουσι (δεν ξερω κανεναν ιδ.υπαλληλο να δουλευει στο Περιστερι). Η επεκταση προς Αιγαλεω και Πειραια οχι τοσο.

και εν τελει θελω να γινονται μελετες κοστους-οφελους και να δινεται αμεση προτεραιοτητα στα οφελιμοτερα εργα, οχι σε αυτα που ο ντοπιος τυρρανισκος εχει ισχυρη φωνη στην κεντρικη επιτροπη του κομματος ή σε περιοχες που βγαινει ο δημαρχος με τρακτερ στους δρομους κτλ

Με το μετρο, υποψιαζομαι οτι ολες ανεξαιρετως οι επεκτασεις εκτος Πειραια θα μπορουσαν να αυτοχρηματοδοτηθουν. της θεσαλλονικης μαλλον οχι, οπως εδειξαν τοσοι αγονοι διαγωνισμοι, μαλλον λογω του μαξιμαλισμου των σαλονικιων που θελουν σωνει και καλα μετρο "σαν της αθηνας" αντι να δουν οτι πολεις σαν την Κολωνια με μεγαλυτερο πληθυσμο και τριπλασια οικονομια δεν εχουν μετρο αλλα υπογειο και υπεργειο τραμ!

"κάτι για τους καλοπληρωμένους των 30 ευρώ/ώρα σε αυτή τη χώρα: Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΖΙΠ."

οχι. οι τζιπατοι βγαζουν 60 ευρω την ωρα :-) Υπαρχουν οντως μερικοι βλαχογκλαμουρηδες φανατικοι του ΙΧ, αλλα ξερω πολλους που διψανε για μετρό στην Κηφισσιας (πρωτος και καλυτερος συγγενικο μου προσωπο που εχει και τζιπ :-) Σε καθε περιπτωση το μετρο πρεπει να συνδυαζεται με αυστηρη απαγορευση σταθμευσης και μαλλον διοδια, ωστε να αποθαρρυνεται η χρηση ΙΧ. Αλλα αυτο μονο αν προσφερουμε εναλλακτικες οπως μετρο, λεωφορειο, ποδηλατοδρομους, οχι γελοιοτητες στην Ελλαδα που κανουν "μερες χωρις ΙΧ" και πηζει ολη η πολη λογω ελλειψης σχεδιασμου!

οσο για τον ΗΣΑΠ στο Μαρουσι, αισθανομαι την αναγκη να εξηγησω οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΟ! Συνταγμα-Χαλανδρι με μετρο ειναι 10 λεπτακια, Ομονοια-Μαρουσι με ΗΣΑΠ ειναι 25 λεπτα σε πηγμενα βαγονια και μην μιλαμε για τον προαστιακο, που καλα δεν εξυπηρετει κανεναν πλην αεροδρομιου (και ειναι και παλι αργος και αν ειναι δυνατον ντηζελοκινητος εν ετει 2005!! πως και δεν τον καναν ατμοκινητο, τεσπα)!

talos είπε...

"δεν ξερω κανεναν ιδ.υπαλληλο να δουλευει στο Περιστερι"

Ξέρω πολλούς όμως που μένουν στο Περιστέρι... Για να διευκολυνθούν οι εργαζόμενοι εκεί θα πρέπει να υπάρχει και μετρό δίπλα στο σπίτι τους, όχι μόνο δίπλα στην δουλειά τους.

Κοίτα, εγώ είμαι με τον J95 και σε αυτό, πρέπει να γίνει και παρά την Κηφησίας μετρό (όπως ήταν αρχικά στο σχέδιο και το έφαγαν λόγω χρόνου ενόψει των Ολυμπιακών) γιατί δουλεύει πάρα πολύς κόσμος σε αυτόν τον άξονα. Αλλά στον δήμο Αιγάλεω μόνο ζουν 120.000 άνθρωποι - και η προτεραιότητα στα δημόσια έργα πρέπει να είναι σε μια δημοκρατική πολιτεία εκεί που εξυπηρετούνται οι περισσότεροι (ισόνομοι) πολίτες - πολλοί εκ των οποίων πάνε να δουλέψουν στην εν λόγω Κηφισίας.

