Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2005

Επιτέλους τέλος!

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιτέλους αποφάσισε να κάνει αυτό που έπρεπε να κάνει η ελληνική κυβέρνηση εδώ και πολλά χρόνια. Να τραβήξει τα καλώδια (της κρατικής κάνουλας) που συντηρούσε ένα από τα πιο πολέξοδα πτώματα της ελληνικής οικονομίας.

Η διαδικασία "ιδιωτικοποίησης" των Ολυμπιακών Αερογραμμών με τη σημερινή της μορφή δεν μπορεί να συνεχιστεί, αφού και η Ολυμπιακή Αεροπορία και οι Ολυμπιακές Αερογραμμές θα κληθούν σήμερα να επιστρέψουν στο κράτος ενισχύσεις που ξεπερνούν τα 500 εκατ. ευρώ, χρήματα που φυσικά δεν διαθέτουν.

Δεν μιλάμε για τα μαζεμένα χρέη και φέσια που πλήρωσε τόσα χρόνια ο ελληνικός λαός με τους φόρους του (και τα οποία τα ανέλαβε πριν λίγα χρόνια το κράτος εξολοκλήρου με την δημιουργία της νέας Ολυμπιακής), ώστε κάποιοι να συνεχίσουν να μας κοροϊδεύουν ότι την διοικούν και κάποιοι άλλη να συνεχίσουν να μας κοροϊδεύουν ότι εργάζονται.

Όπως γράφει η Ναυτεμπορική,πη Επιτροπή θεωρεί παράνομη της προικοδότηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών με 130 εκατ. ευρώ από το Ελληνικό Δημόσιο ως κεφάλαιο εκκίνησης. Αμφισβητείται επίσης η καταβολή του λίζινγκ σε χαμηλότερες τιμές από τις Oλυμπιακές Aερογραμμές προς την Oλυμπιακή Aεροπορία, ενώ θεωρείται κρατική βοήθεια και η μη εξόφληση από την ΟΑ χρεών προς την εφορία και τα ασφαλιστικά της περιόδου 2002-2004 (περίπου 350 εκατ. ευρώ). Αμφισβητείται η μη καταβολή του τέλους εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης των αεροδρομίων (Σπατόσημο) που εισπράττεται από τους επιβάτες. Τέλος, η Επιτροπή αμφισβητεί επίσης τους διαθέσιμους χρόνους στα αεροδρόμια (slots), τα δικαιώματα κυκλοφορίας και τις υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας που κατείχε η Ολυμπιακή Αεροπορία.

Οι αερομεταφορές δεν είναι "εθνική υπόθεση". Είναι υπόθεση του καθένα ξεχωριστά που θέλει να πετάξει σε ένα προορισμό. Κάποια στιγμή στη χώρα μας θα πρέπει το κόστος του ταξιδιού να περιλαμβάνεται στην τιμή του εισιτηρίου και πουθενά αλλού. Αντίθετα με σήμερα που το πληρώνουμε στους φόρους μας (στο δολοφονικό φόρο πετρέλαιο, στον αυξαημένο ΦΠΑ, στον ληστρικό φόρο κληρονομίας, στον άδικο φόρο εισοδήματος, στην υψηλότατη φορολογία των επιχειρήσεων), στην ανύπαρκτη ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων, στις ελάχιστες παραγωγικές επενδύσεις και τελικά στην αυξημένη ανεργία.

Οι "εργαζόμενοι" της Ολυμπιακής και οι πολιτικά διορισμένες τραγικές διοικήσεις της, μας έχουν κοστίσει πολλές χιλιάδες θέσεις εργασίας μέχρι τώρα πίνοντας τεράστια ποσά από τους φόρους μας. Κανείς δεν λέει ότι πρέπει να τιμωρηθούν για αυτό. Όμως η ιδιαίτερη μεταχείρισή τους είναι για άλλη μια φορά πρόκληση και δείχνει την νοοτροπία αυτού του κράτος να συμπεριφέρεται στους πολίτες του με δύο μέτρα και σταθμά. Με ποιά λογική θα μεταταγούν σε δημόσιες θέσεις υπάλληλοι μιας ιδιωτικής εταιρίας; Γιατί χιλιάδες άλλοι υπάλληλοι άλλων εταιριών που κλείνουν δεν έχουν την ίδια προνομιακή μεταχείριση;