Έχω όμως μερικές απορίες: αυτό το μέσο ωρομίσθιο κατά μήκος της Κηφησίας που είναι 30 Ευρώ από που το βγάζεις; αν μιλάμε για μισθωτούς και όχι ελεύθερους επαγγελματίες(που μάλλον είναι η μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων στον άξονα), 30x8x22=5280 Ευρώ τον μήνα. Μάλλον απίθανος μου φαίνεται ο μέσος όρος αυτός εκτός κι αν μικρή ομάδα εκατομμυριούχων (που έχουν σωφέρ - δεν έχει δει κανείς ποτέ τον Βαρδινογιάννη ή τον Βωβό σε μετρό) ανεβάζει παράλογα τον μέσο όρο; Επίσης από που ως που χρεώνεις την ώρα μετακίνησης με 30 Ευρώ... Όσοι είναι μισθωτοί πληρωνονται για το οκτάωρο (λέμε τώρα) που δεν συμπεριλαμβάνει τον χρόνο μετακίνησης, οι δε ελεύθεροι επαγγελματίες πληρώνονται με την ώρα/μέρα/έργο οπότε και πάλι δεν μπαίνει άμεσα και 100% το κόστος μετακίνησης που και στις δύο περιπτώσεις είναι εις βάρος του ελεύθερου χρόνου των εργαζομένων.

Τέλος, είσαι σίγουρος ότι η απευθείας σύνδεση μέσω μετρό του αεροδρομίου με το λιμάνι του Πειραιά είναι οικονομικά δευτερεύουσας σημασίας;

Roark είπε...

Δεν αμφιβάλλω ότι η επέκταση στην Κηφισίας είναι και απαραίτητη και οικονομική βιώσιμη. Όμως και μένα μου φαίνονται κάπως υπερβολικά τα στοιχεία. Αμφιβάλλω αν ακόμα και στο Μανχάταν έχουν μέσο όρο 30 ευρώ την ώρα, πόσο μάλλον στην Κηφισίας.

Επίσης το κόστος της μετακίνησης στη δουλειά πρέπει να υπολογίζεται, αλλά ο χρόνος αυτός δεν κοστολογείται όσο ο χρόνος εργασίας. Αν κάποιος βγάζει 30 ευρώ την ώρα, δεν σημαίνει ότι για να φτάσει 20 λεπτά νωρίτερα (=20 λεπτά επιπλεόν ελεύθερου χρόνου) στη δουλειά είναι διατεθιμένος να πληρώσει 10 ευρώ. Σημαίνει για να δεχτεί να δουλέψει 20 λεπτά περισσότερο (=20 λεπτά λιγότερος ελεύθερος χρόνος) θα θέλει 10 ή περισσότερα ευρώ αποζημίωση. Αν θες να δεις πόσο επιβαρύνει το κόστος μετακίνησης κοίτα πχ πόσο περισσότερα ζητάει για 1 ώρα παραπάνω εργασίας αν χάνει 1 ώρα στο δρόμο σε σχέση με αν χάνει 20 λεπτά. Think marginal.

S G είπε...

"η προτεραιότητα στα δημόσια έργα πρέπει να είναι σε μια δημοκρατική πολιτεία εκεί που εξυπηρετούνται οι περισσότεροι (ισόνομοι) πολίτες"

Α! Ε! αυτο θα ηθελα ΠΟΛΥ να μου το εξηγησεις. Ας πουμε γιατι αυτος που πληρωνει φορους 34000 ευρω δεν δικαιουται περισσοτερες υποδομες και αντισταθμιστικα οφελη (να θυμισω τι σημεινει "ανταποδοτικο τελος" που πληρωνουμε ολοι?) απο καποιον ανεργο που τρωει το επιδομα ανεργιας του αραχτος σε καφετερια.