Κοινωνική πολιτική δεν είναι να παρκάρεις στο δημόσιο όσους δεν έχουν δουλειά. Ούτε να επιδοτείς την ανικανότητα και την αντιπαραγωγικότητα, ούτε σε εταιρίες ούτε σε εργαζόμενους. Ούτε γίνεται με συναυλίες, πορείες και στάσεις εργασίας! Κοινωνική πολιτική είναι να δημιουργείς συνθήκες που να προσεκλύουν επενδύσεις, να ενισχύσεις τον ελεύθερο ανταγωνισμό και να βοηθάς στην κατάρτιση και την επανακατάρτιση του εργατικού δυναμικού. Η ισχυρή ελεύθερη οικονομία είναι προς όφελος όλων. Ευτυχώς ένα από τα μεγαλύτερα βαρίδια που την κρατούσε στην υπανάπτυξη θα είναι σύντομα παρελθόν.

11 σχόλια:

S G είπε...

ζωη σε λογου μας...

PS να δω τους χαραμοφαηδες της Ολυμπιακης να κανουν τωρα πορεια για εξοδο μας απο την ΕΕ :-)

libertarian είπε...

Επιτέλους ένα μεγάλο βάρος θα φύγει από την πλάτη του ελληνικού λαού. Έχει στοιχίσει τρισεκατομμύρια ευρώ τόσα χρόνια στους έλληνες φορολογούμενους, χρήματα που θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιηθεί με ποιο παραγωγικό τρόπο, παιδεία, υποδομές κτλ. Ήταν μια πληγή για την ελληνική οικονομία που έπρεπε να κλείσει κάποια στιγμή.

Δεν υπάρχει κανένα δικαίωμα μονιμότητας, είναι επινόηση των πολιτικών για να εξυπηρετούν τον εκλογικό τους στρατό.

«Θα γίνει ό,τι γίνεται με όλους τους εργαζομένους όταν κλείνει η εταιρεία στην οποία εργάζονται. Δεν μένουν στον δρόμο, μένουν χωρίς τη συγκεκριμένη δουλειά, έχουν επιδόματα ανεργίας. Γιατί ο εργαζόμενος στην Ολυμπιακή έχει δικαιώματα που δεν έχει ο εργαζόμενος στην Aegean; Αν αύριο ατυχήσει η Aegean, θα προσλάβουμε τους εργαζομένους της στο Δημόσιο;» - Στ. Μάνος

Γιατί δηλαδή να ισχύει το δόγμα «όλοι -οι πολίτες- είναι ίσοι αλλά κάποιοι είναι πιο ίσοι»

Roark είπε...

Επειδή είμαστε το τελευταίο μαρξιστικό κράτος της Ευρώπης (άντε και η Λευκορωσία), και κάθε καλό κράτος πρέπει να φροντίζει την νομενκλατούρα του.

Πάντως ακόμα και κει είμαστε για κλάμματα. Είναι τραγικό να έχεις για αισθητικό πρότυπο νομενκλατούρας συνδικαληστές της δεκατίας του '80.

Ανδρέας είπε...

500 εκ. Ευρώ??!! (τράβηγμα μαλιών)
Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Αυτό δεν είναι το budget του αναπτυξιακού για την ενίσχυση ΟΛΩΝ των ελληνικών νέων/υφιστάμενων επιχειρήσεων;

libertarian είπε...

εννοούσα δις ευρώ, τρίς και κάτι είναι σε δραχμές.

e-Lawyer είπε...

Μπορείτε να αναπτύξετε λίγο αυτο που λέτε για την Αττικό Μετρό;

Thrass είπε...

Η μεγάλη σαχλαμάρα είναι ότι οι υπάλληλοι που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να μετατεθούν σε άλλες μόνιμες θέσεις του δημοσίου, είναι ακριβώς αυτοί που δε θα έπρεπε να έχουν διοριστεί in the first place! Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω από συζητήσεις που είχα με παιδιά που δουλεύουν εκεί μέσα.

Άιντες να δούμε τι θα γίνει...

S G είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
S G είπε...

η αληθεια ειναι οτι η Ολυμπιακη ηταν βαρος απο την πρωτη μερα. Λενε οτι και ο ιδιος ο Ωνασης ειχε προβληματα με την Ολυμπιακη, την οποια κρατουσε μονο σαν χομπυ.

τωρα μητσο για το τι μας προσφερει ενας εθνικος αερομεταφορεας, προτιμω 1300 φορες να μην πληρωνω 700 ευρω για να ερθω στην Ελλαδα κιας μην υπαρχει ουτε ενας ελληνικος αερομεταφορεας.
Ασε που για οποιονδηποτε εχει δοκιμασει την Ολυμπιακη, μονο διαφημιση της Ελλαδας δεν ηταν! Και βεβαια αν αφησουμε το παιχνιδι ελευθερο, εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες να δημιουργηθει μια αλλη ιδιωτικη εταιρεια στην θεση της Ολυμπιακης (η Aegean ηδη εχει μεγαλωσει αρκετα).

Τελος βαρεθηκα νακουω για το πολιτικο κοστος. Μου φαινεται ειτε αυτοι που μιλανε για κοστος ειναι παραλογοι, ειτε ολοι οι Ελληνες ψηφοφοροι ειναι συλλογικα τρελοι. τι πολιτικο κοστος μπορει να εχει μια κινηση που θα σταματησει το φαγοποτι μιας μειονοτητας 5000 ανθρωπων εις βαρος ΟΛΩΝ των Ελληνων?

ultrasonic15 είπε...