"είσαι σίγουρος ότι η απευθείας σύνδεση μέσω μετρό του αεροδρομίου με το λιμάνι του Πειραιά είναι οικονομικά δευτερεύουσας σημασίας;"

ναι αμι! Για τους τουριστες? Ολοι θα επρεπε να πηγαινουν Λαυριο-Ραφηνα (και εκει πρεπει να επεκταθει ο προαστιακος, μαλιστα πολυ πιο φτηνα απτο μετρο). Ειναι πιο κοντα, περισσοτεροι χωροι για αναπτυξη λιμανιου.
Τα φορτια ουτως η αλλως δεν πανε με το μετρο... οποτε μενουν οι αθηναιοι, οι οποιοι καλυπτονται γενικα με το μετρό σημερα (και αν ξεμπλεκαν τα προβληματα χαζοδιαφωνιων προαστιακου-μετρό, εξαιτιας των οποιων το μετρό ειναι πολυ αργο σημερα, θα ηταν πολυ καλυτερα).

για τους υπολογισμους ζητω συγγνωμη, δεν εκανα ξεκαθαρο τι εννουσα. Σκεφτομουν κυριως την παραγωγη, δηλαδη τι παραγει σε μια ωρα, και βεβαια ακαθαριστα, δηλαδη πριν φορους κτλ

Τωρα σκεφτηκα καπως προχειρα αν ο μεταπτυχιακος research assistant στην Βαρκελωνη παιρνει 20 ευρω την ωρα, τοτε ενας ιδιωτικος υπαλληλος στην Κηφισσιας σι-γου-ρα παραγει περισσοτερο απο 30. Ακουγεται ασχετο, αλλα δεν ειναι εντελως, εξαλλου ο μεσος μισθος στην Κηφισσιας πρεπει να ειναι 2300+ ακαθαριστα, αρα δεν θα παραγει καπου στα 5000 (θυμηθειτε ο μεσος μισθος για τον οποιον μιλαμε ειναι το συνολο των 14 μισθων, δια του 12 οχι 14!)? Και βεβαια ειναι πολυ σημαντικα τα αλλα οφελη, εξοικονομηση χρονου και χρηματων για αυτους που οντως παιρνουν ΙΧ, περισσοτερη ησυχια για ολους κτλ

ροαρκ στο κεντρικο Μανχαταν ενας απο τους χαμηλοτερους μισθους σε εταιρεια ειναι 50.000 δολλαρια ετησιως... Ο μεσος ορος ειναι ψιλοτεραστιος ;-). Ο εκονομιστ ελεγε οτι σε αποσταση 20 δρομων στο Μανχαταν (απερ ηστ σαϊντ) ειχαμε περισσοτερες δωρεες στα κομματα αποτι σε ολες, πλην 4 πολιτειων των ΗΠΑ!!!
αυτο που λες για το οριακο κοστος ειναι σχετικα σωστο, αλλα πιστευω λεπτομερεια (ποσο διαφορα να εχουν τα δυο νουμερα?).

talos είπε...

S_G: Στην δημοκρατία τα δικαιώματά σου απέναντι στο κράτος δεν είναι ανάλογα των φόρων που πληρώνεις. Ίσως να διαφωνείς με αυτό αλλά έτσι ορίζεται η δημοκρατία. Παντού στον κόσμο...

Τώρα για το Λαύριο και την Ραφήνα συμφωνώ, αλλά επειδή στο ορατό μέλλον το λιμάνι του Πειραιά θα παραμείνει κομβικό στην θαλάσσιες μετακινήσεις - νομίζω ότι σε μια χώρα όπου ο Τουρισμός είναι η δεύτερη σε σημασία πηγή εισοδήματος, καλό θα ήταν στην πρωτεύουσα να υπάρχει άμεση σύνδεση μεταξύ αεροδρομίου και λιμανιού (-ων).

Ένας μισθωτός δεν έχει την δυνατότητα να διαπραγματευτεί τον μισθό του με βάση την ώρα μετακίνησης. Στην απολύτως καλύτερη περίπτωση να του πληρώνει η εταιρία τα εισιτήρια. Ένας ελεύθερος επαγγελματίας ίσως - αλλά σίγουρα όχι σε αναλογία ένα προς ένα.

Τέλος επιμένω ότι για να φτάσει ο εργαζόμενος στην δουλειά του θα πρέπει να έχει μετρό από το σπίτι του (στο Αιγάλεω π.χ.) στην δουλειά του.

S G είπε...

ταλω κανεις πως δεν καταλαβαινεις? Ισονομια φυσικα εχουμε, δεν εχουμε ομως ισες απαιτησεις για υποδομες και εργα!