Ναι, αλλά επειδή πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά η σκατονοοτροπία – πραγματικά όπως λέει ο antirix, ΔΕΝ ισχύει εδώ το επιτέλους τέλος. Η μαλακισμένη πολιτική αντίληψη των ελλήνων έχει απίίίίίίίίίστευτα μεγάλη αδράνεια.
SG είπες: “τι πολιτικο κοστος μπορει να εχει μια κινηση που θα σταματησει το φαγοποτι μιας μειονοτητας 5000 ανθρωπων εις βαρος ΟΛΩΝ των Ελληνων?”
Μα καλά εσύ αντιμετωπίζεις τα ζητήματα που αφορούν τη χώρα με τη λογική? Η λογική στη χώρα έχει πεθάνει προ πολλού, και αυτό το απλό που λες κανένας δεν το υπολογίζει. Όλοι λένε το απλό αλλά παράλογο (σαν το απλό που ζητάνε τα κακομαθημένα παιδιά που δεν τους νοιάζει η πραγματικότητα, απλά ο μπαμπάς/η μαμά να τους κάνουν το χατίρι):
“Δε με νοιάζει τίποτα – να μη χάσει κανένας (μα κανένας) τη δουλειά του (θα τον πληρώνουμε εμείς ρε φίλε – όλοι οι άλλοι), να μη γίνουν απολύσεις από καμία ιδιωτική εταιρεία (δε με νοιάζει λέμεεεε – να τις επιδοτεί το κράτος λέμεεε…), να γίνουν όσες περισσότερες πρόωρες συνταξιοδοτήσεις στα 40something στις ΔΕΚΟ (γιατί “τι να κάνουμε σ’ αυτή την ηλικία, πρέπει να βρούμε το μαλάκα τον ελληνικό λαό να μας πληρώνει γιατί έτσι γουστάρουμε”) αλλά ταυτόχρονα να έχουμε και μεις και τα παιδιά μας πλούσιες συντάξεις και παροχές (διότι σου λένε ‘για κοιτάξτε τι γίνεται στη Σουηδία’ κλπ κλπ [είναι και ενημερωμένα τα βλαμμένα…]), να έχουμε φτηνές τιμές (με το κράτος να κάνει παντού μα παντού τον ‘επιχειρηματία’), να μην έχουμε αισχροκέρδεια (είδατε πουθενά να μπορεί να κάνει δουλειές μόνο αυτός/οί που είναι κολλητοί της κρατικοδίαιτης ομάδας ανθρώπων? – δε μου έρχονται πολλές αξιοσημείωτες εξαίρεσεις) μπλα μπλα μπλα……….. και τέλος να έχουμε και δουλειές (άνετες εννοείται, όχι άντε άντε…) γιατί υπάρχει ανασφάλεια και ανεργία λέει στην ελλάδα (αλλά δε μας νοιάζει… το κράτος πρέπει να ικανοποιήσει όόόόόόλα τα παραπάνω και μετά να πετύχει μεγάλη ανάπτυξη και να έχει και θέσεις εργασίας με τη σέσουλα).”
Αυτά τα παράλογα και τα εξωπραγματικά δεν είναι περιθωριακές σκέψεις, αντιλήψεις, νοοτροπίες και ιδεολογίες. Αυτά πιστεύει ο περισσότερος κόσμος (και έχω την εντύπωση πως το κάνει το 99% των ανθρώπων σε ηλικίες πάνω από 35-40) και αυτά πρεσβεύουν οι εκπρόσωποι όλων μα όλων των κομμάτων.
Υπάρχει πουθενά λογική? (‘απέραντο φρενοκομείο’ είχε πει ο άλλος).
Έχουμε καταντήσει στο σημείο που ο βλάκας ο Μάνος * (ο βουλευτής) να είναι ο μόνος που ακούγεται (από τα ελληνικά μμε) να εκφράζει 1-2 απόψεις για το θέμα που έχουν τη στοιχειώδη λογική. Ποιος?? Ο Μάνος!! Ήμαρτον που λέει κι ο άλλος! Η χώρα κατάντησε τις τελευταίες τρεις μέρες στο να ακούει από το Μάνο μια δυο προτάσεις που έχουν μια κάποια λογική! Αυτό από μόνο του αν το δει κανείς δεν είναι και το καλύτερο σημάδι για το επίπεδο του πολιτικού διαλόγου – πολιτικών ιδεών στη χώρα.
Δεν είναι σίγουρο λοιπόν το επιτέλους τέλος. Χωρίς να το παίζω Ολυμπία Καντούνη και Λίτσα Πατέρα, να μερικοί λόγοι του γιατί δεν τελειώνουμε ποτέ με τα καραγκιοζηλίκια στο ελλάντα:
Πρώτα πρώτα σίγουρα θα συνταξιοδοτηθούν κάποιοι πρόωρα με ελάχιστα χρόνια εργασίας (‘εργασίας’? χεχε καλό σύντομο ανέκδοτο – για το 90% των εργαζομένων στην ΟΑ). Μετά θα κάνουν ρυθμίσεις για να έχουν περισσότερα μόρια για πρόσληψη στο δημόσιο οι συμβασιούχοι της ΟΑ (αυτοί κι αν μπήκαν με κριτήριο τα προσόντα τους…..) – μιλάμε ότι τέτοια μεγαλειώδη αναπτυξιακά – μεταρρυθμιστικά πλάνα δε βρίσκεις ούτε στη σκέψη των πολιτικών της Μπουρκίνα Φάσο. Πολλοί θα πάνε (μα πού αλλού…) στην ΥΠΑ (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας). Δεν τους φτάνουν εκεί που έχουν κάτι εκατοντάδες να ξύνουνε τα τέτοια τους και να μην μπορούν να δουν ένα αεροπλάνο προτού αυτό πέσει στη θάλασσα ή σε κανα κατσάβραχο (πλείστα τα παραδείγματα, ας μην τα αναφέρουμε) θα πάνε και άλλοι για να κλείσει το καρέ. Βάλτε τώρα και άλλες σκέψεις που ακούγονται για μετατάξεις στο δημόσιο.
Το καρκίνωμα δεν είναι απλά οι διάφορες ΟΑ και οι διάφοροι ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ. Μιλάμε για τα σκάνδαλα του αιώνα εκεί – εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ το χρόνο πεταμένα σε έργα μια κρατικοδίαιτη εταιρεία – παράσιτο (που μας φεσώνει επιπλέον κάθε εικοσιτετράωρο περίπου 2 εκ. γιούρο από δικές της χασούρες) μόνο και μόνο για να κάνει κάτι αναπτυξιακά έργα που επηρεάζουν το πολύ 1-2% του συγκοινωνιακού μεταφορικού έργου στην ελλάδα και να έχουν δουλειά οι ‘αναπτυξιακές εταιρείες’ που θα τα κάνουν. Και αυτό γιατί στο εξωτερικό αυτές οι αναπτυξιακές τεχνικές εταιρείες δεν έχουν και πολλές ελπίδες (άλλο να είσαι επιχειρηματίας στην αγορά και άλλο στη ζεστή πατρική αγκαλιά…). Παρεπιπτόντως, οι τουρκικές κατασκευαστικές εταιρείες έχουν ήδη αναπτυχθεί πολύ περισσότερο απ’ τις δικές μας στη διεθνή αγορά, αλλά αυτό είναι θέμα άλλης συζήτησης…
Για να κλείσω: το καρκίνωμα είναι αυτή η κωλονοοτροπία και πρακτική που περιέγραψα παραπάνω που ξεκινάει από τον απλό άνθρωπο – πολίτη και καταλήγει σχεδόν σε όλους τους αξιωματούχους και πολιτικούς.
(το ύφος είναι αρκετά δηκτικό και απαισιόδοξο αλλά τέτοια αντανακλαστικά μου προκαλούν αυτά που βλέπω με το θέμα της ΟΑ τις τελευταίες μέρες).

* συγνώμη, πανίβλακας ήθελα να πω

ultrasonic15 είπε...

Αυτό που γίνεται με τις ΔΕΚΟ και με την Κομισιόν μοιάζει με τις υποθέσεις βιασμού που η μάνα ήξερε τα πάντα αλλά τα ανεχόταν, γιατί ‘έτσι νόμιζε ότι γίνονται τα πράματα’.
Αυτοί που ωφελούνται (διοικήσεις και εργαζόμενοι των ΔΕΚΟ) βιάζουν και εκβιάζουν το κοινωνικό σύνολο (έχοντας κλειστό club προνομιούχων μόνο για λίγους, με προκλητικές αποδοχές, λεόντιες συμβάσεις με ημετέρους , πλουσιοπάροχες εθελουσίες κλπ κλπ) και όταν έρχεται η Κομισιόν (όπως έρχεται ο νόμος του δικαστή για το βιαστή), τότε μεγάλο (ανησυχητικά μεγάλο) κομμάτι της κοινωνίας παίζει το ρόλο της μάνας-παρατηρητή-του-βιασμού, ένα εντελώς αποκτηνωμένο ον που το μόνο που βρίσκει να πει είναι: “Οι άτιμοι τι θέλουν και ανακατεύονται στα του οίκου μας?”
Τα ίδια λοιπόν γίνονται και με τις εθελούσιες του βουρλούμη οι οποίες είναι ένας βιασμός του ασφαλιστικού συστήματος, το οποίο ήδη οδεύει ταχύτατα στο γκρεμό:
http://www.enet.gr/online/online_text?c=114&id=70680600
Αντί να λέει το άρθρο να ανησυχούμε γι’ αυτά που εξ’ αρχής γίνονται, λέει ότι τώρα που πάει να τους βάλει φρένο η Ε.Ε. (όπως λογικά και ορθά κάνει) ανησυχεί ο βουρλούμης!!!!
Ανησυχεί δηλαδή ο βιαστής (μαζί με τους πρόωρα εξοδούχους) και πρέπει δηλαδή να ανησυχήσει και η μάνα (δηλαδή η κοινωνία) γιατί το έγκλημα κάποιοι (η Κομισιόν) το κατάλαβαν ότι είναι έγκλημα.
Τι σκατά προτεραιότητες έχουμε τελικά? Μας νοιάζει η ανησυχία του βουρλούμη και των συνταξιοδοτούμενων 40ρηδων και όχι το ότι πηδάνε τη χώρα και τις προοπτικές της??????????????

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner
















Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign








Referrers

Based on original Visionary template by Justin Tadlock
Visionary Reloaded theme by Blogger Templates | Distributed By Magazine Template

Visionary WordPress Theme by Justin Tadlock