Ισα ισα ειναι αντιθετο στην ισοτητα να πληρωνεις διαφορετικα τελη και να παιρνεις το ιδιο αποτελεσμα! Η συνταγματικη επιταγη ειναι: ιση μεταχειριση των ισων, ανιση των ανισων

"Ίσως να διαφωνείς με αυτό αλλά έτσι ορίζεται η δημοκρατία. Παντού στον κόσμο..."

καλα, δοκιμασε να το πεις σε εναν Βαυαρο ας πουμε, οτι πρεπει να εχει τις ιδιες υποδομες, τα ιδια σχολεια και πανεπιστημια με εναν απο την Κατω Σαξωνια...

"Ένας μισθωτός δεν έχει την δυνατότητα να διαπραγματευτεί τον μισθό του με βάση την ώρα μετακίνησης"

κανεις λαθος. Δεν διαπραγματευεται προσωπικα, αλλα ο μισθος ισορροπιας περιλαμβανει και τετοια πραγματα μεσα. τεσπα δεν προχωρω αλλο, γιατι ο γιατρος μου ειπε να κοψω ολες τις κουραστικες δραστηριοτητες για μια βδομαδα...

Ανώνυμος είπε...

θα ήθελα να προβάλλω κάποιες ενστάσεις σε διαπιστώσεις που αντιλαμβάνομαι ως ακραίες και παρακαλώ να τις δεχτείτε καλόπιστα.

1) Υψηλόμισθοι με τζιπ: ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΨΗΛΟΜΙΣΘΟΙ ΜΕ ΤΖΙΠ

2) Απαξίωση τού ΜΕΤΡΟ από τον Βαρδινογιάννη: ΚΙ ΕΓΩ, ΑΝ ΕΙΧΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ, ΘΑ ΑΠΕΦΕΥΓΑ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ

3) Ανεργοι απολαμβάνουν καφέ σε καφετέριες: ΚΟΜΜΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕ ΤΟΝ "ΤΟΥΡΚΙΚΟ" ΣΤΑ 8 ΕΥΡΩ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΗ ΒΓΑΖΕΙ 10 ΩΡΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΠΙΝΟΝΤΑΣ 1 ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΚΑΦΕ. ΑΥΤΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΥΠΟΘΕΤΩ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΝΟΝΑΣ

4) Το ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης που θέλει να γίνει όπως τής Αθήνας: ΥΠΟΘΕΤΩ ΠΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

5) Σύγκριση ελληνικών προσδοκιών με ξένες συνήθειες που συχνά μάς αποτρέπει ακόμα και από ενδεχόμενο να κάνουμε κάτι καλύτερα (σε όλα υπάρχει ορθόν και ασταθές, πρότυπο και αντιπρότυπο): ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΤΥΧΗΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΝΟΜΟΙΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

6) Επικρίσεις προς υψηλόμισθους: ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΑΤΥΧΕΣ, ΟΤΑΝ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΠ' ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ, ΕΠΙΣΗΣ, ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΓΟΥΝ + ή -. ΑΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ +, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΜΕΙΦΘΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ +? ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ

7) Αντιπαλότητα Β/Δ, Ν/Α κλπ προαστίων: Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ, ΑΜΕΣΑ, ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΟ ΣΤΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΝ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ Η ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ

ΣΠΥΡΟΣ Γ.

mantz είπε...

Θα συμφωνήσω εν πολλοίς με τον "Ανώνυμο" Σπύρο (από πάνω).

Επίσης, S_G, κάνεις λάθος να βαφτίζεις όλους τους φόρους με τον όρο "ανταποδοτικο τελος". Το ξέρεις ότι αυτό δεν ισχύει. Καλώς ή κακώς. Άλλο η γενική φορολογία (εισοδήματος), άλλο τα ανταποδοτικά τέλη, άλλο ο Φόρος Ακίνητης Περιουσίας, κτλ. Για κάθε έναν υπάρχει διαφορετική δικαιολόγηση. Ανεξάρτητα αν κάποιος την αποδέχεται ή όχι.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner
















Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign








Referrers

Based on original Visionary template by Justin Tadlock
Visionary Reloaded theme by Blogger Templates | Distributed By Magazine Template

Visionary WordPress Theme by Justin Tadlock